We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb gestemd :D

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    charise, balen van je ongi maar goed wel fijn dan het optijd is.
    Hopen dat je beetje regelmaat in de cyclus houd.
    Ja heb je kaartje gekregen. als het goed is had ik dacht ik ook al gereageerd. Of in mijn gedachten haha. Maar erg leuk,dank je

Viv, voor jou fijn dat je ongi bent.
    weet je idd dat alles weer goed werkt en je helemaal schoon ed bent.
    je moet er aan beginnen als je er zelf weer klaar voor bent.
    Heb idd ook gehoord dat je na bevalling ed een half jaar extra vruchtbaar bent.
    Voor mk er ook 8 a 9 rondes over gedaan.
    daarna maar 4. Komt door hormonen ed die al in je lichaam hebben gezeten?

Benieuwd naar het kaartje.
    ga ff lekker computer spelletje doen.
    Maybe vnaaf klussen. Wij doen het in tegen stelling tot nona maar 1 x in de 3 weken ofzow. Maar dat ligt echt aan mij. Heb er totaal geen behoefte aan. Beetje lullig, soms denk ik van zal mijn lichaam misschien denken van je doel is bereikt dus nu hoeft het niet meer.
    Dus als we het doen is het van mijn kant ook wel een moetje en moet wel zelf eerst in de stemming komen.
    Ook is de sex zelf echt fijn. Van binnen is het erg gevoelig.

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Vivian, Ja is ook zo, de verpleegkundige op de kraam en verloskamers zijn 1 team, maar ik werk er pas 1,5 jaar en je begint op de kraam. Om op de verloskamers te werken heb je een extra opleiding nodig en die ga ik in september doen, en vanaf januari wordt ik al ingewerkt op de verloskamers. Als je de opleiding hebt rouleer je inderdaad. Helaas heb ik al meer kindjes zoals jou kleintje gezien, en andere zwangerschapsafbrekingen. 1 x zelfs mijn patiënt die onverwacht van een 14 weken oud kindje beviel op de po stoel. Zijn altijd heftige situaties.

@ Nona, zeker heel mooi werk heb ik. Leuk een kaartje gevonden, maar inderdaad heel moeilijk. Kan je de naam niet even wegwissen? Aaah ik zie het al, zal eens gaan keuren.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    jullie maken mij het moeilijk haahha! Ik kan de kaartjes qua kleur niet aanpassen.

Ik vind die kleurloze ook leukste, maar vind het lastig

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ nona: ik heb ook mijn mening gegeven!

@ me: lijkt me als verpleegkundige ook niet niks om dat soort dingen mee te maken. Qua dat aan gaat maak je 2 uitersten mee..... geluk en verdriet...... moet je denk ik wel stevig voor in je schoenen staan! Wij gaan er volgens mij best wel realistisch en rustig om, maar er zijn natuurlijk ook patiënten die heel emotioneel zijn......

@ kell: ja, zou fijn zijn als het sneller raak is als 8 rondes. Maargoed..... ga het van de week maar eens met vriendlief bespreken. Aan de ene kant wil ik er wel weer voor gaan, maar aan de andere kant wil ik mijn lijf weer "in shape" hebben. Wil er nog 5 a 6 kilo vanaf..... pas nu nog niet in mijn broeken.....
    Op geestelijk gebied ben ik er wel weer klaar voor..... hoe je het ook went of keert, we willen een kind en daar moeten we toch weer zwanger voor raken en alles doorlopen......
    Ik hou jullie op de hoogte wanneer wij voor poging 2 gaan! ;)

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ vivian, meid alles op z'n tijd! DOe waar je je goed bij voelt!

7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

Haaaaiiii meiden!

Even snel bijgelezen zit op onze nieuwe tablet helemaal heppie en ook weer internet thuis dus ben er weer volop morgen!!

kleine meid doet het nog steeds super goed 3 ongelukjes sinds vrijdag dus ik is trots!

@charise balen meis op naar de volgende ronde!

@viv, zou leuk zijn ale je met ons me doet aankomende ronde, maar neem je tijd meis

@nona, ga nog even in de club kijken en dan ben ik er morgen weer

Slaap lekker meiden!!!

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Joy!! You are alive?!! ;) Alles goed meis?
    En wat een knapperd is die dochter van jou! Wauw! Ik snap dat je trots bent :D

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Noontje, heb gereageerd op je topic in clubje... niet dat je er heel veel aan hebt maar toch. :p

Viv, fijn dat jullie zo genoten hebben van en met elkaar. :D

Nou ik vind het niet zo erg hoor weer een nieuwe ronde, vind meer het ongi zijn zo vreselijk!!

Me, hoe is het met jou? Voel je al iets hihi.
    Wel leuk inderdaad dat je ook verloskamers op mag binnenkort. Ik deed tijdens stage ook alles. Vond ook geweldig die bevallingen. Zo bizar hoeveel verschil er in zit.

Nou girlies, ik ga nu gauw mijn bedje op zoeken..

Oh enne.... ik rookte stiekem heel af en toe nog een sigaretje.:) ;)
    Maar ben nu sinds gisteren avond helemaal gestopt! :D Ben ik best wel trots op. Niet dat ik nog af en toe rookte hoor.
    maar nu ik weer ongi werd had ik zoiets van: ik moet NU stoppen! ;)
    Manlief wil niet, dus dat maakt het af en toe wel extra moeilijk. Maar goed ik kan hem niet dwingen.

Truste chicks!! Xx

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Charise, goed dat je gestopt bent!!, nu volhouden. Jammer dat je man niet meedoet. Ik voel nog niks. Dus wacht nog gewoon af. Van mij mag deze week wel voorbij springen.

Zo weer aan het werk. Waarschijnlijk moet ik vandaag mee naar keizersnede. Vind ik iets minder leuk van tevoren maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel leuker.
    Werkse voor degene die moeten werken, andere een fijne dag.

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Ook ik zit in de startblokken om naar werk te gaan!

@ charise, meid!! Stouterd!! Echt stoppen hoor. is veel beter! En je man moet gewoon meedoen...Ik heb mijn vriend gedwongen destijds hahaha! En de maand dat hij gestopt was, vitamines ging slikken raakte ik zwanger...Toeval?? Misschien, maar toch geloof ik in dat het ten goede is gekomen van z'n zaadjes!

@ hier, vandaag officieel een jaar verkering (we gaan eigenlijk al vanaf begin 2010, maar was toen nog niet officieel en nog erg gecompliceerd) En ons lieve kindje is alweer 31 weken oud!!

Tot later ladies..xxx

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Gefeliciteerd Nona!!!

meiden hebben jullie enig idee waar ik voor.de quinny kinderwagenbak een losse opdek deken kan bestellen?? de deken die zegmaar de wagenbak afsluit???? ik heb de oranje roze quinnybak. kan het vinden grr

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oeh geen idee..Sher

suggesties:

- babydump
    - babypark
    - baby & tiener
    - prenatal

misschien moet je ff bellen en vragen aan hun...

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Jeetje ik heb veel bij te lezen zeg hahahaha... Gisteren al een beetje kunnen lezen maar niet veel want was druk op werk.

@ Char... Fijn dat je cyclus nu zo mooi is! kan niet anders dam dat het nu snel raak mag zijn hihi...

@ viv... Heb nog aan je gedacht hoor het weekend hahahahaa.... Gelukkig dat het zo gezellig was! ff weer helemaal verliefd hihihihi.

@ nona.... Grey... Ja leuk he hahaha ik ben totaal geen lezer maar ben ook in deel 2! doe wel lekker rustig aan want wil deel 3 pas lezen in me verlof! dus lees eigenlijk alleen in de pauze op me werk:p;). Ik heb ook gereageerd schat op je kaartjes

@ Me... Super zeg zulk werk doen... in welk ziekenhuis werk je? of wil je dat liever niet zeggen? mijn vriendin doet kraamverzorging en loopt ook vaak met de verloskundige mee..... Lijkt me super leuk...!

@ Joy... Alles goed babe? helemaal blij met je nieuwe tabblet?!?! hahahaahahaaa....

@ sher.... Is alles goed gegaan het weekend? heb je foto`s gezien op FB van je manntjes verjaardag... Je ziet er echt goed uit hoor!! Lekkere gezonde rode wangetjes.... dus daar ligt het allemaal niet aam... Kan je nagaan he.... Schijn bedriegt soms....:p.

@ Hier... Vanmorgen alweer veel gedaan thuis... Vaatwassertje gedaan.. Wasje aan... Wasje opgevouwen... Bedje verschoont... Nu alweer een uurtje op werk.

Vond vorige week al wat bloed in me bed dacht dat ik mezelf had opem gehaald sàchts.... Nu lag ik gisteren met manlief in bed tv te kijken en ging voor het slapen gaan nog even naar de wc maar er lag weer bloed in me bed... Dat moet van gisteren avond geweest zijn want toen ik erin ging was me bed schoon;).

(Ik slaap naakt) meestal... dus maak me nu best zorgen. This geen vel rood bloed maar lijkt een beetje gemengt met water... Rozig-rood.
    Maak me best veel zorgen.... Zal toch geen vruchtwater geweest zijn?!? Heb natuurlijk anderhalve week geleden natuurlijk ook een keertje op werk een natte string gehad, waarvan ik heel erg schrok.

Maarja als het dat zal zijn moet het toch meer lekken?!?!?!

Heb keertje gezien van iemand hoe de vliezen braken en dat was ook een beetje rozig....

@ Shoot... Aanstaande maandag hebben we onze shoot! ben zo benieuwd.... Iemand nog andere ideeen wat ik mee kan nemen. ik neem mee:

schoentjes
    Knuffeltje
    Blauwe muisjes.
    Wil kijken voor een blauwe bloem of vlinders... heb tot nu toe nog niks kennen vinden.
    Neem een wit schapenvacht mee voor als ondergrond.
    Blauw lint?!?!?!?!?

De achtergrond is ook wit dus wij zelf gaan ook in het wit. Ik helemaal wit en manlief een mooie spijkerbroek en een wit shirt:D

Jullie al plannen voor het weekend? manlief gaat zaterdag en zondag naar belgie... Darten daar... Slaapt in een hotelletje met 3 vrienden.... Denk dat ik lekker rustig aan doe zaterdag avons... Overdag winkelen met een vriendin... Laaste dingetjes halen voor de shoot.

Manlief kwam dit weekend ineens met het idee mee te willen met de jongens naar Belgie... Was er niet happig op maar hebben het er zaterdag overdag even over gehad. Nrmaal gaan wij in November altijd naar een ander toernooi met echt iedereen in een centerparks park in allemaal huisjes. Dit jaar is dat natuurlijk ook en ik ben dan 35 weken zwanger....

Niet echt handig om er dan heen te gaan en heel het weekend te slenteren en tussen de dronken mensen te staan en snachts wakker gehouden te worden door nogmeer dronken mensen.
    Heb met hem afgesproken dat hij dit weekend lekker met die 2 vrienden gaat, en dat we het andere weekend in November dan skippen.... En dan gaat hij ook niet.... Vind het geen fijn idee dat hij in Belgie dan zit en toch 3 dagen achter elkaar dronken is, en ik hoog zwanger ben en er eigelijk van alles lan gebeuren.... We hopen het natuurlijk niet maar je zal net zien dat die kleine eerder is em manlief verweg dronken in een park en ik kan hem niet bereiken.

Hij vond het gelukkig een goed idee en vond dat ik helemaal gelijk had.
    Dus manlief gaat lekker dit weekend 1 nachtje naar Belgie en het andere weekend blijven we lekker thuis.... Dat is ook gelijk van Dodnerdag tot maandag,.... Dus beter zo... Toch meiden?!?!?!?!?!!?!?!? :D.

Werken bah!!! geen zin en moet heel veel doen vandaag:(:$

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Nou meiden hier pffffff, ik ben echt HEFTIG ongesteld!! Ik loop leeg... Niet normaal dit, maar goed, teken dat ik mooi dik baarmoederslijmvlies had zullen we maar zeggen. ;) Jeetje zeg, ik blijf naar toilet lopen bah bah bah...
    Als ik naar toilet ben geweest lijkt net of er een slachtpartij is geweest hahahaha.... :p
    Oke zal er ff over ophouden ;)

Moeder is hier op bezoek, dus kom gauw weer kletsen hoor.

Xx

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik rook nu ook nog elke week een sigaretje.
    Ik weet dat het erg slecht is.
    heb de zwangerschap van mk helemaal niet gerookt en toen ging het mis.
    Ook rookt mijn hele omgeving en houden er weinig rekening mee dus dat maakt het wel erg moeilijk.
    Dus 1 sigaretje in het weekend als we ergens op de koffie zijn moet kunnen.

Gisteren vrij gehad. Naar fysio geweest. Heeft me lekker los gemaakt en recht gezet. Had daarna erg hoofdpijn.
    Gisterenmiddag bij wibra een leuk pakje gekocht. had ik in het foldertje gezien. Kost geen drol.
    Daarna heerlijk geslapen, was weggewerkt ed.

Vandaag ook weer vrij. Beetje uitgeslapen tot 9.00.
    kon echt wel langer slapen maarja de hond moest eruit.
    Lekker naar het bos geweest, mams is mee geweest.
    Net ff regel dingen gedaan op comp.
    rekening betaald en dat soort gedoe. Altijd minder maarja.
    Ga nu de badkamer ff poetsen en zelf douchen.
    daarna alweer tijd voor mn andere therapie, boodschappen en einde van de middag naar vk.

Dus al met al 2 erg drukke vrije dagen helaas.
    Morgen begin ik aan een reeks van 3 dagdiensten.
    Vorige week aangegeven dat het te zwaar wordt dus hoop dat ze er rekening mee houden en ik het vol kan houden.

schoonvader gaat deze week beginnen met het stucken (?) van het kamertje. Dus kan ik in mn vakantie ws aan de schilder.

Dames hadden jullie met 20 weken ook zo iets van was ik maar 30 weken?misschien ben ik erg ongeduldig maar heb erg toegeleefd naar de 20 weken en vind nu ineens dat wel sneller mag gaan en dat ik graag al 30 weken had willen zijn.
    Hoop niet dat ik nu 10 weken me zo ga voelen van nou ik vind er niks aan, schiet maar op.

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hoi hoi!

Alweer voor de 2e dag aan het werk..... bevalt me wel weer. Nog wel halve dagen hoor! Begin wat later en ga wat eerder naar huis. Vanaf volgende week wil ik weer normale tijden beginnen en dan kijken hoelang ik het volhoud. Was gisteren best wel moe, maar dat is logisch.... als ik op vakantie ben geweest moet ik er ook altijd weer even inkomen.

@ char: Ik ook HEFTIG ongesteld..... pfff.... ben ik niet gewend.... heb ook voor het eerst in m'n leven menstruatiepijn, haha!! Maar kan geloof ik bij mij nog te maken hebben omdat het de eerste keer na de bevalling is....

@ minniii: Meid.... wat een lang verhaal heb jij ervan gemaakt.... misschien kan je ooit is aan een boek beginngen, haha!! Misschien is Mr. Black een leuk idee (Nona zal je eerste fan zijn dan denk ik :D).
    Als je twijfelt over je afscheiding/bloedverlies zou ik gewoon even de verloskundige bellen...
    Beter inderdaad dat je vriend nu weggaat en met 35 weken het niet op een zuipen gaat zetten..... hij moet tegen die tijd samen met jou van de alcohol afblijven...... tenzij je met een taxi naar het kraamhotel wil gaan?! Hahaha!
    Oh ja.... als je nog niet genoeg hebt om mee te nemen naar de fotoshoot..... een meetlint of een blauw badeendje zou je mee kunnen nemen. Ohhhh.... en bellenblaas werkt ook altijd leuk.

@ kell: geniet van je vrije dag meis. Ik hoop dat ze op je werk rekening met je houden, hoe reageerden ze toen je aangaf dat je het zwaar vind worden?

Nou, ik ga lunchen! XXXXX

18. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Viv...

Ja ik kan niet meer zo heel veel online zijn door de drukte dus als ik er dan ben maak ik er gelijk een heel boekwerk van wat ik allemaal kwijt wil....:D

Ohjaa ik heb indd ook nog een leuk babyblauw badeentje die ik mee kan nemen... en belle blaas is ook een leuk idee indd....

Ja wil er wel goed overnadenken wat ik allemaal mee wil nemen enzo want miss ben je maar eens in je leven zwanger:p.
    Dan hebben we alleen nu de kans op het te doen... Dus dan maar goed ook want het is prijzig genoeg zo shoot!

@ Kell.... Kop op!!! ff doorbijten:p

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Joy, leukk een nieuwe tablet haha. En super van je meisje, wordt een grote meid:p

@ Nona, Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum. Maar dan zijn jullie snel aan een kindje begonnen. Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?

@ Minii, Je kan op me FB zien in welk ziekenhuis ik werk. En tja…denk dat als mensen me in de gaten willen houden hier ze ook door andere verhalen al kunnen weten wie ik ben haha maarja.
    Jij bent trouwens goed actief zo in de ochtend.
    Over dat weekend, dan zou ik ook liever met de 35 weken samen thuis zijn. Dus vind het een goede oplossing van jullie.
    Ik mag dit weekend werken.

@ Charise, haha wat erg, maar misschien inderdaad dat je dik baarmoederslijmvlies had. Daarom ben ik beetje bang dat het bij mij niet dik is omdat ik laatste keer zo licht ongesteld ben geweest.

@ Kell, jammer he dat je vrije dagen ook altijd meteen vol zitten.

@ Hier, toch wel leuke keizersnede gedaan vandaag. Leuke mensen en had een vriendin die ook bij me werkt meegenomen want die moest nog ingewerkt worden. Ik zo doen we dat vandaag :p. net na het werk hardgelopen, 50 min, 6,5 km. Geeft toch goed gevoel. En ben nu quiche aan het eten.

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier ontzettend moe en last van m'n rug :(
    Wou nog even melden dat ik cz verzekerd ben aanvullend gezinnen en weetje . . .

Ik hoef geeeen eigen bijdrage kraamzorg te betalen :) had al gerekend op +- 200 euro daarvoor dus dat maakte m'n dag een beetje goed

Heb het 9 maanden boek gekocht is erg mooi! Lig nu met m'n voedingskussen op de bank te jammeren m'n bekkenband is binnen dus die haal ik morgen ochtend op hoop dat het iets verlichting geeft zodat ik iniedergeval de boodschappen/afwas/strijk etc nog kan doen de laatste weken want zelfs dat begint een hel te worden

Oke genoeg geklaagd, mag donderdag naar de vk kijk er Naar uit :) ben benieuwd hoe ons meisje het doet.

Viv knap dat je weer werkt hoor! Zal idd wel weer even wennen zijn!

Minii de foto's van die shoot zulken vast super worden! Ben stiekem jaloers op je!

Als ik iemand vergeten ben sorry! Xxxx

Deel Deze Pagina