@ nona: Oh ik vergeet je helemaal te feliciteren met jullie jublieum, dus bij deze..... GEFELICITEERD!! @ me: Stoer van je..... 6,5 km! @minniii: Wanneer hebben jullie eigenlijk die shoot? (misschien heb je het al eerder gezegd hoor) @ mariahh: Ach wijffie toch, al met al heb je toch best een pittige zwangerschap he?! Best al wat meegemaakt..... in het begin toch ook nog in het ziekenhuis gelegen? Die bekkenband gaat vast een beetje helpen!! Relaxed trouwens dat je geen kraamzorg hoeft te betalen.... kan je dat geld tenminste voor iets anders gebruiken
@ Viv: ja zwaar 1e trimester gehad, 2e ging super maar takel nu weer af mja zolang die kleine het goed blijft doen vind ik het goed daarom ook wel fijn dat ik donderdag naar de vk mag, gewoon alles weer even checken vorige keer was m'n bloeddruk al aardig omhoog geschoten dus hoop dat die een beetje stabiel blijft. Me knap die 6,5 km hardlopen! Ik doe het je niet na Viv nog veel last van je menstruatie?
@ mariahh: Ja, die controles bij de verloskundige zijn vaak weer gerustgevend wanneer het over die kleine meid gaat he?! Maar het is natuurlijk ook belangrijk dat het met jou goed gaat hoor! Lekker je rust blijven pakken. Heb niet veel last m'n menstruatie hoor! Hij is wel heftig, maar die menstruatiepijn valt mee. Ben vooral erg blij dat ik alweer ongesteld ben...... en mijn lijf dus langzaamaan weer hersteld.
Ja dat is fijn idd, T is en blijft toch allemaal maar bijzonder dat vrouwen lichaam. Ben benieuwd hoe je cyclus gaat worden. Had je voor de zwangerschap een beetje regelmaat?
Mijn vorige cyclussen kan je zien in mijn handtekening..... niet lang, maar ook niet heel regelmatig..... of tenminste ik dacht dat dit wel regelmatig was, maar het Sophia kinderziekenhuis vond het onregelmatig, haha! En idd het vrouwenlichaam is heel bijzonder!!
hai girls! druk druk met van alles en nog wat, morgen nog een dag weg maar beloof dat ik donderdag kom meekletsen!! dikke kusjes!! ps eitje is onderweg, druk met klussen hihi
Hoi meiden, Nou even kort bericht, ik heb een date met Mr. Grey (a).. @ me87, mijn vriend en ik gaan eigenlijk al vanaf begin 2010 met elkaar, maar toen was het nog erg gecompliceerd en vorig jaar is de relatie pas echt uitgesproken en zijn we 100 procent voor elkaar gegaan. Wij hebben elkaar ontmoet januari 2010..was liefde op eerste gezicht, maat we zaten beiden in een lastige aflopende relatie.. Maarja gevoel was zo sterk voor elkaar..en heb toen tijdje afstand genomen...en hij stuurde mij toch een berichtje via hyves toen zijn relatie definitief over was en mijn relatie was toen ook over...Toen toch weer afgesproken..en de vonk sloeg gelijk weer over...En sindsdien zijn we onafscheidelijk! Dus miss vroeg, maar voelde gewoon zo super!! Nog steeds.. @ Charise, vervelend meid...Good luck! @ Minii, JAAAA ik ben al je eerste fan haaha en ik kan je veel inspiratie geven hahahahahahahaha... Leuk een fotoshoot! @ vivian, meid wat goed dat je weer lekker je ritme oppakt!! Ben trots op je! Sowieso hoe je alles hebt aangepakt!! @ hier, nou wij zijn naar de film geweest " alleen maar nette mensen" hahaha super grappig!! Eerst hebben we lekker spareribs gegeten en van elkaar genoten! Zo gezellig avondje!! Wel iets anders...vriendinnetje van mij is ook zwanger en heeft vandaag gehoord dat ze ook een jongetje krijgt.. dus ik zeg tegen haar hopelijk hebben we niet dezelfde naam...Dus ik zeg tegen haaar ja die van mij begint met een B.. Zegt ze ja, die van mij ook Dus ik zeg de tweede letter, ook hetzelfde en toen zei ik derde letter..ook hetzelfde...Dus ik flipte.. Dus ik vertel haar de naam in vertrouwen...zegt ze oh nee die doen wij niet...wil ze niet die van haar zeggen...Super lullig.. Maar zij is iemand die alles nadoet wat mijn vriend en ik ook doen...dus mijn vriend en ik denken dat dit een truc was om achter de naam te komen en we hebben vermoeden dat ze dezelfde naam gaan doen...Dat is namelijk echt typisch zij... PFFF zooo kwaad ben ik! Meteen geen zin meer in heel die vreindschap... ze reageert op niks van mij, maar ik moet wel reageren op alles wat zij meemaakt en koopt enzo..dus ben er beetje klaar mee.. Haar vriend heeft bepaalde opmerkingen naar mij geplaatst, waar ik en mijn vriend niet gediend van zijn (hij stuurde mij berichtjes en dat soort dingen als hij ruzie met mijn vriendin had, heel ongepast) Sinds die tijd doen ze zo raar... en wij hadden ons huis net klaar, kwamen ze bij ons...Oh wat leuk jullie spullen, waar hebben jullie dat gekocht, oh mooie kleur op de muur..welke kleur is dat, dat zou ik ook wel willen.. Echt over alles gewoon...Dusja ben nu beetje bang dat ze onze naam gaan gebruiken...zij is pas 20 weken...dusja is niet zo dat het dan lijkt alsof ik die naam jat.. maartoch... Dit wilde ik ff kwijt...
@ nona: Jeetje man.... echt SUPER lullig!!!! Ik zou dan echt wel ook de naam zeggen! Niet druk om maken hoor..... jij weet zelf wel dat jullie die naam zelf verzonnen hebben..... en lekker puh, jij bevalt effe 11 weken eerder, dus die naam is voor jullie!
Thanks voor de oppepper viv! Maar toch is het K*T... Ik zeg die naam omdat ik dacht neeee...straks heeft ze dezelfde...maar eigenlijk heb ik alle letters gezegd...en inderdaad ik ben 11 weken eerder haha
@ nona: wat een rot streek zeg! Snap dat je er mee zit! Zoiezo storend als je vriendin ineens zo anders doet! Al eens besproken? Zou haar gewoon met dr gedrag confronteren de volgende x kijken hoe ze reageert. . Enne jij bent idd 11 weken eerder haha t is jullie naam hoor!! Fijn dag het gezellig was met je mannetje! @viv: oh ja haha blond! Idd niet lang maar ook niet echt stabiel ach wie weet wat het vrouwen lichaam gaat doen hihi ben ook net als nona echt trots op je over hoe je alles doet! Echt waar als ik soms loop te huilen over m'n pijntjes denk ik al aan jou hoe sterk jij wel niet bent etc en voel me dan al snel wat beter.
@ nona en mariahh: Ahhh... jullie zijn lief, haha!! Sta er zelf serieus ook een beetje van te kijken hoe we alles doorstaan.... Elke keer verwachtte ik een harde klap..... eerst dacht ik na de beslissing, toen dacht ik als we in het ziekenhuis zouden zijn, daarna dacht ik misschien wel na de bevalling dan.... maar het lijkt wel alsof er helemaal geen klap gaat komen. Ons kindje was erg ziek en hij heeft ons alles gegeven wat hij maar kon en daar zijn we onwijs dankbaar voor. Het was goed zo....... En we zullen altijd van hem houden!!
Krijg tranen in me ogen van je laaste berich van gisteren avond Viv. Oook ik ben super trots op jullie!!! Heb er geen andere woorden voor. Onze shoot is aanstaande maandag... (stond ook in dat bericht!) @ Nona... Pfff irritante mensen heb je er ook bij he... Gadver... Niks van aantrekken idd hoor. Bij ons vragen mensen ook steeds ofwe foto`s van het kamertje willlen door appe pf pingen nou we doen het echt niet... Ook niet op facebook! de mensen waar we om geven komen toch over de vloer voor een bakkie en een gezellig avondje en de mensen die dat niet doen hebben ook niks te snuffelen in onze babykamer-huis.... Ik proef gewoon de frustratie van sommige als we nee zeggen hihihihhihi HEEEEERLIJK!!!!! @ Hier... Alweer een half uurtje aan het werk.. LAnge dag vandaag van 7 tot 18:00... Vanavond komt een vriendinnetje van me.. koperen plukken in me haar toveren. Is het helemaal weer mooi voor maandag. @ Mariah... Ik denk aan je mop!!! hoop dat je bekkenband indd verlichting geeft en je toch een fijne laatste trimester hebt dalijk. *KNUF* @ Joy.... Jaaaa waar ben je nou steeds?!?!?!?!?!
Ven zo benieuwd naar de foto's maandag mini zal vast super worden! Ga je ze met ons delen? Heb m'n band pff lijkt net of ik een luier om heb nu afwachten wat het gaat doen. Tot aan m'n bevalling heb ik al 1x in de week yoga en ga nu 1x in de week fysio. Na m'n bevalling de eerste 8 dagen verplichte bedrust om vererging te voorkomen gelukkig heb ik 8 dagen kraamhulp. Band was 62 euro pfff ga de bon opsturen naar Cz dus hoop dat ze lief zijn maar betwijfel het. Gister was de laatste uitzending van barbie men wat heb ik gelachen toen Michael die luier ging verschonen haha
@ minii, mariah, ja het is erg frustrerend en nee heb haar der niet op aangesproken...Vind dat via ping namelijk helemaal niks..Maar nu heb ik zoiets van, zoek het uit..Heb der ping verwijderd, eigenlijk alles en ze zoekt het maar uit.. Ik hd verteld dat ik zwanger was en toen wilde zij ineens ook zwanger worden met der vriend...ze kende elkaar toen 1 maand en hadden 1 maand verkering...Het lijkt zo, alsof alles hetzelfde moet weetje wel! Maargoed! Zal wel allemaal.. hoop dat ze gelukkig wordt, maar het is vrij logisch dat wij zo reageren. Ik stuur mijn vriendin een foto van mijn buik...Zie je ook beetje borsten in BH...Laat ze dat aan haar vriend zien :S, zegt hij gewoon zo lekkere tieten heeft zij zeg! Dat doe je toch niet... En hij maakte ook opmerkingen naar haar van, ja je zou iets meer als nona moeten zijn...Ik werd er gewoon ongemakkelijk van! @ hier, ook weer lekker aan het werk! succes xxxx
Jaaaaaaaaaaa tuurlijk Mariah.... Ik ga ze heel trots showen... Het liefst allemaal maar dat zal moeilijk worden! hoop zo dat ze mooi worden.... Ben bang dat ik dalijk een opgeblazen hoofd op die foto`s heb hahaahahahahaha.... Maar ja we zien het wel.... zijn ze niet mooi dan zijn ze leuk voor in de kast als aandenken en zijn ze mooi dan nemen we een hele mooie aan de muur op canvas hihi!! Ja zal ik indd ook doen gewoon inzenden... Wie weet! Wie niet waagt wie niet wint toch... Ik ga ook 8 dagen kwaamzorg doen... Heb helaas wel een eigen bijdrage maar de vrienden die we om ons heen hebben die raden toch echt wel aan om die 49 uur te nemen en niet de 24 uur. Zeker bij de eerste en dan heb je wat rust erna..... Manlief wil dan die eerste 8 dagen ochtendjes gaan werken zodat die erna lekker extra lang vrij kan nemen als we met ze drietjes zijn. De eerste 8 dagen zijn toch vaak hecties en loopt iedereen in en uit en voor hem is een halve dag tot 12 uur dus dan is die 12 uur thuis! hij heb dus groot gelijk. Hoop dat je band helpt mop! zal wel top zijn
Ahhhh Nona, jeetje zeg wat een klote situatie!! Dat is zooo vreselijk als iemand zo na doet. Heb er helaas ook ervaring mee, dan niet met zwanger worden e.d. maar wel een vriendin die dat altijd deed. INEENS had ze dezelfde hobby en had ze dezelfde kleding gekocht en al die dingen. Echt niet leuk. Ik denk dat het veel onzekerheid is, en ze inderdaad graag zoals jou wil zijn. Of ze ziet dat jullie het allemaal goed geregeld hebben dat ze dat ook wel zou willen. Gewoon jaloers misschien. Gewoon proberen, dat wanneer je toch contact met haar hebt gewoon zo min mogelijk te vertellen van wat je gaat doen/kopen/gekocht hebt e.d. En als je haar op facebook hebt en je ziet ineens dat hun kindje geboren heeft en die naam heeft, dan gewoon iets zeggen van wat leuk dat je je kindje naar mijn zoon hebt vernoemt. Of van kon je geen andere naam bedenken? Je wist met 20 weken al dat onze zoon zo ging heten e.d. Of haar gewoon compleet negeren inderdaad. Maar snap wel dat je je echt lullig voelt... Gelukkig ben jij veel eerder uitgerekend dan haar!! Vivi, hier ook trots op je hoor!! Al was ik dat ook geweest als je het super moeilijk er mee had gehad enzo. Maar ik ben heel blij voor je dat het zo goed met jullie gaat! En natuurlijk zal je altijd van hem houden, hij is en blijft jullie eerste kindje. Niemand zal hem vervangen natuurlijk. Hij heeft jou mama gemaakt. Hoop dat wanneer jullie echt besluiten er voor te gaan, het snel raak mag zijn!! Dat gun ik jullie super erg. Al zal het vast ook wel slikken zijn af en toe misschien. Hoe is het met je ongi? Nog steeds zo heftig? Hier word het al ietsje minder.. Minniiii, ik ben ook heeeeel benieuwd naar de foto's. Iemand had ook al gezegd, maar een leuk blauw lintje meenemen is ook wel leuk? Zo om je buik heen strikken. Nou hier ongi dus al iets minder erg. En eerste clomid pilletje zit er weer in!! Komende nacht heb ik weer nachtdienst. Xx
@ kraamzorg, je krijgt toch officieel maar 49 uur kraamzorg als je thuis bevalt of als je complicaties heb (zoals bekkeninstabiliteit)? Normaal gesproken heb je dan maar recht op 24 uur als je in ziekenhuisbevalt. Hier ga ik thuisbevallen, dus krijg automatisch 49 uur en ik hoef geen eigen bijdrage te betalen..daarnaast heb ik ook luxe kraamzorg. Heel relaxed met mijn zorgverzekering! @ minii, leuk zo'n shoot! Ik zou er ook graag 1 willen doen! Maar dat gaat mijn zus voor mij doen..die schiet foto's voor der hobby.. @ Charise, wat fijn dat het minder wordt!! En we gaan weer bijna starten met volgende ronde!!!! Ja erg vervelend zo'n meisje, maar heb geen zin om mijn aandacht eraan te blijven schenken, want mij blijft ze overspoelen met haar dingen..maar op dingen van mij reageert ze niet en ze vraagt ook niks aan mij...Dus heb er niet zoveel behoefte meer aan! Heb geen zin om te werken...kennen jullie dat???
@ Nona... Wij kunnen kiezen uit 24 uur en 49 uur. Ik heb helaas wel een eigen bijdrage van 6,- euro per uur.... Veel he!!!! Heb gevraagd hoe dat komt maar hun vergoeden helemaal geen kraamzorg mijn verzekering. Want ik ben aanvullend verzekerd. Helaas!!! dus we hebben een eigen bijdrage die erg hoog is. Wat heb je gedaan dannnnnnnnnnnnnn? hhahahaha @ Char... Ja spannend he, ik hoop echt dat ze mooi worden. Ja! ik heb thuis super mooi blauw lint... Dus neem ik leuk mee! ben benieuwd joh hahaahahahaha
@ minii, zo dat is best wel veel geld! Ik ben collectief via mijn werkgever verzekerd, dus heb best een korting op een zeer uitgebreid pakket! Ik heb opgezocht op internet, welke namen nogmeer beginnen met de eerste drie letters...en uit 1 van die namen heb ik er 1 gevonden dat ik dacht..misschien doet ze die wel...want die naam heb ik destijds wel genoemd... dus ik heb gezegd, ja we twijfelen wel nog...want misschien wordt het wel deze... en daar reageerde ze echt kortaf op...dus denk dat die het is..Hoop ik.. Dus als het mijn naam niet is, dan is het diegene die wij ook leuk vonden, maar wat hem niet wordt...omdat de naam die we hebben gekozen echt was van BAM!! gemeen he..