@ Minii, leuk dat je nicht zwanger is. Maar je ziet haar nu dus niet meer zo veel, dat is dan weer jammer. @ Maraihh, Mooi termijn behaald, 32 weken. Nog maar eventjes. @ Vivian, ja precies vind ik ook, mij lukt het niet om er minder mee bezig te zijn. Maarja ik zei al tegen dat meisje als jij ooit zover bent dan kom je er wel achter. En aan de andere kant zij ze dan ze het zo leuk vond om babywinkels te kijken enzo. Dat doe ik juist nog niet, en zij is nog aan de pil. Dus ik zei ook nou dan ben jij er meer mee bezig dan ik. Stom kind is dat gewoon. En ik ga ook de voice kijken viv. @ Hier, zoals de meisjes op de app al weten ben ik vandaag met de fiets en hond achterop naar mams gegaan. Toen naar het bos. Hond had het warm dus dacht ik ga in een modderplas liggen om af te koelen en rol nog een beetje. Nou die was dus echt goor. Op het terras gebeurde er iets waardoor ik hem op moest tillen, dus je raad het al, ik ook kei goor. Net die kleine onder de douche gezet en ik schone kleren aan. Haha het is echt een varken. Nu ligt ie heerlijk te slapen, helemaal uitgeteld. Zo denk frietje halen als me vriend thuis is. En dan lekker bank avondje want mag morgen, zondag en maandag weer werken. Dinsdag vrij maar dan moet ik terug komen voor vergadering dus schiet niet zo op.
Pff druk weekend me! Enne niks van dat kind aantrekken! Iedereen is er op zijn eigen manier mee bezig, je wilt t zo graag en kan dus niks aan je gevoelens doen/veranderen. Xxxx
Hier na gisteren de smaak te pakken..... verder met de grote schoonmaak.... de gordijnen gaan zelfs naar de stomerij en de kussenslopen van de kussentjes op de bank zitten in de wasmachine! Nu de andere helft van de huiskamer aanpakken..... lijkt op nesteldrang.... zullen de hormonen nog wel zijn!!
Heerlijk Viv , ik hou van schoonmaken hahaha. Ik heb vandaag m'n huis ook weer is onder handen genomen! En de kasten uitgezocht Morgen weer even verder..
Hihi klinkt lekker meiden, zo opgeruimd en alles. Hier moet ik nodig mijn keuken eens soppen en opruimen. De vetlaag ligt bovenop mijn keukenkastjes hahaha. En ook nog een kast opruimen hier, en eigenlijk ook kleding even uitzoeken, zomer dingen naar boven en winter spullen weer tevoorschijn e.d. Maar ja heb ik nu echt even geen puf voor, bah, voel me echt niet lekker nog steeds. Nouja hopelijk gaat het snel beter en als ik weer eens vrij ben lekker aan de slag hier in huis! Xx
Zoo ik mag weer gaan werken. Gelukkig is het rustig op de afdeling. Iedereen is goed bezig geweest ja. Hier nu een zooi, komt omdat ik zoveel heb moeten werken maarja, niks aan te doen. Mijn temp blijft goed stabiel zeg haha zit al 5 dagen op 36.7. Ben benieuwd wat ie verder nog gaat doen. Fijne zondag. Ik ben er weg van.
Hier vandaag rustig dagje.. mannetje is met de kleine man naar Legoworld en ik ben thuis om samen met de buuf gezellig boodschappen doen voor het gourmetten wat we vanavond gaan doen. hebben jullie nog wat leuks gedaan 't weekend?
me, als je idd bezig bent met zwanger zijn, ben je daar mee bezig. je kunt er dan niet, niet mee bezig zijn. Ik heb laatste maand van 123zwangerschapstest.nl de consieve plus glijmiddel gebruikt. maybe dat dat geholpen heeft?? Heb de fotos van je hondje gezien. wat een lekker ding. die van mij kan dr ook wat van. In de koeienvlaai en sloot. Hier: weekend vrij gehad. De auto gisteren eens van binnen schoon gemaakt. dadelijk lukt het me niet meer. Van buiten moet ie nog. maarja daar hebben we hoge druk en een wasstraat voor. verder het hele weekend eens lekker met mn vriend samen geweest. Hij had geen voetbal. was weer eens ouderwets lekker samen. Vrijdagaaf met vriendinnen spelletjes gedaan. ja daar ben ik altijd wel van haha. werd het 2 uur. Daarna kwam mn vriend terug van een kermis. en ik vond dat ie best wat gedronken had en ging ie ws dus snurken. maar hij wilde niet op de bank gaan liggen. Dus ik op een gegeven moment veel duwen en trekken omdat ie snurkte. Deed hij zijn ogen open en werd heel boos. Zijn gezicht vertrok helemaal en hij zei hele tijd rot op. Ook begon hij (wel zacht) mij te slaan op arm en benen. Ik helemaal hysterisch en bang ed. Maarja ook hormonen en slecht geslapen. Hij heeft dit al 2 of 3 keer eerder gehad maar nu was ik gewoon ook zo bang dat ie me op de buik ofzow zou slaan. De angst sloeg ook meteen op mn buik. Veel last van gehad. Dus ik beneden maar op de bank geprobeerd te slapen. Volgende dag hele rug nog meer naar de klote. Was ik even tanken, werd hij wakker en stuurde mij een berichtje waarom ik hem niet op de bank had laten slapen. Hij heeft zich niks van het voorval mee gekregen en kan zich dan ook niks herinneren. Ik weet ook dat ik hem dus eigenlijk niet moet wakker maken als ie flink heeft doorgezakt. Heb het er toen met hem over gehad. Of ie niet zoveel zou willen drinken. Hij zei niet veel te hebben gehad. toen het verhaal jankend uitgelegd. Hij zij volgende keer op de bank te slapen ed. Daarna liep ie heen en weer te drentelen en kwam ie steeds knuffelen en tijdens een knuffel hoorde ik hem huilen. en hij heeft in die 5 jaar in mijn bijzijn nog nooit gehuild. Hij was zelf ook enorm geschrokken dat hij zo deed en dat dat blijkbaar ook niet voor het eerst was. Samen goed over gesproken. Vandaag hele dag over namen en geboortekaartjes gehad. zal in de groep daar het in en ander over melden. Nu eerst herhaling robinson en dan samen op de bank met boer zoekt vrouw. Kennissen hebben hem aangeraden voor mij 50 tinten grijs te kopen zodat mn libido weer wat omhoog gaat haha. nu snel voor de tv. zal straks in de groep berichtje over namen ed achter laten
Jeetje Kell wat een verhaal! Fijn zoon weekend samen met je mannetje maar jammer van het drank incident, wel fijn dat jullie er over gesproken hebben en goed dat hij inzag dat t niet leuk is. Ben benieuwd naar je berichtje in de club! Geniet van je avond! Iedereen trouwens
Jah dat was even wat. Gelukkig zag hij hoe bang ik was geweest ed. Dus dat ik t echt meende. Vond het zelfs zielig dat hij zo geschrokken was maar nu is t wel goed door gedrongen dus gaat ie volgende keer als ie gedronken heeft lekker ergens anders liggen. Ik blij en hij blij want hij wordt niet gestoord in.zn slaap. Voel mn beebje nu veel vaker. Helaas kan mn vriend m van de buitenkant nog niet voelen. Ik wel maar das ws omdat ik het via de binnenkant ook voel. Vaak erg leuk en gelukkig kan ik er nog gewoon bij in slaap vallen. Echt bijna iedereen in omgeving denk n jongen. Kamertje is gestucked. Nu nog opschuren en dan kan ik in mn vakantie schilderen, jeuj. Heb deze week nog n pittige week. Vooral het weekeinde. Maar ben de vorige 2 wk ook doorgekomen. Kan al bijna beginnen met mn yoga, ben benieuwd. Vk heeft vd het verhaal met die placenta nog eens uitgelegd. Hij ligt er dicht bij maar niet op dus hij kan alleen maar hoger gaan zitten dus wordt het toch een gewone bevalling.
Kell fijn dat je alsnog waarschijnlijk gewoon kan bevallen vind het knap dat jullie t geslacht niet willen weten hihi! Lekker je huis op knappen in de vakantie, maar ook even bij tanken hè denk aan jezelf. Yoga werkt lekker ontspannend ik moest erg wennen omdat ik niet zo serieus ben aangelegd maar t helpt mij wel vooral die adem technieken kunnen dalijk goed van pas komen Ik voelde m'n beebje ook rond de 21/22 weken zo ronde de 25 weken werden ze wat krachtiger waardoor m'n vriend ze duidelijk kon voelen dus no worries Xxxx
@ sher: Zo, bij jou dus ook lekker het huis aan kant, voelt lekker he?!! @ char: ja, kleding moet ik ook nodig uitzoeken..... m'n kast is nu echt een beetje een rommeltje! Ik weet nu niet zo goed wat ik allemaal heb. Voel je je vandaag weer wat beter? @ me: spannende dagen voor jou! @ kell: Wat een verhaal zeg. Gelukkig hebben jullie het goed uitgesproken samen en was het vandaag weer gezellig!
Goedemorgen meiden, Zo weekend is voorbij! Heb zaterdag lekker gewinkeld met een vriendin en daarna alleen maar filmpjes gekeken en kwam een andere vriendin langs.... Manlief kwam gisteren avond terug van ze weekend en heeft het ook leuk gehad... Heb nog niet alles terugggelezen meiden want lig nog heel lui in bed met een bakkie thee en een boterhammetje.... Dua lees via me telefoon.... Ben lekker vrij vandaag dus ff rustig wakker worden.... Zo boodschapjes doen... Bloemetjes halen voor me vriendinnetjes... Dan me op laten maken! Erna komt me andere vriendinnetje me haartjes doen en dan zijn we klaar voor vanavond!! @ kel... Goed zo dat jullie er over gesproken hebben....!! @ Sher.... Hoe was je gourmet? @viv en joy ... Alles goed? @mariah hoe is het met je rug? Vandaag ook voor Jef eest met me voedingskussen geslapen.... Heeeerlijk! @me.... Hoe is het met jou? Zxxxx
Hoera m'n nichtje is vandaag 22 oktober uitgerekend en je raad het al vanacht om 04:15 is ze bevallen met precies 40 weken van een kern gezonde dochter: Fabienne
@ minniii: Geniet van je vrije dag, je hebt het verdiend!! @ mariahh: Van harte gefeliciteerd met je nichtje!! Je kreeg zeker wel even de kriebels van dat mooie nieuws?!! @ hier: weer aan het werk, ben nu normale tijd begonnen..... jeetje.... kwam echt m'n bed niet uit..... pfffff..... hopelijk kom ik nog een beetje op gang! Ga nog geen 8 uur werken hoor.... denk 5 a 6 uurtjes... Fijne dag allemaal!!!!!
mariahh, gefeliciteerd met je nichtje......leuk zeg. ga je haar vandaag bekijken? Viv,succes vandaag met je werkdag. opstaan is altijd zo vreselijk. Vooral nu het donkerder wordt. Hier: vanavond werken, nu een beetje strijk ed en wat dingentjes opzoeken op de computer. Is er iemand die toevallig de voors en tegen voor "trouwen" gewoon voor het papiertje al heeft opgezocht? weet dat mn vriend dit niet wil maar wil toch even de voors en tegens tegen elkaar afwegen
Minnii: Gourmetten was gezellig en lekker ! Voel jij je verder al weer lekkerder?? Viv: Heerlijk he schone huisjes, ik hou echt niet van zooi haha. Ben ook weer wezen schuiven met mn meubeltjes (dat is echt een tik van me haha) Kell: bedoel je de voor en nadelen van trouwen?? Wij zijn 3,5 jr geleden getrouwd op huwelijkse voorwaarden. Ik ben zelf geen voorstander van gemeenschap van goederen, ik speel liever voor safe haha. Je weet natuurlijk nooit wat er in de toekomst allemaal kan gebeuren. En bij huwelijkse voorwaarden hebben wij nu alles geregeld op papier en hoeven we ons om grote zaken geen zorgen te maken Mariahh: Gefeliciteerd meis met je nichtje! Ik was vd week op babyvisite en dacht ineens oehhh ik wil ook werpen. Begint nu toch wel dichterbij te komen. Ik weet btw dat mijn babyshower gaat plaatsvinden zaterdag haha