Mooi filmpje,ruggeprik lijkt me wel drama hahaha. Hier de wekker om kwart over 8 gezet want heb n drukke poetsdag met nog wat afspraken tussen door. Maar weer ingedommeld dus een uur later wakker. Ben nu snel aant eten en ga zo aan de badkamer beginnen. Tussen 11 en 12 komt mn tante, die komt even kijken hoe en wat i huis. Ze komt ons ws.1x in de maand, even zien wat handig is, helpen in het huis. Ws gewoon grote dingen zoals ramen, keer keukenkastjes, badkamer ed. Doet ze bij mijn moeder ook. Lijkt me een hele verlichting. vanmiddag einde vd middag komt mn mams ff helpen met schoonmaak beneden. Altijd fijn. Kreeg van mn vriend vanmorgen lief berichtje. Dat hij mn buik zo mooi vond. Die beginy nu echt soms een bol te worden. Begin ook flink met smerenbwant voel dat de huid nu ook echt vaak gespannen staat. Net of je buik wil groeien maar niet kan. Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
@ Kell... Hier hart aan het werk heel de dag... Jammer genoeg weer van 7 tot 6 en morgen ook! Lief van je vriend zeg!! @ Mariah.... ik denk dat als je op google mijn naam en achter naam intikt dat je op me fb pagina komt en je ze dan wel kan bekijken. Zal anders de link even in het prive clubje zetten
Wauw minii..echt prachtige foto's.. Wat is jouw buik al groot zeg...echt veel groter dan die van mij Jaloerss!!! @ hier, gister afspraak vk...ging allemaal erg goed..Hij is ingedaald. Ik voelde al menstruatieachtige pijn, dat kwam dus daardoor. Bloeddruk is perfect... En schatting van de vk is, dat de groei op 34 weken zit...DUs gaat allemal super.. Ik had zorgen geuit over de groter van mijn buik ..Ik vond hem nogal klein namelijk vergeleken met andere...zeker als ik kijk naar miniii...pffff Ik ga ff broodje halen en dan weer werken xxxxx
@ Nona.... Groot????? Overal waar ik kom wordt juist gezegd dat ik zo kleine buik hebt.... Zelfs me VK zegt het steeds?!?!?!?!?!!?!? Bij de 4d echo stonden ze er versteld van dat ik al zover was...
Nona, jah dat had ik ook gezien. Toen zag ik idd ook dat het dus echt wel gedaan wordt ed. Dus tis een poging waard natuurlijk
@ me: ik ga zo ook even het filmpje kijken! @ nona: werkse nog vandaag! @ kell: lief berichtje van je vriend..... tijd voor een buikfoto ook hier @ hier: klaar met het huishouden en de boodschappen zijn binnen. Nu lekker middagje relaxen, vanavond weer squashen!
Goede morgen Minniii!!! Alles goed?? Hahaha! @ hier: weer dagje werken tot 15:00..... het opstaan in de ochtend is nog steeds een drama..... maar ja.... ik ben nooit een ochtendmens geweest hoor!
Goedemorgen Viv.... Hier is alles goed!! met jou ook? Gelukkig ben ik wel een ochtend mens... heb er nooit moeite mee gelukkig!! vanmorgen was ik alweer om 7 uur aan de zaak kan je nagaan hoe vroeg me wekkertje dan gaat
Wauw! Echt een vroege vogel zeg! Haha! Vandaag 30 weken zwanger..... nog maar 10 te gaan Met mij gaat ook alles goed.... toppie! Heb eigenlijk geen nieuws.... ja dat over 4 dagen ongeveer m'n ei komt, haha!!
Goede middag meiden Minii yeah 30 weken!! Voelt goed hè Viv spannend je eitje in aantocht! Hier 33 weken alweer ik word zenuwachtig haha! Gister voorlichting gehad in het ziekenhuis over bevallen. Moet zeggen dat t mee viel en dat ik tegen de weeën opzie maar sinds gister wel zoiets heb van nou laat maar komen haha Ze hebben 3 badkamers zodat je nog lekker in bad kan als je dat wilt lijkt mij wel fijn omdat ik in me broek schijt voor evt. Pijnbestrijding hihi Vanacht btw weer een piep nacht gehad, ong 4 uurtjes geslapen Xxxxx
zal even kijken voor een buikfoto, heb er gisteren geprobeerd 1 te maken met de telefoon maar iets te donker. Gisteren vrij gehad maar erg drukke dag. Te druk. einde van de dag weer helemaal ingestort van de pijn. Ook bij fysio geweest en zij had het al over iets boven neerzetten om in de plassen zodat ik niet naar beneden hoef ed. Heb nl erg veel pijn als ik snachts naar de wc moet, kan niet vooruit komen. Dus ben al aant kijken voor po-stoelen. Denk nl dat n emmer op den duur niet meer lukt. Heb fysio net even gemaild of de klachten die ik heb niet ergens onder vallen. dan kan ik dit de vk laten weten en dan kan zij misschien ergens iets een bewijs voor mn werk schrijven ofzow. Weet niet hoe dit gaat. Weet wel dat ik wel zoiets nodig heb. Iemand moet mij officieel zeggen. Kell, dit werk mag en kan je nu niet meer doen. anders blijf ik door gaan. heb dadelijk ook weer 4 dagen te gaan en zie er erg tegen op. gelukkig weekend dus dan is het rustiger en meer tijd om te zitten. babyshower hier wordt ik helemaal gek van. Ze zitten met zn allen in een app en maken hele tijd discussies over cadeaus. terwijl ik heb aangegeven wat ik graag wilde hebben. En dan komen ze weer met vragen. Vind zowiezo dat alles helemaal een verrassing had moeten blijven maarja. Nu ik het toch weet kan ik net zo goed aangeven hoe of wat ik hebben wil. niet dat ik een badje ed dubbel heb. maarja moet maar ff tegen mezelf zeggen dat ik het los moet laten Ga nu ff op de bank, wacht op visite. Vriendin/kennis komt langs met haar dochtertje van 5 mnd. Even kijken hoe de hond er op reageert. Ben erg benieuwd. Vanavond met mams ff verf halen voor het kamertje.......nice.
ik heb vandaag een hele drukke planning en toch tijd om hier te komen, wat klopt hier niet inmiddels op het wachtbnakje en blijf natte strings houden gaat lekker! huisje is weer op orde op het stofzuigen na, nu even bedenken wat we gaan eten (krijg ineens een ingeving we eten spinazie) en dan naar de action en de supermarkt
hey meiden Hier ben ik ook weer even.. Mariahh spannend he zo'n voorlichting, wij hebben 5 nov die voorlichting en duurt 2 uur :O. Ben wel benieuwd want de vorige keer ben ik thuis bevallen en dit keer in het ziekenhuis. Benieuwd wat daar anders aan is dan thuis hihi. Kell wat vervelend zeg van je rug enzo, hopen dat het een beetje uit te houden is tot aan je bevalling. Zo kom je natuurlijk de weken niet bepaald vrolijk door. Babyshower: hier weet ik dat het a.s zaterdag plaats vind haha, maar spannend vind ik het wel, want verder weet ik er niet veel van. het word mijn eerste babyshower die ik krijg en meemaak, dus weet totaal niet wat ik moet en kan verwachten . Laat het gewoon lekker op me af komen. Joy spannende dagen ook voor jou weer he meis! Hoop ook op positief nieuws voor jou, want word nu toch wel tijd dat we gezellig met z'n alle zwangeren . Of dat jij, Viv, me en Char allemaal rond dezelfde periode zwanger zijn dat zou ook leuk zijn Vroeg me trouwens ook af hoe het met Roosje is??
Jaaa 30 weken!!!! JOEHOEEEE ja gaat echt hard he.... Nog ff en we zijn mama... Gek he... @ Voorlichting??????????????? Krijgt iedereen die?????? ik heb daar nog niks over gehoord????? @ Babyshower.... Spannend sher!!! Leuk he... Laat je maar lekker verwennen.... Die van mijn is 24 November hihhiih... @ Joy... Spannend weer voor jou!! en voor Viv!!! Ronde 1 weer Spannend!!!!!! @ Kel.... Balen van je rug zeg!!
@ Minii, lekker alweer op de 30 weken. Enne 7 uur pff is wel erg vroeg om te beginnen. Ik begin half 8 met vroege dienst. Enne hier in het ziekenhuis ook voorlichtingsavonden. @ Vivian, over paar dagen eisprong. Succes alvast. @ Kell, vervelend dat je zoveel last hebt zeg. Kan toch niet goed zijn. Hoop dat ze wel minder gaan worden voor je. @ Joy, haha je brengt het weer mooi met je natte strings. Succes nog op het wachtbankje. @ Sher, leuk zaterdag babyshower. Ben benieuwd wat ze voor je regereld hebben. veel plezier alvast. @ Hier, vandaag gewerkt. Om het uur zo onderhand naar wc want was toch rustig maar nog neit ongesteld. Ben erg benieuwd, vandaag 13 dpo (of 14 ligt eraan hoe je telt, hij is in nacht gesprongen). Alle maanden tot nu op dag 12 of 13 dpo ingesteld geworden. Daarnast is temp aan het dalen dus had het echt wel verwacht vandaag. Wilde eigenlijk dan morgen testen maar weet het nog niet haha. Ben bang voor witte test. Morgen avonddienst, dan zaterdag vrij en dan weer 6 dagen werken. Vriendje is vandaag geslaagd voor motorrijbewijs maar ligt nu ziek op de bank. Germ toch.
was ik ook weer even, @minnii, ik kreeg destijds bericht dat er een voorlichtingsavond zou zijn via de verloskundige voor in het ziekenhuis, maar ben toen niet geweest, achteraf was het ook totaal niet nodig, denk dat ik dan alleen maar bang zou worden en kan nu terug kijken zonder horror hahaha, zolang je er niet hetzelfde over denkt zoals barbie deed dan komt het heus wel goed hoor! @sher, gaat het alweer wat beter met je meis? niet meer omgekieperd? @me, je temp voorspelt idd weinig goeds, maar geen bloed geeft moed! @hier, cake in de oven jamm, eten staat ook klaar dus dat ga ik zo aanzetten, vanavond avondje niets!
Thanks meiden, ik hou jullie op de hoogte hoe de babyshower was Me GEFELICITEERD met je mannetje !! Morgen jou testdag he meis.. SPANNEND!!!!!!! Helaas gister nog joy, alleen gelukkig kon ik dit keer nog net gaan zitten. YEAHHH minnii 30 weken alweer he meis! Het schiet op