Minii je moet even op de website van het ziekenhuis kijken waar je wilt bevallen, ik kon me opgeven voor zoon avond of even aan je vk vragen. Me spannend nog geen ongi!! En gefeliciteerd met je mannetje fijn dat hij heg gehaald heeft! Sher hè bah rustig aan! En veel plezier met je baby shower zaterdag! Kell zit t onder in je rug? Geen bi oid? Sterkte iig! Hier boobie pijn men pff nog erger als in het begin auw auw auw Vandaag op kraambezoek geweest ik kan niet wachten hihi Xxx
met de hond en de kleine van vriendin ging wel goed. Hun hebben zelf ook een hond dus de kleine was dat wel gewend. hond had soms meer aandacht voor mij met mn koekjes. Kwam vaak wel dicht bij de kleine,en dan moest weer ergens anders gaan zitten. Mariahh, heb vandaag mailtje gedaan naar fysio. Of het idd geen BI of iets is. en of ze dat eventueel voor de vk op papier kan zetten. zodat de vk maybe voor werk weer iets op papier kan zetten. ken mezelf nl. als iemand niet zegt dat ik niet meer zo werken kan dan ga ik gewoon door. Erg lastig haha. Ga morgen ook even kijken met hoeveel pers. we dit weekend zijn. Maybe dat ik wel halve dagen kan. Dan maar wat vakantie uren opnemen. Hier nu lekker voor de tv,mentalist en castle. Heb met mams de zilver kleur voor 1 muur gekocht. Het begin is er.
Hee meiden, Ook weer eens een berichtje van mij. Eerste nachtdienst zit er weer op, dus die heb ik weer overleefd. Nog 2 te gaan. Zondag ga ik met mijn moeder naar de hammam, echt zin in. Mijn man moet morgen tot 11 uur 's avonds werken. En zaterdag gaat hij weg, t/m maandagmiddag. Baal ik best wel van. Ook ivm klussen. Maandag ben ik op cyclus dag 15. Nouja, misschien zo maar ff proberen om mn vent te verleiden voor op de bank hihi. En dan maandag weer haha. Misschien zaterdag ochtend tussendoor nog. Ik ben trouwens vandaag begonnen met DCI tabletten (D-chiro-inositol). Dat is een supplement wat goede resultaten geeft voor mensen met PCOS. PCOS is naast de menstruatie klachten, ook een insuline resistentie (80% van de gevallen), en heb je dus in toekomst meer kans op diabetes. En dus ook klachten van overgewicht, acne e.d. Dus die pillen helpen om die dingen te normaliseren. Hier in nederland is het nog niet zo bekend, maar in amerika wel. Dus ben benieuwd. En ja meiden het gaat echt opschieten nu he? Spannend man...
Hey meiden. ik lees wel mee maar reageer weinig. met mij gaat het goed mariahh. ik heb geen internet meer thuis en bundel op tel is op haha. dus moet wachten tot nieuwe mb's voor internet. kinderwagen komt dnk k maandag. Babykamer binnen 2 weken.
Goeieee morgen.. oh wat is het vroeg, maar ik kan niet meer slapen haha.. word elke nacht rond 4 uur wkkr en geen idee waarom hihi. Helaas gaat manlief zijn wkkr om 5 uur dus nu ben ik opnieuw wakker.. hebben jullie ook last van korte nachten?? straks gezellig even kadootjes kopen voor verjaardag en boodschappen doen. Daarna onze nieuwe kinderwagen ophalen en weekend vieren . jullie nog leuke plannen?? hier morgen de babyshower en zondag een 1e kinderverjaardag in Dordt
@ Joy... Nee zo denk ik inderdaad niet over de bevalling ( zoals barbie ) hahahaha Komt vast goed! @ Voorlichtings avond.... Ik zal eens kijken op de site... En dan bedenken of ik erheen wil! @ Sher... spannend morgen mop!! leuk heeeeee... @ Me... Jeetje spannend!! Testen gekkie!!! hahahaahah ik ben zelfs nieuwsgierig.. @ Roosje... Gelukkig gaat alles goed! @ Werk.. Hier vandaag de laaste dag van me horror week.... 3 dagen van 7 tot 18:00 gedraaid en vanmiddag ook extra blijven tot 6 uur... Daarna lekker weekend. Vanavond met me mannetje happie eten en erna naar de bios... lekker tijd voor elkaar!!! Heerlijk kan niet wachten! Jullie nog plannen?
Minii, helaas testen is niet meer nodig. Ben ongesteld geworden. Gisteren was me vriend ziek en lag op bed, toen belde zn moeder. Dus gaf hem de telefoon, daarna belde hij op mijn mobiel dat ik moest komen. Ik dacht dat is niet goed. Nouja bleek dus dat zn peettante borstkanker heeft. Maandag weten we of het ook is uitgezaaid of niet. Toen ging ik de hond uitlaten omdat ik ook maar naar bed ging, en toen voelde ik war krmapjes. Ik dacht t zal toch niet dat ik nu dan net onegsteld wordt. Maarja ik had wat roze verlies toen ik thuis kwam. Dus me vriend was wat stilletjes door zn tante en ik hierdoor, zijn maar om 10 uur gaan slapen haha. Vanmorgen was het dus doorgezet. Balen maar niks aan te doen. Ronde 8 gaan we in. Vanmorgen is vriend gaan werken terwijl ie nog ziek is. Ik moet om 3 uur, en mijn vriend gaat vanavond weekendje weg. Dus zie hem zondagavond pas weer. Saai dus.
Aghhh jeetje balen me!! op naar de volgende ronde inderdaad. Wat erg van je vriend zijn tante... Wat een rot ziekte is het toch ook he.... En jammer genoeg moeten jullie dus afwachten tot maandag. Saai he het weekend zo alleen... Ik had het vorig weekend...al vond ik het stiekem best lekker hihihih.
Vind het ook wel lekker om alleen te zijn. Maar een avondje haha. Niet heel het weekend, daar heb ik gevraagd of ik kon komen werken, en dus ga ik zondag extra werken, ben ik alleen zaterdag heel de dag alleen. Hij is vaak de weekende weg dus dat is wel saai, en jammer dat dit net in een vrij weekend is geplant want heb de afgelopen 4 weekenden moeten werken.
@ Roosje: Hé meis! Leuk om weer wat van je te horen! En fijn dat het goed met je gaat. @ sher: Leuk, morgen babyshower! Enne..... blijf je wel op jezelf letten?? @ kell: vervelend van je pijn zeg..... het klinkt wel een beetje als bekken instabiliteit. @ me: Jammer ongesteld.... nieuwe ronde nieuwe kansen! Avondje alleen vind ik ook altijd lekker..... maar een weekend is idd best lang.... alhoewel ik dat ook best lekker zou vinden denk ik, haha!! Komt hier alleen niet vaak voor..... alleen als vriend met de motor weg gaat ofzo. @ minniii: Wat een lekker avondje heb jij in het vooruitzicht..... tijd voor romantiek!! Werkse nog vanmiddag.. @ hier: nog erg lui..... zo maar weer eens in bad en me aankleden..... dan gordijnen naar de stomerij brengen en boodschapjes doen..... ik ga lekker lopen denk ik Fijne dag nog meiden!
Lekker Viv... Geniet van je bad en je vrije middag..... Ik zou ook lekker gaan lopen als ik jou was... This fris maar wel lekker gezond!
Heerlijk Viv, ik zou bijna mn badpak aandoen en erbij komen zitten hahaha . Ik blijf op mezelf letten , heb net voor 't eerst sinds tijden even een half uurtje mn oogjes dicht gedaan op de bank. Voelde wel ff goed. Minniii jij bent ook zo druk he meis! Geniet van je mannetje, het eten en de bios straks he . Waar gaan jullie eten??
Meiden sorry dat ik even niet op iederee. Reageer, drukke dagen nu we hebben feest (offerfeest) dus veel schoonfamilie op bezoek en lekker veel eten haha
Roosje: eid mubarak ( mijn schrijfwijze is niet zo best in deze taal dus mijn excuses als het er niet juist staat ) jullie nog plannen deze dagen?
me, balen van je ongi. Ook balen dat je hele weekend alleen bent. Lijkt mij wel een keer lekker. nergens rekening mee houden. maar het is idd ook wel fijn als je samen tegelijk thuis bent. Hier ken ik dat ook wel. hier; mail terug van fysio. Niet echt een duidelijk mailtje terug. Ze wil volgende keer testje doen voor BI. ben een beetje op internet gaan zoeken naar testjes. Doe ik deze heb ik ook echt veel pijn. Maandag de vk ff bellen voor een afspraak. kijken wat zij voor mij kunnen doen. Anders toch maar zelf bij TL vragen om aangepast werk ed. Hoe ging dat bij de rest die aangepast werk kregen of deels in ziektewet zitten? Heb dit weekend mn laatste 8 uur vakantie dagen opgenomen. dus werk dit weekend halve diensten ipv hele. hebben genoeg personeel dus. Was wel erg in twijfel. Omdat we dus met zoveel zijn hoef ik minder te doen dus makkelijker verdiend. maar toch loop je dan weer hele dag. dus ik dacht boeiend. gewoon maar vrij nemen. vanavond tvoh. nu een beetje neuzen op de computer.
Dankjewelll jij ook eid mubarak. Aah is goed joh hehe. Uhm jaa wij waren eerste dag bij schoonouders. Vlees eten. Zoetigheid etc. Nu ben ik bij me eigen ouders in rotterdam. En wat heb jij gedaan/ ga je doen? Hoe gaat het? @andere meiden, gaat gelukkig goed. Hoop dat alles ook goed gaat met jullie. Sorry dat ik nie meer mee kan kletsen.wacht op me bundel haha
Goede morgen meiden! Wat is het hier van het weekend rustig geweest?!! Alles goed met iedereen? @ mariahh: Ohhh..... lekker lekker smullen!! @ Sher: Goed zo dat je een beetje meer aan jezelf denkt (en dus ook aan dat schattige kleine meisje in je buik!)!! Alles goed verder? Leuke babyshower gehad? @ Minniii: Hoe was jouw quality time met manlief? Je was echt bij mij om de hoek uit eten..... woon ik echt 5 minuutjes met de auto vandaan, haha! @ kell: Wanneer moet je weer naar de fysio? Zal idd wel BI uit komen...... Goed dat je rustig aan met je werk hebt gedaan! @ hier: Vandaag proberen voor het eerst weer een volle dag te werken..... maar ik denk dat ik lekker een beetje 'misbruik' maak van de situatie en er iets eerder tussenuit sneak.... hihi! Vermoeidheid is nog best wel aanwezig en iedereen zegt tegen mij dat ik niet te snel moet gaan...... soms luister ik daar dan wel naar hoor!
ja vond het hier ook al rustig dit weekend. heb 2 halve diensten gewerkt. Heerlijk moet ik zeggen. was echt een verademing om niet ook de middag te moeten doorlopen. Viv, ik heb volgende week fysio. Deze week kan ik nl niet. straks vk bellen of die afspraak ook eerder kan. want die heb ik pas over 2 weken. Ook al komt er geen BI uit probeer ik bij vk toch dat er wordt gezegd dat ik halve dagen ed moet werken. kan vk me niet helpen dan maar een gesprek met de Teamleidster aan gaan. maar zo uit mezelf is dat wel eng haha. heb net boodschappen gedaan en de hond uitgelaten en loop alweer moeilijk. Ook trekt het erg naar de buik. denk harde buiken maar weet niet hoe dat voelt. dus maar ff plat voordat ik werken ga. Ik zou er ook gebruik van maken en er lekker tussenuit sneaken. Lekker met een filmpje ed op de bank. Sher, heb je ook helemaal vergeten om je veel plezier te wensen. maar aan de fotos te zien heb je je goed vermaakt.
Hoiii Meiden Viv & Kell : Ik heb indd een erg leuke dag gehad , helaas door omstandigheden waren mijn zusje en stiefmoeder niet aanwezig (kheb sinds een aantal weken ruzie met mijn vader) en dat deed me wel veel verdriet. Ook omdat ik weet hoe graag mijn zusje wilde en dit ons laatste kindje is en het mijn eerste babyshower is geweest. maar helaas de tijd is niet terug te draaien en ondanks dat heb ik wel erg genoten. Gister nog een verjaardag van een zoontje van vriendin van mij gehad, hij werd 1 jaar dus ook erg gezellig en drukke boel. Was uiteindelijk blij dat mijn weekend voorbij was, was zo moe haha. Mijn kleine jongen is vandaag nog 1 dagje vrij (studiedag) en dan vanaf morgen begint het schoolleven weer . Vanmiddag moet ik langs de huisarts om eindelijk lactulose op te halen, want ik kan amper tot niet naar de wc haha, best vervelend en pijnlijk. maar goed ik had altijd al wat last met naar toilet gaan. Hopen dat dit middeltje gaat helpen... Hoe was jullie weekend meiden, het was hier indd rustig zo te zien??