Sorry voor mijn late reactie, ik was even in slaap gevallen :O!! Viv: Ja met de mannen gaat het goed hoor hier thuis, met jou kerel ook ? Kleine man had gister na de vakantie weer zijn eerste schooldag en morgen hebben ze nationaal schoolontbijt op school, wel leuk dus dat er weer leuke dingen op het programma staan. Grote man is veel aan het werk helaas. Hij is steigerbouwer en het weer zit niet elke dag mee dus hij maakt lange dagen. Alles moet natuurlijk af zijn voor het echte winterweer begint. Mjaa tis een harde werker en z'n baas vind dat natuurlijk absoluut niet erg dat hij zo hard werkt haha. Met mij gaat het ook wel, ik voelde me toestraks even niet lekker en dacht ik ga even liggen, dan gaat het wel over. En wow ik ben gewoon in slaap gevallen en word nu 2 uur later wakker haha. Ik slaap amper tot nooit overdag, maar blijkbaar vandaag wel Hoe is het verder met jou meis?? Me: jeetje meis dat is ff schrikken, gelukkig is alles goed gekomen met de hond. Die van mij luistert ook niet als ik hem los laat buiten, maar daarintegen luistert hij wel naar mijn man als ie los is
hey, vandaag vrije dag maar weer druk met afspraken ed. je kent het wel Nou vanmorgen bij fysio nr 1 geweest. Deze had het er over dat mijn bekken gewoon elke keer erg scheef gingen staan. waardoor de al wekere banden meer moesten rekken ed wat pijn goed doen. Nu dus elke week komen ipv om de 3 weken. zodat hij dit recht kan blijven zetten. fysio nr 2 vanmiddag gehad: deze heb ik nu tijdens zw. omdat deze meer zw. gericht is. Wat testjes gedaan. Geen BI maar wel op het randje. Dus wat tips mee gekregen en moet wel rustig aan doen en mijn rust pakken ed. Nou dat kan ik dus morgen mooi allemaal meenemen in het gesprek. Nu ga ik ff uurtje plat. Straks komen er wat boeken met geboorte kaartjes, altijd leuk. VL gaat boven verder met sauzen ed. nog 2 dagen werken en dan heerlijk vakantie. heb al wel veel in de agenda staan helaas. Vooral therapieen en cursussen ed.
Heeeeeeeeeeeee meiden, ben ik ook weer eens hahaha! Hier eisprong weer gehad waarschijnlijk. Even kijken wat temp gaat doen en wanneer ik een kruis krijg. Maar geloof dat ik nu 2 DPO ben. Dus we kunnen weer wachten hihi. 12 november mijn NOD. Ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd. Verder hier ook even niet zoveel te melden. Xx
Viv en char ik duim!! Kell hier ook bekken scheef mag haast niks meer dus volg de adviezen op hoor! Je beeb gaat dalijk ook nog eens indalen en word zwaarder wat alleen maar erger word voor die bekken. Gelukkig bijna vakantie probeer tussen je afspraken door ook goed je rust te pakken! Morgen alweer 34 weken, controle bij de vk dus ben benieuwd! Aftellen is nu wel echt begonnen merk dat ik onrustig word haha t is en blijft toch allemaal erg spannend
Even een update, bij de 1 tm 15 dec mama's de 1e beeb geboren ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging en vanavond geboren met 34+2
Ja ga de adviezen zeker volgen. Iig morgen op werk eens een gesprek. Ja ga in mn vakantie lekker filmpjes kijken. En t babyspul kopen ed. Oooh dat is vroeg zeg met 34 weken. Hoe gaat het nu?
Goed zo! Ik heb ook de opdracht om alles symmetrisch te doen Miss wat voor op je werk, zorgen dat je overal recht voor staat en dan handelt/bukt etc en als je opstaat van bank of Stoel je handen op je knieën zetten en omhoog komen ipv armleuningen te gebruikten. Geloof dat t met moeder en zoon goed gaat tot nu toe
Hey meiden! @ Sher: Wat fijn dat het goed gaat met jouw jongens. En ook heel goed om te lezen dat je je rust pakt! Goed zo! @ kel: Bijna vakantie meid! Lekker..... ondanks dat je een drukke agenda hebt, haha! En lekker thuis films kijken is toch ook wel erg lekker @ char: Zitten we gezellig samen op het wachtbankje! Ik heb gisteren nog wel even geklust..... voor de zekerheid (en voor de gezelligheid natuurlijk, haha!) @ mariahh: Bedankt voor het duimen! En jeetje zeg, de 1e baby is er al! Wel fijn dat alles goed gaat met moeder en kind. Komt erg dichtbij nou voor jou he?!! Spannend lijkt me..... @ hier: Maandag en dinsdag gewerkt.... gisteren was ik helemaal afgepeigerd..... gelukkig voel ik me nu weer top en ben ik morgen lekker vrij, dus kan ik dan alweer rustig aan doen! De vermoeidheid heb ik echt nog over gehouden van de bevalling en alles wat eromheen is gebeurd denk ik. Zoalng de moeheid aanwezig is moet ik gewoon ook rustmomenten inplannen. Zaterdag gaan we naar de Efteling..... dan moet ik van mezelf vrijdag echt rustig aan doen, want anders hakt zo'n dag Efteling er weer zo keihard in...... en dan zondag gaan we alleen uiteten voor m'n oma haar verjaardag, dus kan ik overdag ook nog relaxen. Maargoed...... als vermoeidheid (en een slechte conditie) het enige is hoor je mij niet klagen hoor!
Goedemiddag ladies! Wat is het rustig op app en ons topic! Ik moet vandaag nog wat kleine dingetjes afronden en dan zijn we echt klaar!! YEAAAH! Lekker rusten en niks doen! Ben er aantoe @ mariah, meid, je hebt de 34 weken bereikt!! YEAAAAH...het kan nog 3 weken duren of 8 weken...spannend he!!! @ pendelen, zal binnenkort maar eens gaan doen ladies...eerst ff rust pakken @ tupperwareparty, gister geweest...was erg gezellig, maar jeetje wat een onzin verkopen zij hahahahahahahah!
@ Sher, lekker toch even wat uurtjes geslapen gister. @ Kell, succes met je gesprek. Hopelijk helpt het rechtzetten wat fysio 1 zei. Geniet van je vakantie, is altijd zo voorbij. @ Charise, jaa je hebt een kruis, mooi weer wat dagen eerder die eisprong he. Nu duimen tot 12 november op een mooie test @ Maraihh, kan begrijpen dat je gaat aftellen, wordt spannend. En van diegene die ingeleid was, ja dan is het inderdaad beter dat kind eruit is met zwangerschapsvergiftiging. En vaak komt dat ook helemaal goed met dit termijn. @ Vivian, leuk naar de efteling, maar is inderdaad wel een vermoeiende dag dan waarschijnlijk. Hoop voor je dat het weer een beetje meezit want zoals het nu is is het niet echt geweldig. @ Nona, heb je zelf nog wat gekocht op de party haha. Neem lekker je rust, je hebt het verdient nu. Lekker zeg verlof haha. @ Hier, vanavond weer avonddienstje. Het is nog steeds super rustig op de afdeling. Had gister bijvoorbeeld 4 mensen liggen die te vroeg zijn bevallen, waarvan het kind dus op de couveuse ligt. Maarja die mensen mogen tot 8 dagen na de bevalling blijven dus zijn hartstikke zelfstandig. Vandaag gesprek met studenten praktijkopleider. Ben benieuwd, gister toch weer fijner met haar gewerkt. Morgen nog een dagdienst en dan ben ik het weekend samen met me vriend vrij. Dat is lang geleden. Moeten nog even bedenken wat we gaan doen.
Hoi Meiden, Even snel een bericht van mijn... Ik schaam me dood heb al een week niks gelezen en niet gereageerd, maar ik heb er gewoon echt geen tijd voor... Het is zo mega druk op me werk dat ik het allemaal niet eens af krijg. Werk sinds deze week nog maar 4 dagen omdat ik zoveel uren maak in 1 dag...... En ik nog vrije dagen over heb staan kon ik het zo regelen. Alle uren die ik extra maak in de 4 dagen kan ik op vrijdag middag maar huis dus met een beetje gelijk maak ik 32 uur in 3.5 dag! Door de drukte hier heb ik dan geen tijs om op zp te komen sorry....!!! Ik hoop vanmiddag nog even wat bij te kunnen lezen en zal proberen weer iederedag wat online te kunnen zijn. Hoe gaat het met iedereen?
hier ook druk! met van alles en nog wat haha char, viv ik doe mee we zitten samen op de wachtbank! mijn nod de 6e als het goed is die van char de 12e en die van jou viv? me, zit jij al op wachtbankje? voor de zwangere meiden, nog even geduld dames en pak jullie rust!!
@ minniii: Nog even volhouden meid! Wanneer ga je met verlof? @ me: wat een heerlijk vooruitzicht..... een weekend samen met je vriend!! @ Joy: als ik van 28 dagen cyclus uitga is m'n nod ook op 12 november, net als die van Char. Maar mijn cyclus voor de bevalling zat tussen de 25 en 31 dagen, dus wacht het maar gewoon af. @ hier: Tot 15:00 gewerkt omdat ik morgen een ochtendje moet werken. Ik maak de fakturen op kantoor en vanaf oktober is de BTW natuurlijk verhoogd naar 21%. Nou moet ik fakturen maken waar uren van voor oktober op staan (=19% BTW) en uren vanaf oktober..... dus dat lukte vandaag niet helemaal. Morgen even met een collegaatje uitzoeken wat handig is. Het declaratieprogramma werkt helaas tot nu toe nog niet helemaal mee.
Hier lekker een pizza aan het eten... en ja hooor!!!! MIJN VERLOF IS GESTART!!!!!!! geen werk meer, slechts nog een tentamen... Maandag ga ik trouwen!!!
Minii ik zal zo gaan stemmen Nona geniet van je welverdiende verlof! En spannend maandag!! Controle gehad vandaag, baarmoeder 29 cm bloeddruk ok en meisje volledig ingedaald nu netjes met haar hoofdje diep in m'n bekken. Ze moet nu wel heel haar doen om nog van positie te kunnen veranderen dus dat zit wel goed niks aangekomen en bm niet heel erg groot dus vanaf nu elke middag verplicht 2/3 uur slapen/liggen omdat ik oververmoeid raak door de slechte nachten. Over 1,5 week weer en dan bespreken over de as bevalling ben benieuwd! X