ik ga vandaag wasjes draaien, boodschapjes halen en voorbereidingen doen voor raam deco met sinterklaas, vanavond verder met een muurschildering die ik bij een vriendin aan het maken ben weer ziet er niet zo slecht uit als ze voorspelt hadden gelukkig dus ik ga straks gelijk naar buiten je zal zien dat het vanmiddag ineens met bakken uit de lucht komt en dan kan ik niks meer haha druk weekend voor de boeg ook, morgen komen mijn ouders en blijven eten dus lekker grote pan boerenkool! en zondag komen onze beste vrienden weer langs jullie plannen?
Minniii ik heb ook gestemd! je staat 2e zag ik. Dus je moet nog ff wat meer stemmen krijgen, dan heb je gewonnen. Volgens mij zat er na mijn stem, 5 stemmen verschil tussen. Hier verder niet veel bijzonders te melden eigenlijk. Het gaat nu echt opschieten he meiden... nog effies en dan gaan de bevallingen beginnen. Ben heel benieuwd naar jullie kleintjes.
Dacht even een leuk foto'tje plaatsen .. Mijn beste vriendinnetje en ik schelen precies 4 weken .. Gaan we vanavond weer TVOH kijken meiden ??? hihihi
Super foto sher! Leuk gedaan! Idd tvoh vanavond gezellig! De bevallingen komen idd dichterbij nu hou jullie van alles op de hoogte hoor als t eenmaal zo ver is De NOD dagen komen er weer aan voor de klus dames ook spannend! Heb wel weer zin om mooie testjes te zien hier! hope so! Xxxx
@ mariahh: Ja, ik hoop op een heleboel streepjes voor ons, hihi! Maar ik gun het eerst de andere meiden hoor! Ik zit nu pas in ronde 1, en de geboorte van ons zoontje is nog heel vers..... als het raak is, dan is het mooi meegenomen en anders gaan we gewoon met goede moed door. En als jullie allemaal op klappen staan.... hou ik het hier nog beter in de gaten, haha!! De spanning loopt nu al op!!
jaaaa duim ook voor jullie allemaal voor lekkere knalstrepen. Hier 2 drukke werkdagen gehad. Mn vriend was gisteren erg laat thuis maar daardoor vandaag vrij. vanmiddag heeft ie beneden in huis gepoetst en nog de lichte muur voor n 2e keer geverfd. Hij wil nu zo aan de zilveren muur beginnen. Ik heb de puf op dus morgen maar de badkamer, de was ed. Morgen vroeg ook bij een kennis een 2e hands badje, kruiken, kruikzakjes enz. ophalen. mag het voor 35 euro hebben. Kan ook voor 20 euro een white wash box hebben. Wij hebben er al 1, maybe wat voor mn ouders. Vanavond idd dan lekker op de bank met TVOH. eerst nu ff benen hoog, kan ik straks altijd in huis nog wat doen. Maandag gaan we lekker samen naar de dierentuin. Morgenaaf ook nog 2 verjaardagen jaja lekker druk begin van mn vakantie. Gesprek op werk nog niet gehad. TL was er niet. Moet volgende week even terug komen. Lekker is dat. Deze 2 dagen veel regeldingen gedaan en erg veel gezeten. Op die manier is het nog wel even vol te houden. Tot laters
Ja het zou mooi zijn als jullie allemaal mooie strepen hebben op de testen !! En dat allemaal voordat de sint in het land is, dan hebben we gelijk mooie kado's hier hihihi. En dan kunnen we in ieder geval met ze alle samen nog even zwangeren !!
@ sher: Ja, haha.... zou grappig zijn allemaal tegelijk nog even zwanger!! @ kell: Geniet van je drukke vakantie haha! Ook je rust blijven pakken he meissie?!!! @ hier: vanavond uiteraard ook weer the voice kijken!
sher! Jaaaa the voice off course volgens mij heeft lauwrie of hoe heet ze dat donkere vollere meisje echt een stem vanavond waar je van achterover valt!! En met zijn allen zwanger zou tof zijn! Ja al dat geknutsel haalt het wachten op nod spanning wel weg haha Oh en viv, al zou je eerder zwanger zijn dan mij ik gun het je het meest van allemaal alieve schat en dat meen ik echt!!!
Muurschildering vanmiddag al gedaan trouwens mijn man was vroeg thuis dus kwam wel goed uit want nu kunnen we lekker samen voice kijken, Oah en stel dat het deze ronde raak is kunnen we het misschien wel vertellen aaan iedereen rond oud en nieuw hel bijzonder haha
Keel, ben benieuwd hoe je gesprk gaat verlopen!! Heb je nu een dTum voor het gesprek of niet? Doe rustig aan meis!
Ben niet blond haha maar meen het echt lieverd , ik heb al een kindje en jullie op jullie vlinder na nig geen kindjes, zoals ik op de app al zei ik gun ook jou de leuke mama kind momentjes echt!
Maar, ik meen het ook dat ik je lief vind, haha!! En ja..... ik weet dat je niet blond bent, hahahaha! Ik heb er vertrouwen in dat ik de mama kind momentjes mag meemaken..... alleen nu nog niet..... moet geduld hebben
@ Joy, nee nog niet op wachtbankje, vandaag 8e dag en meestal rond 15e dag ei. Dus nog even een oefenweek Jij fijn weekend alvast met alle drukte. @ Nona, lekker je verlof gestart. Heerlijk genieten van de laatste weekjes. Hoop dat het niet al te zwaar is. En daarna lekker genieten met zn 3e. @ Maraihh, goed dat ze is ingedaald. Voor jou wordt het ook goed aftellen. @ Sher, Leuke foto, jou buikje groeit nu ook goed he. @ Minii, ik heb ook gestemd. @ Hier, veel gewerkt afgelopen week, 6 dagen achtereen. Nu lekker 2 dagen vrij. Meiden op de app weten ook dat het niet zo lekker ging met me maar gister en vandaag alweer iets beter. Hopen dat het maar voor paar daagjes was en dat het nu beter blijft gaan. We weten nog niet wat we het weekend gaan doen. Nog even bedenken. Vanavond in ieder geval lekker bankavondje (geen tvoh want vind vriend niet leuk dus kijk ik later een keer terug), en straks in bedje grey;s anatomy;s kijken.