@me, oohhh bijna je ei weer!! @viv, wiebweet meis, weet je lichaam nu wat de bedoeling is zeg maar en ben je binnen no time zwanger! Hmm dom antwoord want dan had ik natuurlijk ook al zwanger mieten zijn hahaha The voiceeee
Bij mij duurde het maar een weekje, geloof max 3 weken ofzo dan zou die wel weer terug in vorm moeten zijn
Ohh.... nou, dan voel ik wat anders.... misschien m'n onderbuikspieren ofzo nog.... Gaat wel weer over Tijd om weer een beetje in vorm te komen!!
Ja meiden zou idd geweldig zijn om nog even met z'n alle zwanger te zijn hihi hier lekker op de bank met een zak chips tvoh vind t allemaal nog wat matig tot nu toe . . Ben idd benieuwd naar dat meisje zo! Vandaag geloof ik wel 3x de inrichting van de baby kamer veranderd hij is nu bijnaa klaar pff hihi Kell hoop dat je snel t gesprek met je tl zal hebben, nu zit je er ook maar mee in je hoofd balen dat ze er niet was zeg! Oh ja : vanaf wanneer zal ik de box klaar zetten? Ik wil hem eigenlijk nu al maar Vl ziet t niet echt zitten. . Hij rookt nog wel eens stiekem binnen dus ik heb zoiets neer knallen dat ding Fijn weekend lady's! Xxxx
Oh nog iets heel stoms niet lachen hoor!! Ik durf geen sex meer te hebben omdat haar hoofdje nu zo diep in m'n bekken ligt ik begin gek te worden!
Kamertje is bijna helemaal geverfd. Alleen de deurbmoet nog n keer. Vrienden van ons hebben nog erg veel laminaat over. Dat leggen we er ws in. Mn vriend wilde geen nieuwe vloer en ik wel. Dus nu we gratis wat kunnen krijgen. Had alleen graag meer n grijze vloer willen maarja alles wat we krijgen is mooi mee genomen. Wat vinden jullie van de naam billy? Ik vond t echt eerst niks terwijl mijn vriend er echt wel fan van is. Nu waren we vanmorgen bij een kennis van zijn broer wat spulletjes ophalen, en dat zoontje heet billy. Hoe vaker zij hem roep ed hoe leuker ik het vond. Maar nu als ik het thuis zo uitspreek vind ik het weer niks. Vanavond 2 verj. En ben al doodmoe. Heb geprobeerd dutje te doen maar met al dat geschilder hier ed.lukte dat niet zo. Morgen ook weer drukke dag met wasjes, plintjes verven kledingkast opruimen en slaapkamer poetsen. En dat op de zondag. Pppffff hahaha. Fijn weekend
Hee dames!! @ Mariah, meid wat fijn om te horen dat ze is ingedaald! Wanneer die box neerzetten? Bij ons staat hij al maanden haha! Ik zou hem ook al neerzetten...En je vriend moet maar gaan ebseffen dat binnenroken niet meer gedaan moet worden. Mijn vriend staat buiten hoor! Het is ook niet goed voor jou, dat rook binnen! @ Kell, Fijn dat jullie kamertje opschiet! Krijgen we ook foto's te zien? De naam billy vind ik persoonlijk niet leuk! Ik moet dan echt aan zo'n boerenpummel denken, beetje zo'n kneusie..sorry als ik iemand beledig.. @ hier, bekaf....maandag gaan we trouwen!! Zo spannend! En volgende week donderdag alweer controle vk en dan die maandag erna een groeiecho.. zo'n zin om mijn kindje te zien... Komt nu wel erg dichtbij allemaal...Kleine is gelukkig ingedaald Mijn buik begint nu echt sprongen te maken!
Nona, ja billy is ook beetje boers maarja niet dat we echg boers zijn. Maar mn vriend is dus wel vd boeren.namen hahaha. Tja ik ben dr erg over in twijfel
Spannend nona maandag! En hoor iedereen over een groei echo, krijg je dat standaard? Ik heb er niks over gehoord terwijl mijn bm aan de kleine kant is . . Bij de 1-15 dec mama's weten ook veel het gewicht nu en het geschatte gewicht bij de bevalling etc
Kell: ik vind t niks, maar ik ben dan ook helemaal niet van de Nederlandse namen dus je hebt vrij weinig aan mijn mening hihi heb zelf een mixje in m'n buik dus t zal hier nooit Billy koen Bart of weet ik veel wat gaan heten haha maar als jullie t mooi vinden gewoon doen! Laat je niet onzeker maken over andermans mening! T is jullie wondertje!
Ik ben ook geen goeie mening gever haha.Ik denk dat je gewoon naar je gevoel en hart moet luisteren. ik heb toen ook gevraagd om een mening maar weet je er is altijd wel iemand die een negatieve mening heeft . Bij ons staat de naam vast en i don't care of iemand het mooi vind of de schrijfwijze niet mooi vind. tis tenslotte jullie kindje en jullie zullen de naam het meeste uitsprwken. ik heb wel toen ik zo aan het twijfelen, dat 1 naam steeds terug kwam in mn hhoof
Haha ik typ altijd op telefoon dus ook altijd kei veel spelfouten. Nee als we echt de naam hebben.dan.boeit me dat ook niet wat anderen vinden. Maar weet nu zelf niet wat ik van deze naam vind. Mijn vriend is dus vd nederlandse namen ed. Dus het wordt ws.zowiezo een ned. Naam. En als ik dan hoor dat die kinderen van tanja yes billy en.bobby heten vind ik dat we stoer klinken. En bij die kennis ook. Maar zelf.mn kind.billy.......tja, vind ik wat minder
@ Kell, je moet doen waarbij je je goed voelt. Mijn kindje wordt ook een mixxie...dus die zou ik ook nooit kees, jan of karel noemen... Ons kindje krijgt wel Nederlandse naam, maar niet zo nederlands hahahaha! @ Mariah, bij ons is het standaard...Gewicht weet ik niet...Dat hoor ik denk ik bij groeiecho... @ hier, erg moe en moet nog leren!!!
Hier ook een groeiecho de 13e.. Bij ons doen ze het niet standaard, maar komt door mn maagverkleining en het flauwvallen etc, daarom extra check up ofzo. Na de groeiecho hebben we ook gelijk een gesprek om te horen hoe nu verder..
Ik wil ook ! Haha ben eigenlijk erg benieuwd! Zal t volgende week eens navragen. Heb gewoon het idee dat ze wat klein is dus ben wel benieuwd. . Mijn bm is nu met 34 weken op 29,5 door stagiair en 30 door vk gemeten. . Wat is nou eigenlijk normaal? Met 32 weken was deze 28,5 door stagiair en bijna 29 door vk maar ik snap er niks van haha Hmm heb stoofpeertjes gemaakt i love It!!
zal straks eens kijken of ik het terug kan vinden op mijn groeikaart mariah nu eerst lekker eten met vrienden
eindelijk geboorte kaartje gekozen.....pppppfffff wie had er ook besteld bij lillybird? wanneer moet zoiets betaald worden?