@ mariah, geen zorgen maken, wat bij iedereen is het anders.. Zolang de verloskundige de bm meet en hij blijft groeien en ze geeft niks aan is er ook niks.. Mijn baarmoeder is ook niet groot... @ kelly, geen idee, nog niet besteld...
heb het nu via de site kaartje2go heb nu 2 proefkaartjes. Volgens mij moet je hier gewoon als het geboren is je kaartje kiezen, aanpassen en bestellen. Klaar!!!Al heb ik ze nu voor allebei klaar en moet ze dan alleen nog aanpassen tegen die tijd. Helaas sturen ze niet de enveloppen van te voren. Maarja dan maar stickers met adressen maken, hoeven we alleen te plakken. kan laten zien waar we nu voor gekozen hebben. of moet het verassing blijven??
Goede morgen meiden! @ kell: ik ben benieuwd naar je kaartje! @ hier: een super druk weekend gehad, dus nu met dikke wallen op kantoor, haha!! Vanavond geen afspraken, dus lekker bankhangen. Efteling was wel weer erg leuk, en gisteren had ik 2 verjaardagen. Hoe gaat het verder met jullie?
uiteraard @kell, als je drukt op nieuw onderwerp maken, dan kan je naar beneden scrollen en dan staat daar een vakje wat je aan kan vinken: ja, ik wil een pol maken bij dit onderwerp, aantal keuzes in de pol kan je dan ook aangeven @hier, hele ochtend lekker aan het knutselen geweest, word erg mooi! vanmiddag boodschapjes doen maar nu eerst zp tijd en een ham kaas croissant hihi
@ Sher, spannend voor de13e. Dan hoor je dus meer over het inleiden enzo? @ Maraihh, bedoel je dat ze de baarmoeder aan de buitenkant hebben gemeten? De buik zou ik maar zeggen? Volgens mij is de rekensom aantal cm + 4 cm moet overeen komen met het aantal zwangerschapsweken, dan zou jij bij de laatste meting dus rond de 34 weken uitkomen en dat klopt dus. Geen zorgen maken dus. Ze zien het ook pas als een groeivertraging als het dit 3 weken achterloopt. Volgens mij zit het gewoon goed bij jou. @ Kell, ben ook wel benieuwd naar je kaartje. @ Joy, lekker dagje gehad dus. Zie dat je temp gelijk is gebleven. Enne lekker zon ham kaas croisant. @ Hier, druk, leerzaam dagje gehad met me reanimatie training pasgeborene, reanimatietraining volwassenen en drilltraining. Vond het super eng van tevoren maar het is me toch wel meegevallen. Ben er nu weer een jaar vanaf haha. En heb me certificaat weer. Verder verwacht ik vrijdag een ei. Nu gister geklust en vriend zei dan doen we het nu donderdag pas weer .maar misschien wil ik dinsdag ook even proberen .Even kijken. Doe het alleen als ik zin heb maar weet niet hoe snel die zaadjes achteruit gaan als ze zo lang erin zitten haha.
@ Kell: Ja hopelijk hebben ze dan met alle mensen uit het team om de tafel gezeten. Ik heb eerst de groeiecho en daarna het gesprek erachteraan met de gyn. Vanavond hebben we de voorlichting van 19.30-21.30 :O in het ziekenhuis, zal mij benieuwen. Ben de eerste keer thuis bevallen. @ Nona VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie huwelijk !! Hoe is het met jullie meiden??
Vandaag naar dierentuin geweest. Had van het weekend nergens last van dus we grapten wat over een rolstoel en dacht die heb ik dus echt nog niet nodig. Nou de 1e twee uurtjes gingen goed. Daarna kreeg ik weer ladt van bekken, dus de volgende 2 uur moeilijk rond gelopen. Kreeg er ook last vd buik van. Daarna 2u op bed gelegen. Nu nog steeds erg last vd buik. Zijn dit de banden? Normaal gaat het na rusten wel over maar nu niet echt. En keesje is ook enorm druk. Weet niet of dat er mee te maken heeft? Weekend was ie nl erg rustig. Misschien maak ik me te veel zorgen? Vanavond eerste yogales. Maar moet maar wel rustig aan doen.
Oeh Kell leuk je 1e les! Hoe was die? Ik heb m'n kaartjes via lillybird besteld. Vervelend van je bekken/buik idd goed je rust nemen! Nona hoe was je trouwdag ben erg benieuwd!! Hier ook enorm veel buikpijn eigenlijk constante pijn pff zouden t oefen weeën zijn? Ik ga zoiezo woensdag bellen als t niet minder is want t rommelt gewoon erg in m'n buik en die buikpijn sinds gister avond stelt me niet echt gerust. 1 pluspunt kleine nog steeds lekker druk Xxxx
Mariahh dat kunnen heel oefen/voor weeen zijn. had ik bij de eerste ook veel last van. hier vanavond bij het ziekenhuis geweest voor info omtrent de bevalling. wel hoop nuttige info gehad. ook te horen gekregen dat ze haar 24 uur gaan observeren ivm suikerziekte. dus die angst kan ik nu loslaten, dat ze haar niet onderzoeken.
Goedemorgen meiden, Bedankt voor alle stemmen Wist niet dat je dat kon volgens.... Ben het helaas niet geworden... Maar door al jullie stemmen wel bijna hihihih!!!! @ Nona.... Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Was zeker wel een mooie dag? manlief zei gisteren dat hij toch ook wel wil trouwen gewoon zo... mooie dag ervan maken met de ouders en lekker happie eten. Denk volgend jaar Maart... Istie kleine pik er ook lekker bij. Gister VK geweest... Kleine groeit goed en mama ook... Pfff veel aagekomen zeg!!! zit al op de 11 kilo. Ga proberen toch echt ff een stop te krijgen nu.... Beetje opletten met eten!! VK voelde en zei dat de kleine echt al helemaal onder me ribben zat en niet veder naar boven meer kon. Me buik zit al heel vol zei ze... ( dus wie weet komtie eerder) Hij was nog niet ingedaald maar ze verwacht dat die over 3 weken helemaal is ingedaald en dat ik vanaf nu best veel krampen kan gaan verwachten omdat ik zo klein ben. Hoe is het veder met iedereen hier? Op werk is het echt zo druk dat me dagen gelukkig omvliegen en ik geen tijd heb gehad alles terug te lezen en te reageren... Hoop dat ik snel bij ben en dan toch weer afentoe op de dag wat kan lezen en schrijven SORRY!!!
@ Minniii, fijn om weer van je te horen en mooi dat het goed gaat met je. Is toch ook wel lekker dat de tijd vliegt..... ligt die kleine man eerder in je armen @ Sher: lekker idee dat je kleine meid nog even extra wordt geobserveerd..... jij wordt toch ingeleid? Weet je al wanneer? @ mariahh: Hoe gaat het nu met je rommelende buik? @kell: Volgende keer toch maar de rolstoel pakken dan he?! Hoe gaat het nu? Is de pijn al een beetje gezakt? @ hier: dagje werken en vanuit het werk gelijk door naar de sportschool. Krijg samen met m'n vader een intake.... tijd om de 3 B's te trainen (benen, billen, buik!!)..... is nodig ook, haha! Morgen gaan we met vrienden eten in een sterrenrestaurant, dus ben benieuwd..... heb nog nooit in een sterrenrestaurant gegeten
@ Viv: leuke dingen heb je voor de boeg staan meis ..En even lekker uit eten is ook niet verkeerd he! Heerlijk.. Ik heb nog geen datum, de 13e heb ik een groeiecho en daarachteraan het gesprek met de gyn. Hoop dan meer antwoorden te krijgen. Het is nu wachten op het juiste antwoord haha. Ze (team van de gyn/vk's) moeten het namelijk eens zijn over de beslissing. Mijn eigen gyn is ervan overtuigd dat hij wil gaan inleiden, nu de rest van de mensen nog.... Zodra ik meer weet horen jullie het uiteraard
ff kort, zal straks ff op iedereen reageren ed. Kaartje dat we doen voor beide geslachten is de volgende:, Bas | Home | Lillybird geboortekaartjes vanmorgen gesprek gehad op werk. Niet helemaal zo gegaan als ik had gehoopt. Ik wilde gewoon minder of aangepast werk, klaar. maarja november blijft het rooster zo. omdat ik nu vakantie heb is dat nog maar 2 weken. heb dan vooral in het weekend de dagdiensten. dan is het rustiger dus kan dan meer zitten. 22 nov. gaan we verder kijken naar het rooster van dec ed. heb dan weer paar dagen gewerkt. dus ws meer last van mijn lichaam dus kan dan duidelijker mn grenzen aan geven. dus Ws. gaan we dan toch voor een gedeelte ziekmelding. ja moeten ze het maar 1,5 maand iets minder met mij doen toch? straks meer reacties ed. Moet nu met VL mee schoenen kopen
@ Viv: het gaat hier wel goed hoor, met jou ook verder?? aankomende dagen heb ik nog wat afspraken staan bij kinderdagverblijven. ben er nog niet helemaal uit welke we kiezen. En ze vragen ook echt allemaal de hoofdprijs pfff :s. Mjaa moet wat he. Ben benieuwd wat aankomen jaar gaat doen kwa belasting etc. Ik ben ook bang om weer in de problemen te komen met de belasting (heb ik met de eerste kleine gehad) dus dit keer goed kijken. Heb er ook de ballen verstand van haha. @ kell: Jammer dat het gesprek niet zo gelopen is als je had gehoopt. Ik zit nu momenteel ook in de ziektewet vanwege dat flauwvallen etc, krijg gelukkig wel 100% doorbetaald. Misschien is gedeeltelijke ziekmelding indd wat, ken het een beetje van mijn vriendinnetje die 4 weken verder is in de zwangerschap. die werkt in de horeca en trok het ook niet meer, die is toen helft ziektewet gegaan. Hoop dat dec er rustiger uitziet voor je, want dit is ook niks zo !
@ kell: Eerst lekker vakantie vieren, dan zie je het daarna inderdaad wel weer. Zo, nu dus weer stadten?! Vind je lijf vast niet leuk dat je weer gaat slenteren! @ sher: Wij hadden de kinderopvang al helemaal geregeld..... namelijk geen creche, maar gewoon oma's en schoonzus.... zo kon ik mooi 3 dagen opvullen en dat scheelde ons een berg geld! Heb je niet iemand die zou kunnen oppassen op je kleine meid? Maar van de creche en de belasting enzo heb ik ook de ballen verstand hoor! haha! Met mij gaat het goed..... zit weer redelijk in het ritme des levens! Alleen nog wat vermoeid en een slechte concencentratie!!!! pffff.... haha..... ach.... als dat het enige is he?!! XXXX
kell, super leuk kaartje meis! @sher, ben benieuwd wat ze gaan doen inleiden of niet, maar zowiezo toch niet voor de 37 weken neem ik aan? @viv, druk avondje dus lekker hoor! @hier, huisje op orde en net even alle spammail en prullenbak geleegd van email dat scheelt toch wel wat spam waren 798 mails en prullenbak in totaal 567 mails pffff gelijk maar afgemeld voor al die nieuwsbrieven zooi haha vanavond avondje alleen mijn mannetje gaat met mijn pap naar de film hihi