@ sher: Leuk vrijdag live bij TVOH!! Ik ga opletten of ik je zie zitten! Hahaha.... ik zal aan je denken vanavond hoor! @ minniii: Nog maar 1x en dan al in het echie..... wauwie!!!
@ Sher.... Ja inderdaad het is voor ons geen doen om doordeweeks uitgebreid te koken! Nog 4 weekies mag ik eindelijk stoppen met werken.... kijk er zo naar uit!! Slapen snachts is niet alles meer... kleine man is zo druk dan en wordt steeds wakker van de honger en kom dan niet in slaap door de honger hahahahahaha... maar begin er niet aan om snachts te gaan eten... Dus smorgens ben ik nog erg moe... maarja nog ffies. @ Viv... Gaat snel he mop.... nog ff ligt hij eindelijk in ons armen.... Maarja eerst de bevalling. Hihihhi kappepoeperd ben ik hoor hahahaha.... Kom je met me mee puffen?? hihi
@ minniii: Tuurlijk puf ik met je mee, hahaha!! Komt goed meissie...... Bijna verlof.... lekker ook! Ik had me stiekem ook wel een beetje verheugd op m'n verlof.... is toch heerlijk om vrij te zijn in de decembermaand
Ja heerlijk!!!! eerste week van me verlof lekker de kerstboom opzetten... Gezellig!!!! Kan die smorgens gelijk aan als ik me bedje uit komt... Vink zo gezellig in de donkere dagen Ja het moet er toch uit he... Dus zal wel goed komen hihihi....
Minnii: Straks inderdaad heerlijk genieten van je verlof ! Lekker de laatste dingen voorbereiden en dan mag je indd lekker puffen.. Maaar het is het allemaal waard! Ookal doet het zeer, denk eraan wat je ervoor terug krijgt. Viv: Hoe was je etentje meis, zag een foto op fb dat er overheerlijk uit zag! Wat had je allemaal gegeten? Hier: Mijn kleine mannetje was vannacht aan het spugen en grote man nog steeds aan het kuchen en piepen de hele nacht door. Al met al komt de griep hier dus gezellig op visite. Tot nu toe heb ik alleen beetje last van me keel en hoop dat het daarbij blijft. Wil tenslotte morgen wel naar TVOH haha.
@ Sher: Ik weet niet eens meer wat ik allemaal gegeten heb, haha!! Het was allemaal zo exclusief! Maar lekker was het zeker Enne..... we gaan er vanuit dat de griep niet komt (of nadat je bij TVOH bent geweest..... liever niet natuurlijk) en dat je morgen dus gewoon in het publiek zit! @ minniii: Ja, de gezellige dagen komen er weer aan..... ik heb ook wel weer zin in de gezelligheid van de kerstboom
Viv: heerlijk dat je zo genoten hebt meis !. Ik zie dat je bijna kunt testen.. Wanneer ga je testen? Ben erg benieuwd..
@ sher: ik ga niet testen.... heb geen symptomen, dus denk dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt. Heb thuis ook geen testen meer liggen en ik denk daardoor dus ook geen testdrang. Dat voelt wel lekker rustig eigenlijk, haha!
Oke, dan zou het helemaal een verrassing zijn als de ongesteldheid weg blijft. Knap hoor dat je niet kan testen, maar aan de andere kant je kent je lichaam natuurlijk zelf het beste. Wanneer kunnen de andere meiden testen????
Char loopt precies gelijk met mij..... en die heeft een mooie temperatuur en wat symptomen...... dus voor haar erg spannend..... of tenminste, ik vind het heel spannend voor haar, haha!!! Volgens mij wacht Me op haar ei en is Joy gisteren ongesteld geworden...... Dus momenteel alleen char en ik op het wachtbankje.... en allebei NOD aanstaande maandag.
oooh ja heerlijk dadelijk de kerstboom en de feestdagen. dat vind ik altijd wel leuk aan de winter alleen de kou is erg minder. idd knap dat je niet testen gaat. Ik dacht de ronde dat ik positief teste ook niet dat ik zwanger zou zijn. Maar ging volgende dag op vakantie dus wilde het gewoon ff checken. Hier weer naar de andere fysio geweest, heeft alles weer los gemaakt. gaan kijken of we daar een combi kunnen maken van meerdere dingen. Ook programmas die ik eerder heb doorlopen om alles sterker te maken. Denk dat ik de andere fysio of af ga zeggen of wat minder vaak. Krijg nu vooral tips ed voor bevallen enz. maar dat krijg ik op de yoga ook. Heb bij fysio tijdje op de buik gelegen. Vond het naderhand toch wel eng. bang dat mn beebje wordt geplet hahaha. kon eerst onlasting niet kwijt. toen moest ik straks in een keer en toen kwam eerst n hard deel en daarna diarree, erg raar (sorry voor details ). kraamvisiste gaat niet door. jammer maar wel eindelijk deze vakantie een keer een middag helemaal niks. ga lekker op de bank met twilight ofzow. VL komt pas laat thuis dus maak vnaaf een soepje met brood. na het eten wel ff wat kleine klusjes doen. Sher: hopen dat je morgen wel naar TVOH kan gaan. als ik het niet kan zien neem ik het op. wil je natuurlijk niet missen op tv
Kell ik ken het van de ontlasting, ik zit nu al even aan de lactulose en aan de zakjes. Heb een huistuinenkeukentip gehad die wel echt werkt. een bak heet/kokend water in de wc pot zetten en dan rustig proberen. Dat maakt je spieren los en dan komt het eruit. Klinkt ranzig maar bij mij werkt het echt. Ik had mega last van aambeien en enorme pijn met poepen (sorry viessssssssss haha). maar sinds ik dat nu doe, gaat het me wat makkelijker af.
@ kell: Oh ja, dat weet ik nog idd.... was vlak voor je vakantie. En nu alweer 24 weken zwanger Lekker een vrije middag Kell, neem het er maar lekker van. Ik heb morgen ook weer vrij en geloof tot nu toe nog geen afspraken.... lekker!! Wij eten vanavond ook zelfgemaakte tomatensoep, jammie en daar inderdaad een boterhammetje ofzo bij. M'n ouders komen vanavond op de koffie, dus als ik thuis kom nog even een stofzuigertje door de huiskamer halen.
Hij klinkt wel komisch jouw tip! Ik zie dat dan voor me..... maar wat gebeurt er als het in de pan valt?!! Dan krijg je hete billen toch?! Haha!
Hahaha ja zie dat nog niet helemaal zitten met zon pot id pot hahah. Ja neem altijd laxo maar die is op. En dat gaat best goed. Maar vind t zo raar dat er nu dik en kei dun en van alles er nu ook in 1 keer uitkwam Ja tijd gaat langzaam en toch ook snel. Was idd voor mn vakantie. Zou graag weer naar een warm land willen. Lekker vnaaf allemaal aan de broodjes en de soep. Heb nog 2 hamburgertjes liggn die erop kunnen. Neus weer te veel op internet. Nu comp wel en dvdtje erop
@ Sher... Ja zo denk ik er ook over hoor! kan niet wachten tot hij eris... Ben het zwanger zijn een beetje zat... Wil gewoon dat het weer mijn lichaam wordt hahahahaha. Hoe doe je dat dan met die bak kokend water? ik heb er namelijk ook erg last van... soms zo erg dat heel de wc onder de bloed zit.... Ben er toch al heel gevoelig voor omdat ik vorig jaar geopereerd ben aan me endeldarm. want je poep komt dan in die hete kom toch??? en moet je erna opruimen?!?!?!? of eerst stomen zegmaar en als het lukt die bak weghalen en dan poepen? hqhahahaah gek praatje zeg... @ viv.... Waar ben je geweest gisteren avond? in de buurt? Spannend voor jou en Char.... Zou het jullie zo gunnen... Als het goed is ben jij door de hormonen wel heel vruchtbaar.... En Char... Aghh die meid gun ik het ook zo!! @ Kell het moet geen kwaad kunnen hoor op je buik zolang je het trekt volgens mijn. Hier eten we vanavond lasange... Daarna met manlief de stad in die wil een mooie jas kopen...... Kost weer wat meiden hij wil burbeury of moncler ofzo. Nouja leg mijn deel er wel bij want ik ken toch geen winterjas aan dus hoef hem ook niet te kopen hahaahah ken ik hem over 3 maanden weer weggooien
@ minniii: Ja, ik heb ook weleens gehoord dat je na een bevalling extra vruchtbaar bent, maar ik heb er eerlijk gezegd geen wetenschappelijke informatie over gevonden. Maargoed..... deze ronde is het voor mij denk ik echt niet raak..... is ook niet erg..... Heb nu nog genoeg geduld gelukkig! Hopen dat het dan in ieder geval wel raak is bij Char! Lasagne is ook lekker, moet ik ook weer eens gaan maken, is lang geleden! Ja, die mannenjassen zijn nog duurder als jassen voor ons vrouwen, kost je weer een klein fortuin meid! Nou Sher.... leg eens uit.... hoe werkt dat nou met die pan en poepen?!! Haha!
hahaha Viv, ik ben nu gelukkig elke keer optijd door de bak weg te halen. Maar je moet de bak natuurlijk niet te vol vullen haha dan brand je je kont. het werkt ideaal, maar makkelijk is het niet haha
Hahahaha nou Sher.... Hihihhi Ja ik hoop het stiekem voor jullie beiden... Hihihi Ja ik hoorde dat de gyn van me vriendin haar na haar bevalling er zelfs voor waarschuwde dat ze extra moest opletten erna door de hormonen... dus wie weet.... Ja lekker lasange hmmmmmm alleen altijd zo machtig hahaha. Werk vandaag lekker maar tot 16:00.... Heerlijk en morgen tot 14:00 dus voel me in een luxe probleem hihihi... vorige week al zat uurtjes extra gewerkt dus deze week lekker wat minder... En vanaf volgende week officeeel 4 dagen Lekker een dagje extra vrij in de week. kan ik alvast wennen