Ik reageer even niet op iedereen persoonlijk, sorry. Maar Kell ben heel benieuwd hoe het kamertje gaat worden. En Sher, leuk dat je bij de voice bent geweest. Ik moet het nog even terug kijken. Maar hier gaat het prima. Op het slechte slapen na. Nachtdienstje gehad, met 10 mama's en 10 kids maar ze waren hartstikke braaf. Soms heb je van die kinderen die heel de nacht huilen en moeders die elke keer bellen, hij huilt....ja wat zou je thuis doen? Maarja kan je dus alles uit de kast halen om ze stil te krijgen. En dat is in de nacht en met 10 kids geef pretje. Maar vanacht hebben ze allemaal heerlijk geslapen en alleen wakker geweest voor voedingen. Lekker gewerkt dus. Ook leuke moeders, dat scheelt ook. Als het goed is vanacht rustiger want zouden er 5 naar huis gaan. En op verloskamers alleen een zwangerschapsafbreking die vanacht bevallen is. Maarja slapen was dus een ramp. Van half 9 tot 11 goed geslapen maar toen elk uur wel wakker gelegen, tot half 2 en toen was het klaar. Nouja we gaan er vanavond weer voor, komt wel goed. Gelukkig maar 3 nachten. Ik heb gister links eipijn gehad, dus verwacht dat ie is gesprongen maar voel het niet meer zo goed als eerdere maanden. En geen ovutesten gebruikt dus precies weet ik het niet. Denk dat FF hem op eergister gaat zetten maar ik denk zelf gister of vandaag. Temp is flink gestegen maar in nachtdienst ligt alles op zn kop. Was vorige maand ook. Ik zie het wel. Denk dat ik nu wel op wachtbankje zit.
mariahh, jeuj welke had je ook al weer?? Denk dat die van mij eerder zullen binnenkomen. gaan de 24e voor een kinderwagen kijken. Wil dan alles bij babydump bestellen wat ik daar kopen wil. Heb daar veel dingen die per 2 stuks zijn en een stuk goed koper. zoals kruiken en lakentjes ed. viv, ja eind nov. is ruim optijd. maarja je kent het he. liever gister dan vandaag. vind dat leuk om mee bezig te zijn. gaat me alleen te langzaam. Vanavond weinig te doen en had dan mooi kunnen kijken wat ik al heb en wat ik nog hebben moet. maarja zou fijn zijn als commode op de plek stond, kun je het meteen inpakken naja maar rustig afwachten he. Bh, ja er is een bh met grotere omvang ed in bestelling. Mn fijnste Bh gaat nu wel strak zitten al zie ik niet echt dat het groeit hoor. tis meer mn omvang. Heb van mn schoonmoeder van die aaaah bra dingen (ken je die??van tv) te leen om te kijken of het wat is en ze zitten heerlijk. Koeka ledikant dubbeldeken wafel Amsterdam dark grey/silver grey - IKenIK.nl Dit dekentje van mijn ouders gekregen. vond m zelf erg duur. me: fijn dat je lekker hebt gewerkt vannacht. Ja dat slapen is kut. Ik had dat altijd zo. Daarom helaas aangegeven liever geen nachten te doen. Was altijd voor 12u/1u het bed uit en dat breekt wel op. spannend......op het wachtbankje.
verveel me hahaha. vriend zit id kroeg. nu nog niks op tv. eigenlijk doodmoe maar mn hoofd zit nu nog zo vol. ben aant kijken wat ik allemaal al heb. Kom echt om in de kleertjes, sokjes en rompertjes. Nu een lijstje maken met wat echt nog nodig is.
Haha Kell niet stressen joh je hebt nog tijd zat haha. ik heb ook nog niet eens alles compleet, op de grote dingen na. ik zit ook alleen pff, kerel heeft gister te diep in glas gekeken toen ik bij tvoh was en normaal drinkt hij nooit. dus die ligt alweer in zn nest. kan ik echt pissig om worden maar ja, hebben het er morgen wel over. komt gelukkig amper voor. er is ook niet veel soeps op tv. morgen sint maarten lopen met onze kleine man
Nee stress ook niet haha. maar ik heb dan zoveel in mn hoofd zitten aan ideeen en wat,ik nog wik of moet. Dus daarom kan ik beter maar alles bijna klaar hebben hahaha. Hier of ik hou van holland of rizoli en isles. Mn vriend zit wel vaker id kroeg na voetbal en is dan toch ook vaak wel vol. Ik zou ook wel gezellie naar de kroeg willen weer n x maarja die verleiding met roken en drank. Heb daar soms zon zin in. mmmmm dus maar n zak chips losmaken
Mmmm ja daar kun je altijd wat mee he. Maar denk.idd iets te veel gedaan gisteraaf en ws te druk gemaakt om n dronken vent ed. Heb vorige week na de dierentuin erg veel pijn id buik gehad.
Sher goed dat je gebeld hebt hoor! En Kell ik wou eerst ook een dekentje van dat koeka maar t is idd ontzettend duur! Iemand nog suggesties voor een leuke zin voor m'n geboortekaartje mbt bellen van te voren heb nu: Wil je mijn oogjes zien twinkelen? Laat dan de telefoon even rinkelen. Twijfel alleen nog de rest is klaar t gaat worden: Zo lief, Zo klein, zo bijzonder Naam 2e naam Gegevens ( datum gewicht lengte) Ons adres etc
Heb de mutsy 4 rider in de kleur donker grijs met een lichte streep kreeg de maxi cosi city er gratis bij
Mariahh, ik wil graag de mutsy evo, de iets goedkopere variant. Ik ging eerst ook voor 2 goedkopere fleece achtige dekentjes maar mn moeder heeft me overtuigd. 2 dekentjes is net zo duur als 1 van deze. Deze kun je 2 kleuren doen. Ook kun je zomer 1 deken en winter 2. Opzich heb je int begin aan 1 dekentje genoeg want de onderlakens die was je steeds. En uit eindelijk heb ik t dekentje gekregen. Mijn vriend wilde een simpele maar grappige aankondiging dus wij hebben; Daar ben ik dan! Naam Gewicht ed. Voor t bellen hebben we; Wil je mij zien? Graag even bellen, Anders slaap ik misschien. Tel....... Alles onder voorbehoud hoor hahaha
Kijk nu twilight totdat mn oogjes dicht vallen. Laatste deel komt er zo weer aan. Ga niet meteen naar de bios want dan is het altijd zo pokkedruk
morge meiden! zin geboortekaartje wij hadden: als je ..... wil zien, bel dan even anders slaapt zij misschien @twilight, ik ben zeker van de partij weet alleen nog niet welke dag, eerst woensdag maar idd wat kell zegt erg druk dus die zit bomvol denk dat we dan vrijdag ofzo gaan @hier, vandaag die kleine over verhuizen naar haar nieuwe kamer, ze worden groot die kleintjes hihi
@joy maak je een foto als het klaar is? ben wel erg benieuwd naar het resultaat. hier rustig dagje.. manlief lelijk van de trap gevallen en vanavond sint.maarten lopen.. doen ze dat bij jullie in de regio ook?
@ sher: Ahhh.... heeft je man er niks aan overgehouden? Dat was zeker schrikken vanmorgen? Sint Maarten doen ze bij ons vaak alleen in de kinderrijke buurten, dus hier verwacht ik niks vanavond.
@ sher: schrikken van je man! Hoop dat hij niks mankeert. @joy: ben benieuwd naar het kamertje! Hoe vind ze het? Bij de dec mama's 2e baby geboren en 1 mama is vanochtend ingeleid dus dat is nog even spannend. Veel mama's worden btw ingeleid dus we zullen veel november mama's krijgen ipv december hihi Hier een bad day vandaag veel buikkrampen en stress pff wil alles nou eens op oorde hebben maar VL. Werkt niet echt mee, die is vandaag dus ook het slachttoffer van m'n hormonen.
Hij heeft een paar schaafwonden en zegt dat hij zich verder prima voelt.. Kindertjes hebben lekker sint maarten gelopen, gelukkig zonder regen dit jaar maar koud was het zeker wel haha nu ff sytycd kijken en kaarsjes aan en daarna lekker naar bed toe. mariahh: vervelend he maar snap wel dat je alles klaar wilt hebben, ken je nagaan wij moeten nog behangen in de kamer en gang haha dus moeten ook echt opschieten.
Mariahh, ze vind de kamer prachtig!! Sher, je mag wel op gaan schieten! Je bent nu toch thuis? Geen werk toch? Lekkerbaan beginnen als het af is ben je reuze blij!!!! Ik heb net nog even geschilderd beneden dus nu doe ik niks meer, morgen raamschildering sint en poppenhuis pimpen! Ik hou mezelf wel bezig hihihi