Oh ja.... ik heb bij de verloskundige thuis bevallen aangegeven.... (maar verder als dat heb ik nog niet gedacht...... ik bedoel de weeën, uitscheuren, en al die vrouwonvriendelijke dingen....)
Hahahahah viv... Wat zeg je dat leuk hahahahaa... Ja meiden, ik het KUTJE denkt daar natuurlijk al dagelijks overna over het uitscheuren... weeën... Puffen en persen hahahaahahahahahah..... Ik beval in het geboorte hotel hier in den-haag... Zit vast aan het kinder juliana ziekenhuis... Om de een of andere reden trekt me dat meer.
ik heb makkelijk kletsen, mijn bevalling was een koekie van de 1e ken er nog wel 10 hebben hoor op die manier
graag jullie mening, ik test het liefst in het weekend, maar zit nu in dubio± a.s zondagochtend 12 dpo volgende week zaterdag 18 dpo volg week zondag gaat niet dan heb ik een meeting met zp meiden dusss 12 dpo of 18 dpo
Ehm.... tsja.... die is lastig...... ik zou zeggen 18 dpo (maar als ik in jouw schoenen stond, zou ik dat echt niet volhouden).....
@ joy, het ebste is natuurlijk 18 DPO...maar ik had 12 DPO gedaan hahahahah! @ bevallen, ik had ook beter gevoel bij ziekenhuis, maar tuis is wel relaxed. Kraamzorg is er al, alles wordt meteen geregeld. Je ligt in je eigen bed..eigen douche...DUsjaa mijn zus heeft me beetje overgehaald haha
@ Nona: ik zei toen ik niet zwanger was ook altijd het ziekenhuis. Maar heb best veel positieve verhalen gehoord over thuis bevallen, en naar het ziekenhuis kan op het laatste moment ook altijd nog! Wat is het hier trouwens gezellig druk vandaag!!
juist! hier wilde ik niets liever dan thuis bevallen maar helaas met 8 cm toch naar ziekenhuis met ambu, was geen pretje overigens hahaha
@viv, hoef niet meer weg want heb alle boodschappen binnen, geen visite of andere dingen en ben beizg met huishouden, althans dat was de bedoeling maar kom niet echt ver zo
@ minni, dankjewel lieveeerddd.. @nona, ja, ik moet het zeker niet vergeten. 40 graden daar joh. moet mijn zonnebrandcreme in me tas dragen haha.. @bevalling, ik denk er nog niet aan hehe.
Haha maak nie uit, extra waarschuwing is goed. Ik hoop dat ik het niet vergeet als ik straks daar ben pff.. Mag ik een zonnebrandcreme in mijn handbagage/tas meenemen in het vliegtuig?
@ Joy.... Ik zou ook zeggen 18 DPO anders is het miss toch te vroeg denk ik dan altijd maar hahahaha..... Lekker een makkelijke bevalling!! Meeting met zp meiden?? leuk!!! klets je in nog meer topic`s? @ Viv... Nee dat is van haga ziekenhuizen. MCH zit alleen in de stad geloof ik en voorburg kan die ook nog zitten.....
Ja het is inderdaad erg druk. @ roosje, heeft te maken met hoeveelheid in die fles..Ik zou hem in je grote bagage doen. @ thuisbevalling, ik heb ook erg veel psoitieve verhalen gehoord. Dus denk dat dat het wordt. Nog 2 weken dan weer hartje luisteren