haha ja ik zou wel willen beginnen, maar de muren zijn 4 meter hoog boven. Dus ik op een ladder en behangen word het niet haha. Ik heb wel kozijnen etc geschilderd. SV en man gaan 1 deze weekenden behangen, dus dat zal vast goed komen
Sher, fijn dat je man er weinig aan heeft over gehouden. Dat jij dat kunt zo lang te wachten. Ik zou allang lopen stressen hahaa. Maar idd iets op 4meter hoog behangen kan ik ook niet. Hier in de buurt doen ze ook niet aan sint maarten. Vannacht alweer een klote nacht gehad door die pijn id rug. Tis niet de pijn in de rug die ik altijd al heb gehad maar echt de spieren ed. Kunnen het blijven masseren maar helpt niet. Kan zo nog niet egt bij slapen.in mn vakantie. Laatste 5 dgn zijn aangebroken. Zo langzamerhand ook alles weer vol zitten haha. Nu zo ff een wat snellere poets beneden. Daarna met mam de stad in voor kleren en langs prenatal. Vanavond weer yoga. Welke leuke dag hoor maar vol. Iedereen n.fijne dag
Eerlijk gezegd vind ik het wachten ook niet leuk hoor, maar de weekenden dat we het wilde doen kwam er weer wat belangrijks of vervelends tussendoor. Maar heb er vertrouwen in dat het optijd af komt. Jij ook een fijne dag meis ! Char en Viv: hebben jullie posi nieuws voor ons?? mijn duimpjes draaien in ieder geval
@ Sher: ik wacht nog rustig m'n ongie af, heb namelijk nul komma nul kwaaltjes. @ Kell: Jeetje meis, het zit jou ook niet mee met je rug. Jij ook een fijne dag!
Nee tis idd niet wat met mn rug. Maar zoiets had ik wel verwacht alleen iets later id zw. Ook gaat het nu met de bekken wel goed maar de rug weer klote. Denk ook egt dat ik met werk eerder.id ziekte wet moet. Hoop t alleen optijd aan te durven geven. Viv, knap dat je rustig afwacht. Ben benieuwd. Al wel ongi kwaaltjes dan? Sher, oooh het zal ook vast optijd af zijn. Als het eenmaal behangen is dan kun je ook alles erin zetten en dan schiet t ook op.
Spannend Viv, wie weet hoef je geen kwaaltjes te hebben en is het toch raak .. De meubeltjes staan gelukkig al in elkaar , dus mocht ze eerder komen kan ze wel al in haar bedje etc liggen hihi. Het is eigenlijk alleen het behang nog wat op de muur moet. en verder nog wat kleine klusjes in huis, maar die kunnen ook gedaan worden als ze eenmaal geboren is, heeft in principe verder niets met haar te maken . Rust lekker goed uit en hopen op wat vooruitgang met je rug meis!
@ kell: Ik heb nooit kwaaltjes voor m'n ongi..... dus ben lekker kwaalloos, haha! @ sher: ik denk het niet hoor Sher.... maar is niet erg..... vorige keer was het de 8e ronde raak, dus zien het wel..... hebben (nog) geen haast ermee.
Oooh das lekker geen ongi kwaaltjes. Ik kon t altijd wel beetje aan voelen komen. Kreeg dan ook vooral meer pjjn onder id rug en erg moe.en uur voordat ik ongi werd erg kramp. Hier ook 1e x 8 rondes. Na de mk er 4 rondes over gedaan.
Goedemiddag meiden, zo weer een nieuwe week aangebroken.. Hoe gaat het met iedereen? Sher de krampen alweer beetje gezakt? kan van het indalen zijn volgens mijn. Hebben jullie al nagedacht over eventuele pijnbestrijding bij de bevalling??? Ik ben als de dood voor een ruggenprik dus dat zit er bij mijn sowieso niet in!!! Heb wel iets gelezen dat je zelf via een pompje wat aan je infuus zit kan pompen als de pijn te heftig is en dan heb je pijnstilling voor 9 minuten... zo kan je je pijn zelf regelen... iemand daar al vaker van gehoord????? xxxxxxxxxxxxxxxx
Goededag ladies, Ben tijdje afwezig geweest...maar ben ook ekker aan genieten van mijn verlof! Hier en daar moten er nog wel dingen gedaan wordenhoor haha!! @ Sher, ja die mestruatieachtigepijn is het indalen van je kindje...Dus nergens om je zorgen over te maken.. @ Minii, ja daar heb ik van gehoord...Heb je geen voorlichtingsavond gehad bij je vk? Mijn vk heeft een vorlichtingsavond gehouden (ik was toen 24 weken) en die hebben verteld over de bevalling thuis, bevalling in ziekenhuis en over pijnbestrijding.. Ik wil helemaal geen pijnbestrijding...er zitten meer nadelen aan dan voordelen...Dus nee.. mij niet gezien! @ hier, gaat alles goed hoor! Jeetje ... over 2 weken mag het gewoon al komen! Begin toch wel beetje zenuwachtig te worden.. Ik heb vanavond de groeiecho...Ik zal dan weer updateje doen..Ik ga ook weer mijn ebst doen om dit topic te volgen! XXXX
Nona spannend je echo vanavond! Ben erg benieuwd! Ik word ook zo zenuwachtig nu hoor haha bijna 36 weken pff Mini ik wil geen pijnbestrijding maar als het echt niet anders kan wil ik ook voor t pompje gaan, dat is remytfanil weet ik veel zoiets maar word niet in elk ziekenhuis gegeven en word pas bij 6-7 cm ontsluiting toegediend vertelde mijn ziekenhuis dus als je eerder wat nodig hebt zul je toch een ruggenprik oid krijgen. Ach we gaan uit van onze oerkracht maar het is een fijn idee dat de mogelijkheid er is vind ik, zou persoonlijk kapot zijn na een hele dag weeën en dan nog geen volledige ontsluiting. Hier dikke oorlog, wil alles klaar hebben maar dat is het niet Grr nu zit me vriend in de slachtoffer rol omdat hij alles moet doen, Tsjah ik kan niet veel en hij heeft nu al 3,5 maand de tijd gehad. Geen tijd voor klussen wel voor vrienden ja doeii Ohh heerlijk die hormonen hahaha
@ Nona.... Nee ik heb nog helemaal geen voorlichting gehad... Ik neem aan dat ik zo gesprek nog krijg eerders via me VK?!?!? Zal het bij de volgende afspraak is vragen.... Ja vind het ook allemaal spannend joh hhahahaaha hier nog 4 weekies werken dan ook eindelijk verlof! heerlijk tel de dagen af!!
@ Mariah... Oeeeee das vervelend mop, ik vind dat je groot gelijk hebt! het mag nu wel allemaal een beetje klaar zijn he... Volgens mijn moet met jou termijn ook alles nu een beetje klaar zijn toch?!?!? dusssssuhhhh hij heeft gewoon niet veel tijd meer.... hopppp gasss erop moettie ff geven... ff doorbijten en alles is klaar toch mop! Nee jij mag indd niks doen... dus pech voor meneer de slachtoffer. Ja klopt die pijnbestrijding bedoel ik... in mijn ziekenhuis werken ze er wel mee.... had het op de site van hun gelezen. Ik probeer ook niks te nemen maar als ik het niet meer trek vind ik deze toch het fijnst denk ik
@ mariah, wordt nu ook wel erg vermoeiend he?? Is die kleine bij jou ook zo druk...Bij mij mega erg hahaha! Ik heb ook erg veel bandenpijn... Hier is gelukkig alles qua klussen af! Ik heb zelfs al alle kleertjes gewassen. Van de week het beddengoed...EN mijn vriend gaat van de week onze slaapkamer verbouwen als de klossen binnen zijn. Bed moet omhoog En wat betreft je vriend, gewoon schop onder z'n kont!! Mijn man is niet zo vaak bij vrienden...Afgelopen weekend waren we in zijn hometown en toen was ik lekker met z'n moeder aan het keutelen...dus ging hij even naar zijn vrienden!! Heerlijk...Heeft hij ook beetje afleiding! Hij is eigenlijk altijd met mij...we zijn onafscheidelijk! Hij gaat ook mee naar elke afspraak...Zeker nu ik zover ben...Dus jouw vriend moet z'n evrantwoordelijkheid eens onder ogen gaan zien!! @ minii...ik zou er dan om vragen! Want is wel beangrijk dat je alle informatie krijgt te horen,..dat helpt bij het maken van de beslissing...Door die voorlichting ben ik ook tot besluit gekomen, waar wil ik bevallen...Erg nuttig..Veel informatie...Geeft ook beetje rust in je lichaam.
Bij de eerste zonder pijnbestrijding bevallen, mocht ik dit x wat nodig hebben ga ik voor het pompje.
@ Maraihh, vervelend zeg dat je zon last hebt van buikkrampen. @ Joy, jij houd jezelf echt goed bezig, ben ik wel jaloers op haha. Ik verveel me altijd. @ Kell, dat is wel fijn dat je gewoon kan aangeven geen nachten meer te willen. Bij ons pikken ze dat echt niet. Weet ook veel mensen die het gewoon niet kunnen maar moeten wel. Ik heb zelf vind nachten wel fijn haha. Alleen ja als je dan rot slaapt niet, maar dat heb ik bijna nooit. Veel plezier bij yoga straks. @ Vivian, ik heb ook nooit echt ongi kwaaltjes. Dus voel dat ook niet echt aankomen. Maarja. Inderdaad gewoon rustig afwachten. Maarre zie iedereen ronde 8 noemen haha ik zit nu in ronde 8. @ Minii, ja dat pompje heet remifentanil. Wordt via het infuus aangesloten en je hebt zelf een pompje waar je op kan drukken. Zo bepaal je zelf wanneer je een dosis geeft en er zit een beveiliging op dat je nooit teveel kan geven. Die pijnstilling werkt heel snel maar je wordt er ook een beetje suffig van. Dus tussen de weeën door kan je zelfs slapen haha. Maar het voordeel is wel dat als je bevallen bent en het pompje is eraf dat het ook meteen is uitgewerkt. Dat is bij epiduraal niet. @ Nona, veel plezier bij de echo. Laat maar iets weten ja. Ben benieuwd. Hier zijn me nachtdiensten weer voorbij. 1e nacht super druk en daarna slecht geslapen dus me 2e nacht was een hel. Toen was het rustiger enja was ik natuurlijk doodmoe. Gister heerlijk geslapen maar de 3e nacht nog rustiger haha. Dan duurt het lang maarja. Ben er door. Vandaag wilde ik vroeg opstaan maar is niet helemaal gelukt. Hopen dat ik vanavond gewoon goed kan slapen dan. Maar die dag dat ik uit de nacht kom ben ik altijd zooo moe. Lekker relaxen vandaag en dan morgen ga ik wel wat in huis doen. Vandaag zijn me vriend en ik 6 jaar bij elkaar. Dacht misschien om uiteten te gaan maar in me nachtdiensten eet ik nooit veel omdat ik geen honger heb, dus vind ik eigenlijk ook sonde. We zien wel wat we vanavond nog doen.
@ Mariah.... Gefeliciteerd met de speciale datum vandaag!!. Lijkt mijn ook mega zwaar nachtdiensten... pffff maargoed je bent er weer lekker doorheen! Ja volgens mijn is dat wel een fijne pijnbestrijding... De andere heb je inderdaad allemaal niet zelf in de hand en deze duurd maar heel kort steeds... dat spreekt mijn zo aan...het hoeft erna niet uit te werken... En wie weet heb ik wel niks nodig hihihhii...... Ruggeprik vind ik zoooooooooo eng dat ik daar zeker niet voor ga denk ik... Tja of wel als de pijn zo erg is, dan vind ik het misschien minder erg maar denk het niet hahahaahaha
hier bij de 1e ook geen pijnbestrijding, die 2e moet eerst maar eens in me buik zitten en dan zien we wel verder, zoals ik er nu tegenaan kijk word de 2e weer zonder pijnbestrijding, en ze zeggen wel eens dat er een kans is dat de 2e 2x sneller gaat als de 1e en dan ben ik dus binnen 2,5 uur klaar maar daar gaan we maar niet vanuit hier, druk bezig met raamschildering en mannetje is een nachtje weg voor zijn werk dus zometeen lekker pizza met me poppie op de bank hihi, morgen 2 vriendinnen over de vloer super gezellig
Heerlijk joy!!!! Geniet lekke samen met je meisje van de pizza! Hier morgen onverwachts toch werken:x. zal morgen vrij zijn om met me vader mee te gaan naar het ziekenhuis die geopereerd zal worden. Werd vandaag helaas afgebeld dat zijn operatie een week is uitgesteld. Mijn vrije dag gelukkig ( voor paps ) kunnen uitstellen tot volgende week dinsdag. Morgen dus toch aan de arbeid... Valt altijd wel ff tegen natuurlijk als je al een tijdje naar morgen toeleeft dat je dan lekker vrij bent..... Maargoed nu heb ik het luxe dat ik vrijdag lekker om 12 uur weekend heb, en maandag en nu dus ook dinsdag vrij bent waardoor ik heerlijk 4.5 dag weekend hebt. Elk nadeel heeft zijn voordeel.... laat ik daar morgen maar aan denken. @ eten... Geen idee wat wij eten... we zouden bij paps eten maar die was zo teleurgesteld dat hij nergens zin in heeft... Hij zit al een week in de zenuwen en dacht morgen dan eindelijk geholpen te worden.... Erg sneu dus... Ben benieuwd wat manlief dalijk op tafel heeft staan als ik thuis kom @ pijnbestrijding... Knap hoor meiden als ik jullie zo hoor allemaal de eerste zonder pijnbestrijding.... Wie weet kan ik het ook zonder. Je lichaam maakt natuurlijk zelf ook een stofje aan waardoor je meer pijn kan verdragen... We zullen het allemaal eerders weten hhihhihi.... Gaat opschieten....!!! Zo spannend