We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Echt erg ik ben hier echt al een hele tijd niet geweest!!
    Komt omdat we ook vaak appen, dus dan vergeet ik gewoon in dit topic te kijken. Sorry meiden die niet in de app zitten!!

Maar hier gisteren getest en negatief, zoals ik al had verwacht.
    Vanmorgen temperatuur omlaag, en nu net met afvegen een paar spikkeltjes bruin, heel weinig nog, dus denk morgen ongi, en dat is perfect! Dan heb ik een cyclus van 29 dagen en een LF van 14 dagem dus echt mega blij mee!!

Enne ik ben VERPLEEGKUNDIGE!! :D
    vandaag gediplomeerd dus helemaal happy. :D

Jullie gaan opschieten meiden! :D
    Word spannend nu hihi.

Ik ga mijn best doen om wat meer mee te lezen en schrijven hier!!

Xx

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Charise balen van je ongi maar je hebt wel een hele mooie cyclus nu! En gefeliciteerd met je diploma! Super zeg :)

Me: hier ook ronde 8 raak! Hihi

Minii: komt goed you can do It haha!

Viv al iets van ongi te bekennen? Ben erg benieuwd!

Nona hoe was de groei echo? Ben benieuwd!

Hier morgen weer controle bij de vk, krijg bel advies etc mee maar wil ook duidelijk m'n slaapgebrek en harde buiken aankaarten want word er helemaal emo van :(

Uiteindelijk staat Vl. Nu nog te schilderen dus dat is mooi m'n bed zal eind deze week toch echt omhoog moeten

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Gefeliciteerd Char!!
    Balen dat je een nega test hebt, maar POSITIEF dat je cyclus echt de goede kant op gaat meis :D!!

Minnii: alvast heel veel sterkte met je papa, je zal hem vast goed verzorgen! Wat heb je uiteindelijk gegeten??

Meiden kunnen jullie mij misschien helpen??
    Zondag is de babyshower van mijn beste vriendinnetje en ik help mee, nu heb ik wat spelletjes bedacht maar bij 1 spel kan ik geen leuke tegenprestatie bedenken haha.. MISSCHIEN HEBBEN JULLIE EEN IDEE??

* Ze mogen het woord baby gedurende de dag NIET zeggen, zeggen ze dat wel krijgen ze een X. Degene met de meeste X'en moet iets doen of iets dergelijks.. Maar ik kom er dus even niet meer op haha.. TIPS ZIJN WELKOM, mag ook een tegenprestatie zijn die ze direct moeten uitvoeren nadat ze het woord baby zeggen, dan spelen we zonder kruisen

* Bij een ander spel heb ik degene met de meeste kruisen, die moet een kinderliedje zingen aan het einde.

Hoop dat jullie wat leuks weten...

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ehum hebben jullie het spel jenga? Elke x bij het woord baby een steentje uit de toren halen

Of gewoon t spel geen ja geen nee geen uuh bijv geen baby geen jongen geen meisje ofzo en dan 2/3 min vragen stellen en na 3x fout af ??

Hmm ik ben niet zo crea sher sorry

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Of de verliezer met een babyborn boodschappen laten doen ofzo je hebt toch van die wagentjes met maxi cosi erop haha dan sta je voor lul

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik ga nog teruglezen hoor...... Maar wilde even laten weten dat ik ongesteld ben geworden, dus op naar ronde 2!

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Jammer Viv, maar we gaan weer duimen draaien voor jullie de aankomende ronde. Laten we er maar vanuit gaan dat jullie allemaal (de niet zwangere) dan een mooi kado krijgen voor de kerst en ook lekker kunnen gaan genieten <3!!

Hier: straks om 11.45 uur de groeiecho en daarna het gesprek met de Gyn. Hoop echt dat ze al overleg hebben gehad en dat ze me meer kunnen vertellen over hoe en wat nu verder. Daarnaast hebben we een volgend dilemma.. We hadden de naam vast staan, maar een kennis van ons (die ik een tijd terug de naam vertelde) die is dus net bevallen.. ze wisten het geslacht niet en wat blijkt: een meisje met dezelfde naam als die wij wilden, maar dan andere schrijfwijze :mad::mad:!! Mjaa manlief heeft nu zoiets van pfff hoeft voor mij niet meer, dus we nemen een andere. Hij kwam wel met een leuke optie: Haar voornaam zou dan mijn eerste letter bevatten als eerste letter en haar 2e naam zijn eerste letter als eerste letter. Mjaa ik vond onze eerste keuze wel leuk, maar twijfel nu echt wat we gaan doen. Ga nog even een paar weekjes nadenken. Maar ben wel teleurgesteld in dat meisje...

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Meiden...

@ Sher, Ja dat is dus het gevaar als je iemand verteld welke naam je gaat nemen, als diegene ook zwanger is! Ik had haar serieus helemaal verrot gescholden! Echt waar!!!

En ik zou schijt hebben, ik zou dezelfde naam nemen en als mensen zeggen...hee dat is dezelfde..Moet je gewoon de waarheid zeggen! Fuck off joh! :x Kan ik zo kwaad om worden...

Ik heb ook een vriendinnetje die dat doet hoor, alleen beval ik eerder gelukkig!!!!

En over de babyshower...hmmm geen idee! Als me iets te binnen schiet..Daarnaast heb ik zaterdag mijn babyshower, dus als ik daar wat hoor..

Het wordt een hele happening, want mijn man moet mij geblinddoekt brengen hahahaha...en er wordt mega geheimzinnig gedaan! Niet gezond meer:p Nog een paar dagen! Eindelijk!!

@ Minii, meid komt helemaal goed! Niet te veel denken aan de pijn!! We can do it! Girlpowerr!!!

Ik ga thuis bevallen, dusja sowieso puur natuur!

@ Me, ja ronde 4 en 8 zijn magic in dit topic! En gefeliciteerd met jullie samen zijn!! Jullie kunnen toch ook volgende week wat doen??

@ Mariah, speciale datum??? Heb ik iets egmist?

@ hier, Gister groeiecho gehad!
    Onze kleine man doet het super... Hij is goed gegroeid en weegt ongeveer 2300gram

Net iets onder het gemiddelde van 2500 gram. Volgens de vk, helemaal perfect.

Het was zo leuk om hem te zien...een echo laten maken is niet zo prettig meer...ik heb maar een buikwand van 1 cm..dan komt de baby al..Dus als dat ding er zo overheen gaat, doet het best beetje pijn haha!

En de vk zei, weten jullie al wat het is...dus ik zei jaaaaa, als het goed is een jongen.. En toen werd ik toch beetje zenuwachtig hahahaha:p

Maar toen ze naar z'n kontje ging, zag je meteen die ballen achter zijn kont... Dus ze zegt...oh jaa hoor het is nog steeds een jongen...Overduidelijk hahaha:D Best wel groot ook die ballen hahaha!

Hij had ookal haartjes op zn hoofd...dat kon je ook goed zien! Zo schattig!! Hij had flinke bos...Toen zei mijn man, ooohh jeeeeee...dat wordt een donker kindje hahahaha:p Hij wil zo graag dat hij op hem lijkt...hahaha...hij is bang dat donker alleen overheerst hahaha!

Maarja alles kan nog he! Helaas was ze vergeten voor mij fototjes te maken :$ Helaas... Maar was welblij hem gezien te hebben!

Hij is ook goed ingedaald ook...en doordat meneer zoveel draait heb ik dus bandenpijn en mestruatieachtige krampen...

Ik krijg over 2 weken weer een groeiecho.. Dan kunnen ze goed de groeicurve zien en een betere inschatting maken hoe zwaar hij bij geboorte zal zijn...

Ene kind groeit met 250 g per week en ander 125g..En ze verwacht dat hij bij mij een 6 ponder wordt en geen 8 ponder.. Gezien mijn buik en mijn bouw past dat ook beter...

en ze heeft beloofd over 2 weken wel fototjes voor mij te maken!!

Volgende week woensdag heb ik weer afspraak bij vk (heb nu wekelijkse controle) En dan gaan we het hebben over geboorteplan...maar heb geen plan gemaakt..Ik wil gewoon niks weten..in knippen etc. Ik luister gewoon naar vk en laat over me heen komen! komt allemaal goed..

begint nu wel heel dichtbij te komen he!! hier alweer 35 weken!!!

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sher: wat een naai streek zeg! :( bah

Nona fijn dat je echo goed was :) en spannend je babyshower!! Ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben hihi
    Hier straks controle bij de vk ben ook erg benieuwd of alles nog ok is.
    Slaap jij nog goed? Hier gemiddeld 2/3 uur per nacht dus ben gebroken kan me niet voor stellen waar ik dalijk nog de energie vandaan moet halen om te bevallen mja oerkracht hopelijk haha

Tijd gaat idd zo snel bij de dec mama's vandaag weer 1 met precies 37 weken vliezen gebroken, als dat bij mij ook zo zal zijn betekend dat gewoon al over 1 week . . . Ahhhh ik overzie het niet meer!!

Oh ja wat zou ik aanschaffen qua verzorgings producten? Zoals shampoo etc wil niet te veel

Xxxx

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Minii, lekker zo’n lang weekend.

@ Charise, mooie cyclus dan zeg.

@ Nona, haha leuk dat ze zo geheimzinnig zijn. Is het toch nog een verrassing. En dank nog voor je felicitatie. We zijn heel romantisch ff naar friettent gegaan haha. Maar misschien t weekend echt uiteten.
    Fijn dat de echo goed was. Ik zou ook geen plan maken. Bij ons zie je dat het bij de mensen met het grootste plan, totaal niet volgens dat plan verloopt. Haha. Je kan toch niet vantevoren zeggen hoe je het wilt.

@ Maraihh, wordt spannend ja als je dat van andere zo hoort allemaal.

@ Hier, dagje vrij. Ik moet echt iets gaan doen maar ben zo super lui. Ga nu hond uitlaten en aan de slag anders gebeurd er nog niks. Vriend gaat vanavond een motor kopen en ik moet mee om met de auto terug te rijden. Is een ruim uur rijden en ik heb er echt geen zin in. Heb een hekel aan rijden en al helemaal met dit doel, wil niet dat hij een motor koopt. Maarja ik ga hem ook niks verbieden. Verder vanaf morgen weer 4 dagen werken.

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hai meiden,

Jeetje Sher.... Wat een k*twijf !!! ik zou ook niet meer voor die naam gaan maar haar wel even goed de waarheid vertellen onder 4 ogen.

@ Babyshower....Ik kan je niet helpen mop... ben niet zo crea en wil me er nog niet in verdiepen... Die van mijn is volgende week zaterdag en ben bang dat als ik heel je stukje lees miss al een beetje weet hoe zo dag eruit ziet.... Dus ik heb je stukje niet gelezen erover :D. puur omdat ik mezelf helemaal wil laten verrassen voor me eigen babyshower:p.

@ Nona... Spannend allemaal he.... nee je hebt groot gelijk ik hoef ook niks van te voren te weten met scheuren, knippen en alles erom heen.... ze mogen alles met me doen wat goed is voor mijn en de kleine maar wil niks van te voren plannen en weten. Ik luister idd goed en hun moeten maar doen wat goed is!

Nog een paar weekies is het zover.....:$
    Snel gegaan he meiden.... echt gek gewoon....

@ Mariah... voor jou is het helemaal al bijna.... net wat je zegt... als je even iets eerder bevalt dan kan het binnen nu en 2 weken al..... Ben zo benieuwd naar iedereen ze kleintje....:D

@ Vrijdag... Hier hebben we vrijdag de groei echo... Hoop niet dat ik teveel schrik hahahaa bij de 4d echo gaf mevrouw aaan dat het een flinke jongen zal worden:$;). dus ben benieuwd vrijdag:D hahahahahaahahaha.....

Hoop het toch een beetje te beperken hihihih want hij moet er ook nog uit hahaahahahahaahah.....

@ Eten... Gisteren toen ik thuis kwam had manlief snijboontjes met een rib-karbonaatje gemaakt... Was erg lekker... Nu op naar volgende week Dinsdag voor paps.... Hopelijk gaat het dan wel echt door... zo sneu voor hem.. hij leeft helemaal naar die dag toe.

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voelt jullie buik ook echt zo vol al aan....

hahahaa echt die van mijn staat op ontploffen heb ik het idee....
    hij is niet heel groot om te zien maar als die kleine beweegt voel ik hem echt overal....

Bij me schaambeen en onder me ribben tegelijk hahahahahaha
    Zo vol zit het allemaal al....

VK zei vorige week al dat het best vol zit me buik.... dus hij moet snel gaan indalen want soms krijg ik niet eens normaal lucht:p

Gisteren konden we ze voetje of knie beetpakken.... zo leuk joh!!!
    Het stak zo uit dat we het konden beetpakken... hihih gekkind:D:p.

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Even snel een update: bloeddruk te hoog, later handmatig was gelukkig weer iets lager. Kindje ligt vast in m'n bekken nu maar heb veel harde buiken. Groei is helaas minimaal dus as donderdag medische echo om de groei te bepalen etc pff toch wel wat geschrokken omdat de vk ook echt de tijd nam dit x. Heb voor vanacht een slaap tablet gehad zodat ik hopelijk 1 malig goed kan slapen

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Babyshower, ja wat minii zegt...ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn...mijne is al bijna hihiihi!! Zo spannend!:D

@ Buik, ja mijn buik zit mega vol..Hij is ingedaald, maar mijn longcapaciteit is nogsteeds minder...heel kut!

@ Me, erg romantisch en leuk toch ;) Zo doen wij het ook wel eens hihihi! Grappig!

@ Mariah, meid wat evrvelend...miss wordt je ookwel ingeleid...

Ik ben ook zo benieuwd naar jullie babytjess!!

XX

15. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Mariah... Jeetje!!!!!! wat een nieuws:$.
    Maaarja net wat Nona zegt, miss wordt je wel ingeleid en ligt hierdoor je meisje wel heel snel in je armen:).

Ik hoop voor je dat hje vanacht lekker slaapt... Want als jij slaapt groeit je kleine het meest....!
    Ik duim voor je dat alles met een sisser afloopt mop....

*KNUFF*

@ Nona... Je echt he... die van mijn is 24 November... iedereen is ook zo grappig bezig... ik weet de datum natuurlijk door een smsje wat verkeerd is gesmst naar mijn;).
    Nu zegt iedereen ineens tegen me " ja raar ik heb er helemaal niks meer over gehoord, dus weet niet of het nu nog wel doorgaat de 24ste" hahahaa

Ik zeg alleen maar steeds... joh het zal wel goedkomen:p.
    Ze denken echt dat ik erin trap hahahahhaahahahahah.
    Wel super lief van ze hoor dat ze het zo alsnog spannend proberen te maken. Ben echt onwijs benieuwd erna:D

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Minii...ja leuk he..Ik hoor iedere keer steeds meer...Eerst de datum...toen de tijd...en daarna hoor je dat je geblinddoekt wordt hahahahahaha! WTF:D

Ik ben zo benieuwd!

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannend hoor meiden jullie babyshower. Geniet er maar lekker van. Ik meld verder ook niet teveel erover en gelukkig is elke shower anders :).

Ik heb vandaag de groeiecho gehad en het gesprek met de gyn. De groeiecho verliep goed en ze ligt met haar hoofdje naar beneden. Kan natuurlijk nog wel draaien, maar ze heeft de positie in ieder geval gevonden haha. Ze is wel wat te klein, maar ach dat zal ze vast wel inhalen na de bevalling.

Daarna het gesprek gehad met de gyn. Hij had overleg gehad en de meeste waren het er wel mee eens dat ik eerder word ingeleid. Een aantal gaf aan nog een keer overleg te willen hebben. De oorzaak van het flauwvallen zal ik proberen een beetje uitleggen haha, heb niet alles helemaal onthouden. Doordat ik al last heb van lage bloeddruk en omdat de baarmoeder natuurlijk steeds groeit worden er vaten vernauwd die normaal bloed naar je hart etc voeren. doordat die vernauwt worden op momenten verlaagt het je bloeddruk en ik heb natuurlijk al een lage, dus dat veroorzaakt het flauwvallen omdat het dan een soort van dubbel verlaagd. Was een heel technisch verhaal en zat met grote ogen te kijken hahaha. Het kan verder opzich geen kwaad voor de baby zei de gyn. Omdat de baby pakt wat ze nodig heeft. Maar omdat hij het voor mij vervelend en gevaarlijk vind , is dat voor hem reden genoeg om in te leiden omdat natuurlijk de BM nog steeds groeit. Ik heb nog geen exacte datum te horen gekregen omdat hij nu elke week wil aankijken wat er gebeurt. Het ligt eraan hoe de aankomende weken verlopen. Een exacte inleid datum geven niet ruim van te voren. Dus over 2 weken terug komen en dan weer verder kijken.

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ sher, jeetje meid wat een gedoe...

Ze wachten wel tot de 37 weken toch? ivm longen enzo..

Daarnaast hoeveel kleiner?? Echt te klein?? P5 of zit je net onder P50? Want ik zit tussen P20 en P50 en P50 is gemiddeld...en P20 is de curve eronder...Dus mijn kindje in kleiner dan gemiddeld, maar wel perfect...

(voor ieder z'n info, dat is groei indicatie van consultatiebureau)

Als je kindje echt te klein is, dan is dat niet erg goed hoor...dat haal je niet zomaar na bevalling in...

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    We gaan ervoor om in ieder geval te voldragen tot 37 weken, mits het flauwvallen toeneemt de laatste weken doordat BM groeit, dat is wat gyn zei. Dat is ook 1 van de redenen waarom ze nog niet met een datum komen. Omdat ze het de komende weken in de gaten houden. Moet alles bijhouden op papier, soort dagboekje met hoevaak ik flauw val, of bijna flauwval etc.

Hij liet een curve zien met 3 lijnen en ze zat net onder de middelste lijn. Verder heeft hij niet gezegd dat dat niet goed oid is. Alleen dat ze wat klein is. Maak me daar verder ook geen zorgen over :)

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh oke...

Hopelijk gaat allemaal goed en kan ze nog zeker tot 37 weken blijven zitten om te rijpen

Deel Deze Pagina