We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Daar gaan we gewoon vanuit :D!!

Zondag word de slaapkamer behangen en daarna de gang, dus dan is dat ook klaar :D! Schoonvader belde vandaag om te zeggen dat we behang mogen uitzoeken haha en dat hij het zondag wil behangen. Nou beter kan niet he

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    oh erg relaxed!!

leuk hoor!

Wij willen toch kijken voor ander huisje...ookal hebben we dit net een jaar in december haha!

We zijn iig aan het rondkijken en willen miss volgend jaar toch wel weer verhuizen..

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Wil je groter gaan wonen, of ongeveer hetzelfde kwa ruimte?

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    wel echt groter..

het is nu niet noodzakelijk, maar als die klein 2 a 3 is, dan moet het wel eigen kamertje hebben met alle ruimte voor speelgoed enzo..

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Heb je nu 1 slaapkamer?

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    nee twee slaapkamers...
    Dus het is voor aankomende 2 jaar prima hoor...Maar die kleine z'n kamer is nu gescheiden met een scheidingskast en als hij ouder is, dan wil hij vast wel grotere kamer..

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    ik snap 'm.

wij komen in principe ook 1 kamer te kort.
    wij hebben een 3 kamer woning en zouden woningruil doen, maar is op het laatste moment niet door gegaan. De kleine slaapt dus de aankomende tijd bij ons op de kamer en als ze wat groter is komt er waarschijnlijk een wandje in de grote slaapkamer en gaan de kids daar en wij in de kleine slaapkamer. We willen over 1,5 jr ongeveer gaan kijken voor een koopwoning, want we zijn pas weer sinds een jaar ingeschreven voor huur, dus dat duurt nog wel een tijd.

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja i get it!

Tsja is even afwachten...het hoeft niet perse nu...we hebben nu zeer lage ypotheek, dus houden veel centjes over om te sparen...Dat is ook wel lekker :D

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja dan kan je lekker een buffer opbouwen indd. Je hebt iig een dak boven je hoofd ja toch, das ook belangrijk :)

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja we zijn erg blij met ons huis hoor!
    We zitten er lekker bij en alles is net verbouwd! Het enige is dat je wat ruimte mist hahaha!

Maar het is prima leefbaar...

Komt ook dat die babyspullen zoveel ruimte innemen...Die box..z'n wip stoel etc. haha

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    ja haha dat komt er ineens allemaal bij he :p

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Zo hier weer even een berichtje, was wel geschrokken vanmiddag maar probeer t maar wat van me af te zetten. Donderdag 36 weken en de echo dan weten we meer. Hoop dat ze tot 38 weken blijft zitten. Voor vanacht slaap medicatie gekregen dus hoop dat ik even 1 nachtje bij kan tanken. Pff t is toch wat al die onzekerheden

Komt goed ik kom lekker veel kletsen hier en dan is het zo donderdag dan horen we gewoon dat alles goed is hoop ik en heb ik nog even m'n meisje kunnen zien :) xxxx

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    We blijven positief mariahh en alles komt goed met jou kleine meisje!!

Probeer vannacht goed uit te rusten!

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Zooooo..... wat is het hier lekker druk!!

@ Mariahh: Hopen dat die pil werkt, even een nachtje goed slapen. Spannend donderdag zeg... het begint voor jou ook echt op te schieten.... jij bent de eerste hier die gaat bevallen!

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja mariah, ik begrijp dat je geschrokken! Rust is zo belangrijk...Gelukkig kan ik dat wel vinden..Ikw ordt snachts wel vaak wakker door geluiden of kortademigheid..Maar ik kan wel lekker blijven liggen er rusten!

@ sher, ja vooral al die troep neemt ruimte in hahahaha! Daarnaast hebben we ook een mega vogelkooi in de kamer...dusjaa onze kinderen nemen veel ruimte in beslag hahaha!:p

Ik ben benieuwd wie er als eerste bevalt...

We hopen dat ons kindje op 10 december komt...

16. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@ Nona... Ja spannend he hihihih nou mijn vriendinnen zijn echt streng voor me hoor hahahaha ik hoor echt niks hihihhi!!!!:$:D.

Knap van ze hoor!!!!!! hihiiiihhhihihihi

@ thuis... Wij hebben gelukkig wel een eigen kamertje voor die kleine pik... This niet super groot maar na het uitbouwen groot zat voor zeker de aankomende 6 jaar:D

2 mariah... Jaaa snap ik dat je bent geschrokken:$!! Logies toch mop.... Was je bloedddruk veder de rest van de zwangerschap wel constant? die van mijn wel, dus hoop dat het zo blijft... Je hoord het wel vaker dat het ineens omhoog schiet aan het einde van de zwangerschap....

@ Slapen.... Ik wordt ook niet goed van dat slapen... Dat is echt het geene wat mijn opbreekt.....iedere nacht leg ik uren wakker... Vanacht ook weer... ik slaap om 11 uur... wordt om half 2 wakker en lig gewoon tot 5 uur wakker.... maar me wekkertje gaat wel weer om 6:10.... om een werkdagje te maken van 11 uur.....:(
    Kan wel janken....Ik wil zo graag alles nog doen tot ik klaar ben en met verlof ga, maar nu ik al bijna 3 weken zo slecht slaap wordt het me echt heel lastig gemaakt.....:x

Wes was vanacht ook aan het zuchten hoorde ik... ik maak hem wakker door me gedraai en door het zwaar ademen.... ik heb gewoon zo weinig lucht.... dat is vaak ook de reden dat ik wakker wordt omdat ik mezelf zwaar hoor ademen geloof ik....

Ik weet in iedergeval niet meer wat ik kan doen om gewoon een normale nacht te slapen:$:x.
    Enja smiddags... Drama natuurlijk.... pleur zowat in slaap op me werk... Ben echt zooooooooooooooo blij als het 7 december is. Alleen al dat ik me niet meer druk hoef te maken snachts dat ik weer wakker leg en niet meer ken slapen en weet dat ik vroeg op moet voor een lange dag werken:D.

@ Sher.... Hoop voor je dat ze je lekker vroeg inleiden mop... iedere dag eerder dan de uitgerekende datum is meegenomen toch:D.

@ Mariah,..... Lekker geslapen vanacht mop????:D:D:D

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mariahh: Ja meid, heb je lekker geslapen vannacht? Ik hoop het zo voor je XX

@ minniii: Balen van dat slechte slapen voor al jullie zwangeren zeg. Zeker als je nog moet werken Minniii! Nog een paar weken bikkelen voor jou zo te lezen. Maar dat gaat je lukken, als je maar niet teveel over je grenzen gaat hoor meissie!

@ hier: zo gezellig langs m'n omaatje, gaan we samen ook even een broodje eten. Vanavond weer in de gewichten hangen op de sportschool.... ik ben benieuwd hoe het gaat, heb namelijk nog spierpijn van maandag, haha!!

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nou om 22:15 pilletje genomen moest ong half uurtje van te voren. Om 01:30 nog steeds wakker dus t werkt niet echt voor mij :( uiteindelijk in slaap gevallen tot 06:15 dus dat vond ik al heel wat iig ongeveer 4:15 slaap gehad maar of dat nou door dat pilletje komt haha

@ minii: kut hè dat slapen, t breekt mij ook zo en ik werk niet eens kun je na gaan :( zou het ook gewoon aankaarten bij je vk! Je kan proberen om voor het slapen een bad/douche te nemen of 2 paracetamols af en toe.
    Bloeddruk was altijd laag bij mij maar nu word hij dus hoger, hoop niet te hoog.

@ vivian: gezellig zoon dagje met oma!

@ nona: ja ben ook benieuwd wij schelen 6 dagen dus t is spannend!! , al denk/hoop ik toch dat die kleine hier iets eerder zal komen.

@ sher en nona: wat werd jullie beeb bij de echo geschat qua lengte/gewicht dan heb ik teminste een beetje een idee als ik morgen wat te horen krijg.

Xxxxx

19. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Viv... Gezellie mop zo dagje....
    Tja heb nu zo een weekje alwel het gevoel dat ik tever ga... maarja this me werk en had steeds al 3 weken achter elkaar 1 dagje in de week vrij geplant staan maar tot nu toe is er eentje doorgegaan... Afgelopen Dinsdag de operatie van papa verzet dus moet aankomende disndag nu vrij hebben dus die dag ging ook niet door.... Steeds komen er dingen tussen.... Maargoed... Na deze week nog 3 weken en volgende week heb ik een week van 3 dagen:D. Luxe he!!! hahahahahaha.

Afgelopen vrijdag en zaterdag aavond lagen we ook lekekr om 11:00 in bed.... this denk ik wel 3 jaar geleden dat wij in het weekend savonds thuis waren... Nou ben blij toe achteraf want die rust had ik echt ff nodig....
    Dit weekend maar weer lekker rustig aan doen... beetje bijkomen van de werkweek;):p.

@ Mariah... Drama he... Wordt er dood moe van.....Nu is het half 2 en val zowat in slaap joh op me werk.... Ja volgende afspraak ga ik het ook aangeven bij de VK... alleen ben ik dan al bijna thuis van werk..... Dus dan vind ik het niet meer zo heel erg want dan kan ik overdag gewoon rustig aan doen als ik het wil een uurtje liggen... nu is dat geen optie....

Hahahahaha echt erg hoor... heb gewoon medelijden met mezelf hahahaah zo voel ik me hihihhi erg he meiden... stapte ik om half 7 de auto in.... toen dacht ik echt... nouja en klokje rond later kom pas weer thuis.... en dat met 33 weken zwanger.... vind mezelf zo zielig hahahah maar ben toch ook wel weer trots op mezelf:p:p:p

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Lodger -: bespaar 51% in Shopping

wie lijkt dat wat??
    Hier ff aant stuiteren en aant strijken met een dvdtje van defqon erop.
    Hoorde dat nr. van wildstylez ft niels nogwat op radio, helemaal leuk.
    weer zin in een feestje. Emporium 2013, ik ben dr bij

straks meer reactie op jullie allen hoor ;)

Deel Deze Pagina