We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heey meiden. Ik zie dat hier alles vlot gaat. Sommigen bijna bevallen.
    Tijd gaaat snel he. Ik ben morgen 30 weken zwanger
    Vandaag babykamer bezorgd. Alleen ledikant had wat beschadigingen zei die man.die wordt binnen 2 weken geleverd, een nieuwe.

Even een buikfoto van 29 weken en 3 dagen. Niet groot niet klein haha :D

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Me jeetje dat is schrikken! Gelukkig Goed afgelopen!

Kell je moet doen waar jij je goed bij voelt ik zit er aan te denken toch ook nog iets op pa

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Me jeetje dat is schrikken! Gelukkig Goed afgelopen!

Kell je moet doen waar jij je goed bij voelt ik zit er aan te denken toch ook nog iets op papier te zetten :)

Roosje mooie buik zeg! Jij ookal 30 weken:) voel je je nog ok?

Sher sterkte met je zoontje!

Hier vandaag luiers, billendoekjes, crème shampoo etc ingeslagen voor de kleine meid dus heb nu alles geloof ik.
    Vluchttas klaar maken dit weekend en afwachten maar hihi.
    Slaap is hier ver te zoeken bah :( zit ik dan met m'n kopje thee.
    Van M'n mannetje wel een boek gekregen vandaag dus probeer zo maar wat te lezen misschien helpt dat :)

Fijn weekend iedereen!!

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Goedemorgen.

Hier ook van die slapeloze nachten, en het komt?
    Vandaag weer aant werk en valt me echt flink tegen.
    Heb 3 makkelijke mensen in n langzaam tempo gewassen.
    En had daarna al kei last van de bekken weer.
    2 weken weinig last gehad en binnen 3u weer ramp. Ga het maandag meteen aangeven dat t echt niet gaat.

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ Kell idd goed je grenzen aangeven hoor! Weet wat je voeld helaas :( hopelijk ben je je werkdag nog een beetje doorgekomen.

Hier de heledag alweer gerommel in m'n buik met ontzettend veel harde buiken... Word gek van de spanning nu en vooral van m'n slaapgebrek :(

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee meiden!

@ Sher, sterkte met je kleine man!!

@ Mariah, goed bezig meid. Lekker gevoel he als je alles in huis hebt..Ik moet die koffer ook nog maken. Ik moet/wil nog heel veel doen.

- De spullen voor die kleine (flesjes, bordjes, bekers) in keukenkast een plek geven.
    - Laatste dingen wassen en opruimen
    - De kast goed indelen en spullen goed opruimen

Vreselijk al die dingen waar je nog aan moet denken haha!

@ Roosje, nou je buikje ziet er mooi uit! Best een buik heb je hoor...Mijn is kleiner denk ik!

@ slapeloze nachten, ja meiden heel herkenbaar...Vannacht maar 3 uur geslapen en toen..

Een hele dag babyshower!

Hieronder een verslagje daarvan:
    Het was zo'n ontzettende leuke dag. Het was bij mijn moeder thuis en mijn man moest mij brengen daar naar toe ... Ik ken natuurlijk de weg naturlijk erg goed..Dus hij ging expres een mega groot rondje rijden en allemaal bochtjes te maken, zodat ik de weg niet kon raden (ik had ook blinddoek op)

Daarna moest ik ook achterom (geblinddoekt) er naar toe...HAHA o my god...kom ik daar allemaal slingers en al mijn vriendinnen! Zooooooo leuk!:D

We hebben allemaal leuke spelletjes gedaan. Ik zal foto uploaden met programma..We hebben zo gelachen.. Moest ik spullen uit luiers eten hahah! Zoooo vies :p

En iedereen heeft op mijn buik geschilderd..Mega leuk!

Daarnaast ben ik mega verwend met cadeau...Heb verschillende dingen gehad...dingen voor mezelf, maar ook voor die kleine..

Ik krijg ook nog boek van pauline oud, baby's eerste jaar...

Daarnaast heeft mijn zus een mand met cadeau gemaakt...en dat is een kraampakket. Elke dag na de bevalling, mag je 1 cadeau openen..Dus 10 dagen na de bevalling cadeaus uitpakken...super leuk!

Ik heb ook romper gehad met ik= mans naam + mijn naam!

Echt geweldig...Het was zo'n leuke dag..

Ook boekje gekregen met ik word mama 101 tips en mijn mn heeft ik word papa 101 tips hihihi!

Kortom genoten, maar ben wel helemaal gebroken!!:D

Lekker verwend en nu maar wachten tot de kleine komt!!

Fijne avond xxxx

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oeh meid vervelend..

Ik heb daar niet zo veel last van...Heb pas een paar keer gehad..

Komt denk ik ook doordat je zo gespannen bent...Probeer te lezen of te breien...dat geeft rust...Zo doe ik dat ook... xx

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hihi probeer ik ook nona :) ben lekker een nachtje bij m'n moeder nu heerlijk in bad geweest en nu lekker in bed met thee en een boek, komt idd denk omdat ik onrustig ben en niet lekker in m'n vel zit mja slaap al goed 3 wkn k*t en zie elke dag weer op tegen de nachten :( helaas kan ik overdag ook niet slapen hoe graag ik ook wil t breekt je gewoon ookal lig ik bijna de hele dag op de bank :( nog ffies!
    Ik wil as week nog een keer naar de Ikea voor de laatste spulletjes voor t huis etc en dan doe ik niks meer heb ik besloten, t is goed zo we zien het wel en anders zijn de spullen zo geregeld/gekocht

Fijn dat je zoon leuke dag hebt gehad:) en erg leuke cadeautjes! Jij kan ook weer lekker lezen dus.

Xxxx

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @kell,rustig aan doen meid. Denk aan je zelf. Veel rusten. Misschien kan je minder zware dingen doen op werk.

@mariahh, jij bent bijna aan de beurt. Rust goed uit voordat de kleine komt. Hoop dat alles goedkomt. Met mij gaat het goed hoor.

@nona, aaaah wat lief en leuk hoor. Misschien krijg ik ook een babyshower haha. Ja idd buikje is echt gegroeid. Ik vond het klein,wilde wel een echte buik en nu heb ik opeens een groeispurt gehad haha. Pas na 25 weken denk k. Kleine is ook gedraaid volgens vk.

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Roosje, mooi je buikfoto. En jammer van het kamertje, over 2 weekjes dan compleet.

@ maraihh, jij bent er klaar voor. Shit dat het slapen nog steeds niet wil lukken.

@ Kell, inderdaad maandag gewoon aangeven. Wat niet gaat gaat niet. En je moet er niet zelf de dupe van worden.

@ Nona, super dat je dag gister zo leuks is geweest. En dat je zo verwend bent. Had je verdient. Nu wordt het voor jou ook steeds spannender.

@ Hier, 1 dag vrij en geen zin om iets te doen haha, maar we gaan zo wel sporten.
    Mijn tempkaartje vind ik nog steeds wat vaag. Vrijdag NOD denk ik……spannend.

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Spannend me! Ik duim voor je!! Xxxx

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Word echt spannend nu he meiden... komt dichterbij whooehoeee! :D

Hier gaat alles goed.. nog 1 dagje clomid slikken en dan weer wachten op eitje. ;) Vandaag vrij en druk gepoetst in huis. Nu deze week 6 avonddiensten, ben donderdag tussendoor vrij.
    Dus word wel even pittig.

Verder niet zo veel te melden van mijn kant. ;)

Xx

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Char word nu idd super spannend!
    Jij weer wachten op je eitje ben benieuwd! Wanneer is je NOD? 3 weekjes ong? Raar idee want hopelijk ben ik dan al mama hihi nja net als voor me en joy draaien ook voor jou m'n duimpjes weer hoor!
    Lekkere drukke week ga je tegemoet zeg jeetje respect voor alle hard werkende lady's onder ons :)

Ik ga trouwens een onderwerp starten bij ons clubje over alles mbt de as bevalling etc zodat ik daar voor jullie alle persoonlijke info kan posten zoals volledige naam foto's bevallingsverhaal etc. Vind t niet fijn als t hele forum t zou kunnen lezen. Dus mocht het ineens zover zijn verwijs ik jullie via dit topic door voor meer info in ons clubje :)

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Morgen weer ff n lang verhaal en reacties.
    Ga me ws morgen ziek melden.
    Zat alweer jankend op de bank. Weer zo veel pijn. Trekt ook gewoon naar buik.
    Dit gaat gewoon niet meer lukken zo. Helaas is teamleidster er morgen niet dus jah ff zien hoe en wat.

Zo fijn t bed in. hopen dat slaap goed doet.

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hè Kell vervelend :( al goede (bekken) fysio? Z

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Heb 2 verschillende soorten fysio.
    Fysio ik al had voor de rug. Fysio die speciaal voor zwangerschap is.
    En doe aan yoga. Krijg ik dezelfde oefeningen.
    Maar in vakantie weinig last dus weet gewoon dat t door t werken komt

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden,

Wat gaat het allemaal opschieten voor jullie! Zo te lezen zijn de kwaaltjes bij jullie allemaal volop aanwezig :( Maar er is licht aan het einde van de tunnel ;) :D

@ hier: druk weekend gehad en nu weer aan het werk, dus lees alles vanmiddag terug.

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemiddag ladies,

wat is het lekker rustig..

@ kell, meid vervelend dat je zoveel last hebt....je zult zien als je verlof hebt, dat het een stuk beter gaat!!

@ mariah, heb jij je bed al voorbereid met een matrasbeschermers enzo? Ik ben nu bezig, maar weet nog even niet welke ik er precies onder moet leggen..

Morgen ben ik 36 weken...pff spannend!

@ hier, gaat goed...lekker veel rust en ben veel aan lezen en breien...Erg relaxed. Vandaag heb ik geshopt. Heb super leuk slabbetje gekocht met zo'n strikje van een pak. Dus die krijgt hij met kerst of oud en nieuw hihihihi:D

darnaast lekkere pyamabroek gekocht en een badjas...Die hd ik nog niet, maar is toch best wel lekker!

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nona, ja in m'n kraampakket zit zoon matrasbeschermer van een soort papier :( kijk even hoe dat ligt anders jammer dan hoor t kraakt aan alle kanten haha koop ik gewoon een extra Molton oid bij de Hema, morgen klossen ophalen want t bed is ook nog niet omhoog haha erg hè.

Vluchttas nog steeds niet klaar die van de baby wel na lang geruzie over welke pakjes er mee gaan haha
    Heb deze week geen controle bij de vk, vind t best eng eigenlijk want heb pas weer een afspraak als ik 37,5 ben.

Xxxx

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @mariah, ik heb net het bed opgemaakt...Ik zou dan speciale molton bij hema halen...want een gewone is niet voldoende om je matras te beschermen.

Ik zit op de bank ookal met een onderlegger...

Wel raar dat je geen controle hebt...Ik heb aankomende woensdag weer en dan maandag weer..

Ik moet elke week!

Ik voel me ook best raar in mijn buik...heb jij dat niet??

Deel Deze Pagina