We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh ja en die vluchtkoffer...nog niet gemaakt...

Moet ik nog doen

Wat voor pakjes heb jij erin voor de baby??

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    wooo ladies, vandaag is het de 19e....gister nog een maand en dan ben ik uitgerekend....AAAAHHH

En als ikmariah haar banner zie, dan staat er 24 dagen....dus voor mij nog 29...Klinkt zooooo weinig en eng!!!!

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Haha ja eng hè! Hier ook veel gerommel in m'n buik denk al 2 dagen dat het begonnen is maar helaas verdwijnt de pijn dan weer en dus loos alarm haha. Ik heb 2 rompertjes 1 mt 50 en 1 mt 50/56
    En 2 pakjes ( broekje+shirtje+mutsje) maat 50. 1 in neutrale kleuren en 1 met roze
    Dan 1 paar sokjes, 1 paar krab wantjes, 1 dekentje voor de Maxicosi, jasje mt 50, erkennings papieren, lijstje met telefoonnummer CZ, geboortekaartjes en kraamzorg

En heb nog t idee dat ik wat vergeet :)
    Iemand nog aanvullingen?

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ mariah, zou je ook niet pakje maat 56 meenemen?
    ik zou ook een wikkeldoek of zo'n badcape meenemen..

verzekeringspapieren (ik moet voor ziekenhuis ook ponskaartje hebben)

speentje
    flesje
    ..
    hmmmmm

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ohja luiers en billendoekjes?

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Luiers en billedoekjes hebben ze in het ziekenhuis :) speentje goed idee! Flesje heb ik nog niet, wil graag bv geven en wil dan met de kraamzorg gaan kijken wat voor flesjes + kolf apparaat ik nodig heb voordat ik t verkeerde aanschaf :)
    Dekentje voor de Maxicosi is idd zoon wikkeldoek. Idd misschien nog iets van 56 al verwacht ik geen grote beeb haha en idd mijn verzektingspapieren etc maar die gaan bij mij in de tas.

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja ik wil ook bv gaan geven..

heb je geen flesjes?

Ik heb verscheidene cadeaupakketen gratis gehad en daar zaten ook flesjes in..

Ik heb nu vier verschillende flesjes

ik ga zo denk ik ook de tas voor de baby maar alvast maken :D

8. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha grappig, nona zit je met een onderleggen op de bank. Dat ziet er ook uit haha. Maarja wel nodig, nooit aan gedacht.

Grappig allemaal bedenken wat je klaar moet hebben.
    Enne tip voor Maraihh, wij adviezeren om geen fiep te gebruiken als je borstvoeding wil geven. In ieder geval in t begin niet omdat die meot leren aan de borst te zuigen en omdat de melk op gang moet komen. Maarja je moet doen wat je zelf wilt hoor.

Nonaa, nog minder dan een maand haha. Dat gaat zeker snel. Gelukkig dat je goed kan relaxen met je lezen en breien. En die slabber, super vet haha.

@ Hier lekker rustig op het werk. Vandaag had ik 2 zwangere om voor te zorgen. Nouja jullie weten het, die kunnen alles zelf. Dus even CTG draaien, controles doen en bed opmaken. Beetje praatje maken en dan is t wel weer genoeg haha.
    Ik ben deze week weer super zenuwachtig voor me NOD. Vorige maand viel dat wel mee en heb ik rustig afgewacht. Maar nu, verschrikkelijk. Borsten doen ook ergg pijn, maar dat kan voor menstruatie en mijn buik/rug is soms wat gevoelig, maar kan natuurlijk ook. Morgen weer overdag werken, woensdag en donderdag nacht. Vrijdag of zaterdag NOD.
    Paar daagjes nog zenuwleiden.
    Rest van de maand ben ik er eigenlijk amper mee bezig geweest.

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Me, ja lekker hoor relaxen!! Heb alleen morgen enkele afspraken...Dan is het echt voorbij!

Ik ga de BV ook op gang laten komen en na week of 1,5 week ga ik pas kolven als het succesvol is.

Ja dat slabbetje is vet he!!

Je kaartje ziet er wel veel belovend uit....ben benieuwd..
    de dingen die je voelt is dat anders dan normaal?
    Want ik had nooit wat met de borsten, en toen ik zwanger was had ik ineens allemaal aders enzoo en gevoelige borsten

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Me weet ik :) ben ook niet echt van de speen maar voor de zekerheid kan geen kwaad:) kraamzorg zei dat ik niet perse flesjes hoeft te hebben. . Mocht er iets gebeuren waardoor bv onmogelijk blijkt te zijn heeft het ziekenhuis flesjes en woon 5 min van de winkels dus kraamzorg of vriend heeft t zo gehaald:)

Spannend eind deze week je NOD! Ik duim voor je! Zou super zijn :)

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja die onderlegger ziet er niet uit hahahahaha!

@ Mariah, komt vast allemaal goed...Vind wel spannend dat het gewoon kan gaan beginnen :p

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Pff ja hè nona, ik durf haast geen auto meer te rijden alleen naar m'n moeder, dat is 5 min rijden hihi ik vind die onzekerheid nu zo slopend :(

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja herkenbaar Mariah, maarja het kan ook gewoon nog 5 weken duren he ;)

we zitten nu pas tegen de 37weken aan haha! :p

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ff ego;
    Gisteren ziek gemeld. Net de teamleidster gebeld.
    Ze meld me gewoon ziek en gaat even de mogelijkheden bekijken ivm ziektewet.
    Wil maybe wel n paar uur per dag ander werk doen dus dat moet ze even uitzoeken. Had zelf al iets voorgesteld dus. donderdag daar gesprek over.
    Wat een opluchting zeg. Wat kan een mens zich daar meteen al beter door voelen.

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mariahh & Nona: Ja, jullie moeten nu wel alles zo'n beetje voorbereid hebben he?! Spannend allemaal zeg!

@ kell: goed van je meis, ben benieuwd hoe en wat nu met je werk.

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Kell, meid doe maar lekker rustig aan!!

@ hier, jeetje ik heb zoveel pijn, kan niet meer rennen, niet meer draaien, alles doet zoveel pijn...Gelukkig morgen weer bij vk...

Pff wordt gek van bandenpijn!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nona spannend morgen ben benieuwd hier nog 7 dagen wachten :(
    Heb jij trouwens ook last met traplopen? Ik heb t gevoel dat de beeb er dan uitzakt heel raar alsof t hoofdje echt m'n vagina in zakt heel raar

Kell rust goed uit, goed dat je het aangeeft hopelijk snel verbetering!

Viv t word idd spannend, hoe gaat het met jou?

Me nog kwaaltjes? Ben erg benieuwd!!

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @mariah, ik loop niet zo vaak trap. Ons huis is gelijkvloers...
    Ik heb wel afentoe het gevoel in mijn vagina...erg vervelend.
    Die kleine bij mij is ook echt mega druk!
    Ben blij dat ik vanmiddag weer controle heb..en dan maandag weer echo :D..

Ben nu aan oppassen op mijn twee neefjes heerlijk...zijn zo lief...

Hoe voel jij je nu??

@update minii, ze had gister buikkrampen. Vk was langs geweest. Ze heeft halve cm ontsluiting (maar dat is normaal) ..het gaat stuk beter ! Geen krampen meer ..dus gaat goed met der!

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Maraihh, ja wel kwaaltjes maar denk niet zwanger. Temp zakt weer. Heb nog steeds pijnlijke borsten en raar gevoel in buik maar zal met menstruatie te maken hebben. Baal er weer goed van. Maarja kan er niks aan doen.

Vanavond ga ik extra nachtdiensten werken. Dus overdag vandaag thuis. Moet wel iets in huis doen maar heb nergens zin in.

20. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mariahh: Ja, gaat goed met me. Moet wel zeggen dat ik de cyclussen nu al te langzaam vind gaan, haha! Wil gewoon weer zwanger zijn.... maar ja.... geduld wordt vast beloond. We houden hoop!!

@ nona: hoe was het bij de verloskundige?

@ me: op zo'n 'baaldag' gewoon even lekker doen waar je wel zin in hebt.... het huishouden loopt niet weg.... jammergenoeg! ;)

Deel Deze Pagina