We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Me kon ik maar wat Hcg naar jou en de andere dames sturen! Toch blijf ik duimen!! Dikke knuf voor jou!

Viv ja snap het, ik hoop echt op een mooie test binnenkort! Hoe gaat t op je werk?

Nona nog nieuws van de vk?

Minii jeetje schrikken Meis! Gelukkig alles goed! Je beebje nog even binnen houden hoor!!

Joy, roosje, sher, Kell ook alles goed met jullie?

Hier aan de poets geweest vandaag, alles moest schoon hihi nu kapot op de bank was iets te veel van het goede hihi
    Morgen enveloppen schrijven voor de kaartjes word nog een hele klus mja dan is dat ook weer klaar :)

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ minniii: Lieverd, ik hoop dat je nu goed je rust pakt.... dat die kleine man nog lekker in jouw buikje blijft zitten voorlopig. Heel veel XXXXXX voor jou schat!

@ mariahh: Ja, daar hoop ik ook op meid! Op m'n werk gaat het goed, heb m'n draai weer te pakken, dus dat is wel fijn. De regelmaat zit er weer in nu. Het leven gaat gewoon door he?!
    Lekker dat je huis weer aan kant is..... nu voorlopig dan maar op de bank blijven zitten!

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden,

Wat is het hier rustig! Hier weer een dagje aan die arbeit.

Deze ronde maar weer kijken of om de dag klussen wil werken..... we zijn gisteren alvast begonnen! :D

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hey hallo een goedemiddag.

ik mis toch steeds wat dames hier.
    charise, sher, minniii en joy. Jullie spreken elkaar natuurlijk veel op de app.

Hier vanmorgen gesprek op werk gehad.
    Ik ben 100% ziek gemeld. Ik ga wel therapeutisch werken.
    Tijden en werkzaamheden ed mag ik zelf invullen.
    Wil wel voor mezelf een soort werkrooster maken anders doe ik dadelijk helemaal niks.
    Moet de werkzaamheden die ik wil doen even op papier zetten en zal deze dan morgen op werk inleveren.

Sinds gister ook veel last vd buik. ws de banden.
    Voel steeds ook shopjes ed boven mn navel. Is dat niet erg hoog?
    Ook begint er nu beweging in mijn buik te komen. erg raar en eng tegelijk. Heb nu echt wel meer rust en kan ook eindelijk eens leuke dingen doen. Zoals zaterdag kinderwagen shoppen en morgen avond even naar het personeelsfeest.

computer doet het niet goed dus zal vanavond kijken of ik met mobiel trug kan lezen en dan kan reageren op iedereen. sorry....

ga nu met mams de zolder opruimen. kan ik weer 1 ding van mn takenlijst afstrepen.

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hai Kell,

Voelt zeker wel goed dat je voor 100% bent ziekgemeld..... dan is de druk in ieder geval weg! Heb je al ideeën over watvoor werkzaamheden je zou kunnen gaan doen?

Weet je al welke kinderwagen je wilt aanschaffen? Wij zouden een Bugaboo krijgen van m'n schoonouders.... dus die houden we nog even tegoed.

Zo, de zolder opruimen.... is de nesteldrang lekker toegeslagen meid?! Veel succes ermee..... wel fijn dat je je moeder hebt om mee te helpen.... lijkt me niet echt het leukste klusje in huis, haha!

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Jah de druk is zeker wel. Vooral als ik zelf mag indelen ed.
    Eeeuh werkzaamheden. Helpen met bedden opmaken en de afwasjes ed. Mensen de nagels knippen en persoonlijke aandacht geven.
    Helpen tussen de middag met warme maaltijd. Helpen bij extra activiteiten zoals kerstmaaltijd en sinterklaas avond ect. Was ronddelen. Tja wat collegas graag ook zouden willen wat ik doe.

We hebben n vlizo dus ik duw alles dr maar zo op. Zijn nu alles aant uitzoeken en wat meer naar achteren aant schuiven zodat er dingen uit de schuur bv bijop kunnen. Is ws idd een beetje nesteldrang. En het netjes willen hebben want de schuur en de kast id bijkeuken zijn n erge zooi. Hahaha.
    Idd fijn dat mn mams helpt. Ze vind dat niet erg. Net allebei potje zitten om bep. Dingen die je tegen komt. Nu eerst ff pauze

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Lekker voor je meid!

Ik kon van je 2e alinea even niet alles lezen.... of tenminste wel lezen, maar begrijp niet wat je bedoelt met: 'Net allebei potje zitten om bep. Dingen die je tegen komt'. Zeker met je mobiel gestuurd, haha!

8. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik leef nog!!! :) :) :D :D

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

soory meiden, heb jullie verwaarloosd maar ben zo druk met app en crea dingen doen en die meid en huishouden ja ja thuismama kan ook een druk leven zijn hahaha

@geboorteplan, ik raad jullie echt aan om dat te doen, hoeven geen hele lappen tekst te zijn maar even zwart op wit wat je wensen zijn, ik heb het destijds niet gedaan en achteraf heeel veel spijt van! echt ik meen het zet op papier wat jij graag zou willen.

zo zegt nona mijn onderkantje hoeft niet op de foto, maar als jij in je weeen zit en je vk of kraamhulp denkt ineens goh laat ik een foto maken want het hoofdje is er uit dan sta je daar niet bij stil want je bent druk met je weeen, welk pakje moet de kleine als eerste aan of mag de kraamhulp gewoon maar iets pakken uit de kast terwijl jij staat te douchen? dat soort dingetjes gaat het bevallingsplan/geboorteplan ook over, wilde dat iemand dat destijds tegen mij gezegd had want nu is het te laat en baal ik toch wel van een hoop dingen ;)

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    She's alive!! No way..... are you kidding me?!! :D

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

heb bijna een uur gedaan om alles bij te lezen en dat heb ik dan ook zeer zorgvuldig gedaan maar heb nu geen tijd meer om te reageren, wasmachine roept mij net als de aardappels die vast geschilt moeten worden dus ik ben er snel weer

hou jullie taai meiden!

@mariah, slechte nachten: niets meer eten 2 uur voor bedtijd, kijk even rustig tv en neem een warme douche, kopje thee en doe niets actiefs meer, zet je lichaam vast in de rustmodus en probeer dan te slapen, ga niet liggen malen over bepaalde zaken zoals de naderende bevalling etc je moet straks namelijk juist sterk zijn voor de bevalling en sterk worden lukt door voldoende rust! sterkte meis!

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

whauahauahahauaha pas uit jij! :D

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Viv, dat moest zijn; van lekker zitten janken om bepaalde dingen die je dan.uit dozen tegen komt. Zijn de hele middag bezig geweest. Nu ook moe en begin pijn te krijgen. Maar het was het waard. Volgende project is de logeer/rommel/was kamertje.

Nu ga ik dr heerlijk bij zitten en vnaaf lekker voor de buis.
    Naja eerst ff koken he.....

Aassh joy is alive ;p

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heeeeee lieve dametjes,

Ik ben er ook nog hoor!! Door de app vergeet ik elke keer om hier ook nog te komen, het is gewoon zoveel haha. Zit ook nog in een PCOS topic dus het is echt veeeeeel lezen elke keer als ik weer kom. Dus vaak heb ik de puf niet meer om te reageren.

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos... :(

Hoe is het verder hier??

Aan mijn kant niet veel nieuws te melden eigenlijk, ben aan het wachten op mijn eitje, en zit nu op CD 10. En tempkaart is saaaiiii haha. Dus ja afwachtennn... :D

Het word nu wel echt mega spannend hoor!! :D
    Hopelijk snel goed nieuws... ben zoooo benieuwd! :D

Xx

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Maraihh, Dankje. Haha zou fijn zijn als je HCG kon sturen, maar helaas werkt het niet zo.

@ Kell, goed zo dat je je rust neemt. En inderdaad wel beetje bezig blijven lijkt me ook wel fijn. Heel de dag niks is ook maar saai. Leuk zaterdag babywagen shoppen!!

@ Charise, jij mag weer aan de klus haha. Hopelijk is december voor jou ook mooie maand, net als de dames die uitgerekend zijn.

@ Hier, eerste nacht zit erop. Super rustig, vind ik wel lekker maar dan gaat de tijd ook wel langzaam. Heerlijk geslapen vandaag. Zo nog 1 nachtje werken en dan zit het er weer op.

Ik ben benieuwd of ik morgen bloed ga zien. Denk het namelijk gewoon wel. Als je me tempkaart kijkt denk je huh temp is weer mooi gestegen, maar altijd na me nachtdienst stijgt ie. Beetje raar. Ik denk gewoon omdat je lichaam in andere ritme gaat en zal vast ook iets met hormonen te maken hebben haha.

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Yeah Charise en joy waren er weer :) hihi
    Joy bedankt voor de tip van t eten ga t proberen :)

Ben super benieuwd me!

Kell fijn dat je nu zelf kan plannen, luister goed naar je lichaam!

Hier vandaag alweer 37 weken :) binnen nu en 5 weken is ze er dan eindelijk

Xxxx

17. Joy2

Joy2 Niet meer actief

zo dag is weer voorbijm, nu lekker niks meer!

morgen ook rustig dagje heerlijk! heb vandaag zoveel gedaan waardoor ik morgen dus vrij weinig hoef te doen hihi :)

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Oooh daar zijn jullie allemaal ;).
    Gelukkig gaat t goed met iedereen.
    Hier lekker in bed tv aant kijken. Ben echt doodop.
    Wanneer werd t bij jullie zwaarder?
    Ik merk dat vandaag het scheren van onder, mn laarzen aan doen en het omdraaien in bed wat moeilijker en pijnlijker wordt.
    Vind het al best zwaar soms hahaha.
    Pijn id buik vd laatste 2 dgn zijn toch echt de banden. Pijn begint nu af te nemen.
    Vind dat mn buik toch weer flink gegroeid is.
    Zal binnenkort weer ff foto erop zetten.

Truste dames

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Kell vanaf 30 weken ong kon ik ook nog maar moeilijk bukken etc, nu kan ik zelfs m'n onderkantje niet meer zien haha dus idd erg lastig om het te "onderhouden" hihi ach ja nog ffies.. Tiktak wat gaan de laatste weekjes langzaam

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Denk dat ik ongesteld ben meiden. Net bij afvegen wat roze. Mooie cyclus weer van 28 dagen dus daar ligt t niet aan.
    Nog 4,5 werken dan mag ik naar me bedje.

Deel Deze Pagina