We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Me, he bah maar idd weer mooie cyclus.
    Hopen da je dadelijk beetje kan slapen met je ongi.

Ik probeer nog ff 3u slaap te pakken nu.
    Mariahh, ja de weken gaan nu toch best snel.
    Ik zit zo aan de 30.

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Me, he bah maar idd weer mooie cyclus.
    Hopen da je dadelijk beetje kan slapen met je ongi.

Ik probeer nog ff 3u slaap te pakken nu.
    Mariahh, ja de weken gaan nu toch best snel.
    Ik zit zo aan de 30.

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

morgen!

@me, fijn dat je weer een mooie cyclus hebt, balen van de ongi :(

@kell, nog even kunnen slapen?

@hier, rustig dagje vandaag, en vanavond lekker pizza mijn mannetje zit in groningen dus is erg laat thuis, hopelijk is hij niet al te moe want ik wil vanavond en zondag nog even klussen want vanaf maandag is hij helaas 2 weken weg, fingers crossed dus :)

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Ja heb nog wel ff kunnen slapen.
    Ik val snel slaap. De eerste keer dat ik nu wakker wordt, is steeds vroeger en dan lijkt t alsof het ergens midden in de nacht is. Daarna bijna elk uur wel wakker maarja zolang ik maar weer n keer in slaap val.

Nu even met de hond t bos in. beetje opruimen en naar crematie van bewoonster. Daarna wel weer toe aan n dutje. Vanavond personeelsfeest, toch even n kijkje nemen.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zooo ik kom me ook weer eventjes melden... hihi.

Vanmorgen bij de dokter geweest, wou een verwijzing hebben voor een arts die in een biologisch medisch centrum werkt en veel mensen heeft geholpen met chronische vermoeidheidsklachten. Daar ga ik maandag heen. Maar ik heb dus geen verwijzing gekregen. :S
    Ze gaat me wel ergens aanmelden voor een soort van revalidatieprogramma. Ze belt me volgende week ergens op om te zeggen wat ze heeft gevonden. Dus ja we zien wel.

Ik ga in ieder geval maandag naar die arts en ik zeg wel dat hij het niet te duur moet maken haha. Want als ik alle onderzoeken zelf moet betalen dan ben ik straks arm haha.

Brrrrr ik heb het koud zeg, regende net, en broek was beetje nat geworden, maar ik word gewoon niet warm haha.

Nou straks weer werken, avonddienst en het weekend ook.
    1 dagje vrij is eigenlijk een beetje te kort.... Maarja komt wel weer goed, nog ff een weekje doorbikkelen, heb begin december vakantie.

Enne ik mag niet klagen eigenlijk he?! haha... jullie lopen (bijna) allemaal een kindje mee te zeulen en allerlei lichamelijke ongemakken.... natuurlijk hoort het erbij, maar is wel heel vervelend natuurlijk... respect voor jullie hoor meiden!!

Xx

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Goeie morgen meiden,

Hier ben ik ook weer even..

Joy: Heerlijk lekker pizzatje eten, welke ga je eten??

Kell: gaat het alweer wat beter met je rug etc? Wel lekker dat je nu meer thuis kunt blijven.

Me: Jammer van de ongi, maar wel een mooie cyclus meid! (schrale troost maar bedoel het goed)

Char: hopen dat je snel van je klachten af bent en uiteraard lekker genieten van je vakantie straks

Nona & Mariahh: het schiet al op he meiden, nog eventjes volhouden en de kleine spruitjes zijn er :)

Minni: hoop dat jij je ook weer beter voelt!

Viv: Hoop dat het met jou ook allemaal goed gaat ! Kijken we vanavond weer TVOH hihihi? Met een liga milkbreak uiteraard :)

Hier: de afgelopen week is bij mij weer even vervelend verlopen, maar ach we moeten door he.. Nog eventjes doorbijten. Vanmorgen telefoon gehad dat mijn gyn tijdelijk niet aanwezig zal zijn ivm prive redenen:O, dus ik mag hopen dat ik donderdag wel nieuws krijg over inleiden en dat mijn vervangende gyn het wel overal mee eens is.. Mjaa dat zien we dan wel weer.
    Morgen gaan we gezellig met ons gezinnetje naar madagascar 3 en daarna lekker uit eten samen. Nog even genieten van elkaar, zal straks uiteraard allemaal drukker worden in ons leventje met 2 kids. (vind het eerlijk gezegd ook best eng, straks ineens 2 kids en zo lang uit de luiers etc geweest)

Jullie nog leuke plannen het weekend??

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Ik ben vanavond niet thuis.... ga lekker sushi eten met vriendinnetje.... dus geen liga milkbreak voor mij vanavond, haha!

@ kell: Ohhh.... nou snap ik hem. Ja, ben je veel tegen gekomen van vroeger? Old memories? Enne.... Ben benieuwd naar je buik... dus tijd voor een foto, haha!

@ char: Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen. Hoop dat ze je kunnen helpen.

@ Mariahh: Jaaa... binnen nu en 5 weken! Jeetje, spannend :D

@ me: Balen weer ongesteld.... NIET leuk! :(

@ joy: Misschien ben je nog wel op tijd voor je ei dan!!!

@ hier: weinig bijzonders...... lekker rustig dagje vandaag. Vanavond weer klussen :D

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Viv: He jammer daar gaat ons commentaar avondje op fb hahaha. Maar geniet lekker van de sushi meis :D! Dan neem ik wel een hapje liga hahaha. Ennuh goed je best doen he vanavond op je klusdate met mannetje :p.

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@sher, jeetje gaat dus nog spannend worden met de gyn! en word de pizza speciale voor mannetje, dochter pizza salami en ik hawai :D
    hier wel the voice denk ik :)

@viv, lekker hoor avondje met je vriendinnen!!! doe je je nieuwe shoes aan :)

@charise, dat is balen zeg geen verwijzing :(

10. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Sher, ik lees steeds je berichten op facebook maar sorry hoor, wat wil je dat het ziekenhuis nu voor jou doet? Wil je dat ze je inleiden, denk dat dit voor het kind niet geweldig is. Dus ik begrijp heel goed dat ze niks gaan doen. Enja lullig voor jou met je flauwvallen maar dan maar thuis rust blijven houden. Er zijn genoeg mensen die strikte bedrust krijgen om een of andere reden. Tja dan moet dat maar.

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nee ze hoeven me absoluut niet nu in te leiden. maar met een duidelijke oorzaak komen of op 1 lijn liggen. zolang het goed gaat met de kleine hoeven ze.voor mij niks te doen. Maar wil wel graag weten wat er aan de hand is en niet elke keer wat anders horen. En thuis ben ik al, werk al paar weken niet meer en doe geen gekke dingen. Maar ik neem aan als bij jou zoiets dagelijks of wekelijks gebeurt en je er normaal nooit last van heb gehad je ook wil weten wat er met je is of waar je aan toe bent.

dus nee ze hoeven me nu absoluut niet in te leiden

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ben het eens met Me, je hebt weken en dagen aftellen en je hebt weken en dagen aftellen, wees blij dat je je kindje kan voldragen en dat zij het goed maakt, je hebt geen idee wat voor een gevecht het word voor die kleine als ze nu uit je buik gehaald word, dat jij flauwvalt ja das kut en je weet de oorzaak, wat je eraan kunt doen? niks, so deal with it, kleine maakt het goed en dat jij als a.s mama kwaaltjes hebt en er geen oorzaak gevonden word ja das kut maar niks aan te doen, accepteer wat je niet kunt veranderen, wie weet laten ze je gewoon lopen tot 40 wk heb je niks over te zeggen, plat op je bed en streepjes zetten op je muur ;)

13. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier zeer goede klustijd gehad, en temp is gestegen dus laat het grote wachten maar beginnen :D

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Gisteren personeelsfeest gehad. Was toch pas half 12 thuis. Eten begon was laat. Had eerder thuis willen zijn. Was erg moe.
    Beetje gedansd maar dat ging niet egt.
    Ook omdat ik me vervelend voelde omdat ik niet kan werken dus ja als ik dan wel dansen kan.....
    En mn buik voelde zwaar en strak.

Doodmoe t bed in maar slapen ho maar. Nog even op de bank.gelegen. Om half 5 een keer in slaap gevallen. Wekker ging alleen om 7u weer.
    Ben nu met zn 5en, schoonfamilie en vriendin opweg naar veenendaal voor n kinderwagen.

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Veel plezier met shoppen Kell! :)
    Heb je al een idee welke kinderwagen je wilt?

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Oehh joy spannend!! Ik duim!! :)

Kell veel plezier vandaag, pak vanavond lekker je rust Meis!

Sher kloote dat je nog steeds flauwvalt zeg :( lijkt me behoorlijk eng!

Hier, baby is nog veilig binnen hihi gister wel veel buikpijn gehad en op hol geslagen darmen haha nu alles weer rustig binnen. Ik zelf denk dat het tussen wk 38 en 40 komt, iets vroeger dus. M'n mama denkt 7 december met 39w1d haha en vriendlief heeft t liefst 41w geloof ik omdat hij ineens inziet ik wil dit nog regelen ik wil dat nog in huis hebben. Ik laat hem elke keer dus lekker stressen als ik zeg auw me buik :)
    Vandaag een niks doe dag, vanmiddag nog even de enveloppe verder schrijven als ik m'n bed uit kom pff erg hè. Ach ja slapen doe ik niet echt dan maar lekker liggen btje tv kijken etc :)

Fijn weekend lady's!!!

Ps: minii waar hang je uit? Ik mis je hier!

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Zo onderweg trug. Poeh hey wat een toestand met 5 dames.
    Nou ik krijg een joolz......helemaal.super.
    Ik ging zelf voor een minder dure, de mutsy.
    Die was opzich nog wel snel gekozen. Toen de kleur nog en de maxocosi.
    Daarna t pashokje in voor kleren. Nou heb alles wel aangehad.
    Heb nu een vest, een.basic zwart shirtje en een mooi vekleurd shirtje.
    Een truitje van vriendin gekregen.

Schoonmoeder heeft de rest ff betaald. Dit betaal ik haar natuurlijk trug.
    Als ik thuis ben ff samen bakkie koffie en dan duik ik mooi t bed ff in.

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannende weken Mariahh!! Ben echt benieuwd wanneer je bevalt.

ik ga een gokje wagen op 11-12-12. hihi dus goed je best doen de aankomende dagen haha.

joy voor jou ook spannende daagjes. heeft de pizza gesmaakt gistet

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Toch te veel ondernomen in het weekend. Vandaag is het weer drama met mn bekken.

Iemand bekend met constante harde buiken rond deze week?
    Heb vanaf donderdag al last vd buik. Hijs rond de navel erg hard en pijnlkjk.
    Ook met opstaan en draaien in bed doet het erg pijn.
    Weet dat t harde buiken kunnen zijn maar heb die pijn echt constant.
    Heb nu vandaag koorts.
    Zou morgen weer werken maar denk toch nog maar dagje niet.
    Denk dat ik morgen de vk maar even bel.

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Misschien toch teveel gedaan het weekend? heb je verder geen krampen etc?
    bij onzekerheid indd even VK bellen.

sterkte iig

Deel Deze Pagina