Ja weekend ook zeker te veel gedaan. Maar heb t al vanaf donderdag. Nee geen krampen, bloedverlies ect en de kleine is nog steeds even druk. Maar morgen voor de zekerheid ff bellen. Moet ook vaak en weinig plassen. Maybe blaasontsteking?
Ik heb geen idee wat precies de symptomen zijn als je zwanger bent en een blaasontsteking hebt. iemand zei me wel een keer dat je er sneller vatbaar voor.bent tijdens je zw.schap. Zou gewoon even navraag doen bij je vk en voor zekerheid dan even urine inleveren.
Ja morgen even bellen. Zou net weer therapeutisch gaan werken. Toch maar weer afbellen. Heb soms kramp of een pijnscheut als ik n rare beweging gemaakt heb. Lig al fijn in mn bedje. Morgen maar weer verder zien. Weet ook niet wat symptomen zijn maar idd gehoord dat je sneller vatbaar bent.
Kell herken het, volgens mijn vk bandenpijn in combi met je bekkenproblemen, je buik maakt rond deze periode ook een groei speurt dus zou goed kunnen. Zou idd morgen even bellen voor de zekerheid zodat ze evt je urine even kunnen controleren. Rustig aan doen! Hier druk weekend gehad Vriend is dinsdag jarig maar hebben we vandaag gevierd was gezellig maar wel druk. Morgen kerstcadeautjes shoppen dan heb ik die teminste al in huis voor de rest maar rustig aan doen. Heb nu veel last van gesprongen adertjes op m'n boven benen en billen hoop dat t na de zwangerschap wat bij trekt! Xxxxx
Gisteravond flink koorts en heb nooit koorts Nu ook nog flink koorts. Heb hele aaf al in bed gelegen dus nu ff klaar wakker. Buik gaat in rust steeds meer pijn doen. Ook als ik opsta rommelt gigantisch alsof alles weer op zn plek moet vallen. Mam brengt vanochtend mn urine ff weg naar de dokter. Maar ga wel eerder bellen naar vk dan met spreekuur. Vertrouw dr niks van. Enige geruststelling is dat keesje nog steeds beweegt. Nu ff dommelen op.de bank.
Net gebeld want had sinds vanmorgen ook erg kramp met diarree. dan denk je toch ook weer aan blindedarmontst. Of je kunt zo vroeg al weeen krijgen. Maar t was gewoon virus. Ze heeft wel netjes uitgelegd waar al mn klachten ed mee te maken hebben ect dus das wel fijn. en uitgelegd dat je dus als zwangere alles extra erg kan voelen. Nu uitzieken......wel ff urine wegbrengen voor de zekerheid. Als het 3 dagen duurt dan even naar de huisarts
goedemorgen!! hier een 3 dpo dame op een wachtbankje jiehaaa super mooie grafiek en goed geklust dus een super gevoel, wachten gaat dit keer lang duren voor mij ben ik bang haha @kell, jeetje wat rot zeg meid! beterschap en doe rustig aan meis ziek lekker uit! @sher, pizza heeft wel gesmaakt ja, maar daarna beetje misselijk hij was niet zo goed gevallen zeg maar @mariahh, gaat opschieten he nu! leuk enveloppen al geschreven @hier, manloos voor een hele week, hij is voor zijn werk een week in buitenland, dus alleen met mijn meisje, huisje lekker aan kant maken en opruimen 2 dec sint vieren hier dus dan hoef ik niet alles op laatste moment te doen
Kell ziek maar goed uit dan! Vervelend zeg ook dat nog maar iig met keesje alles goed! Spannend joy! Nu heb je mij ook zenuwachtig gemaakt hihi ik duim!! Ik ben nu onderweg naar de stad, kerstinkopen doen haha erg vroeg mja kan het maar in huis hebben. Morgen weer controle bij de vk, ben weer benieuwd Xxxx
@ Mariahh: Bijna 38 weken zwanger, wauw!! @ kell: Beterschap! Goed uitzieken dan maar..... @ Joy: *duim duim duim duim duim duim* @ hier: vanmiddag vrij genomen.... heb weer een nacht doorgehaald.... pfff.... en ik ben niet eens zwanger!! Haha! Verder alles goed.... gezellig weekend gehad
kan niet meer stoppen met die luisteren naar die oude nummers vivian staat nu weer snoerdhard aan hihi @mariahh, wat ga je allemaal kopen meis? @viv, lekker middagdutje doen straks! tot hoelaat moet je nu?
@ Joy: tot half één.... maar heb nog niet veel gedaan hier... en gaat ook niet meer gebeuren, haha!! mijn gedachten zijn alleen maar bij m'n lekkere warme bedje! Haha.... het is weer gezellig bij jou thuis! Wat heb je nu aan staan?
Kell: beterschap meis!! Joy: Vervelend dat de pizza niet goed gevallen is en YEAHH goed geklust dus!! Spannende dagen weer he meis.. Duimen draaien Mariahh: kerstshoppen is altijd leuk he hihi, ik ga aankomende week de sint kadootjes inslaan en daarna ook maar gelijk is kijken voor de kerstkado's. Heb alleen geen idee wat ik voor m'n man moet halen. Elk jaar weer een drama!! Hebben jullie tips???, parfum krijgt ie standaard haha, dus dat gaat het niet worden. Viv: Lekker even vrij en ervan genieten is ook niet verkeerd meis. Lekker even je rust nemen. Hier: Gister heeft een vriendin wat foto's gemaakt van ons. Ze is geen fotograaf maar ze ging het voor de eerste keer proberen. En ach het resultaat is best grappig. Ze moet ze alleen nog bewerken etc en de rest van de foto's uploaden, dus ben wel benieuwd. Hebben jullie verder nog wat leuks gedaan in het weekend?
@viv, nog steeds tracy chapman haha, ik wil ook zo'n snelle auto hihi @sher, ja zag het op fb, ze heeft nog genoeg te leren das duidelijk hihi @hier, ga even shoppen met mijn girly
Hier t weekend gewerkt en daarnaast lekker met me vriendje geweest. Deze week super veel vrij, pff vind ik niet zo leuk. Werk niet voor niks fulltime. Maarja niks aan te doen. Vandaag vrij, heb gesport, haren geverfd en wasjes gedraaid. Morgen wel werken en dan weer 3 dagen vrij, Ik ga het huis eens goed onder handen nemen. En sporten. Woensdag heb ik een afspraak staan bij de huisarts. Ben dan nog wel geen jaar bezig maarja. Verder niet veel nieuws te vertellen. Menstruatie vandaag laatste dag dus wij moeten er weer tegenaan. @ Joy, ik duim voor je. Wie weet heeft je gevoel gewoon gelijk.
Me spannend afspraak bij de ha! Ben erg benieuwd je zit nu toch wel aan de 9 maanden al toch? Sher: ik weet het ook echt niet haha hij heeft voor z'n verjaardag een nieuw koffiezet apparaat gehad dus voor kerst niet echt wat bijzonders Joy geniet lekker van je vrije dagen! Is er een rede dat je zoveel vrij bent? Vivian heerlijk zoon dagje hangen lekker van genieten! Kerstcadeautjes zijn binnen dus dat kan weer van m'n lijstje geschrapt worden, heerlijk! Nu nog beetje opruimen en vanavond lekker bank hangen! Idd bijna 38w toch wel spannend bij de 1/15 dec mama's toch al aardig wat bevallen/inleidingen deze week heel veel rond de 37/39w zul je net zien dat ik tot 41w doorloop haha Xxxx
Joy: Je moet ergens beginnen he Wat eten jullie vandaag meiden? Hier pasta met salade en stokbroodje uit de oven.. Als toetje heb ik heel saai vla haha
Mariahh: een koffie zet apparaat is ook wel een idee, hij heeft wel een nieuwe nodig aangezien hij elke dag koffie zet haha. Misschien dat ik daar is voor ga kijken. Ikzelf drink amper koffie maar heb wel een waterkoker nodig haha. Dus dan maar 2 vliegen in 1 klap denk ik zo maar.