We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier lekker nasi met sate gegeten, zit nu bommetje vol hihi vanavond ook lekker op het bankje! love in the wild kijken verder geen idee wat er nog meer komt want de veronicagids is niet geleverd :(

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haha ja maraihh, ik ben zoveel vrij.
    Maar is geen reden voor. Ik heb wel tijdje meer gewerkt en denk dat ze dat nu comenseren maar dat wil ik niet haha. Maar ik heb nu wat diensten geruild waardoor ik niet 4 dagen achter elkaar vrij ben ofzo, maar 1 of 2 dagen, en dan wat werken en dan weer 1 of 2 dagen vrij.

En ja dit is de 9e maand. Maar ik ga zeggen dat ik al vanaf januari bezig ben. Oooeeeh ik lieg nooit maar nu kan t me niet snel genoeg gaan. Enige nadeel is dat als ik naar gyneacoloog wordt gestuurd ik dus bij de artsen kom waar ik dagelijks mee samen werk. Dus ik ga even bedenken bij wie ik me fijnste voel. Ik wil namelijk ook niet naar een ander ziekenhuis.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Oeps sorry haha zwangerschapsdementie haha :)
    Me, ja lijkt me ook lastig hoor! Ben benieuwd wat de ha zegt

Hier spaghetti gegeten heerlijk:) nu languit op de bank m'n energie is ver te zoeken

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik heb live in the wild gekeken daarna topmodels en toen sytycd en nu lig ik lekker in me bedje, tot morgen meisen xx

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hahaha joy we hadden t zelfde tv avondje! Hier alleen nog steeds wakker:( heb buikkrampjes auw auw:(

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
  7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@mariah, ai dat is balen zeg, heb je nog wel een goede nacht gemaakt?

@sher, wat moet ik daar van vinden dan? zie het probleem niet kan zij niks aan doen dat ze door de pil heen zwanger is geworden ;) dat is wat ik er van vind

@hier, vandaag opdrachtje afmaken want die moet ik donderdag afleveren erg mooi geworden en verder huishouddagje/wasdagje

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nee op die manier bedoelde ik het niet, kan indd gebeuren door de pil heen zwanger. Maar stond net een berichtje van een ander meisje onder, maar dat is verwijderd.

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

wat stond er dan?

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dat het waarschijnlijk over haar zelf ging, diegene had haar berichten ofzo terug gelezen uit andere topics. ik was zelf al aan het kijken maar heb er de ballen verstand van haha. Weet niet hoe je dat kan terug zien.

Bedoelde meer als het over haar zelf ging, dat het dan niet zou kloppen want diegene zei dat ze bewust bezig was met zwanger worden etc.

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

oh ga wel even inspector gadget spelen altijd leuk haha

@vivan, ga eens aan het werk jij! :$ :D

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hahah Joy.... ik ben al weg!!

Fijne dag allemaal! XXXXXXXXXXXX

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Had m vanmorgen ook al gelezen, het topic maar toen stond er nog niet zo veel.

Hier komen ze het kastje vd glasvezel plaatsen. Ze hebben net al een gat gemaakt.

Gisteren toch nog ff naar de huisartsenpost geweest. Bleef maar bloed.en.slijm ect poepen. Ook rook het naar een erg vieze wond dus ik dacht toch een bacterie ed. Maar ze zeiden dat het gewoon.bij het buikvirus hoorde.
    Nu gaat t wel iets beter. Nog wel krampen maar niet zo vaak meer naar de wc. Maar blijf denk ik de hele week lekker thuis.
    Huis is een zootje. Kan ik dat mooi rustig bij werken.....

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

kan niks bijzonders vinden ;)

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ah arme kell, beterschap meis! rust goed uit :)

16. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik ga even wat nuttigs doen lees: was ophangen en vuilnis dumpen buiten

17. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik zie je nog stoute meid! chop chop :D

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik kon er ook niks van vinden. Maar zijn altijd apparte topics vind ik.
    Was ook nog n ander raar topic.

Ik ga zo lekker beginnen in n boek ofzow en beetje was opruimen.

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ach het zal ook wel allemaal, zulke topics zullen er altijd wel zijn :). Hoop voor dr vriendin dat het een gezond kindje is en dat er verder niks gebeurt etc :).

Hier straks even sint kadootjes inslaan, maar dat blijft ook lastig elk jaar. Denk dat dit het laatste jaar is dat hij erin geloofd, de kindjes op school beginnen al langzaam wat los te laten. Hij zit in een jenaplanklas (groep 3,4,5 bij elkaar) dus het zal denk ik niet lang meer duren.

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Kell beterschap meis en ik hoop dat je er snel vanaf bent! Laat je maar lekker vertroetelen door je kerel :)

Joy jij succes met de klusjes in huis, die blijven helaas maar doorgaan he! :D

Deel Deze Pagina