Kun je bericht van ZP verwijderen dan?? leuk hoor JOY! Dames ik ga lekker naar huis... heb nu nog rustig weekje (soort van ) en dat neem ik er nog van!
Gezellig Joy!!! Uhmm Viv wat raar want er zit maar 1 kraamhotel in den haag. Zal eens op de site kijken... w8 ff
Je hebt gelijk... Er zit er ook eentje bij het westeinde ziekenhuis in de stad van den haag. Zou er zelf niet echt willen bevallen... is in het centrum en niet echt een net ziekehuis voor zover ik weet. Vaak de gevalletjes wat er allemaal in de stad gebeurd enzo gaan daarheen natuurlijk
Zitten er trouwens best veel zeg zie ik .... Dacht dat er in iedere stad maar eentje was hahahaa lekker niéf weer van me hahahaha
nona, zie mijn bericht, gewoon op wijzig bericht klikken kan geloof ik binnen een uur na dat uur kan je niks meer verwijderen/veranderen
@ minniii: mijn schoonvader heeft in dat ziekenhuis van het MCH gelegen, maar is wel een goed ziekenhuis hoor! Maar het is inderdaad wel echt een stadsziekenhuis. Ze hebben een kraamhotel/geboortekliniek op (ik dacht) de bovenste verdieping van het ziekenhuis. Maar ik ga voor thuisbevalling, en als ik dan om m3edische redenen niet thuis kan blijven, moet ik naar Delft. @ Nona: Groot gelijk meid! @ vanavond: samen met manlief kijken voor een schattig babybehangetje. Heb vandaag wel op internet gekeken, maar moet het toch even in het echt zien. Daarna lekker eten bij de Mac..... Heb ik echt zoooooo'n trek in, hahaha!! Is ook lang geleden.....
Hahaha!!! Sorry! PS: 'Manlief'..... klinkt toch ook niet he?!! Ik ben vorig jaar getrouwd, maar vind 'man'ook niet klinken en 'vriend'mag eigenlijk ook niet meer..... hmmmm.... ik hou het denk voortaan toch maar weer gewoon op 'vriend', haha!!
Hhahaha hier ook ! wij lagen vanacht in bed te praten over van alles en nog wat en ik had zo trek in een patatje met pinda-saus... Vanmorgen nog dat ik het tegen me vriend zei hahaha Hij is helaas aan de lijn dus wilde het niet eten. Net stuurde die me een berichtje.. heb je geld bij je haha dus ik zei jaa.... Zegtie hmmm lekker een patatje... Dus ik neem zo ook lekker patat mee als ik naar huis ga hahaha heeeeerlijk zo af en toe lekker uit de muur eten hihihihhi... Daarna klaar maken voor de echooo xxxxxxxx
Ohhh... heerlijk he?!!! Geniet ervan! En succes straks bij de echo.... Ik hou het forum hier in de gaten vanavond!
Is goed Viv.... Ik ben alleen erna niet gelijk thuis... Moet een kastje ophalen in de megastores en nog wat andere dingetjes... Als het goe dis ligt al het vloerbedekking allemaal dan alleen nog de plintjes en me gordijnen terug hangen dan is me slaapkamer godzijdank klaar en heb ik een mega grote mooie slaapkamer.... Na 5 weken verbouwen YEEEEAAAHHHHHHHH
ach lekker he begint die ander ook al over patat heb hier sperzieboontjes met een indische? snitzel ofzoiets hmm toch manlief zo maar es bellen
ben aan het zoeken naar de zangeres van een bepaald nummer maar kan het niet vinden zowel het liedje als de zangeres niet
@ Joy: ik zou het gewoon doen..... die sperziebonen en die schnitzel zijn morgen ook nog wel goed joh!! @ Miinnniii: You go girl!!