We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2

Joy2 Niet meer actief

succes sher, wat ga je kopen voor m?

wasje al opgehangen, en net besloten dat ik vanmiddag ga beginnen aan het poppenhuis :D

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hij vind Lego erg leuk, dus dat denk ik dat ik zowiezo mee neem. Moet nog opzoek naar een leuke wekker, want meneer komt erg moeilijk zijn bed uit haha. Heb een kooksetje voor 'm gezien van Cars (schort/muts/ovenhandschoenen). En wat boekjes heb ik voor hem. Verder heb ik geen idee. Vind het elk jaar lastig.

Ga je het poppenhuis helemaal zelf maken? Zowel de buitenkant als de binnenkant?
    Heb jij al sint kadootjes ingeslagen?

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ervaring leert dat ze na 4 kadootjes wil spelen en niet meer uitpakken haha dus wij hebben 1 kado een play doh fun set met 12 potten klei en toebehoren en we vieren het zondag komen mijn ouders, schoonouders, mijn zusje en vriend, mijn opa en oma en onze beste vrienden (1 stelletje) dus ze krijgt meer dan genoeg waaronder lego friends boomhut, lego friends camper, kookset voor in der keukentje, strijkkralen, mini loco, poppenbadje met toebehoren, poppenkleertjes, memo, lotto, knutseldoos meer dan genoeg dus ;)

poppenhuis staat al in elkaar ga hem nu oppimpen in meidenkleuren want vind hem saaaaaaaaaaai :) :D dus knalpaars dak en roze met paarse kozijnen, likje verf op de muren van behang is oubollig etc.

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ga nu even sigaretje doen en dan hart afmaken voor een klant, moet alleen nog achterkant de geb datum dus binnen kwartiertje klaar, dan ff de stad in en naar de supermarkt

oh en ik baal als een stekker, de tijd is toch echt voorbij dat deze mama me-tijd had want madam slaapt niet meer van 1 tot 3 grrrrrrr ;)

5. Joy2

Joy2 Niet meer actief

oh ja en nog fotoshoot die ik gemaakt heb van de zwangere buik van mijn zusje op dvdtje zetten niet vergeten!!

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Zoo jou dag is aardig vol gepland! Leuk hoor een poppenhuis, ik had er vroeger ook 1, maar volgens mij ligt die op de vuilnisbelt. Zal toch is aan mn pa vragen als ik hem weer is spreek.

Leuk een fotoshoot van je zusje, hoever is ze nu?

Ja ze worden actiever he als ze niet meer slapen overdag.. bye bye rust ! En de kleine meid word in ieder geval aardig verwend met sinterklaas :). Ik ga gewoon ff goed struinen vanmiddag, in de hoop dat ik slaag en anders heb ik gelukkig nog een aantal dagen om na de denken hahaha

7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

wij doen niet aan kerst dus vandaar met de familie sint haha, ja druk dagje, ach komt wel goed, poppenhuis heeft geen haast dat scheelt, maar hij is zo groot haha, mijn zusje is nu uhm 27 wk dacht ik? 14 feb uitgerekend :) :)

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mooie datum :D!
    Wij vieren kerst ook niet heel uitgebreid hoor, meestal lekker eten met de familie's/vrienden en een paar kadootjes voor elkaar.

Ben benieuwd naar het eind resultaat!

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier alleen wat eten met broer van mijn man verder helemaal niks oh ja schoonouders komen bakje doen maar mijn ouders zitten in buitenland die zijn slim haha

eindresultaat van hart of van poppenhuis? hart is net klaar namelijk haha

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ooooh mag alle.2!!

ben benieuwd naar je creabea werkjes :D

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

app hem wel door!

zeg iemand van jullie die met een hotmail account op fb zit?

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wow joy druk dagje! Leuk zoon poppenhuis :) ben benieuwd naar t resultaat

Sher shop ze haha hoop dat je slaagt!

Bij de vk vanochtend alles goed, gelukkig een goede uitleg gehad over de echo zit op p30 en volgens de vk netjes, 70% gemiddeld en 30% iets kleiner maar niet zorgwekkend dus :) als ze geboren word zit ze ong op de 2900/3000 gram. Nu gewoon afwachten wanneer de kleine meid zich aankondigd, voor kerst is ze er hopelijk omdat ik met 2e kerstdag 42w ben en dan leiden ze niet in maar we gaan er vanuit dat ze spontaan komt natuurlijk :)

Ik ga lekker poetsen in huis en vanmiddag nog een tukkie proberen te doen

Xxxx

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedenmiddag dames,

Zo had weer lekker wat te lezen...

@ kell, meid vervelend! Doe maar lekker rustig aan en ziek uit!

@ Sher, ja dat topic...Ach moet wat bekennen..
    Weekend dat ik zwanger ben geraakt heb ik ook drugs gebruikt...En wel iets meer dan een paar lijntjes..Heb ook flink gedronken en gerookt en er een bont feestje van gemaakt. Mijn man idemditto...Wij hebben toen ook seks gehad en dat was weekend dat het is gebeurd...

Achja, na dat weekend heb ik niks meer gedaan en mijn gezonde patroon weer opgepakt..

Alles gaat goed met de kleine man en ben toch vandaag 37 weken!

Ik kan er niet zoveel van zeggen..

@ inkopen, lekker hoor inkopen doen...ik heb er geen puf voor hahahaah

@ mariah, oeeh meid spannend allemaal!!!!! bijna 38 weken! spannend he...gelukkig dat vk je meer uitleg heeft gegeven..

@ joy, mooi kaartje...maar die had ik al op app gezien

@ hier, gister heb ik weer een groeiecho gehad! Kleine man groeit met ongeveer 150 gram per week...dus zit nu op 2630gram..helemaal perfect dus...

Hij heeft een flinke bos haren op z'n hoofd en we hebben z'n gezichtje gezien en hij was met z'n lipjes zuigbewegingen gemaakt en we hebben een tongetje gezien hihihi:D Zo liefffff!!!

Ik heb nu wel leuke foto gehad..Die zal ik zo ff uploaden!

Ben ook beneiuwd wanneer die kleine van ons zich aankondigd... vandaag 37 weken! Dus het mag!!!

Hier is het bed al omhoog..z'n 70 cm...best gek hihihi Ik heb ook alles in huis

Ik moet wel mijn vluchtkoffer gaan maken hahaha!

xxxxx

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hihi gek hè nona nog 16 dagen pff jij ook 37w nu! Ben benieuwd misschien bevallen we wel tegelijk zou bizar zijn haha!
    Ben benieuwd naar de foto! Hier idd al bijna 38w ik ben zenuwachtig hihi mijn klossen komen morgen en as weekend word de badkamer nog verbouwd dus na t weekend ben ik er helemaal klaar voor haha hoop dat ze dus zoiezo nog even een weekje blijft zitten

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ mariah, ja ik vind het ook een zeer gek idee hahaha!
    hoop wel dat voor kerst komt...

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Joy, heb al je foto's gezien.
    Echt super mooi wat je maakt.
    Tegen die tijd mag je ook wat voor mij maken.
    Ben helemaal weg van die hartjes......

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja ik vind het ook super joy!!!!

xx

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    God wat is er veel gekletst vandaag haha.

@ Sher, tja kan gebeuren inderdaad van dat forum. Hoop alleen voor dat meisje dat ze nu kapt met drugs en alcohol.

@ Kell oei is niet zo fijn dat bloed en slijm. Hopen dat dat snel over is.

@ Sher en Joy, leuke kadoos voor de kleintjes!! Wat worden ze toch verwend met sinterklaas he.

@ maraih, fijn dat alles goed was. Maar ze zal er zeker wel voor kerst zijn denk want ze wachten niet tot je 42 weken bent. In ieder geval hier niet want het risico op overlijden is dan groter. Dus als het goed is gaan ze bij 41 weken al starten met inleiden.

@ Hier, gewerkt. Gewoon normaal dagje. Nu wachten tot vriend thuis is. Hij was al om half 6 thuis maar ging om 7 uur sporten dus we hebben nog niet gegeten. Hij zal wel rond half 9 thuis zijn en dan eten we pas.
    Ik ga zelf morgen weer sporten. Nadat ik bij de huisarts ben geweest.

Nu 3 dagen vrij dus ga het huis eens goed aanpakken. De was gister al gedaan, dus opvouwen en dan alles poetsen.

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

zo ik heb mijn dagje wel gehad haha, zo lekker achterover op de bank tv kijken, morgen dagje weg zoals gewoonlijk dus meld me woensdagavond of donderdagochtend weer :)

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    We zijn allemaal FAN van jou werkjes Joy hihihi, Ik vind het ook erg leuk allemaal!! :D

Me: Succes bij de HA, hoop dat hij/zij wat voor je kan doen :)!

Hier: straks met de kleine man naar het theater, hij mag naar Sinterklaas dus dat was vanaf gisteravond al een hele happening voor hem ( hyperdepieperrrr ). Daarna even een rondje over de markt. Gelukkig hoef ik vandaag nie veel in huis te doen op de was na, had gisteravond al een poetsmoment haha.

Wat gaan jullie vandaag eten??
    Ik denk dat we hier: aardappel puree, worteltjes en een gehaktbal eten..Lekker makkelijk :)

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina