We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2

Joy2 Niet meer actief

borstvoeding en alcohol ( 1 glaasje per week) is geen probleem maar ik denk aan kell haar stukje te lezen dat dat niet is wat zij bedoeld dus was nieuwschierig hoe zij dit voor zich ziet :)

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Jij hebt dus zeker gezellige feestdagen voor de boeg Joy :D!

Wij moeten maar even kijken hoe en wat, heb echt geen idee hoe ik het kan en ga plannen haha. Denk dat ik het maar gewoon op me af laat komen en voor de zekerheid mn vriezer maar volprop met gourmetvlees etc. dan kunnen we iig gourmetten hahaha.

Oud & Nieuw hebben we eingelijk geen plannen gemaakt, denk gewoon thuis. Vorig jaar was eerste jaar in dit huis en hier in de straat hadden ze erg mooi vuurwerk. Thuis is ook makkelijkste met de kleine en evt de baby

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ borstvoeding, ik vind ook als je dit gaat doen, dat je gezond moet blijven leven..Alles wat jij nuttigt krijgt je kleine ook binnen!
    Ik ben niet tegen alcohol en drugs, maar wel als het effect kan hebben opje kindje..

@ minii, jij bent zo eigenwijs!! Liefste rij ik nu naar Den Haag en schudt ik je wakker hahahah!:D De dokter zegt niets voor niets dat je je arm niet mag gebruiken!!!

@ vivian, ja het is z'n hoofdje van z'n zijkant! Je ziet het goed he! Zo beneiuwd op wie hij lijkt.

@ Sher, oeh spannend meid!!

@ surprise, ja ik a zo lekker verder hier eme!

@ kell..Ja 27 weken congratz!!!

@ hier, ik voel me zwaar klote! Slaap mega slecht...Heel veel pijn in liezen, die kleine beweegt te veel! Afentoe steken in mijn buik..bleeehhh

Ik ga zo ff soppen hierow. xxxx

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik denk ook inderdaad dat als iemand drugs/alcohol wil gebruiken (ookal ik het voor een enkele keer )als diegene borstvoeding geeft, dat je gewoon beter GEEN borstvoeding kunt geven.

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: Jij mag ook al elk moment je kleine mannetje ter wereld zetten he! Wel spannend nu. Mijn beste vriendin kan ook elk moment bevallen die is morgen 39 weken. Ben echt benieuwd :D

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Borstvoeding-Drugs-Drank..... NEEEEEEEEEEEEEEEE!! dat kan echt niet:$, maargoed dat is mijn mening...

Ik houd sowieos niet van als er iets of iemand aan me tiet zit dus de keuze was voor mijn makkelijk. En inderdaad je hoefd niet meer zo te letten op je eten en drinken.. al ben ik toch geen drinker;):).

@ Arm... Jaa ik weet het ook wel... Weekje eerder verlof gaat niet lukken... Volgende week begint me vervangster en die moet ingewerkt worden en de nieuwe receptioniste begint maandag en die moet ik ook inwerken.
    Ik heb hier al meerdere malen aangegeven dat het te zwaar is allemaal maar er wordt niet echt rekening met me gehouden meiden...
    Ze weten dat ik me werk al bijna niet afkrijg voor ik het moet overdragen en nu sturen ze de huidige receptioniste ook nog 2 weken eerder naar huis en krijg ik de mededeling dat ik het volgende week even extra druk krijg omdat ik nu 2 mensen moet inwerken binnen een week..

En dat na vorige week... waarin ik al 10x heb aangegeven dat ik rustiger aan moet doen!!!!
    Maarja me werk is belangrijk, dalijk helemaal als me kleine mannetje er is... moet er wel geld op de plank blijven komen meiden.

Ben er zelf ook totaal niet blij mee.... Heb mezelf wel voorgenomen, als ik nu in de laatste week nog 1x zo kramp voel als vorige week meld ik me ziek en kom ik niet meer de hele week. Ik heb al 10x aangegeven dat ik rustiger aan moet doen en daar wordt geen rekening mee gehouden dus dan maar op een andere manier als het niet meer gaat.
    Maar voorlopig gaat het geloof ik wel, op me hand na.....

@ Joy... Na volgende week zal ik 2 weken lang niks meer doen met me hand:). dan zijn alle kleertjes thuis en denkentjes, lakentjes, en wikkeldoeken, washandjes, en dat soort dingen van die kleine ook aallemaal gewassen dus hoef ik niks te doen.

Moet nog 1 wasje meiden!!:D witte kleertjes veder is alles gewassen.:D

@ sher.... ahhhhh zo snel al....Leuk!!! ik zal denk 1 van de laaste zijn die gaat bevallen op Kell na.... Hihihhi spannend he... gaat nu allemaal wel echt kriebelen;):)

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ok drugs is n ander verhaal.
    Maar ik heb bv in mrt, april en mei redelijk wat verjaardagen.
    Kan me niet voostellen dat iedereen die bv geeft met dat soort dingen dan geen glaasje nuttigd.
    Dus als je dan weet dat je die week een verj. Hebt en wat wil drinken, kun je misschien wat extra voeding kolven en invriezen.
    Zodat de kleine niks tekort komt en jij gewoon een drankje kan doen.
    Bedoelde ook egt niet dat ik dadelijk weer hele dagen ga feesten.
    Maar wil op een verj. Gewoon wel weer lekker een drankje kunnen doen.
    Merk dat jullie er anders naar kijken maar dat maakt niet uit :).

Hier net het r
    Kraampakket van menzis binnengekregen.
    Naast de nodige dingen zitten er ook leuke dingentjes in.

Hier oud en nieuw nog niks vepland.
    Ws tot 12 bij schoonouders of vrienden. Lekker optijd t bed.in.
    Volgende dag even naar een zalencentrum waar altijd groot feest is

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Ben ik ook weer eens...
    Hier nog steeds aan het wachten op mijn eitje.. denk wel dat ie deze week komt, het is goed aan het rommelen in ieder geval.
    Nog 2 avonddiensten werken en dan een weekje vrij!! :D Ben ik echt enorm aan toe.

Gisteren heb ik trouwens bloed geprikt. Word onderzocht op wat dingen ivm extreme vermoeidheid en andere klachten. Komt goed!! :D

Ik ben zo benieuwd wanneer de eerste kleine zich gaat melden! :D
    Sterkte met de laatste loodjes allemaal meiden, het word nu echt spannend... de eerste zijn al in de tijd aangekomen dat ze mogen komen..... :D

Xx

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Meiden,

Alles bijgelezen hoor :) lekkere discussies weer hihi, als je af en toe! Na je bv rookt of een wijntje drinkt kan dit geen kwaad met bv maar niet hele pakjes/ aantal glazen per dag hebben ze mij wijs gemaakt iig

Hier 38w lig de hele dag al op bed :( m'n lichaam is op zo voelt het werkelijk alles voelt zwaar en pijnlijk aan :( m'n voeten m'n benen m'n billen en continu harde buiken. Jank dag vandaag dus bah

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ bv, ik vind dat als je dat geeft, je ook echt niks kan nuttigen. Wat maakt dat ene drankje nou uit? Je kind krijgt toch alcohol binnen! En je moet gewoon goed letten op je voeding.

Dus ben je van plan om toch te roken of te drinken als zijn het een paar glaasjes, geef dan gewoon flesvoeding...Dat is mijn mening.

Ik kies ervoor om borstvoeding te geven, dan blijf ik gewoon gezond.

Want als je denkt met borstvoeding kan het, dan zou je dat nu toch ook gewoon kunnen doen?? Want je kind drinkt nu ook van jou en leeft van je...Waarom als je zwanger bent, zou je het dan ook laten...Think bout that? Nu doe je ook niks...

@ mariah, meid vervelend zeg!! doe maar rustig aan!!! lekker 38 weken!!

@ sher, ja erg spannend... Ben zo benieuwd wanneer hij naa rbuiten wil hihihi!

@ hier, druk met huishouden...hihihi

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Snap jullie punten ook heel goed hoor. En denk er ook wel overna.
    Maar zie wel hoe het gaat als de tijd daar is. Misschien lukt bv me wel helemaal niet. T was alleen mijn idee hoe ik t zou willen :)

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

kan ook helemaal geen kwaad, ieder heeft zijn eigen mening en een gezonde discussie op zijn tijd kan geen kwaad daar zijn we vrouwen met hormonen voor haha

maaaaaarrrr

besef wel dat elk glas je productie naar beneden haalt (zelfs tot ruim 30%), hou dat goed in gedachte! borstvoeding is hard werken en is niet zo makkelijk als het lijkt! het is niet een kwestie van aanleggen en klaar er komt zoveel meer bij kijken, als jij de beslissing neemt om te gaan kolven en drinken is dat jouw goed recht maar kolven is pas verstandig zodra je borstvoeding goed op gang is of als het door complicaties na de bevalling juist op gang moet komen, zodra je alcohol gaat nuttigen gaat je borstvoeding terug lopen, je kan dan na een x aantal weken zeggen: dat is jammer ik kan geen borstvoeding meer geven mijn melk is "op" kan je zeggen dat dat dan je eigen domme schuld is omdat die terug is gelopen door de alcohol en het vele kolven, vraag en aanbod van moeder en kind dat is borstvoeding ;) niet aanbod van moeder en vraag van kolfmachine hahaha

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    mooi gezegd!

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Vervelend mariah.... Koppie op he!!! nog ff moppie!!!!

**** Knuff****

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ kell: Ja, joh meid.... zie je dan wel.... misschien wil je wel helemaal geen wijntje als je op een verjaardag bent. Zelf zou ik geen alcohol nuttigen met borstvoeding. Maar als je net na een voeding een wijntje drinkt en dan die voeding daarna weggooit dan kan het volgens mij niet zo veel kwaad (heb ik van horen zeggen hoor!)

@ Mariahh: Ach meissie toch..... lekker blijven liggen dan! Ik hoop dat die kleine zich snel gaat melden! Knuffels!!

@ nona: Hoe is het met je surprise??

@ char: eitje is dus onderweg! Lekker door blijven klussen dus.

XXXXXXX

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    De twee bollen zijn nog aan het drogen, maar mijn man zei net...heb je niet te weinig lagen gedaan..Maar heb zeker 3 a 4 lagen kranten..

Is toch wel voldoende?

Droogt zo langzaam hahaha

Heb de douche schoongemaakt, nu de keuken en heb eten voorbereid voor het koken hihihiihi

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ehm..... weet het niet nona..... ik deed vroeger papiermaché wel dikker voor de stevigheid! haha!

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: wat voor suprise ga je maken? En je bent dus lekker aan de poets geweest :D

Wat gaan jullie eten???

Hier: bolletjes met runderburgers en salade/komkommer/tomaat/ui etc

Eet smakelijk allemaal :D

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Ik eet bij m'n ouders.... dus is nog een verrassing! :D

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ook lekker Viv hihihi, benieuwd wat je voorgeschoteld krijgt :D..

Deel Deze Pagina