Mijn vriend heeft na zn werk boodschappen gedaan. Ik had de puf niet meer. Dus we eten; Aardappeltoefjes id oven, Sla ect En schnitzel. Hoeft hij alleen die te bakken zegt ie zelf met een knipoog. Tis altijd een lekker makkelijke kok hahaha.
Als jullie via de tv programma's kunnen terug kijken of via de computer, van de publieke omroep super mooi programma: leven in armoede welcome to the world! Is wel heftig dus weet niet of iedereen er behoefte aan heeft maar na het zien van dit programma realiseer je je maar weer hoeveel geluk wij hebben in nl en de kans krijgen gezonde beebjes op de wereld te zetten Ik verlies of veel afscheiding of stukjes slijmprop weet t niet precies, buikje weer rustig gelukkig maar nog ontzettend moe dus vandaag doe ik lekker niks meer Xxxxx
Mariahh: Dat is volgens mij een goed teken dat je slijm verliest, dan kan volgens mij de bevalling bijna beginnen. Toen ik beviel van mij zoon verloor ik een paar dagen ervoor ook slijm.
@viv, ja heerlijk aan de poets geweest...Alles is lekker schoon hihihi! @ mariah, ja dat is goed teken...Ik verlies ook al paar dagen slijm..voel jij nog iets bijzonders? Maar de vk zei dat dit niet perse hoeft te betekenen dat je gaat bevallen.. @ surprise, ik ga zo'n ouderwetse halter maken..Ik hoop dat ze stevig genoeg zijn hihihi.. @ eten, hier kip, patatjes en worteltjes gegeten @ rkening, nou hier lekkere doktersrekening binnen gehad van mijn man. Zijn moeder regelt dit nog omdat hij genudeld zit met z'n broer en kan pas vanaf 1 januari overnemen... Maar hij is niet eens verzekerd voor bloedprikken, echt voor alles moet worden betaald. Erg irritant.
Nee voor de rest lekker rustig alleen overal spierpijn maar heb dat wel eens meer een dag dus zie het niet als een teken dat m'n lichaam al bezig is. En idd met slijmverlies kan het snel gaan maar ook nog gerust 2 wkn duren dus t zegt ook niet veel. Een kennis is vandaag met 38.4 bevallen van hun 1e kindje dus heb nu al helemaal de kriebels Vanmiddag is mijn moeder gevallen en heeft haar voet gebroken ze kan dus waarschijnlijk niet bij de bevalling zijn en me niet veel helpen de 1e periode. Had het er even moeilijk mee ook dat nog maar we blijven positief, gelukkig mankeert ze voor de rest niks
Mariahh, t kan idd nog wel ff duren. Verliezen van slijmprop zegt niks hoorde ik. Sommigen verliezen hem al heel vroeg zonder dat ze t merken. Wat naar van je moeder. Voor haar ook vervelend dat ze er niet bij kan zijn en je niet kan helpen. En natuurlijk voor jou ook erg vervelend. Je had je daar natuurlijk.op ingesteld en je wil graag je moeder aan je zij. December begint vampire daries weer. Alleen jammer dat ze na zon lange tijd gewoon bij seizoen 2 beginnen. Hadden van mij wel ff overnieuw mogen beginnen
hier onverwachts visite, is al eventjes weg dus ik ga nu lekker douchen en mijn bedje in @mariahh, wat rot zeg van je moeder sterkte mop! @kell, is dat zo? wnnr komt het precies? ik moet ze allemaal nog zien dus alsik 1 download kan ik de rest op tv zien??
haha dat ga ik niet redden denk ik weet niet hoelang 1 serie duurt? goedemorgen trouwens! vandaag stofzuigen en dweilen en een wasje vouwen, vast paar boodschappen in huis halen voor zondag want morgen zal het wel stervensdruk zijn in de winkels en mijn mannetje komt vanavond weer thuis jeeeyyy
Dat ga ik ook niet redden maar neem dan de eerste 3 wel op ofzow. Dan heb ik nog tot eind dec. hier nu ff de hond eruit. Dan beginnen met badkamer soppen. Heb t al ingespoten met voeg reiniger dus nu kan t mooi ff intrekken. Vanmiddag ff op pad voor sint cadeaus
Nee, geen kinderen in de famie of vrienden. We doen met vriendinnen groep van 10 pers. Bij elkaar. Iedereen maakt dit jaar een gerecht. En dan gezellig samen eten. En dan een cadeautje van 5 euro, gewoon voor de fun. Dan doen we vaak dat dobbelspel met mn ouders en zusjes. Dus daar ook cadeautjes voor halen. Eerder deden we thuis en ook met vriendinnen suprises maar op een gegeven moment trokken we dezelfde mensen en dan wist je niet meer wat ja maken moest ect. Dus nu gaat t meer om t gezellig samenzijn.
Nee met vriendinnen is volgende week zat. En bij ons thuis is de zondag. Maar wil toch t meeste n beetje in huis hebben. Ga volgende week weer proberen te beginnen met werken dus dan ook weinig tijd en puf.
Zo trug van sint shoppen. Was met schoonmoeder dus duurde toch langer dan verwacht haha. Toch zeker 3u in touw geweest en daarna de gewone boodschappen gedaan. Nu ga ik met de benen hoog.....
Heeey MINNI, je bent eerste bij buikje van de maand Gefeliciteeerd moppie met je draagdoek Moest even doorgeven hihihi. Hoe is het hier allemaal. Druk zeker met feestdagen he leees ik, leuk hoor. Hier 32 weken. Oei gaat snel opeens. Gelukkig gaat alles goed nog. Snachts kon ik echt niet slapen. Maaaagzuuuur en hoofdpijn. Nu luier ik in bed. Nu ik luier zeg, heb luiers gehaald van de kruidvat met de voordeelkaart voor 50% korting. 3 pakken gekocht. Kamertje bijna af. Binnenkort ga ik een foto maken.
ben benieuwd roosje naar het kamertje! kell, das wel stukje langer dan gepland ja haha hier, huisje lekker aan kant, vanmiddag haartjes verven en vanavond nagels lakken en kunnen we er weet tegenaan
Ja had al gezien dat minniii.buik vd maand was. Leuk man Maybe dat ik dat tegen die tijd ook wel doe. Als jullie dan allemaal stemmen dan heb je toch wel grote kans.... Hier vanmorgen begonnen met de bijkeukenkast en schuur aan het opruimen. Nog niet helemaal zover maar al vanaf 10u bezig dus de pap op. Eerst ff n dutje....
@ mniii, leuk meid!! Gefeliciteerdd!!! Had wel verwacht je stond dik voor namelijk!!! @ joy, lekker hoor, ga je zelf maar verwennen je evrdiend het! @ kell, ja meid, nog even en je hebt een kleintje!!! @ Roosje, ik ben benieuwd naa rje kamertje...Dat met die luiers, is dat nu een actie ofzo?? Heb je met je voordeelkaart ookal die mamatas van etos gehaald?? @ hier, ook druk met fesstdagen en laatste bezoeken aan familie van mijn man (die wonen ver weg) voordat ik ga bevallen... Begin wel zenuwachtig te worden en ongeduldig!! Heb zo het idee dat die kleine gaat blijven zitten tot 1 januari hahahaha! Ik wil hem zo graag zien en vast houden...lekker bij papa liggen en slapen hmmm kan niet wachten...zo verliefd!!!