nona, je krijgt op je voordeelkaart elke dag mail met een aanbieding als je aangegeven hebt dat je zwanger bent dan krijg je die aanbieding
@joy, ja is bijna af. Jij lekker een verwendagje hehe @kell, ik ga ook een dutje doen. Slaap lekker. @nona, ja klopt als je een voordeelkaart hebt krijg je elke dag een aanbieding via mail met korting. Je moet hem activeren voor die dag en daarna kan je hem kopen. Ik had van etos 4 pakken pampers voor 34 euro gekocht. Daarna zag ik die aanbieding van kruidvat. Maximaal 3 per klant. Dus ik heb die van etos teruggegeven en die van kruidvat gehaald. 3 pakken voor 16 euro. Dus super voordeliger En baby mamma tas ook met voordeelkaart opgehaald. Nou bijna tijd voor bevallen. Zenuwachtig ben je he. Ik heb sinds gisteren last van mAagzuur en harde buiken achter elkaar. Wat zal dat betekenen.?
@roosje, dat betekend dat je last van maagzuur en harde buiken hebt haahahah nou verwendagje is ver te zoeken zit met een chagerijnige vent hier bah!
Heb die mail van kruidvat ook. Maar voor die tijd dat,ik beval is die actie nog wel n keer geweest. Ooooh heb hier toch geslapen. Doe morgen de laastte dingentje id schuur wel opruimen. Nu ff de hond uitlaten. Wasje ophangen ect. Al kan ik niet egt mn bedje uit komen. Mmmm
Minii yeah buik van de maand! Kon ook niet anders, de foto is prachtig! Vandaag erg druk geweest met klussen/poetsen ben helemaal moe nu. Vandaag melkproductie gespot uit m'n borst was best vreemd om zo ineens te zien haha ach, december is aangebroken 3 beebjes deze maand! Ben erg benieuwd. Hier nog geen aanwijzingen behalve veel harde buiken/ krampen die me voor de gek houden. Iedereen nog een fijn weekend! Xxxx
oh heerlijk kell siesta lang geleden dat ik dat gedaan heb ik heb haartjes in de verf ga nu nagellak eraf halen en dan na het douchen nieuwe lak erop en ben ik klaar
Nee, nog wat opruimen in huis en lekker lui zijn misschien smiddags nog even langs m'n moeder om haar te helpen met de was etc Lekker zoon avondje joy kan je mijn nagels ook doen? Hihi ik kom niet meer bij m'n teen nagels t ziet er niet uit haha ach komt allemaal wel weer. Vandaag tijdens t poetsen kei hard m'n hoofd gestoten zit nu echt een dikke blauwe buld leuk voor de foto's als ik nu zou bevallen haha
Mijn beste vriendinnetje haar weeen zijn begonnen. ben net paar uurtjes bij haar geweest maar ze is nu naar het ziekenhuis. de weeen werden te heavy en heeft pas 2 cm. dus ze gaan toucheren en ruggenprik doen. arme meid loopt al vanaf 3 uur met weeen. Spannende uren dus
Spannend. Ze liep 4 weken voor toch? Nou hopen voor haar dat t een beetje vlot en er weinig last nu van heeft. Ik ga zo lekker naar mn bedje.
Nee nog steeds niet. vanmorgen om 7 uur zijn haar vliezen gebroken. ze zat voor het vliezen breken nog op 3 cm. heeft afgelopen nacht prik in dr been gehad om wat te kunnen slapen geloof ik. Veel plezier met Sinterklaas vieren vandaag
Spannend sher! Wanneer was je vriendin uitgerekend?? Hopelijk gaat het nu vlotter! Joy veel plezier vandaag!! X
@ Sher, ik zag op FB dat ze is bevallen! Gefeliciteerd! @ Mariah, Ja december is aangebroken!! Spannend he!! Ben echt zo benieuwd!! @ sinterklaas, gister gevierd en het was super leuk! Ik heb Friso smartpack gekregen en prenatalbon ! Nu lekker knoflookgarnalen roerbakken met rijst! xx
Zag het ook op je fb!!wat leuk, gefeliciteerd!!! Gaat alles goed? En heb je een leuke naam voor ons te delen? ;p
Leuke, apparte naam. Gelukkig dat t goed gaat.... Hier lekker optijd t bed in. Boekje dr bij. Morgen voor t eerst weer werken