We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Kell succes morgen op je werk!

Sher gefeliciteerd :) is het gelukkig toch vlot gegaan uiteindelijk:)

Nona al teken van een as bevalling?

Hier alles rustig we wachten maar ONgeduldig af haha dinsdag weer controle bij de vk nog 11 dagen, denk toch dat ik de 40w ga passeren t is zo rustig nog

Fijne avond allemaal xxxx

2. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen!

sher, gefeliciteerd! semi? is seeemieee apart ;)

hier, sint was geslaagd, kleine goed verwend maar nu weer verkouden helaas

vandaag lekker rommeldagje, geen bijzondere plannen beetje huishouden en zo

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen!

@sher, aparte naam! Wel leuk!!

@mariah, hier rommelt de buik..maar ene keer is die kleine man en andere keer flink pijnscheut..

Er zit geen regelmaat in, dus helaas geen tekenen.. Ook ik begin ongeduldig te worden! Ik heb ook idee dat ik 40w ga passeren haha!

@kell, werkse

@jou, boende hihihi beterschap voor je kleine!

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

heb net raamdeco voor kerst uitgezocht, dus denk dat ik zo maar de sintdeco vast weg ga halen is het maar gedaan ;) donderdag aan de slag voor raamschildering zin in!!

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ja ze heeft een marokaanse vriend en daar word het zo geschreven.
    ze wilde geen marokaanse naam, dus nu een middenweg haha. NL naam met marokaanse schrijfwijze.

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Joy: Ja tijd voor Santa Claus! Sinterklaas mag weer naar Spanje! ;)

@ Sher: gefeliciteerd met je vriendin! Leuke naam :)

@ Kell: Succes weer met werken vandaag. Watvoor werkzaamheden ga je doen?

@ nona & Mariahh: Spannend!! Wie van jullie eerst?!!

@ hier: internet ligt er thuis uit, dus nu op het werk even alles teruggelezen. Met m'n mobiel vind ik zp altijd zo onhandig! Gisteren Sinterklaasje gevierd en erg verwend! Vandaag met een beetje brak gevoel op kantoor maar komt goed..... na het werk weer sporten en dan de rest van de avond met m'n gat op de bank! :D

7. Joy2

Joy2 Niet meer actief

haha nee viv, respect voor klaasje, kerst komt NA sint dus donderdag de 6e ;)

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Haha, ja oké..... over een paar dagen..... vind ik ook hoor, vanaf 6/12 mag het! ;)

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Sher, ik zou ook geen Marokaanse naam willen! Dus mooie tussenweg!

@ Vivian, ja ja vol in spanning. Nou die kleine is zo druk dat ik denk dat hij nog wel ff blijft zitten. Die voeten van hem komen haast mijn buik uit hahaha zoveel trapt hij hihihi!

@ joy, ga je nou nog meer creabeaen??:p Goed bezig.

Ik wil graag een kerstboom, maar heben we dit jaar geen plek voor hahahaha en ook geen tijd om op te tuigen of af te tuigen ahahahaha

HET SNEEEUUUWWWWTTT BLEEEEEEEHHHH

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: Je kan ook zo'n heel klein kerstboompje kopen. Zag ze toevallig bij action staan en dan kan je daar wat balletjes indoen en lichtjes en dan heb je toch een kerstboom :)

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja i Know, maar heb er nu geen ruimte voor hahahahahahaahahahah!
    Heel huis staat vol

Die kleine mag komen!! Kon ik maar de weeen zelf opwekken ahahaahhaha! Kan niet meer wachten

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    nona, ze zeggen dat seks helpt? of eeeeuh ja ff denken weet niet of ik het goed heb maar frambozenblad thee?

viv, vanmorgen eerst ff beetje bijgepraat natuurlijk.
    Even de dosiers van de bewoners gelezen om toch ff bij te blijven. Daarna werd mij gevraagd bij elke rollator en rolstoel een naamsticker op te doen. Ook moest er een lijstje gemaakt worden welke hulpmiddelen iedereen op de kamer had.

Daarna wat administratieve dingen, zelf wat gegeten. In het restaurant geholpen met eten ect.
    Morgen komt de verpleegkundige weer. dus kan dan met haar meer rond de tafel over hoe en wat.

Nu boodschappen doen, met de hond eruit en dan dutje ;)

13. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hahaha nona! bijna moppie bijna!!!

ja ga 3 ramen deco doen :D 1 grote raamschildering 1 deco tak raam en andere raam komen veren en parel ballen :)

oh ja sher, nog gelukt met je canvasdoeken? ben wel benieuwd of ze net zo mooi zijn als de mijne hihi ;)

ik heb alle sintdeco weg kaal zeg :$ nu vast bedenken voor kerst, morgen en woensdag ben ik weg en dan is het alweer donderdag :D en dan komt de 2 bij 2 meter boom in huis ;)

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nee ben nog niet begonnen

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ nona: Dan doe je ook raamdecoratie haha! Heb je geen ruimte voor nodig! ;)

@ kell: Heb laatst gehoord dat vrijen voor weeën opwekken niet werkt, is een fabeltje! Daar maken de mannen uiteraard graag gebruik van hahaha!! Lekker rustig gewerkt dus zo te lezen..... trusten voor nu!

@ Joy: wij versieren dan niet met Sinterklaas maar met kerst wel en dan daarna vind ik het inderdaad ook altijd zo kaal en leeg!

@ de anderen: met iedereen verder ook alles goed?

XXXXX

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nou seks helpt tot nu toe nog niks, ja hooguit een paar harde buiken hihi ach ja t was te proberen heb idd gehoord dat sperma de bmm helpt verweken en een hoogtepunt weeën op kan wekken. Mijn meisje heeft vast nog geen zin om met dit weer naar buiten te komen hihi

Aan wonderolie ananas tonic etc ga ik niet beginnen ik wacht maar weet netjes af :)

Kerst voor mij ook niet dit jaar, als ik bevallen ben en alles is goed vier ik het bij m'n moeder ook wel eens fijn hoef ik zelf niks voor te bereiden.

Viv volgende week je NOD spannend!! Joy char en me wanneer jullie?
    En sher wanneer kreeg jij nou een evt datum voor inleiding?

Nona hier is t beebje opvallend rustig eigenlijk af en doe een knie/elleboog wat lekker uitsteekt maar voor de rest niet veel.

Roosje en minii hoe is het met jullie??

Xxxxx

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mariahh begin indd maar niet aan tonic.. Ik heb dat toen gedaan met mijn eerste en echt OMG ik werd niet goed van de krampen erna hahaha. Uiteindelijk heeft het niks geholpen. Ik beviel met 40+3.. De dag ervoor was ik wel fanatiek (voor zover een hoogzwangere dat kan zijn haha) aan het voetballen op het strand. De volgende ochtend maakt ik een grapje tegen manlief dat de weeen waren begonnen omdat hij zn bed niet uit wilde komen en uiteindelijk begonnen ze ook echt een paar uur later haha.

Inleiden: Ik heb 6 dec nog een laatste groeiecho, dan 13 dec een controle afspraak en dan in de 37e week gaan ze mijn BMmond controleren of die al week etc is en dan plannen ze een datum. Dus ik moet nog even een aantal dagen wachten op een exacte datum.

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Spannend ook Sher..... jij gaat natuurlijk sowieso eerder bevallen dan 40 weken!! Ben benieuwd wat de datum gaat worden. :)

19. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hier alles goed. De weken tot ei gaan me nu ook al veel te sloom, maar heb ook weinig gewerkt.
    Ik heb dus vrijdag ei en dan pas 21e NOD.
    Jammer dat ik morgen de nacht inga en er zaterdagochtend uit kom. Nouja dan maar sexen na het avondeten :p.

@ Nona, je hoort vaak dat na het "strippen" mensen gaan bevallen. Dat doet gyneacoloog of verloskundig, beetje aan de BM mond frutten ofzo. Misschien kan je opzoeken wat ze doen en kun ja het zelf proberen. Hahaha.

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ weeen opwekken, ja ik had inderdaad op internet dingen gelezen. Nou trappen en lopen werkt niet, seks werkt niet .. en de rest begin ik niet aan hahaha! Dusja wachten dan maar.

ja ik had ook iets gelezen over strippen...Mijn bmm is wel week...en ik ben er helemaal klaar voor..

Hij is heir mega druk en net met boodschappen doen, had ike cht idee alsof hij elk moment eruit kon vallen...zo'n drukkend gevoel pfffff...

@Joy, druk bezig weer meid...lekker creabea!

@ Sher, spannend zeg! miss ben jij wel de eerst van ons!

@ raamdecoratie, ja zou kunnen, maar heb echt geen zin om dat nu te doen hahahaha! Net als kerstboom optuigen geen zin in...en manlief doet het sowieso niet hahahahahahah!

@ eten, vanavond andijvie stampot :D

Pff ik ben weer moe joh! En mijn buik rommelt echt een beetje...vervelend..Het is niks maar wordt er een beetje moe van ahahha!

Deel Deze Pagina