Dankjewel meiden. Ik ben ook niet zo druk eigenlijk. Lig meer te luieren @me87, ja gelukkig,heb liever een normale vaginale bevalling. @viv, als het minder dan 2cm is is het moeilijk om vaginaal te bevallen en wordt het meestal een keizersnede.
Mij boeit het niet wat voor bevalling, als de kleine maar gezond is en alles voorspoedig verloopt . eerste keer natuurlijk, dit keer inleiden.. so be it!
@ Joy, ik lekker shoarma en patatjesss hihihi lekker puuuh! HAHAHA! @ roosje, lekker hoor, zoals het hoort! @ vivian, dat is zeer fijn om te horen hihihi. beter dan WAJOOOO wat ben je dik geworden hahahahahaha oeeh ik zit lekker bij schoonmams te wachten op lekker eten... en ja mannetje lief is met moeders aan het koken Het moet niet gekker worden hahahahahaha
Haha nona hij heeft t naar z'n zin daar binnen Mijn poetsdrang kwam weer opzetten afgelopen 2 uur badkamer, keuken, wc weer eens flink onderhanden genomen best nutteloos aangezien t de afgelopen 2 weken al 3x grondig is gedaan maar kon mezelf niet beheersen..
Ik heb raar gevoel in mijn kut!! Het voelt alsof je net seks hebt gehad, zo schralig of gebruikt...snap je?? En heb last van harde buiken en druk op de buik en ook stekend gevoel .. Pffff
Nou nona, zal dat wat betekenen? meer zon drukkend zwaar gevoel van beneden?ja naja moeilijk uit te leggen maar snap denk ik wel wat je bedoeld. Hoop voor jou dat er wat gebeuren gaat. Ben benieuwd.
Nou denk dat nog wel ff duurt,maar vaginsopening voelt nogstteds hetzelfde!! Ik heb ook heel raar gedroomd en voel kleine vooral onderin bewegen...afentoe harde trap naar boven, maar wel iets minder... Vandaag 38 weken !!!! Spannend!!
Joehoe nona! 38w alweer hier zo naar de vk. Ben benieuwd stiekem hoop ik dat dit de laatste x zal zijn. .
@ Mariahh: Zou fijn zijn inderdaad laatste bezoekje aan verloskundige! Wat denk je zelf? @ nona: Jeej 38 weken!! Vanaf nu mag de kleine echt komen!
Nou m'n bloeddruk is nu echt te hoog urine was gelukkig wel ok. Morgen ochtend weer terug en dan kijken hoe nu verder, de vk zei dat ik maar snel moest bevallen Denk zelf dat als hij nog zo hoog is morgen ze gaan inleiden.. Voelt een beetje dubbel mja alles voor m'n kleine Meid natuurlijk en m'n buik was is 1 week ook niet meer gegroeid dus heb het vermoeden dat t einde nu echt in zicht is . . Hou jullie op de hoogte! X
Jeetje spannend zeg Mariahh, heeft de verloskundige ook over inleiden gesproken of denk je dat ze je willen inleiden?
@ viv: nou ze zei ik zit te twijfelen, toen ging ze overleggen en kwam ze terug met de mededeling dat ik morgen eerst maar weer even langs moest komen. Toen ging ik weg en maakte ze de opmerking je moet maar gauw bevallen. . Mja m'n mama heeft t ook gehad 2x en die werd dus ingeleid ze werkt bij de dokter dus die zei dat risico met t weekend er tussen willen ze vast niet nemen dus Tsjah spannend en afwachten maar
Ooooh dames, t wordt nu echt spannend hier. Wordt er helemaal zenuwachtig van hahaa. Hier vanavond naar een voorlichting over de bevalling in het zkh. Volgende is nl op 1 jan. Dus dat wordt m niet. Gisteren was ik met de hond naar een stuk waar die los kan. Daar gaan we heel vaak heen. Hij liep ook weer ver weg en ging een konijn achterna. Dit doet ie helaas ook vaker. Alleen dit keer kwam ie niet trug. Ik raakte al steeds meer in paniek. Ik door het natte knollen veld gesjokt, en maar roepen, geen hond. Nog meer paniek, kwam al bij een huis en een weg aan. Ik had mn mobiel niet bij me dus dacht bel ik daar mn ouders kunnen ze mee helpen zoeken. Kwam er een man op de fiets of ik een hond zocht. Hij zat bij een huis aan de overkant. In een kippenren!!!! Hij had wat kippen te pakken gehad zei die. Ik steeds meer over de zeik. Nou de hond uit de ren gekregen. Met de mw. Daar gesproken. Ze zouden bellen als er toch een kip dood was. Toen moest ik met de hond weer helemaal er om heen terug lopen. Pijn dat ik had in de bekken ect. En steeds meer over de zeik. Hele weg lopen janken en thuis ook. Ik was helemaal histerisch aant huilen. Mijn moeder is lang gekomen om me een beetje rustig te krijgen. Na het eten lekker gedouched en in bed tv gekeken. Vandaag daardoor weer meer pijn en doodmoe. Merk echt dat alles heel snel een impact heeft op je lichaam en ik ook niet zo snel herstel als anders. Vandaag weer gewerkt. Wel leuk al die extra regeldingen ect. Tijd gaat wel snel. Moet er wel op letten optijd een pauze te nemen. Vind zo 4 uur per dag wel voldoende. Ben dan ook echt erg moe ect. Morgen lekker vrij. Wel 2x therapie en wat klusjes....
@ Maraihh, Oh wordt spannend voor morgen. Heb je ook klachten die bij een hoge bloeddruk horen? Gelukkig geen eiwitten in de urine. @ Kell, jee, die honden ook he. Snap dat je overstuur bent ervan. Was ik ook toen me hond wegliep. Durf hem nu ook echt nergens meer los te laten. Hopelijk is hij niet te wild geweest met die kippen. Lekker morgen vrije dag. Ik heb gister en vandaag vrij gehad. Ik werk echt maar weinig. Ga vanavond de nacht in voor 4 nachten en dan weer 5 dagen vrij. Wat moet ik toch met al die dagen.