Ja nou vanmiddag wel weer geweest maar van schoonfamilie zon stroomband geleend. Is dan weer ff 1x nodig en dan snapt ie dat ie moet luisteren. Maar ga weer opnieuw paar keer de cursus doen en dan door ket de behendigheid. Dan moet ie los, op afstand luisteren. Mn moeder zegt ook wel dat ie merkt dat ik zwanger ben ect dus dat ik dan minder overwicht heb. Oooh lekker zoveel vrij. Ik vermaak me altijd wel hoor. Boeken, filmpjes, series op dvd. Beetje poetsen. Met de hond t bos in. Ergens koffie doen. Lekker shoppen. In bad ect. Geef mij de vrije dagrn maar weer hahaha.
@ me: ja toevallig sinds 2 dagen hoofdpijn geregeld mja dacht dat t van de hormonen kwam ofzo, en wat pijn in m'n bovenbuik maar dat komt geloof ik van m'n borsten die zijn super gevoelig en heb t idee dat die pijn ook wat onder m'n boobies zit mja ga me nu ook niet gek maken, we zien t wel en anders ist niet anders wou zoiezo in t zknhuis bevallen
Die pijn bovenin buik is dat alsof er een soort band wordt aangetrokken? Als die pijnen erger worden wel doorgeven aan verloskundige he. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen.
@ Kell, ooh nee dat kan ik me hondje niet aandoen een stroomband. Germ. Mijn blijft maar gewoon aan de lijn.
Vond dat ook altijd zielig een band. Maar hoeft maar 1x in de zoveel tijd ff om. Dan gaag ie 1x af en dan klaar. Maar vond t ook altijd niks. Maar dit is n hond die het wel echt nodig heeft om ff los te rennen. Dus dan maar keer de.band om dan niet meer los laten lopen. Ook in het bos
@ kell meid, rustig aan hoor! Ik heb gelukkig geen hond, amar kan ebgrijpen dat je zo overstuur was! @ me, lekker dagjes vrij. Als ik jullie altijd hoor over die nachtdiensten denk ik pfff...zo blij dat ik gewoon overdag werk... @ Mariah, wat spannend zeg! Ik begin ook zenuwachtig te worden.. Ik had weer last van ensteldrang hahaha. Weer badkamer schhongemaakt en heel huis gestofzuigt en gedweild. xxx
Goedemorgen meiden!! Hoe gaat het?? @hier, slechte nachten en afentoe flinke pijn scheuten... Kan niet echt plaatsen wat het is...Hoop dat kleine zich snel aankondigd! Moet morgen weer naar vk..
Goede morgen nona morgen ben ik alweer 39w t gaat zo snel! Ik ga zo naar de vk voor m'n bloeddruk dus ben benieuwd wat er uit komt en wat ze adviseren. Hier ook slecht geslapen maar dat komt denk ik door de onzekerheid nu. Hou jullie op de hoogte vandaag! Xxxx
mariahh, succes vandaag. Ben benieuwd wat er uit komt. Hier lekker iets langer kunnen slapen, heerlijk. Sinds de buikgriep vorige week voel ik keesje minder vaak en minder hard ook. Volgende week naar de vk, ff in de gaten houden.
Even snel, ga nu naar t zknhuis bloeddruk was nog hoger vandaag. Krijg nu Ctg en andere onderzoekjes en dan even kijken wat we gaan doen. Als ik meer weet horen jullie het Xxxx
Ohjee Maraihh, succes dan vandaag. @ Hier, gister werd ik om half 10 gebeld dat ik niet hoefde te komen werken. Was super rustig. Ben wel bereikbaar geweest maar niet opgebeld. Dus lekker geslapen vanacht haha. Nu hoef ik nog maar 3 nachtjes te werken. Wel fijn want zou vandaag ook uitslag van bloedonderzoek krijgen, enja als je dan wakker wordt gebeld vergeet je wat er werd gezegd haha. Ben net dus gebeld, heb geen chlamidia. Dus is goed, maar mijn huisarts wil zaadonderzoek van man afwachten voor ze me naar gyn stuurt, en die huisarts is steeds bezet dus hebben we nog niet te pakken gekregen. Verder vanavond sporten en ff naar wat winkels met vriend. Daarna toch echt werken.
Oh jee Mariah, heel veel succes! Grote kans dat jij over enkele dagen je kindje vast hebt!! Jaloers... wil er ook vanaf zijn! @ kell, maak je niet te veel druk hoor. Het kan zijn dat je die kleine minder voelt dan de andere keer! @ me, meid wat goed neiuws...Nu even je vriend op die huisarts afsturen!!
Succes mariahh en me87 Kell, rustig aan doen meid. Ben ook verkouden en voel me niet echt fit. Nou nona. Spannend hoor jij ook bijna. Ik wil ook mijn beebje in mijn armen nog vroeg I know. Laatste dagen voel ik me niet goed. Harde buiken nog steeds. Kleintje doet het volgens mij met haar billen enz haha. Ik ben ook niet druk bezig ofzo. Ben heeeel de dag thuis aan het zitten.liggen, weet niet hoe het komt die harde buiken pff. Ik voel de kleine ook minder,misschien komt het ook daardoor. Ik heb vk niet gebeld maar was in de buurt vandaag en ging langs maar ze waren gesloten. Maandag heb ik controle. Weet niet wat k moet doen. Ze gaan standaard zeggen rust uit etc. Doe ik ook. Heb ook vaak gezegd dat ik de kleine weinig en licht voel maar antwoord is het zal wel een rustige baby zijn pff. Trouwens beebje is 1910 gr alles was gemiddeld gelukkig. Gewocht beetje onder gemiddeld.
Me gelukkig, spannend zaadonderzoek maar er loopt nu iig iets Hier bloed en urine goed! Met de kleine is ook gelukkig alles goed, alleen mijn bloeddruk dus te hoog. Nog inwendig onderzoek gehad AUW was niet fijn ze kon er ook niet goed bij bmm schijnt nogal in een hoek te liggen maar ik zit nog potdicht dus nu medicatie voor m'n bloeddruk en morgen ochtend weer Ctg om te kijken of de medicatie aanslaat dan bespreken we weer verder hoe of wat moet nu iig weer onder controle blijven bij de gyn
@ roosje, maar rust is ook erg belangrijk meid @ Mariah, gelukkig is alles goed meid! Jeetje spannend allemaal hoor...maar lig je nu in ziekenhuis of ben je thuis?? @ hier, rommelt de buik vreselijk. Die kleine is wel veel rustiger dan normaal...En heb flinke afscheiding/slijm verlies...En als ik ga slapen en heb voorweeen gehad...Als ik aan lopen ben en dingen, dan heb ik minste last van. Helaas slaap ik erg slecht.. Morgenochtend om 10:00 gelukkig naar vk!
@ nona: nee mocht gelukkig naar huis, als ik me morgen ochtend maar weer meld Vind t echt een kut situatie eigenlijk, zal morgen bij geen verbetering toch een soort van moeten kiezen om in te leiden of af te wachten, had vanmiddag wel zoiets laat maar komen dan. . T is toch wel 30 min rijden naar t ziekenhuis en om nou elke dag heen en weer te crossen mja ben nog niet verweekt niks dus ben bang dat als ze gaan inleiden m'n bevalling een hel zal worden Hopelijk zakt m'n bloeddruk door de medicatie en is er niks aan de hand, anders laat ik de gyn wel beslissen durf die beslissing zelf niet goed te nemen hihi Hou jullie op de hoogte & nona spannend morgen Bij de vk! Hopelijk bij jou wel alles goed! Xxxx
@ Maraih, dat is vervelend ja steeds op en neer rijden maar denk t is voor een goed doel. Jammer dat je lichaam nog niet laat zien binnekort te gaan bevallen. @ Roosje, heb je geen blaasontsteking? Dat geeft ook deze klachten die je hebt. @ Nona, laat het maar goed doorrommelen dat ie er eindelijk uit komt. @ Hier, ik smste vriend over uitslag van dokter, en daarbij dat ze afwachten wat zijn onderzoek gaat doen. En toen smste ie trug dat ie vanavond zou vertellen. Ben benieuwd of ie nu toch heeft gebeld haha. Net Boerenkool gemaakt voor morgen. Zo sporten en eten bij ikea en boom kopen. Dan werken.
@nona, ik rust gelukkig goed uit. Huishouden doe ik ook niet elke dag meer haha. Heb nog geen nesteldrang @me87, paar weken geleden heb ik het laten controleren maar was niks. Moest veel drinken alleen. Misschien kan het idd wel bls ontst.zijn. @mariahh,spannend,ben benieuwd. Fijn dat het goed gaat met beebje
Hee meisjes, Ben ik ook weer even... Sinterklaas gevierd bij schoonfamilie en nu net weer thuis. Heeeerlijk!! Gelijk even beetje opgeruimd en nep kerstboom op gezet. Morgen even versieren en nu even wasjes draaien want er ligt een volle wasmand te wachten op me. Dus ben best moe nu, ben ook nog niet helemaal fit. Elke avond een beetje koorts nog. Maar goed. Gaat net die kat aan m'n tas staan te krabben, grrrr. Kan ik dan net niet hebben.. Zitten nu allemaal beschadiging op. Pfff We zetten ze elke keer bij de krappaal, maar ze snappen het gewoon niet. Mariahh, spannend zeg! Hopelijk verweekt je baarmoeder mond snel en word de kleine meid snel geboren! Nona, voor jou komt het ook echt steeds dichterbij!! Kell, wat klote zeg van je hondje dat ie zo ver was gegaan. Snap dat je het echt even helemaal gehad had. Ik ben dan wel niet zwanger, maar ken het gevoel wel hoor, van er door heen zitten dat je om alles wel kan janken. Roosje, Jij moet nog eventjes, maar ook voor jou komt het snel dichterbij. Enne goed drinken dan maar meid!! Me, spannend, ben benieuwd wat je vriend te vertellen heeft. nou meiden spreek jullie snel!! Xx
@ Charise, Ja maar jouw tas is veel leuker om te krabben hahaha! Ben blij dat je lekker sinterklaaasje hebt gevierd meid!! Leuk die kerst voorbereidingen...helaas dit jaar niet voor mij hihihihi Maar heb als het goed is straks iets anders wat ik kan versieren hahahah! Met alle kleren die ik heb hihihi! @ Mariah, ja is wel vervelend meid. Maar de verloskundigge kan toch ook proberen je eerst te strippen en je bmm stimuleren om week te worden? want miss krijg je anders wel keizersnede! @Roosje, komt nog wel die nesteldrang hahaha...en wel goed drinken hoor! Is voor jezelf en die kleine erg belangrijk! @ rommelen, ja maar hoop dat niet 4 weken duurt hahaha. Heb wel wat steken in mijn onderbuik en die kleine is echt rustig. Denk stilte voor de storm hahaha! @ vk, ja morgen weer controle..ben benieuwd hoe het gaat. Hou jullie op de hoogte ofcourse!! @ eten, wat gaan jullie eten? Hier gebakken aardappels, kipkrokant en worteltjes