We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Wat is het lekker rustig hier zeg..hihihi

Wij hebben net lekker gegeten en die kleine rekte zich ffkes uit haha!

Ik ga zo nog even afwassen, een peer eten en dan lekker breien!

xxx

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Haha nona maak me nou niet bang :) lekker breien jij! Hihi ik probeer t allemaal van me af te zetten, wachten morgen maar weer af :) komt vast goed! X

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah, nee maak je niet bang lieverd haha! Maar me zei dat veel zwangerschappen die worden ingeleid, een KS worden.

Hoop niet voor je! Doe rustig aan..

Hier lekker afgewassen en twee ontzettend lekkere peren gegeten!!!:D

Ga zo ff breien en dan de film deception op rtl8 kijken!

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

alohaaaa :D

@nona, waren je patatjes en shoarma nog te eten bereid door manlief haha :p

@mariah, nesteldrang begonnen lees ik?!

@mariah, je laat me schrikken, spannend dit! sterkte!

@kell, jeetje minia! jij en je hond! nog wat gehoord van die mevrouw? :(

@Me, kan je niet vragen of je extra kan werken dan of is dat geen optie? en had je vriend nog gebeld naar de arts?

@stroomband hond, heb ik geen woorden voor over, geeft alleen maar de zwakte van de baas aan.

@roosje, fijn dat alles goed is met die kleine maar snap wel dat je af en toe ongerust maakt!

@char,hier ook een volle wasmand, 2 zelfs!! maar morgen weer een dag hoor hihi, is je tas nu kapot? :(

@nona al begonnen aan je breisels?? jammie peertjes!!

@hier, gisteren en vandaag naar mijn moeder geweest, sintje was ook nog geweest om de schoentjes te vullen dus dat was weer leuk, inmiddels is mijn raamschikldering ook af en is de boom al naar beneden, morgen wasjes draaien en die boom opzetten, optuigen lukt niet meer want hij is 2 bij 2 en heb nog meer werk te doen morgen haha

nu lekker gtst kijken en daarna zien we wel verder, iig tot morgen meiden, fijne avond! kusjes! ♥

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Joy, hoezo stroomband geeft de zwakte van baas aan?
    Wij hebben een soort ras dat erg eigenwijs is en moeilijk te trainen.
    Ik heb met de hond erg veel cursussen gedaan en we zijn erg ver gekomen.
    Alleen soms komt het jachtinstinct naar boven en dan gaat ie achter konijnen aan. Ze zeggen dat dit soort honden nooit los zouden kunnen en ik heb er toch het tegendeel bewezen. Alleen soms springt ie ff uit de toom.
    En dan is even 1x de band nodig om te laten weten wie de baas is en dam gaat weer. Het is wel zo dat dat hij merkt dat ik zwanger ben en dat hij iets meer de overhand heeft omdat ik ook niet zo snel kan lopen.

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Sorry voor de misschien wat pittige reactie maar zit niet helemaal lekker.in mn vel.
    Ook voel ik me als baasje zijnde wel aangevallen.
    We zijn zoveel met deze hond bezig geweest en zijn heel veel gekomen.
    Kijkende naar t ras. dus ik vind niet dat er gezegd kan worden dat het aan de zwakte vd baas ligt. Maar goed ieder zijn mening over een stroomband ect.

Duik zo mn bedje in.

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ kell, ieder zo z'n mening meid!
    Ik ben zelf ook geen voorstander van zo'n band.

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    I know iedereen zijn mening ;p.
    Maar de opmerking daarna over dat het dan met de zwakte van het baasje te maken heeft die kan ik niet zo goed hebben.

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

heb het over stroomband algemeen net als balfband ook zoiets raars, hier ook een eigenwijze hond en geen cursussen was hij al te oud voor toen we hem kregen, ik ben gewoon van mening dat een stroomband niet de juiste oplossing is, dat mag toch! de verantwoording ligt bij de baas niet bij de stroomband, dat komt bij over als goh we weten het niet meer laten we die een keer omdoen dan weet ie wel weer wat de bedoeling is, sorry lieverd, jij word boos om mijn mening en die ene zin ik word boos om mensen die een stroomband als excuus gebruiken, kan er niks aan doen dat valt bij mij nou eenmaal verkeerd

laten we nou maar verder gaan waar we gebleven worden anders word dit heel naar want je mag dan zwanger vol hormonen zitten maar ik ben niet zwanger vol hormonen :D ;)

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Ik wordt niet boos om je mening hoor, iedereen recht op zn eigen mening
    De een vind het wel wat en de ander niet. Dat is ook prima.
    Maar idd de opmerking erna over dat het de zwakte vd baas dan is, die stoord mij.
    Het is echt niet zo dat wij m gebruiken omdat we echt geen ander redmiddel hebben. Ook weet je niet hoe wij zijn, hoe de hond is en hoe wij met de hond omgaan. wij gebruiken hem echt niet als excuus. Dus vind het gewoon vervelend dat je erover oordeeld zonder ons en het verhaal ed te kennen. Maar goed.....allebei ons zegje gedaan.

Lekker douchen, het bed in. Morgen weer werken en voor de rest ook drukke dag.

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

misschien moet je proberen om het niet zo persoonlijk op te vatten, dit gaat niet alleen om jou maar over hoe ik er tegenaan kijk in het algemeen

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meisjes,

Wel een beetje lief blijven voor elkaar he?! Hahaha ;) grapje hoor.

Ik zou zelf ook nooit een stroom band of blafband gebruiken, maar goed, ik heb een dwergpincher en die hou ik makkelijk in bedwang als het nodig is. Hij kan goed blaffen, maar ook dat is wel af te leren, ik heb er alleen geen zin in, en het is niet dat we er last van hebben hoor. Het is ook deels omdat ie erg waaks is. Anyway, ieder z'n eigen ding... Ik kan er ook niet tegen als ik van die halsbanden zie met van die dingen die in de hond z'n nek prikken als ie trekt.

Kell, inderdaad meid, vat het niet persoonlijk op. Niemand kent jou situatie en hoe de hond is e.d. En als jij denkt dat dit werkt, dan doe je dat gewoon. En niet zo onzeker over jezelf zijn meid!!

Joytje, nee mijn tas is niet echt kapot hoor, zitten alleen wat krassen op, waar die nageltjes in hebben gezeten, van die hapers. :( Maak morgen wel ff foto en dan app ik die wel. ;)

Nona, ja dat blijkt dat mijn tas leuker is, snap ik ook wel hoor. ;) Alleen ik vind het wat minder leuk. :p
    Nou hup ga eens ff bevallen jij!!

Nou hier vanavond lekker filmpje gekeken met man. Dorothy heet ie, best goede film met Carice van Houten er in.
    Nu ga ik zo maar eens lekker slapen... Morgen de kerstboom versieren... jippie!! :D

Wij hebben trouwens lekker eten gehaald. Broodje kebab voor m'n man met patatjes en ik lekker kapsalon, hmmmm!

Slaap lekker meiden!!
    Xx

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goede morgen lady's,

Hier 39w vandaag:) ben nu onderweg naar t zknhuis voor de Ctg hoop dat ie is gedaald want heb aardig wat bijwerkingen van die pillen:(

Char lekker kapsalon! Veel plezier vandaag met de kerstboom:)

Nona succes bij de vk ben benieuwd! Laat je t ff weten?

X

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

@charise, ja als ik die poes was zou ik ook aan je tas krabben Hahaha..
    Na bevallen! Wordt tijd he...

Nou hb beroerde nachten, en ben nu wakker geworden met bloedneus, beetje hoofdpijn :(

Twee dagen geleden ook ineens bloedneus..

Gelukkkig moet ik zo naar vk.

Die kleine is ook mega rustig vandaag, normaal beweegt hij als ik wakker ben snachts of sochtends...

Voel me ook niet zo lekker...dus maak me best zorgen

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goodmorning ladies!

@ Nona: Hoe laat moet je naar de verloskundige? Maar je voelt de kleine man toch nog wel? Zou het kunnen dat hij minder beweegt omdat hij minder ruimte krijgt?

@ Mariahh: Ik hoop ook dat je bloeddruk wat gezakt is. Wat zijn de bijwerkingen van die medicatie dan?

@ char: Jammie, kebappie! haha! Is die film Dorothy met Carice van Houten een nieuwe film? Wanneer is jouw nod nou trouwens?

@ kell: Werkse vandaag!

@ Joy: Tijd dat jij, me, char en ik ook vol met hormonen komen te zitten!!!! :D

16. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Zie trouwens dat m'n banner niet klopt...... volgens mij zit ik pas op dag 24..... en niet al op 25!

17. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen meiden!!

mariahh, hopelijk is ie gedaald en anders zet m op meid!

nona, hoelaat moet je bij de vk zijn? succes mop

char, ben benieuwd naar je tas hihi

hier, hele dag afwezig als een gek schoonmaken en wassen draaien en kerstboom opzetten eindelijk mag het legaal!! :D

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee meiden,

@joy, hahahha je hebt al gesmokkeld met je ini mini boom hahaha! En heb gister geleerd dat sint vandaag pas jarig is!!

@ charise, ja ben benieuwd naar je tas! Die film van carice ken ik ook niet !

@ vk, net geweest. Alles was goed ..
    Bloeddruk 115/65
    Kleine is nog dieper in de bekken gegaan enkan niet meer eruit
    Ze zei hij is er klaar voor..nu maar hopen dat hij er snel uit wil!!

Maraih, hoe gaatie??

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hahha kind van 3 kan ik niet uitleggen dat ze nog een dagje moet wachten, wij volwassenen zouden beter moeten weten ;)

laat maar komen nona!! ik leef met me app voor jou :D

20. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ nona: Gelukkig alles goed meid..... Tijd voor die kleine man om eruit te komen!! Wanneer ben je nou precies uitgerekend?

@ Joy: Succes met je boom (en je huishouden)!

@ hier: fakturen aan het maken, maar ben een beetje afgeleid, altijd als nod dichterbij komt heb ik dat.... zwaar irri!!

Deel Deze Pagina