We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ja ik denk ook wel dat er nog een groeispurt komt maar heb t idee dat ik nog wel iets groeien kan.....of iig hoop t. We shall see

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wil jullie niet bang maken maar hier geen streepje op de buik en ineens vanaf week 36/37 striae op m'n bil/ bovenbeen niet veel en niet erg maar wel duidelijke plekjes:( van biodermal of hoe je dat ook schrijft heb je hele goede crème heb ook een Jaap op m'n buik van operatie en is bijna zo goed als verdwenen door die crème!

Pf ik kan niet slapen kan me gewoon niet voorstellen dat t morgen gaat beginnen

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Ik hen creme bbbb van vsm en een olie van olivia ofziets. Van de da drogist. Als het egt begint is bio oil maybe beter.

Mariahh succes morgen. Hopelijk slaap je nog wat, anders begin je al zo moe.
    Jammer dat je niks mee hebt gekregen voor t slapen.

Truste dames

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah, ik ben richting de 39 weken en nog niks op de buik..Verwacht ik ook niet ;)

Rust lekker nog beetje uit meid! Veel succes morgen!

Hou ons op de hoogte!

xxx

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Mariahh, nog wat kunnen slapen?
    Ik heb hier slecht nacht gehad. Vanaf 3u wakker. Ga wat eerder naar werk en dan ook iets eerder weg.

Succes. Ik blijf je.volgens hierzo

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Gister btw 28 weken. Weekjes gaan snel voorbij.

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Jaa mijn nachtje zit erop. Ging mijn patientje toch even bevallen. Super leuk. Dames het is echt zo'n mooie gebeurtenis.
    Heb ff noodles gegeten en ga nu naar bedje.
    Fijne dag en maraihh natuurlijk heel veel succes.

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goede morgen lady's,

Gelukkig nog een beetje kunnen slapen heb nu 2 tabletjes gekregen en lig aan de Ctg maar zat wederom nog pot dicht dus ik verwacht niet veel vandaag zal eerder morgen of zondag worden

Xxxx

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Lieve Marriah, hoop voor je dat het allemaal niet te lang gaat duren. Heel veel succes lieverd! Nog even en je hebt die kleine in je armen :)

Xxxxx

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Mariah....

Succes met de bevalling!! ik hoop dat hij snel op gang komt en dat die kleine meid snel in je armen ligt!!!!

Succes en we denken allemaal aan je!!!!!! je kan het!! hihihi

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Mini en viv dank je! Hihi zo lief van jullie!

Net voor de 2e x tabletjes gehad, bmm voelde al wel weeker maar ligt nog steeds vrij achterin heb wel af en toe wat "weeën" maar t is goed te doen. Vandaag doen we niks meer:) vind ik fijn want wil m'n lichaam toch ook zelf de tijd gunnen om te starten dus gebeurt er niks gaan we gewoon morgen ochtend weer verder kijken :)
    Personeel is super lief en voel me helemaal op m'n gemak

Xxx

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Mariah, meid wat goed om te horen! Heel veel succes en sterkte! Het is heel koud buiten, dus lekker om in bedje te liggen!! hihihihi:D

Dit weekend ben je iig mama!!

xxx

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Mariahh, wat fijn om te horen dat je je goed voelt en tot nu toe alles lekker verloopt. Het is idd ook fijn om je lichaam even de tijd te geven zich klaar te maken.

Kraamzorg belde, heb over 2 wk intake. Erg spannend vind ik t. Ze klonk wel aardig. Ze moet wel een stukje rijden. maar dat vind ik geen probleem.
    Bedje staat in elkaar, gordijnrail opgehangen. Gordijnen ff snel zo neer gehangen. Moeten nog iets korter. Ook de muurschildering moet er nog op.
    Daarna kan ik met mams alles gaan soppen ect en goed klaarmaken.
    Hoop eind dec. Alles goed op zn plek te hebben. Kleertjes wassen ect kan daarna nog wel.

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden even snel vraagje.

Ik was vandaag met me smoeder mee naar de huisarts. Ze hebben gekeken naar haar bloeddruk etc. Dus opeens dacht ik laat ik het ook even controleren omdat ik laatste tijd niet super voel.

Hij was wel aan de hoge kant zei hij.
    Normaal is mijn bloeddruk:
    110/60
    110/80
    115/75
    100/70

Maar vandaag was hij 133/94. En pols 110.
    Hij vond het dus beetje aan de hoge kant maar wat vinden jullie. Normaal of hoog.

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Roosje mijn onderdruk was altijd 60/70 toen ineens 84 en van de week 96 soms Zelfs 105 heb t nu over de onderdruk bovendruk is nu 150 ofzo
    Even vk bellen?

Hier nu wel echt weeën! Kan ze nog goed weg puffen maar ik voel het goed. Net lekker in bad gezeten dat hielp opzich wel ff.
    Hoop dat t nu doorzet of zo ophoud want zo de nacht door komen is niet ideaal ( typ terwijl ik puf puf puf haha)
    Vk komt zo nog even kijken hoe de stand van zaken is daar down under :)
    Hou jullie op de hoogte!!

X

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja ik kijk maar even hoor. Verder geen klachten. Beetje hoofdpijn. Ben niet echt een beller ook drm.

Oo succes hoor dat het al begonnen is. Morgen wordt jij mamma hopelijk :D

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Roosje, als de dokter zegt dat hij aan hoge kant is, zou ik dat ook aannemen meid ;)

En daarnaast zou ik gewoon even de vk bellen..Want als je hoofdpijn hebt, is dat ook niet goed. Dus meteen ff bellen.

@ Mariah, meid hoop voor je dat het doorzet lieverd! Heel veel sterkte!

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Roosje, bloeddruk is wel echt hoog, zeker voor een zwangerschap. Maarja de huisarts doet daar weinig mee als je voor je moeder daar bent dus dat is jammer. Ik zou dat bij de verloskundige wel aangeven als ik jou was. Zeker met de hoofdpijn, en je bent nog niet aan t eind van je zwangerschap, dus kan alleen maar stijgen die bloeddruk.

@ Maraihh, zet hem op he. Ben heel benieuwd. Meeste mensen bevallen wel snachts he. Maarja eerst eens kijken hoe de baarmoedermond is.

@ Hier, dalijk laatste nacht werken, denk dat het wel wat drukker is. Vanacht al 2 bevallen die moeste blijven en net schoonzusje van vriendin van me en die moet ook blijven. Dus zoiezo 3 kinderen. Nu eipijn. Gister geklust, vriend wil nu niet. En gaat zo naar vrienden en blijft ie slapen. Baal er nu van dat ie weer weg is. Niet alleen om ei maar gewoon dat ik morgen eindelijk vrij is en hij dan halfverwege de dag met een kater thuis komt. Maarja wat doen we eraan.

19. Joy2

Joy2 Niet meer actief

via telefoon,

mariahh zet m op meid!!

striae nooit gehad alleen op borsten had iets teveel melk na bevalling haha

me, hij is wel erg vaak foetsie of niet?

hier, boom bijna af, heb O geen zin meer maar goed

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mariahh spannend.

Roosje, ik heb geen verstand van zwangeren met bloeddruk, maar verder zou ik zeggen dat ik het niet extreem vind. Maar het is wel richting de hoge kant inderdaad.

Wij hadden pas iemand met een CVA op afdeling en die had bloeddruk van 250/120. Dat is echt extreem!!

Nou hier was laatste dagje vrij. Morgen weer werken. :( Echt geen zin. Maar hoef gelukkig deze 2 dagen maar tot half 2. :D Alleen wel weer vroeg op.

Xx

Deel Deze Pagina