Maar charise, er is wel een verschil tussen zwangeren en oudere mensen. Voor zwangeren is dit echt te hoog. kan natuurlijk een moment opname zijn, en dat ie eenmalig zo hoog is. Maar ik zou er wel mee oppassen. Ze kijken bij zwangeren ook vooral naar de onderdruk, die bovendruk is neit belangrijk. Onderdruk is te hoog. Zeker als je van 60 afkomt.
@ Roosje, kortom, gewoon je VK bellen! @ me, wat vervelend dat je vriend weer weg is zeg! @ joy, dat is het voordeel van geen boom hebben hahaha! Maar zit eraan te denken om een kleine te kopen hahahahaha! Maar ML zei vandaag, nee ik wil geen boom! Maar ik wil wel een boom Maar hij zei, voglend jaar mag je een hele grote en alles nieuw kopen..Alleen dit jaar moet ik hem aftuigen ookal is die klein en dat wil ik niet..Dus geen boom.. Dusja hier en daar toch schappelijk zijn
Ik heb rug weeën die zijn niet zo fijn maar bmm is bijna rijp en had al 1cm ze kon bij m'n vliezen dus die weeën doen iig wat Nu pethidine prik in m'n been gehad zodat ik kan slapen en m'n lichaam ontspant dan schijnt de ontsluiting sneller Hoop dat het lekker doorzet nu en ik niet aan de weeën opwekkers hoef. Oh ja die prik AMAZING!!! Xxxx
Oooh spannend mariahh, rugweeen lijken me niet fijn. Wel fijn dat ie prik daar wel een beetje voor geholpen heeft. Alleen niet lang lees ik. Je zal nu toch wel je kleintje bij je hebben. Ik ben benieuwd. erg spannend. Ik ga een beetje aanrommelen vandaag. Einde vd middag de sint met vriendinnen.
Meiden even korte update, zou joy eigenlijk sms'en maar tel helemaal dood. Om 22:30 vliezen gebroken en na een vrij heftige bevalling is om 06:15 ons prinsesje N.ora geboren. Probeer vanavond m'n verhaal in privé topic te zetten. Ondanks dat het pittig was zijn wij allebei ok en bevat ik niet dat ze echt van mij is zo klein!
Gefeliciteerd Mariahh!!! Super zeg, eindelijk je kleine meisje in je armen. Wat een prachtige naam heeft ze!! Geniet ervan!! Xx
Wat fijn mariahh dat je meisje geboren is. Jaja ze is toch echt van jou, gefeliciteer meid. Hopelijk geniet je er een beetje van. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.
Gefeliciteerd Mariahh, kanjer!! En inderdaad een prachtige naam voor jullie kleine meisje! Dikke X en knuffels
Me, ja daarom zei ik ook al, ik heb niet zoveel verstand van bloeddruk bij zwangere mensen. Ik weet niet of ie dan sowieso al iets omhoog gaat. Het is sowieso inderdaad lastig het is een moment opname. Als je net hard gelopen hebt bijv is ie ook hoog. Maar als je het niet vertrouwd ROOSJE, dan moet je bellen hoor!! Xx