Ja is ook, ben het wel met die arts eens, zo kan je je kinderen wel overal op gaan testen. En die prikjes zijn ook niet al te fijn. Geef je borst of flesvoeding?
Als ze het zou hebben, dan heeft ze het toch wel. Dan is het niet te voorkomen. Dus we zien het wel.. De ene arts wilde wel graag testen ivm onze eerste zoon, maar de arts die er uiteindelijk bij was die zei doe maar niet we kijken het wel aan. Tot nu toe gaat het goed met haar, dus we blijven positief Ik geef flesvoeding
Ja inderdaad, en dan nog kunnen haar suikers nu goed zijn en over 3 jaar niet. Is niks van te zeggen. En gewoon positief blijven ja.
Sher gefeliciteerd!! Mooie namen en wat een turbo bevalling zeg! Ik kom vanmiddag wat foto's plaatsen als t lukt
Dank je wel mariahh . hahaha ja echt snel gegaan. hoe gaat t met jou en je gezinnetje nu?? indd Me, we houden t gewoon in de gaten maar ga uit van geen suiker. anders word t mezelf gek maken. moet gewoon die angst ff loslaten. hoe is het met de rest van de meiden??
Hey Mariahh, Breek effe in meiden. Wat super dat je bevallen bent ! Elkaar al lang niet meer gesproken. Gefeliciteerd met je mooie dochter ! Geniet ervan. En de rest natuurlijk ook gefeliciteerd ! Groetjes Sjors
Wat een leuke meisjes hebben jullie, Sher en Mariahh!! Heerlijk genieten meiden! XXXXX Oh.... en ik wil meteen even iedereen een heeeeeele fijne kerst wensen, dus bij deze..... Fijne feestdagen! XXXXXX
Dank je meiden en sher wat een plaatje super lief hihi Hier gebroken, Nora heeft nog geen goed ritme snachts klaar wakker en moeilijk in slaap te krijgen. In de ochtend dus ook niet wakker te krijgen. Zo nog even snel de laatste boodschappen doen, zal wel enorm druk zijn
Iedereen fijne kerst dagen. Ik ga zo werken. 1e en 2e kerstdag ook werken en daarna etentjes dus veel zal ik hier niet zijn haha.
Dank jullie wel hier vandaag de hielprik en gehoortest gehad, beide ging goed . jullie ook hele fijne feestdagen!!
fijne feestdagen meiden! sher, fijn dat alles goed was! me, werkse mop! mariahh, vervelend dat ze ritme niet echt kan vinden
Hier even een update: Het gaat hier allemaal zijn gangetje en mijn angst hoe ik een mama moest zijn voor 2 kindjes tegelijk is helemaal van de baan . Het klopt dat men zegt: je rolt er vanzelf in.. Jadelynn groeit en eet goed. Vandaag is onze laatste halve dag kraamzorg. Het stopt 2 dgn eerder, de reden hiervan is dat onze eerste kv tot maandag hier hele dgn was en met kerst vrij is, kregen we nu voor 2 dgn weer een andere en omdat die daarna ook vrij is zouden we voor de laatste 2 dgn weer een andere krijgen. Dat vonden wij en de 2 kv's een beetje overbodig en omdat we eigenlijk alles al zelf doen en mijn man nog vakantie heeft hebben we besloten de laatste 2 halve dagen te laten vervallen. De verloskundige komt vandaag en vrijdag nog wel langs en dan is dat ook klaar. we kijken met plezier terug op de kraamtijd, maar op eigen beentjes staan kijken we ook erg naar uit.