Wauw minii gefeliciteerd meid!! Nog net een 2012 baby ben benieuwd naar je verhaal! Hoop dat alles goed gaat en jullie lekker aan het genieten zijn! X
hoi dames, @ mariah, ja het is erg rustig hier.. Komt omdat een groot deel wappt met elkaar. Het is namelijk erg druk ... Minii heeft momenteel ook ff druk met die kleine, ze zal binnenkort wel berichtje plaatsen. Hoe gaat met jouw kleine? mijn kleine is erg aanhankelij..haha en is nu alweer 3 weken oud. Hoe gaat je herstel?/ xx
Ik vloei nog steeds, lijkt zelfs weer wat erger te worden mja laatste 4 kg moet er nog af maar zal daar denk echt voor moeten sporten hihi m'n hechtingen zijn eruit dus daar heb ik geen last meer van gelukkig ze groeit super hard! As week naar cjg dus ben benieuwd! En de nachten Tsjah denk dat ze t ook eng vind alleen in d'r bedje. Als t echt erg is ligt ze bij mij in bed tot 3/4 uur dan krijgt ze een voeding en daarna is ze meestal weer rustig en slaapt ze verder in haar eigen bed. En bij jou?
Ik ben er ook nog. Maar weinig nieuws. Ga het wachtbankje op dus hoop dat de weken snel voorbij gaan.
Hier heel druk gehad. De eerste week van januari was meteen in privé sferen erg druk. Maar hopelijk keert nu de rust terug! Dinsdag nod, maar verwacht gewoon ongi. Ik voel namelijk helemaal niks! @ mariahh: ja joh, die laatste kilo's komen ook wel goed meid!
Leuk joh met jullie beeebjes Ik wil oooooook, ben het ook zat. Even een vraagje aan de bevallen meiden. Zijn jullie alle kilo's weg na bevalling
Roosje spannend voor jou meid, kan nu elk moment gaan gebeuren he?! Spannend hoor meid!! Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten. Ja hier ook vrij weinig nieuws eigenlijk. Cyclus is een rommeltje... en heb dus morgen weer een afspraak in het ziekenhuis. Nu sinds vanavond wel eipijn, en positieve ovu test, dus vanavond nog maar even klussen. Zit nu op CD 25 dus word wel tijd ook. Nou hopelijk kan ik ook snel leuk nieuws komen brengen. Xx
Ik hoop zeker dat je snel mooi nieuws komt brengen Charise!! @ roosje: Jeetje, wat gaat de tijd snel! Jij bent ook al bezig met de laatste loodjes, spannend!! XXXXX
Hoi meiden, @Mariah, ja die kleine van ons doet ook erg goed. Hij slaapt bijna altijd in eigen bedje, alleen als hij krampjes heeft, mag hij in mijn bed liggen bij mij, dan aai ik hem en valt hij in slaap! Het is echt een kleine dikzak! Ik moetndinderdag naar consultatiebureau, dus ben benieuwd wat hij heeft gedaan. Im heb ookal z'n inentingskaartwn binnen @ kilo's, 2 januari woog ik 59,2 Voor zwangerschao woog ik 57 Dus ben er bijna, ik kan sinds vandaag mijn oude spijkerbroeken weer aan!! @roosje, zo alweer voorbij 37 weken, gaat hard, nig ff en dan is het Over, hoop dat je niet lang hoef te waxhten.. Xxx
@Nona fijn dat je kereltje het zo goed doet !! @ Roosje ik ben vanaf de bevalling 10 kg kwijt, maar dat heeft ook met mijn maagverkleining te maken. @ meiden gaat met jullie ook verder alles goed, nog de beste wensen voor allemaal . @ hier gaat ook alles zijn gangetje, Jadelynn groeit en eet goed (komt stipt elke 3 uur uit haarzelf haha). mijn zoon is vandaag ook weer voor het eerst naar school na zijn vakantie, dus het was even wennen allemaal vanmorgen. hij gaat popcakes met roze muisjes uitdelen op school
Meiden, check mijn album op m'n profiel. Ik denk dat ik zwanger ben. Had zondag een positieve test en vandaag op nod ook! enige is..... hij is niet donkerder geworden. Hmmm..... hopelijk gebeurt dat nog. Vind het nu nog heeeeeel erg spannend hoor!
aaaaaaaaah, ik zie toch echt streepjes hoor. zulke streepjes had ik ook. pas na een week of langer werd het donker. er is nog tijd voor een cbtje...... ben echt blij voor je, dikke kussss
eeeuh ja op en af. werkte eerst therapeutisch en dat gaat nu ook al niet meer dus zit vanaf de week voor kerst thuis. Ik verveel me niet hoor. genoeg te doen. Leuke en minder leuke dingen. Merk alleen dat het nu echt allemaal niet meer zo lukt. Thuis bijna alles klaar. laatste dingentjes nog en de box neerzetten. Tis dat het te vroeg is maar ik ben dr wel klaar voor. Heb dr wel een beetje genoeg van op de manier maarja.... gewoon ff doorgaan nog. Ik hou het topic id gaten.....