YEAHHHH eindelijk mag ik je openbaar feliciteren hihihi Meis alles komt goed en we gaan duimen op een mooie en voorspoedige zwangerschap en dat jullie over een aantal maanden een mooi en gezond kindje in jullie handen hebben. zoals ik al eerder zei, dit kan geen toeval zijn dit is Tygo zijn kado voor jullie <3
Even doorbikkelen nog.... hoever ben je nu precies? Je banner doet het niet! Ik hou jullie op de hoogte XXXX
Dankjewel meiden, bijna kan ik bevallen haha.. hoop dat ze snel komt. ben verkouden, kan het niet meer aan pff.. viviaaaaaaaaan, dat is echt positief hoor. ik denk dat hij donkerder wordt volgende dagen.. hoop op een plakkertjeeee. gefeliciteeeeeeeeeeeeeerdd..
ik duim ook dat alles goed gaat komen. en daar gaan we toch zeker van uit. Ben echt blij voor je......fijn ook een keer weer goed nieuws. En je hebt een heel mooi sterretje/vlindertje dat over jullie waakt. Nee zie dat mn banner het niet doet. Heb nu zon aftelbanner. Ik ben donderdag 33 weken alweer.....poeh nooit gedacht. ben nu ff wat dingen aan het uitzoeken ivm zw. verlof en ouderschapsverlof etc.
Jaa viv, super meis. Ben blij voor je. Die testen worden wel donkerder hoor, maar snap dat het nog heel onwerkelijk is.
Goede morgen meiden, M'n testen worden maar niet donkerder, bah!! Heb er geen goed gevoel bij.... maar ja.... afwachten is het enige wat ik kan doen. XXX
Viv, snap dat je je zorgen maakt. Er is hier ook ergens n topic van iemand die steeds lichter wordende tests heeft, hcg neemt niet genoeg toe en ze bleek op de echo van gisteren toch gewoon zwanger te zijn. Wanneer heb jij dan je echo?anders misschien eens vragen of je eerder mag. Of vragen of ze op hcg kunnen prikken.
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, wil ik morgen doen, ben nu op m'n werk. Vanmiddag belt de gyn nog met de uitslag van de obductie op onze zoon. Zal haar ook om advies vragen.
misschien vinden ze het fijner dat je nu ook even onder controle blijft van gyn. En als je met gyn. Overlegt en je bezorgdheid uitlegd kunnen ze misschien wel ff hcg prikken ofzow. Dacht dat je verder uitslagen ed al had gehad. Iig succes en sterkte daarmee
We hebben inderdaad al wat uitslagen gehad. Maar nog niet alles. Moeten er wel al zijn, alleen toen ik gisteren belde was het nog niet bij hun bekend. Ze hebben gisteren of vanmorgen nog contact gehad met de patholoog. Ik ben benieuwd als de gyn zo beld!
Nee, helaas nog niks verder, haha! het ziekenhuis belde dat de patholoog er pas weer dinsdag is, dus nu wordt ik dinsdag gebeld. Ik ga denk ik morgen toch maar de vk bellen. Spannend allemaal!! Hoe gaat het met jou? En met de andere meiden? Het is stilletjes hier! XXXX
Balen dat er dinsdag pas is. Zou idd morgen vk even bellen om te overleggen of je een vroege echo bij 6 wk ofzow kunt krijgen. Hier nog steeds op en af. Ene dag beter dan de ander. Wel veel last vd banden onderin door het indalen. Ben ook echt weer erg moe. Kamertje is op gordijnen na klaar. Ook hebben we de kinderwagen binnen. Dus nu de box alleen nog en.het wiegje die ik gister via mp gekocht heb. En dan is t eigenlijk alleen maar wachten. Tis dat de tijd nog niet rijp is maar anders mocht t van mij wel.
Hoi meiden!! Mijn profiel hadden ze doodleuk geblokt omdat t nog op een oud email adres stond dus kom er niet op gelukkig nu weer wel want miste jullie al! Viv toen ik t las begon ik te stuiteren! Wat goed!!maar wel spannend nu met die testen ik duim heel hard voor je! Ik ga alles even terug lezen morgen, vandaag zijn wij bij t cjg geweest ze zit net onder t gemiddelde maar zo begon ze ook dus t gaat super! Ze is ook 3710 Gr nu en 50 cm Nog meer meiden gister naar kleine baby's grote zorgen op SBS gekeken gister? Ik hield t niet droog hoor Xxxx
Hee meiden, Even weinig tijd gehad om deze topic bij te houden! @ kell, meid bedank voor je leuke kaart!!! Wat fijn dat kamertje bijnaklaar is! Nog even meid!! @ mariah, wat goed om te horen!! Hoe gaat voor de rest om thuisfront?? @hier, gaat super. Gister eerste afspraak bij CB. Hij is super goed gegroeid. Bij de geboorte hebben we globaal gemeten, en we dachten toen 48 cm. Maar gister bij CB kwam er 53 cm uit.. Dus hij is best wel lang haha. En hij had nog niet eens z'n benen helemaal goed gespannen, dus kan ook zomaar 54 cm zijn... Hij weegt nu 3840 (hij is bijna een kilo aangekomen) Ze heeft alles gecheckt en zijn heupen zijn goed, ogen ook.. Hij heeft ooievaarsbeet in zijn nek, maar dat kan wegtrekken. Vandaag ben i voor het eerst met hem wezen douchen, dat doet hij normaal met papa! Dat was zo leuk. Hij ging helemaal met z'n hoofd onder die straal en ogen dicht! Ben verliefd!!
Kell veel plezier vandaag!! Wat is t stil hier weet iemand hoe t met minii gaat? Weet ik ook nog helemaal niks van maar geloof dat jullie allemaal met elkaar appen? Hoe is t met de andere NOD dames? Viv nog getest? Hier ligt Nora sinds 2 dagen ingebakerd dat gaat al een stuk beter al krijg ze t nog voor elkaar om haar armpje eruit te wurmen dus wil van de week voor de pacco doek kijken lees daar super goede verhalen over en ook "sterke" kindjes komen er niet uit hihi.
Goede morgen meiden, Ik ben even gestopt met testen, want ik maakte mezelf gek omdat het streepje maar niet donkerder wordt! Hij wordt ook (nog) niet lichter, maar ben er niet gerust op. Volgende week gooi ik er pas weer een testje tegenaan (op aanraden van vk).... zien wel hoe het loopt. Ik hou jullie op de hoogte! @ nona: Jullie kleine man groeit hard zeg! @ mariahh: Gaat goed ook met jullie kleine meid. Durf je al meer aan je man over te laten? @ kell: Veel plezier vandaag! Wordt vast een gezellige boel.