Nee ik slik de gewone pil en ik ben gaan bloeden na 2 dagen ofzo en bloed nu al meer dan een week. Ik begin bijna aan de laatste week van de strip...en zou dan ongi moeten worden...pfff ben bloeden beetje zat hahaha!
Ik bloed nog steeds sinds de bevalling of komt dat dus ook door de pil? Welke slik jij nona? Ik verlies ook nog kleine stolseltjes dus denk echt dat t nog van de bevalling is ook omdat mijn ha zei dat zolang de bv ik waarschijnlijk ook niet ongi word. En me? Ik ben erg benieuwd!!! X
Hoe zitten jullie eigenlijk met tijden en ritme qua voedingen en slapen? Hier is het elke dag weer een verassing, nog geen pijl op te trekken dus. En t lijkt wel of de kleine snachts steeds minder gaat slapen zat vannacht steeds 2,5 uur tussen ipv 3 a 4 uur. Ze is erg onrustig met d'r geluiden waardoor ik gelijk wakker ben maar zij ligt nog half te slapen ze ligt maar te kuchen en te kreunen dan denk ik ja ze is wakker maar t is dus niet altijd zo ze kan gerust nog een half uur zo liggen met die geluiden voordat ze begint te jammeren dat ze wakker is. Jullie ook van die hoorbare Beebs?
@ Mariah, ik verlies ook afentoe stolsels, maar met ongi had ik dat afentoe ook. Ik was echt gestopt met bloeden en sinds de pil weer begonnen. Dus denk echt dat door de pil komt. Ritmes, benjamin komt rond de 3 a 4 uur. Hij heeft wel eens dat hij eerder komt, maar dan heeft hij niet echt honger. Vaak vieze luier of iets. Ik word niet wakker was kreuntjes of zuchtjes, pas echt het jengelen of huilen. Babies, maken veel geluid ..Is normaal als je overdag veel doet, of je kindje krijgt prikkels, dan verwerkt je baby dit snachts. Dus kan het inderdaad zijn dat je korte nachten hebt. voorkom veel verschillende mensen, harde geluiden en zorg voor een rustige en niet stressvolle omgeving! babies huieln gemidd 3 uuur op een dag tot 6 weken. Kun je lezen in je groeiboek van CB.
@ Maraihh, het vloeien kan ook gewoon aanhouden tot 6 weken na de bevalling, dus is niet gek dat dat nog is. @ Hier, ik ben stront zenuwachtig. Vanmorgen ook om 7.15 wakker terwijl ik vrij ben en ik kon dus echt niet meer in slaap komen. Normaal ben ik voor 11 niet uit me bed te slaan. Maar ok. De dag gaat me te langzaam haha. Elke keer denk ik iets te voelen, dat er iets loopt, maar dat is dan weer niet. Pff wat een hel. Aan de ene kant heb ik zoiets van er is niks want heb af en toe wat last van me onderbuik, en denk ik dus dat ongi door gaat zetten. Aan de andere kant zijn mijn borsten nog steeds opgezet en gevoeliger, wat normaal 1 of 2 dagen voor NOD afneemt en ze dus als ik onegsteld wordt super slap zijn. Maar ik wil niet teveel hoop hebben, ben zo bang voor een teleurstelling. Ik vind het zooo spannend en dat heb ik normaal ook niet zo. Ik zei gister tegen vriend, als ik vrijdag niet ongesteld wordt zullen we dan savonds test kopen om zaterdagochtend te doen. Toen zei ie nee we wachten zaterdag nog af en testen eventueel zondag haha. Dus even geduld. Vanavond gaan we bij schoonouders eten. Morgen van 15-23 werken en zondag ook.
@ me, wat goed van vriendlief! Maar jeetje wat spannend. Ga maar van slechte uit, dan kan altijd meevalllen MAAAAARRR, de duimpjes draaien!! het wordt tijd voor positieve testen namelijk.. het groepje valt beetje dood zo anders...
Spannend me!!! heel veel succes meid . hier is het vloeien vandaag veel meer geworden. lijkt op een echte menstruatie, maar heb geen idee hoe dat zit na bevalling. voeden: Jade komt overdag zowiezo om de 3 uur en in de.nacht soms na 4 uur. ze is best.hongerig. ze eet meestal rond dezelfde tijden, mits ze snachts veranderd dan is het overdag uiteraard weer anders. haar laatste fles is meestal 22 uur/23 uur
@ sher, hoeveel cc drinkt Jadelyn nou? Benjamin krijgt 6 flessen van 150 cc, maar drinkt zijn fles niet altijd op. Laat altijd bodem erin. De arts van CB zei dat flesje met een bodem erin de beste flessen zijn, omdat je dan weet dat hij genoeg heeft. Ik heb snachts ook vaak dat benjamin 5 uur achtereenvolgens slaapt. Heerlijk! Laatste fles is rond 23:00 a 00:00. ligt aan overdag en om de hoeveel uur. Overdag krijgt hij om de 4 uur een fles. Hij is momenteel erg huilerig, weet niet wat het is! Als ik hem oppak is er niks aan de hand. Ik laat hem vaak wat langer huilen, maar het komt echt van diep. is geen jengelen meer, maar echt huilen. Dus kan niet laten liggen, vind ik echt heel zielig. Zijn stemmetje slaat helemaal over afentoe.. Hoe gaat dat bij jullie? Last van krampjes of iets?
Nona met 5 weken maakt de beeb ook weer een sprongetje mee in zijn ontwikkeling kijk maar op de site oei ik groei Noor had t ook een paar dagen dat ze erg veel bij mij wou zijn Hier drinkt ze ook om de 3 a 4 uur en denk wel meer als 150 ( soms kolf ik een fles van 130 en daarna wil ze ook nog de borst. Wil proberen om de laatste voeding van 23:00 op te schuiven naar 22:00 omdat ik 45 min kwijt ben aan t voeden dat luier en dan ligt ze nog wel een uur wakker voordat ze gaat slapen dus eer dat ik zelf slaap is t 1 uur ong ach t is even zoeken maar geniet volop. Ze is geen huil baby huilt eigenlijk nooit alleen af en toe zo onrustig. Af en toe kriebelt t nu alweer voor een 2e erg hè haha we wachten nog wel even hoor Me vind t zo spannend!! Ben erg benieuwd
@ Me: Spannend meis!!! Je voert de spanning goed op hier! @ de mama's: wat heerlijk om te lezen over jullie kleintjes! Kan echt niet wachten dat ook mee te maken
lees op de site van mama en zo dat de menstruatie pas tussen 8e en 16e week weer op gang komt. daarvoor is het kraamvloed. maarja of dat met gebruik van de pil ook zo is.....
Bloeden: een paar dagen na de bevalling was het bloeden bij mij gestopt en nu sinds 4/5 dagen is het terug :0. afgelopen 2 dagen is het ineens heel hevig. verlies ook stolsels (srry voor de vieZe praat haha). Kijk het even aan hoe hevig het blijft anders bel ik de HA ff voor info na het weekend Nona: Jade krijgt 120 cc maar ze drinkt het niet altijd op. we moeten dat aanhoiden zowiezo tot dinsdag. dan hebben we eerste gesprek bij CB.
Meiden..... IK BEN ZWANGER!!! Had 2 dagen geleden op 11 DPO al een testje gedaan, toen kreeg ik uiteindelijk een heel vaag streepje, nou niet eens te zien op de foto. Dus dacht zal wel niets zijn. Tempdaling de dag daarna... En vanmorgen ineens weer omhoog, dus ik dacht ach ja ik waag een gok, dus vandaag 13 DPO weer getest en jahoor een streepje!! Wel nog licht, maar toch echt heel duidelijk zichtbaar. Net met de 2e urine nog 2 testjes gedaan, dipsticks en ook die zijn positief! OMG ik kan het gewoon echt nog niet geloven....
GEFELICITEERD char!!! kijk is aan meis!!!" al het wachten heeft jullie in 2013 direct wat moois gebracht !! geniet ervan !!
Jaaaa IK BEN OOK ZWANGER. Net testjes gekocht. Was dus overtijd, en zou morgen testen. Maar dacht kan er nu toch 1 proberen, en in 2 min al licht streepje, nu kei duidelijke streep. Kan kijken of ik kan uploaden maar ok. Helemaal blij.