In mijn fotoboek staan de testjes. Enne vriend is natuurlijk blij want hij zou maandag zaadonderzoek doen als t niet was gelukt haha.
Super me en Charise samen zwanger wat gaaf!! Ben echt zo blij boor jullie. Duim ontzettend hard nu voor jullie voor de 1e 12 wkn heerlijk hoop via dit forum met jullie 2 voorspoedige mooie zwangerschappen te beleven ohh krijg er helemaal kippenvel van vind t echt zo fijn voor jullie!! Hopelijk sluiten viv en joy ook snel aan!! WT een super nieuws op de zondag!! Xxxx
@kell, met mij gaat het goed, ach ja bukken lopen gaat moeilijker maar verder gaat het prima. Af en toe maagzuur laatste paar dagen maar ik hou het vol. Onze meid gaat ons laten wachten denk k. Heb af en toe wat krampjes. Ik hoop dat ze aaankomende week komt hihi. Wil echt niet overtijd gaan. En hoe is het met jou? Je had last van bi he?
@zwangeren!!! Ja meiden gefeliciteerd, nu alleen viv nog en dan is iedereen zwanger.. Gefeliciteerd!!!!! @kell, na 3 weken was het bloeden al gestopt. Ik verloor niks meer en ik begon met de pil en toen begon het. De ene vrouw is sneller dan ander en pil gebruik heeft ermee te maken. @roosje, meid wat spNnend, kan elk moment beginnen ik hou het in de gaten!!! Succes, je kan het. @Mariah, benjamin is echt geen huilbaby, maar heeft afentoe wel z'n momenten. Hij heeft vannacht eerste volle nacht geslapen, van 22:30 tot 6:15
Roosje, Ja hier nog steeds BI. week voor kerst ziek gemeld. Daarna ook niet meer aan de slag kunnen gaan. Het gaat nu wel beter omdat ik alles zelf in kan plannen nu. Al zit de week zo wel erg snel vol. Veel afspraken etc En zo vaak rust kan nemen als ik wil. Alleen langere stukken lopen doen wel zeer. Maar merk dat alles zwaarder wordt. Savonds lijkt t alsof ik veel heb gedaan maar als je t dan bekijkt is het eigenlijk niks bz hahaha. Ook slaap ik weer slechter. Kan beter tussendoor ff opstaan. Dus ga maybe vannacht wel ff aan de poets haha. Maar omdat ik nog zoveel te doen heb omdat ik t erg spreid gaat de tijd redelijk snel. Komen alleen nu allerlei vragen in me op etc. verlies ik een slijmprop en wanneer? En hoe ziet dat er uit. Vind t erg raar dadelijk te moeten wachten tot er iets gebeurd....en hoe voor weeen voelen etc. Maar goed krijg dr vast vanzelf antw op
@kell: slijmprop hoef je niet persee te verliezen of merk je ook niet altijd. voorweeen vond ik voelen als hevige menstruatiepijn/samentrekkend gevoel in de buik. @Nona: heerlijk dat je mannetje zo goed geslapen heeft!! @Viv: jij gaat vast en zeker ook snel aansluiten lieverd. als iemand het verdiend ben jij het wel ! @Roosje: succes alvast met je aankomende bevalling . en straks lekker genoeten van je meisje
Dankjewel meiden. Hier af en toe last van krampen maar verder gaat het goed. Beetje last van bekken, benen optillen,liggen.lopen,bukken gaan natuurlijk nu moeilijker haha. Heb veel last van afscheiding. Misschien is het wel beetje bij beetje slijmpropje maar denk het ook weer niet. @kell, hetzelfde joh. Wakker worden 'snachts. Eetlust nog ook haha. Nu het dichterbij komt wordt het spannender.
ja moet snachts vaak naar de wc. of lig niet goed of heb pijn etc.... in de ochtend lig ik pas lekker. dus probeer overdag de slaap een beetje in te halen. echt slapen doe ik dan niet maarja lekker niks en dutten is ook lekker. krijg idd ook weer meer honger. dat ik als k wakker wordt echt moet eten anders krijg ik er weer buikpijn van. vannacht toch niet aan de poets gegaan. ben dan toch nog erg moe en duik dan toch mn bed weer in. dan toch aar een pcm voor de pijn. weet niet of ik het al had gezegd maar donderdag heb ik de groei/liggingsecho. ben erg benieuwd.
Jaa ik wordt inderdaad ook wakker om te plassen of door het draaien in bed. Kan zowiezo al niet in slaap vallen. ik slaap ook pas goed tegen de ochtend. manlief gaat tegen half 8 naar zijn werk en dan slaap ik tot bijna 11-12 uur. als ik snachts wakker wordt eet ik ook tussendoortjes, niet dat ik honger heb maar gewoon trek ben ook veel aangekomen.. 19-20 kg. spannend hoor je groei echo. ik had met 32 weken placenta echo gehad en toen was gewicht gemiddeld. verloskundige schat onze meid 7 pond ongeveer. ben benieuwd. heb jij die lage placenta echo al gehad of is dat hem?
placenta echo al gehad. op 31 jan,toen bijna 32 weken dacht ik placenta lag toen goed. gewicht was toen ook gemiddeld 1700 gram? toen schatte ze 6 pond maar dat was zo ff snel.... want kwam toen eigenlijk voor echo na ctg. ik was te vroeg geboren en mijn vriend was 9 pond dus t kan nog. nee ik heb vaak wel echt honger en kan dan ook niet meer slapen. helaas moet hier de hond er elke ochtend uit. soms doet mijn vriend het maar mijn automatische wekker gaat toch om half 9. en moet dan weer eten of plassen dus ga dr dan ook maar uit. Heb eindelijk mn buikfotos op de comp. gezet en hier ook wat in mn album.
@roosje, als het je slijmprop is merk he dat. Ik had vooraf ook veerl afscheiding en paar dagen later verloor ik slijmprop.. Paar uur later braken mijn vliezen op de toilet haha