We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Jaa joy ook super zeg :) gezellig met z'n alle zwanger:)
    Nu viv nog duimpjes draaien over uren voor je!

Roosje en Kell t einde is in zicht spannend!!

Noor heeft de laatste 2 nachten goed door geslapen van 22:30 tot 6:00 nu alleen al vanaf 20:30 een huil beebje zo zielig ze heeft erg veel last van haar buikje :( ontlasting spuit eruit laatste voeding veel gespuugd en tussen het krijsen door windjes dan weer even stil zo zielig :( ze ligt nu lekker hier bij mij in bed maar denk dat we voorlopig nog wel even wakker zijn

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja het is echt leuk, een hele nieuwe lading aan zwangeren! :D

Hier trouwens het ziekenhuis gebeld vanmorgen, heb voor bij 9 weken een echo in het ziekenhuis, bij gynaecoloog.

Heb daarna ook de verloskundige gebeld en heb 11 februari een intake (met 7 weken), dus hopelijk krijg ik dan ook een echo. ;)

En moeders voor moeders belde vanavond, en die komen volgende week dinsdag langs. Dus even een aantal dingen geregeld.

Mijn man moet elke keer zo lachen, want ze feliciteren me dan natuurlijk met de zwangerschap en blijkbaar ga ik dan helemaal stralen en lachen haha, en dat vind hij heel schattig. :D

Ik geniet er volop van! :D

Xx

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Char ik begin hier al te stralen als ik je berichtje lees! Geniet er van moppie! Zolang naar uit gekeken en nu zit er een wondertje in jou buik:)

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Morning. Gefeliciteerd alsnog joy.

Roosje en kell, spannende weken voor jullie, zet hem op.

Maraihh, ja is zielig als je meisjes zo huilt. Maar wel lekker dat de nacht nu betergaat.

Charise, al goed aan de regel haha. Geniet ervan meis. Je hebt t echt verdient.

Hier, nog steeds erg onwerkelijk gevoel. Gister weer test gedaan, dacht zou wel dikker streepje zijn, maar hij was lichter. Dus sindsdien wel wat bezorgd. Gistee op t werk de gyn.aangesproken en die zei ik maak wel een echo.bij 6 weken dan kijke we even. En dat ik eigenlijk niet meer moest testen. Maar weet nog niet zo wat ik doe. Misschien toch nog 1 keer morgen. En dan maar hopen dat ie wel dikker is, en anders kan ik me misschien voorbereiden op dat t niet goed gaat. Wat zoude jullie doen? Verder ga ik zo wel ff vk.bellen om aan te melden en moeders voor moeders om info want twijfel nog
    Vanmiddag uitgenodigd bij collega, verloskundige, zij weet dat k zwanger ben. Ga lunche en dan wandelen met haar en me hond. wel gezellig

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Joy, gefeliciteerd!!

Me, niet meer testen!!! Je maakt jezelf gek zo.
    Al mijn testen waren ook erg licht, dat zegt helemaal niks.

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Mariahh: Jadelynn had ook behoorlijke krampjes. cb gaf mij de tip: johannes broodpitmeel (kan je halen bij kruidvat 3,99) is ook tegen spugen maar valt ook zwaarder op de maag waardoor ze makkelijker kunnen poepen. sinds we day gebruiken hebben we 3 vliegen in 1 klap geslagen.. 1. ze poept veel beter nu 2. ze geeft amper voeding terug en 3. ze slaapt langer doordat het meer voeldoening geeft doordat t zwaarder valt. je kan het altijd proberen. de eerste week dat we het gebruikten deden we het bij elke voeding, nu om de voeding.

misschien heb je er wat aan!

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ sher waar kan je dat kopen? En hoe te gebruiken? Ik geef bv kan het dan ook? Poepen doet Noor iets te goed naar mijn idee kan haar bijna elke dag wel een x extra aankleden omdat t tot aan d'r nek zit spugen doet ze bij elke voeding of er nu 3/4/5/6 uur tussen zit. Lijkt wel of ze geen rem heeft en ik zie niet hoeveel ze binne krijgt

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Nou wordt het tijd dat ik aan ga sluiten zeg!! Met al die zwangeren en jonge mama's ben ik een beetje een 'einzelganger' haha!! Ben ik ook wel gewend ;)

Als jullie nou allemaal voor me duimen, dan komt het vast snel goed!!

XXXXX Viv

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik duimmm viv. Heel veel.

Net bij collega geweest. Was leuk. Zij had boeken uit haar studietijd en die kreeg ik. Leuk want zijn boeken voor zwangere vrouwen met veel informatie. En omdat ik de opleiding ga doen vond ze wel dat ik er veel van kon leren. Net stukje al gelezen en is echt interessant.

Vandaag ook aangemeld bij moeder voor moeders. Toch maar wel. En vk gebeld, moet ik morgen even langs komen.
    Ik ga niet meer testen. Heb nu weer iets zedkerder gevoel, ik ga er positief instaan en zolang er geen bloed is zal het wel goed zitten. En anders, ik kan er niks aan veranderen. Als moerders voor meoders komt doen hun test en dan zie ik wel wat de uitslag is.

@ Maraihh, met borstvoeding poepen kindjes inderdaad veel meer. Is makkelijker verteerbaar ook.
    Hoop dat de tip van sher je kan helpen tegen het spugen en krampjes.

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @Mariahh je kan het bij kruidvat kopen en het kost voor 1 pak 3.99
    Je zou dan moeten afkolven en in flesje doen. Per 100 ml doe je 1 schepje erin.

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

mariahh, inplaats van johannes broodpitmeel kan je in combinatie met borstgoeding beter infacol gebruiken, doordat ze waarsfhijnlijk veel licht in haar huimje heeft is elke boeding teveel en spuugt ze veel terug, lucht veroorzaat karmpen en en dus buikpijn ik denk dat je er verstandiger aan doet om infacol te gebruiken met je borstgoeding inplaats van een zwaar opvulmiddel zoals johannes broodpitmeel want dat kan je meer zien als een dikke brei of pap en met borstvoeding is dat eigenlijk niet aan te raden

sorry voor typfouten zit op me telefoon haha

@me, hopelijk zit alles nog steeds goed meis

@hier voel me top!

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Me, komt helemaal goed schat! Maar snap heel goed wat je bedoelt hoor.. Maar positief blijven he?! :D Blijft toch onwerkelijk en spannend zolang je nog geen echo hebt gehad. Maar dat komt vast helemaal goed.

Viv, DUIM DUIM DUIM DUIM.... jij moet ECHT heel snel aansluiten!!

ALLEMAAL, Gisteren een SUPER nieuwtje gekregen....
    MIJN SCHOONZUSJE IS OOK ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Whaaaaaaa, zo super gaaf! Ze hebben natuurlijk september/oktober een miskraam gehad, en nu is ze weer zwanger, de eerste echte ronde na de miskraam.
    Ze loopt iets voor op mij, ze is ongeveer 5,5 week nu en ze hebben gisteren op de echo het hartje al zien kloppen!
    Dus zooo gaaf.... mijn moeder word gewoon 2x oma in september! :D
    Dus ik heb ook meteen verteld dat ik ook zwanger ben. :D

Dus helemaal happy!! :D

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Mijn twijfels zijn wel weg denk haha. Blijft spannend. Maar vanmorge toch digitale test gedaan, en jeps zwanger 2-3 weken gaf ie aan. Ben zo blij.
    Onze vakantie is inmiddels geboekt. Dus als ik 12 weken ben gaan we heerlijk genieten met zn 2tjes. Heb ik toch goed geplant haha.

@ joy, ben ook zo blij voor jou. Wanneer heb je echo? Ik 14 feb. En ik voel me ook echt top. Alleen soms wat moe, verder geen last.

@ charise, super leuk samen met je schoonzusje zwanger. Hoe reageerde je ouders eigenlijk?

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mariah kijk maar wat je doet meis, ik heb de tip in ieder geval van CB gekregen.
    je moet voor jezelf maar kijken wat beste werkt :).

char: leuk hoor dubbel goed nieuws :)!!

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meiden! Gefeliciteerd (ookal had ik dat al gedaan!):D

@ Mariah, wat zielig zeg als ze zoveel krampjes heeft. Benjamin heeft het ook afentoe, maar ik gebruik de flessen van DR. Browns, daar zit speciaal luchtafvoersysteem in, waardoor krampjes minder worden. Werkt super.

Benjamin mag niet bij ons in bed liggen, behalve sochtends in bed als we allemaal wakker zijn...Maar dat gebeurt ook heel weinig.

Die kleine van ons maakt ook erg goed. Binnenkort krijgt hij z'n vaccinatie..echt zielig.

@ Sher, ben jij al 2x bij CB geweest? Ik pas 1x

Heerlijk vandaag ff geen visite...lekker ff keutelen!!

xxxxx

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik geef bv dus geen flesjes heel Soms afgekolft dan heb ik de fles van difrax dat schijnt ook te helpen. Infacol gebruikte ik al en hèb toch ook dat Johannes gedoe gehaald van nutrilon kan idd door de afgekolfde moedermelk of als een papje ervoor. Gister avond wat gedaan en vanmiddag ook weer wat en raad eens, toeval of niet maar nog niet gespuugd:) haar kleertjes zijn nog steeds schoon & mama ook hihi :)
    Noor krijgt 7 feb haar prikjes wanneer mogen jullie sher en Nona??

Zwangeren wanneer jullie 1e echo? Leuke datum me! Love is in the air hihi

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Char leuk zo samen met je schoonzus! Lekker alles kunnen delen etc lijkt me super! Genieten hoor! Achteraf gezien zijn die 9 maanden hier voorbij gevlogen!

Gek als we t over september hebben, jullie worden dan mama en onze kleintjes alweer bijna een jaar dan

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden ben echt heeeeel blij voor jullie. Als ik jullie berichtjes lees moet ik ook glimlachen. Super gegund dat alles goed gaat hopelijk ! :D

@meiden met babys, fijn dat alles goed gaat. :D

@hier,
    Net terug van de vk. Ik heb aangegeven dat ik het zat ben en wil bevallen haha. Heeft ze het gelijk over strippen,vraagt ze of ik weet wat het betekent etc. Het is namelijk mijn eerste zw.schap. Dus ik zei dat ik er veel over weet omdat ik veel op internet lees en van jullie.

Ze vroeg of ik gestript wilde worden. Ik zei gelijk jaaa vind het wel goed. Daarna twijfelde ze of ze het beter bij de volgende afspraak kon strippen en vroeg of ik het echt wilde,ik zei van ja graag. Toen vond ze het goed. Mocht liggen. Leek me wel een beetje eng maar moest wel.
    Ze legde goed uit wat ze deed. Stap voor stap, heel positief. Dat tutje weg is. Dat ze er bij kan komen,zelfs hoofdje kon voelen. Ik had natuurlijk ook pijn, ze was heel positief,dat ik het goed deed, dat het heel goed was,dat ze erbij kon etc. Vond het heel lief van haaar.
    En toen bleek ik al 2cm ontlauiting te hebben zelfs bijna 3

Ze verwachtte beetje eigenlijk dat alles nog potdicht was (dacht ik ook) maar ze was positief verbaasd. Had ook beetje bloed,maar hoort erbij. Als ik veel bloedverlies heb moet ik bellen. Ze verwacht misschien dat ik deze week nog beval. Maar kan natuurlijk ook langer duren zoals jullie weten. Als ik voor maandag nog niet ben bevallen moet ik bellen of weer gestript te worden als het nodig is.

Nu ben ik thuis en heb harde buiken en pijn in me buik pff. Spannend hoor,misschien helpt strippen wel,hopelijk !

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Mariah, ik heb gister cursus bv gehad. En daar vertelden ze dat,spugen komt door te veel lucht dat ze binnen gekregen hebben.
    Ws boeren ze dan niet goed na de voeding of bij wisseling borst.

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Roosje, spannend zeg.
    Dat ze zelf begon over strippen ed......doen ze dat wel vaker?
    Ik denk die wachten gewoon nog ff af.
    Lijkt mij ook niet echt fijn. Wel fijn dat ze voelden dat je al wat meer ontsl. Hebt. Nu hopen dat t doorzet.

Hier vanmorgen ook naar vk geweest. Kleine is helemaal ingedaald.
    Ze schatten keesje op ong. 6,5 pond.
    Op de echo stak keesje steeds zn tong uit en nam ws hapjes water.
    Want had daarna de hik, wat je op echo ook leuk zien kon.

Over 2 weekjes trug, duurt lang :)

Deel Deze Pagina