roosje; mooi meisje zeg.... wordt steeds benieuwder naar mijn kleine ....... Viv, gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Gelukkig dat nu afgesloten! Hier een ander leuker geboorte kaartje tegen gekomen. dus daar de hele dag druk mee. Wilde het wiegje van mp nog schuren en schilderen maar dat wordt m denk ik niet meer helaas.....het lukt me niet meer zo. achjah iedereen kijkt toch naar de beeb
Jeetje roosje wat een verhaal! Gelukkig wel snel gegaan hoop dat je nu van je mooie meisje kan genieten! Echt een plaatje! Viv gefeliciteerd!! Super zeg Jaa char mooi hè zoon test al last ban kwaaltjes? En me en joy? Hoe voelen jullie je? Kell nog even meid! Super spannend ben benieuwd wanneer jullie wondertje zich aankondigd! Hier morgen met noortje Naar het CB omdat t spugen aanhoud en Zekfs erger lijkt te worden
Sterkte Mariahh!! en een knuffel voor je kleine meid. Jade is ziek , verkouden,koorts en diaree. Kreeg tips om een ui bij haar bedje tr leggen en dat gaan we maar even proberen
Sher hè bah Noor had van de week ookal last van diarree t heerst denk. Beterschap voor je kleine meisje! Heb nog laatste tip gekregen mbt het voeden, dat is 15 min voeden dan klaar.. Kijken dit weekend aan of t helpt anders volgende week naar de ha want dan zou ze een probleem kunnen hebben met haar maagklepje ze begonnen zelfs over een operatie. . Laten we hopen dat t spugen minder word en dat er niks ergs aan de hand is Ook mijn vloeien moet ik nu in de gaten houden als ik over 2 weken nog vloei moet ik naar de gyn. Ik ga even lekker een stuk wandelen met m'n meid even m'n hoofd leeg maken en wat frisse lucht voor ons beiden X
Kell, je gaat ook al dichtbij komen he meis... spannend hoor!! Ben benieuwd wat het word en hoe de kleine gaat heten. Succes met de laatste loodjes. Mariahh & Sher, vervelend van jullie zieke meisjes. Beterschap! Hier gaat het wel goed... nouja erg moe en last van maagzuur. En vandaag weer wat last van krampjes, echt vervelend, het maakt me soms echt erg onzeker. Bah! Het is echt aftellen tot 11 februari en dan krijg ik hopelijk een echo bij de VK. Kan echt niet wachten tot het zover is! Xx
@ roosje, meid wat een heftig verhaal, maar wat een prachtig kindje heb je!!! Leuk pakje heeft ze aan Die heeft benjamin in het grijs haha! @ mariah en sher, meiden vervelend dat jullie meisjes ziek zijn. Ik hoop dat geen operatie wordt voor N.ora @ hier, benjamin doet erg goed. Slaapt soms al 7 uur in de nacht! Erg fijn. Volgende week krijgt hij eerst vaccinatie! Hij doet trouwens mee met beebje van de maand! xxx
ik heb vannacht meteen al gestemd.... als ik mn buikfotos heb wil ik ook mee doen met de foto van de maand.... laat het jullie dan weten
Dankjewel meiden. Ik begin gelukkig te genieten van mijn prinsesje. Het gaat goed met haar. Drinkt en slaapt goed. Snachts slaapt ze soms door. Is het normaal dat ze veeel slaapt.? Mariah en sher, ach zielig,hoop dat ze gauw beter zijn. Charise, hoop dat de dagen zo voorbij zijn voor de echo Nona, ik heb ook gestemd, zo sgattig hihi.
Dankje wel meiden!! Maar jeetje wat doen er veel mee, wordt redelijk kansloos zo haha! @ roosje, ja hoor is normaal dat ze veel slaapt! Benjamin sliep ook veel! Pak goed je rust in die momenten en geniet!!! Hoe doet je vriend het?
Zit hier nachtdienst door te komen. Ben moeee haha. Wil zo graag naar bed. Maar moet nog 2,5 uur. Verschrikkelijk.
vraagje voor alle bevallen dames.... hoe voelen voorweeen etc.... vind er verschillende verhalen over terug maar weinig duidelijke.
Ik vond het voelen als krampachtige menstruatie pijn en een soort pijnscheuten. mijn buik werd ook harder
Idd krampjes die samen gingen met harde Buiken maar nog gewoon te doen zeg maar. Wel had ik op t laatst soms echt t gevoel alsof t begonnen was. . Maar dan na een half uurtje was het weg. Spannend hè Kell ben erg benieuwd!!!
ja vind het erg spannend. tis nu ws nog te vroeg voor echte weeen ed. Maar heb al hele week beetje ongikrampen of dat zeurende ongi gevoel. Vannacht wakker met krampen. Heeft 2 uur geduurd. Ook veel gasvorming dus dacht de darmen, ook naar de wc geweest. pcm genomen en toen nam de pijn af. Maar de hele dag al zeurend gevoel ed. Gister ook pijn van onder, heb ik ook vaker. dus allemaal van die rare klachtjes, die ook ergens anders onder thuis te brengen zijn.
als ik veel heb gedaan ed is mijn buik al best hard. ook de rechter kant waar mn beebje ligt is altijd hard. dus herken harde buiken niet meer echt
hoop dagen en geen weken. Tis idd spannend omdat je niet weet wanneer er nou iets gebeuren gaat. wil eventueel volgende week,einde vd week nog ergens naar de bios.... maar of ik dat doe.