We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Spannend Kell, Succes met de laatste loodjes!! :D

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    He Sher,
    Ik zag op fb dat jou meisje naar kdv gaat voor 2,5 dag.
    Hoeveel betaal je daar nu voor en wat krijg je dan terug?
    Ik zit namelijk ook te denken aan 2,5 dagen kdv.
    Of kan je dat ergens nakijken?

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ligt aan je inkomen. ik betaal voor 2,5 dag 200 zelf pm.
    je kan op toeslagen.nl een berekening maken.

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hier wat buikfotos

Bijgevoegde bestanden:

• a838b.jpg
      a838b.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      3
    • a861c.jpg
      a861c.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      4
  5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    en nog 2 :)

Bijgevoegde bestanden:

• a868b.jpg
      a868b.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      3
    • a926d.jpg
      a926d.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,3 KB
      Weergaven:
      3
  6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Leukkkkk kel!!

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hele mooie foto's Kell!! Ik had ze gisteren inderdaad ook al op fb gezien.

Die kleine is voor jullie een verrassing he?! Maar wat zegt je gevoel? Jongen of meisje?

XXXXXX Viv

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wauw Kell mooie foto's!

Hoe gaat t met de zwangeren onder ons?
    En viv how are you? Bijna testen zie ik spannend!!

Hier heeft Nora haar eerste prikjes gehad, super zielig om d'r zo te zien gillen :( ook groeit ze niet zo hard, blijft maar onder t gemiddelde zitten. Ze weegt nu met bijna 9 wkn 4100 gram en was 52,5 cm. Moet haar nu extra vaak aanleggen ookal spuugt ze dat komt waarschijnlijk omdat ze zo druk is. Over 2 weekjes nog een extra controle voor haar gewicht hoop dat ze goed gaat groeien nu anders moet ik bij voeden met de fles en dat zou ik zo jammer vinden:(

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Kell, meid hele mooie foto's zeg!
    voorweeen, ja die voelen als ongikrampen...Maar meid geloof me als het begint, weet je het echt. Ik dacht ook steeds, ja nu gaat beginnen ...maar nee hoor. En de dag dat begon, was overduidelijk!
    Ik had voordat ik beviel ook twee weken ervoor onrustige buik...Heel veel succes met de laatste loodjes.

@ Sher, had gezien dat je was gaan zwemmen, dat zou ik ook graag willen doen? Wat kan ik dan beste kopen? En hoe doe je dat met luier enzo? Welk zwembad zijn julie geweest?

@ Mariah, ach meid wat evrvelend. Maar je kan toch gaan kolven en dan met de fles borstvoeding geven??

@ CB, ook benjamin heeft vandaag z'n eerste prikjes gehad. Wat een bikkel is hij zeg. Op moment dat ze prikte, begon hij even te huilen. Maar daarna was hij alweer stil en hij ligt nu lekker te slapen...Hij drinkt nogsteeds erg goed dus hij maakt het goed.

Daarnaast is hij erg flink geworden.
    Hij weegt 4775gram (10-1 woog hij 3840) en hij is 57 cm (10-1 was hij 52,9cm) Dit heb ik ook gemerkt met z'n kleren. Zo trots op mijn kleine man.

Hij drinkt normaal 120 cc maar meerdere flessen van de dag 150 of zelfs 180 cc..

Gaat dus erg goed. Hoop dat hij niet ziek wordt...

Hoe gaat verder met jullie??

xx

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden, moet even ego reageren.
    Met mijn dochter gaat het goed. Alleen ik ben nog niet helemaal beter jammer genoeg.
    Zoals ik eerder al vertelde over mijn blaas, catheter etc. Dinsdag was de catheter eruitgehaald en moest zelf plassen. Het lukte niet helemaal. Vk geweest en gekeken weer me catheter hoeveel urine er overgebleven was. 600 cc dus nog veel. Ben verwezen direct naar uroloog. Daar aangekomen weer gekeken en weer veel 400 cc.
    Dus nu moet ik zelf katheteriseren met eenmalige catheters. Om de 4 uur en snachts ook. Voordat ik begin moet ik proberen zelf te plassen.
    Het lukt wel te plassen maar ik merk dat ik niet kan uitplassen. Elke keer komt er veel urine uit met de catheter. Gelukkig niet meer dan 500 maar 500-400-300-200 etc. Snachts is het minder.overdag meer.
    Hij moet niet meer dan 100 cc zijn geloof ik. Dus ik moet gewoon zo verder totdat het minder wordt.
    Ik zit er heeel erg mee. Heb al eerder verteld wat ik in me kraamweek meegemaakt heb. En nu dit. Psychologisch gaat het minder goed met me. Al 2 dagen zomaar huilen als ik eraan denk. Niet kunnen genieten van mijn dochter. Manlief troost me, zegt dat ie bij me is, dat ik geduld moet hebben en dat het goedkomt hopelijk. Hij steunt me heel erg.
    Er is niet echt een reden voor dit. Bij sommige vrouwen gebeurt het gewoon door de bevalling. Bij mij zijn ze beetje laat erachtergekomen dus blaas moet nog op gang komen denk ik.
    Arts bij de urologie zei dat het weken kan duren en misschien minder.
    Ik heb het gevoel dat het langer gaat duren omdat er gewoon veel urine uit komt.
    Ik heb gewoon nergens zin in. Niks doen, geen eetlust etc.
    Moet wel veeel drinken om te kunnen plassen. Op een gegeven moment ben je het zat met drinken en katheteriseren. Vooral snachts wakker worden, en ook nog voor bv voor de kleine.pff hoop dat ik gauw weer de ouwe ben.

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Viv, ja het is hier nog steeds een verassing wat het wordt.

mariahh, wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt met de voeding etc. Bijvoeden met fles is dan idd jammer maarja als het niet anders kan omdat ze niet op gewicht zit.
    Doe je haar wel eens inbakeren dan?
    Misschien is dat tijdens de voeding ook een idee? als ze zo onrustig is.

nona, na die 2 dagen ook geen echte krampen meer gehad.
    ja nu weer een beetje dat ongi gevoel en het idee dat de banden weer trekken maar verder niks.
    Heb vandaag frambozenbladthee gekocht. eens zien hoe dat is.
    Jouw mannetje wordt al groot zeg, zag ik op de fotos.
    leuk man!!!

roosje, wat naar lijkt me dat als je niet zelf plassen kunt.
    Hopelijk komt dat snel op gang en kun je ook snel genieten van je meisje......want dit zo is natuurlijk ook niks.

Hier gaat het ook niet meer.
    Heb 24u per dag pijn. Nu vooral in mijn rug.
    De kleine zit zo in de zij genesteld dat die aan alle spieren trekt etc.
    Mag nu 4x2 pcm maar dat helpt zelfs niet meer.
    Ik slaap bijna niet. ik zie dr uit als een wrak.
    heb vandaag vk gebeld, ofja had de telefoniste aan de lijn.
    Om te overleggen voor toch meer pijn medicatie.
    Krijg ik van die domme opmerkingen en vragen.
    Alsof ik niet alles geprobeerd heb. Ik bel toch niet voor niks.
    Blijkbaar is de baby belangrijker dan het gestel van de moeder.
    Ik red het wel, want ben een harde....maar ga dr wel aardig aan onderdoor.
    Ben bang te moe en uitgeput te zijn etc als ik moet bevallen.

naja, heb hier ff mn verhaal kunnen doen.
    Hopelijk helpt dat al :)

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Roosje hè bah wat vervelend:( t komt goed hoor! Je lichaam zit ook nog onder de hormonen dus is niet raar om even lekker te huilen, Nora is nu 2 maanden en ik heb t ook nog wel eens. Vervelend van die katheter:( hoop dat je gauw zonder kan! Slaap je overdag met je meisje mee? Ik doe dat ook nog dagelijks eind van de middag 2/3 uurtjes slapen met die kleine omdat ze snachts nog zo onrustig is niet raar dus :)

Bijna Kell, ik was er ook bang voor dat ik vanwege m'n slaapgebrek en bi de bevalling niet zou trekken, oké ik ben ongeleid dus wist dat het eraan zat te komen maar op dat moment heb je krachten echt waar, je hebt niet eens tijd om na te denken dat je moe bent :) ik hoop dat je snel mag bevallen en dat je klachten dan voorbij zijn

Nona jeetje kijk dat is goed groeien, ik dacht bij mezelf nog even wat zeuren ze nou op t CB maar hoor nu toch goed t verschil. Zit je mannetje boven t gemiddelde of erop? Ik snap niet veel van bv maar me lichaam maakt aan wat ze drinkt en ze drinkt te weinig en dan maakt me lichaam te weinig aan ofzo ik snap t ook niet maar denk dat ze van fv beter aankomen dan ofzo?
    Kreeg Benjamin ook geen verhoging? Begin van de avond had Noor 39 maar nu gelukkig alweer gezakt naar 38,1

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: klopt ik was gaan babyzwemmen, was echt superleuk. wij doen dat hier in Almere in het verwarmde zwembad. Jadelynn had een zwemluier om en daaroverheen haar zwembroekje. gekocht bij de hema. je kan elke dinsdag en donderdag hier in Almere zowiezo babyzwemmen. Wij gaan volgende week weer. De week erna is het niet ivm vakantie.

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Me87 is het nog gelukt met uitrekenen van kdv?

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Sher, oh je moet wel echt naar babyzwemmen. Ik ga eens kijken wat er in Huizen is..

@ Mariah, BEnjamin zit met alles op gemiddelde, zijn gewicht,zijn hoofdomtrek en lengte.

Maar als je bv kolft, weet je precies wat je geeft, en misschien drinkt nora dan meer, dan rechtsreeks aan de borst. Ligt niet perse aan FV bij benjamin, maar hoeveelheid. Benjamin krijgt 150 cc aangeboden en drinkt minstens 120 cc...maar soms ook 180 cc

Benjamin had savonds 38,6 maar de voeding erna (ook badje geweest en geen pyama broek aan) en hij was 1:00 37,6 en vanochtend 37,2..Hij doet het erg goed..

@ minii...meiden ik heb minii gesproken via app en gevraagd of ik kort verslag mocht doen.

Haar zoontje heet Jason.
    Hij is geboren op 31 december 2012
    Hij woog 3075 gram en was 53 cm

Minii heeft pittige bevalling gehad, maar ze maakte het beide erg goed na de bevalling.

Jason en moeder genieten erg van elkaar en Jason doet het erg goed! Hij drinkt en slaapt goed. Minii zal proberen binnenkort even een erichtje te plaatsen.

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Even snel bericht.
    @ roos en kell, erg vervelend zeg. Hoop dat t met jullie beide snel beter gaat.

@ maraih, zou heel goed kunnen dat je te weinig voeding aanmaakt. Vaak zie je dat kindjes juist goed groeien met bv omdat er natuurlijke veyten inzitten. Komt vaker voor dat vrouwen te eeinig aanmaken en dan snap je ook waarom ze zo onrustig is. Wat ik zou adviezeren is dat je een paar keer kolfd om de 3 uur en kijken hoeveel er dan uitkomt. Normaal gesproken zou je aanmaken wat nora nodig heeft maar helaas werkt dat niet altijd zo.

@ sher, leuk joh babyzwemmen. Wil ik ook gaan doen. Enne heb nog niks uitgerekent. Veel te druk gehad.

@ hier dus te druk. Is carnaval hier, haat ik dus ik werk zodat andere kunnen carnavallen. Wel pittig. 5 dagen om 7.30 beginnn en t is super druk op t werk. En vandaag ook nog te weinig personeel. Gister vrouw gehad die ff 3,5 liter bloed verloor. Vandaag te druk waardoor geen pauze heb kunnen houden. Beide dagen ook al overgewerkt. En nu feest vanme vriend. Ga liever naar bed haha. Maarja komt goed. Fijn weekend iedereen.

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: normaal is het bad niet verwarmd en bij babyzwemmen wel. Hoop dat ze het in huizen ook hebben :).

Me87: pittige dagen meis! toch plezier toegewenst op het feest van je vriend :)

Roosje en Kell: sterkte meiden !!

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Sher, achja almere is 15 min rijden hahaha :p
    Wel grappig trouwens dat die moeder van je vriendin hier al meerdere malen op bezoek is geweest hahaha!

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Hey dames,

Hier een uur geleden de vliezen gebroken.
    Was er niet echt op voorbereid.
    Vind t ook eigenlijk doodeng haha.
    gebeurd ook verder.nog weinig.

Xxx

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Spannend kell.. !

Deel Deze Pagina