Ja erg spannend. Hoop alleen niet dat t echt nog n 24u duurt voordat alles op gang komt. Heb nu af en toe krampjes maar verder niks. Vk komt einde vd ochtend. Tot die tijd moet ik zowiezo even thuis blijven.
Zet hem op kanjer! Ik hoop voor je dat het allemaal niet te lang gaat duren. Roosje, jou wil ik even een dikke knuffel geven! Sterkte met alles. Xxxxx Viv
@kell, meid spannend! Zet hem op! Je kan het....Tuurlijk is het eng, maar komt helemaal goed... Er komt oerkracht vrij waar je versteld van staat!!! Hopelijk gaat het voorspoedig, komen de weeen vanzelf opgang en hoeven de weeen niet opgewekt te worden.. SUCCESSSS! Ben benieuwd wat de verrassing zal zijn xxxxxxxxxx
Nona: ja is indd niet ver , zij is mijn vriendin niet meer na wat ze me geflikt heeft gelukkig hihi. haar moeder is wel aardige vrouw . Kell: succes meis en zet 'm op !!
Vk net geweest, alles was verder goed. Komt vnaaf weer trug. Morgenvroeg als ik dan nog niet bevallen ben dan naar zkh. Heb af en toe een kramp en verder niks.
Nou rustig aan doen vandaag.... Ik hou het hier in de gaten.... Ben erg benieuwd naar jullie verrassing!
Ben ook benieuwd naar onze verassing. Blijf t doodeng vinden maar moet niet zoveel nadenken. Moet wel m temp. In de gaten houden. Was iets aan de hoge kant. Heb nu al iets meer krampen.
Ja groot gelijk meid... ik ken haar verder niet..maar begreep wel van haar moeder dat ze tijdhe ontspoord was
Ja daarom, ze is nog steeds van padje af. dat is 1 van de redenen dat de.vriendschap over is. hier: net terug van de HApost, Jade heeft exzeem in haar gezicht en op haar oortjes etc. nu zalfje gehad en hopen dat t minder word.
Jaa Kell ben zo benieuwd!! You go girl! Fijn nona dat je minii gesproken hebt, ben erg benieuwd naar haar mannetje!
Vanmorgen om 5 over half 7 is onze zoon siem geboren. We zijn supertrots en maken t goed. Moet nog wel een nacht in zkh blijven.
Wauw Kell super gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar je verhaal! En een zoon klopte de bijnaam keesje toch hihi. Geniet ervan! Hoop dat je snel naar huis mag! X