Ik heb je vanmorgen al gefeliciteerd, maar nogmaals meis!! Het is een mooi kereltje!! wel grappig dat de geslachten om en om zijn hier tot nu toe .
@ Kell, meid wat leuk een zoon gefeliciteerd meid!! Geniet van elkaar, ik wacht met smart op de foto's xxxxx
@ Kell, gefeliciteerd!!! Super leuke naam siem. Geniet er lekker van. En een nachtje in ziekenhuis is ook niet zo'n ramp, kun je lekker bijkomen en veel hulp krijgen @ Hier, vandaag echo laten maken door de arts. Was rustig op t werk en ze wilde t graag doen toen ik het vroeg. Ik wilde alleen uitwendig dus was de vraag of we iets zagen, want met dit termijn was inwendig beter maar die heb ik donderdag bij de vk. Nou collegas zeiden meot je ff veel drinken dan zie je t beter. En inderdaad, met volle blaas zagen we vruchtzakje met een kindje erin en een kloppend hartje. Toen de arts beter beeld wilde krijgen zagen we nog een vruchtzak haha. Maar daar leek niks in de zitten, proberen beter beeld te krijgen maar lukte niet zo door de volle blaas. Dus ik ff gaan plassen en weer terug maar toen kregen we niks meer in beeld. Dus er is een kans dat ik een tweeling heb maar arts zei we gaan nu even uit van 1tje, enja vaginaal kon ze het wel nakijken of t er 2 zijn maar ik vind dat niet nodig. Dat zie ik donderdag al wel. Ben al blij met dit kloppend hartje en me fototje ervan haha.
Gefeliciteerd Me! spannend zeg als het er misschien toch 2 zijn . Je hebt in ieder geval een mooi kloppend hartje gezien, nu lekker genieten en ben ook benieuwd naar donderdag. wel mooi op valentijnsdag de echo.
nu iedereen bevallen is misschien is leuk om eens onder elkaar te zetten wie er allemaal zijn geboren..
Kell, hier ook nog even van harte gefeliciteerd met jullie wolk van een zoon!! Ga lekker genieten! @ me: misschien toch 2!! Spannend donderdag! Hier wachten op ongi (of niet!).... door vmk is m'n cyclus denk ik wat langer..... als ik woensdag nog niet ongi ben dan ga ik maar eens een testje halen. Nu geen testen in huis, dus ook geen testdrang
Hee meiden, Vandaag de intake gehad bij de VK. Was leuk en heb ook een echo gekregen. En we hebben het hartje zien kloppen! Superfijn. Echo foto is niet zo heel duidelijk want was uitwendig en had geen volle blaas. Maar maakt ook niet uit. Alles zag er goed uit dus ben helemaal blij! Over 2 weken heb ik nog een echo in het ziekenhuis, die afspraak heb ik vanwege dat ik in de MMM zat. En dan 13 maart de termijn echo.
@me, spannend zeg donderdag. Gefeliciteeerd @charise, jij ook gefeliciteerd meid. Nu afwachten op de volgende echo. @viv, ik duim op een posi test.
Nona: Leuk idee ! Char: Gefeliciteerd dat alles er goed uitzag en dat je een kloppend hartje hebt gezien ! Viv: SPANNEND meis, ik gun het je van harte dat het raak is en dat je ook een mooi en gezond kindje mag dragen in je buik. Hier: vandaag met Jadelynn bij de HA geweest om haar mening te horen in vergelijking met de HApost. Onze HA dacht aan contitutioneel exzeem. Ook omdat ik er vroeger ook veel last van exzeem heb gehad. Mocht het over 2 weken niet verminderd zijn moeten we terug komen en dan wil ze dat ik Hypoallergenevoeding ga geven(aantal weken) en daarna weer gewone voeding om te koemelkallergie uit te sluiten. Ik dacht dus dat ze evt een allergietestje bij haar konden doen, maar we moeten het dus een soort van zelf uittesten met voeding. En een klachtenboekje bij houden tijdens het veranderen van de voeding. Ik hoop uiteraard dat de exzeem zal verminden/weggaan.
Ja Sher, ik hoop het ook!! Op zich logisch dat ze geen testje doen bij je dochtertje..... ze drinkt/ eet natuurlijk alleen nog maar melk. Hopelijk valt het mee en wordt het snel minder. Heeft ze er erg last van?
@ char, meid gefeliciteerd met kloppend hartjee!!! Op naar leuke periode!!! @ viv, meid spannend...hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. @joy? meid waar ben je gebleven, ik had toch wel evrwacht dat je hier ook wat berichten zou posten over je zwangerschap @ sher, hoop ook dat minder wordt...ik ga trouwens 25 februari babyzwemmen met mijn schoon moeder in hoofddorp en dan gaan we leuk dagje aan vast plakken, spullen kopen voor paastak en primark..
Viv: ja ze heeft duidelijk jeuk en doet overdag hazeslaapjes. smeer haar gezichtje geregeld in met vaseline. om het wel soepel te houden. Nona: leuk hoor meis, ben benieuwd hoe benjamin het vind. Wij stoppen in Almere buiten met babyzwemmen ivm chloor voor haar huidje en gaan nu in stad zwemmen als het verbeterd vanaf de 22e. Dat zwembad is chloorvrij. maar eerst krijgt ze de 20e prikjes. Leuk naar de Primark, die hebben wij nu ook sinds kort hier .
@ sher, ik heb ook gelezen en begrepen van de arts hier, dat baby pas vanaf 9 weken in contact mag komen met chloor. Dus vandaar dat wij pas 25e gaan. @ viv, wel jammer, maaar betekent wel weer dat je cyclus goed op gang is..! @ droom, ik heb rare droom gehad...dat ik nogsteeds schoppen in mijn buik voelde, maar dat mijn eierstokken dat waren ipv baby hahaha! WTF
viv: Jammer meis! nona: het rare is dat ze allemaal wat anders zeggen. de 1 zegt vanaf 6 weken zwemmen. de ander zegt na de 1e prikjes en nu hoor ik vanaf 9 weken hihi. Wij gaan vanaf de 22e (na haar prikjea) zwemmen in een bad zonder chloor. is op zoutwaterbasis en schijnt goed te zijn voor kindjes met gevoelige/beschadidgde huid.
@ Sher, wat raar zeg. Najah benjamin is dan 9 weken en heeft z'n prikjes al ggehad. DUs alle dingen die we hebben gehoord tot nu toe, daar voldoen we aan!