We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik vind het echt knap van jou en Viv, ik ben daar te ongeduldig voor hihihi ;)

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Leuke namen! Ik zou kiezen voor Hailey-Jade.

@ kell: ik vind het af en toe ook moeilijk..... maar hou ook vol! :-D

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Oei nu word het lastig haha, de stand van de paar mensen die het weten is nu bijna gelijk hahaha

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik vind aimee leuk hoor. maar ik ben echt een.hailey fan.

maar erg lastig hoor als ik engels mooi vind en hij ned.
    wil dan best water bij de wijn doen maar dan wel mijn soort ned. namen.

ja viv vind t soms echt moeilijk. vooral omdat je maybe een gevoel.of.voorkeur hebt en dadelijk.blijkt t anders

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Geven jullie dan ook bij elke echo aan het geslacht niet te willen weten of heb je stiekem al een klein iets gezien Viv??

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Mijn laatste echo was met 10 en een halve week, dus daar kon je geloof ik nog niks uit opmaken. En volgende week bij de 20-weken echo zeggen we wel dat we het niet willen weten.

@ kell: ik heb geen voorkeur, dus dat maakt het wel wat makkelijker. Ben heel erg blij dat ik zwanger mag zijn.... nu nog hopen dat het gezond is (en uiteraard gelukkig wordt!). Ja, ik weet het..... het klinkt cliché..... maar zo voel ik het :)

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mooi gezegd!!

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ben benieuwd wat de rest van de meiden zeggen haha.

Aimee-Jade is nu 3x gezegd
    Hailey-Jade is nu 2x gezegd

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    viv, zo is het ook hoor. ben het daar helemaal mee eens.
    maar heb vroeger altijd gezegd ik wil graag eerst een grote broer die voor zn kleine zusje kan zorgen ;)

Ook hebben wij sterk het gevoel dat het een jongen wordt.
    dus vind het gewoon lastig. Je gevoel zegt jongen. we willen het niet weten en is dan wel even appart denk ik als er een meisje uitkomt haha. maar nattuurlijk even leuk en even gewenst ed hoor. Begrijp me niet verkeerd.

Maar sher, roepnaam is dan hailey of is het dan ook echt 2 namen?
    vriend heeft nl een nichtje die lina-may heet. vindt ik ook echt geweldig, En het is gewoon 1 naam laat maar zeggen.

wij vonden allebei isabelle/a ook leuk.
    maar goed we zijn nog niet echt heel erg namen aant het vastzetten. Misschien over paar weken een keer echt goed nadenken en een top 5 maken.

batt. van telefoon is leeg. dus kan soms ff snel spieken via de comp. op werk.
    nog 3 mensen in bed gooien en dan liggen ze er allemaal in

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja, ik ben ook benieuwd! Hoe dan ook, jullie meisje krijgt een prachtige naam! :D

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nee het word dan 1 roepnaam, dus of Hailey, of Aimee. We doen eigenlijk hetzelfde als bij onze zoon, hij heet Ryan Jeremy, maar zijn roepnaam is Ryan

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik duik mn koffertje nu is,morgen ochtend vroeg mn b12 shotje en dan ben ik weer online tot half 4 om de dag door de komen hihihihi

slaap lekker meiden! xx

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Trusten sher! Ik denk dat ik er ook zo vandoor ga.... ben eigenlijk benieuwd naar Minniii haar echo......

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hier iedereen in bed.
    maar dienst is pas om 23.15 afgelopen. Maar goed moeten nog overdragen aan nachtdienst dus.

was met vakantiekracht. hele lieve meid hoor.
    maar loopt me overal achterna.
    als ik zeg ik ga even dit of dit doen bv. even de voordeuren dicht dan loopt ze me weer achterna.
    zo ff geklaagd.

dadelijk thuis ff lekker voor de tv.
    daarna douchen en het bed in. Lekker door laten luchten in de slaapkamer.

Morgenvroeg ga ik zwemmen met mams.
    ff lekker iets doen. goed voor mn rug en maybe mn energiepeil ed. gewoon alles er ff uit.

daarna op bezoek bij een kennis/vriendin.
    zij heeft ook een kleine van 3 mnd dus altijd leuk.
    kan bij haar ook goed met mn verhaal terecht ed. dus....
    in de middag lekker niks doen. denk met filmpje op de bank ofzow

nou trusten dames.

xxx

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ kell: lekker dagje dus voor de boeg.... geniet ervan!! Fijn ook dat je effe met een vriendinnetje kan kletsen..... geeft ook altijd weer energie.

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heey

Door jullie had ik ook trek in patat. Dus heb manlief lekker gestuurd naar smullers om patat te halen. Heb paataatje speciaal gegeten :D

Sher. Ik vind Aimee jade mooier :D

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Reageer alleen effies op de namen hoor.

Aimee is een franse naam uitgesproken als emmee dus minder engels als Ryan. Als je t uitspreekt als eemie dan zou ik Amy schrijven. (zo heb ik mijn vlindertje* van de miskraam genoemd ook al wist ik t geslacht niet, mooie naam dus!!)

Hailey vind ik leuk alleen hoor je wel veel.

Spreek je Jade uit als jaade of als djeed?

Ryan & Hailey vind ik leuker klinken, hoewel ik Ryan & Amy ook erg mooi vind.
    Aimee vind ik prachtig alleen qua klank wat minder bij Ryan.

Succes met kiezen en je kunt altijd bij de geboorte nog kijken welke echt past he?! ;)

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik zou ook gaan voor Hailey, ik vind Hailey ook beter bij Ryan passen en bij Jade...

Daarnaast kom je Aimee veel vaker tegen in dagelijks leven dan Hailey...

Als ik zo die namen hoor, ben ik zo bang dat 1 van jullie de naam hebben die ik al vanaf ebgin in gedachten heb haha!

Ben weer aan werk, nog niks nagelzen sorry..

@ minii...hoe was het??

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    nona, en wat had jij in gedachten dan ;p?

zal me eens gaan omkleden. ff de hond uitlaten en dan heerlijk ff zwemmen.
    vanmiddags eens de extra echo en kraamzorg ed regelen.
    vind dat zo raar om nu te doen. kan we paar weekjes wachten nog maarja heb het maar liever al gedaan.

20. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Sorry dat ik zo laat pas reageer mar de echo liep mega uit en erna nog spullen halen en toen ik thuis kwam heb ik de slaapkamer nog even klaar gemaakt... Vloerbedekking was gelecht natuurlijk.... nou...nou...nou wa een rotzooi is dat zeg om het erna te stofzuigen.... al die lossen dingetjes erop bah!! maarja het is gedaan... Toen het volledige bed weer terug ( heeeeerlijk na 5 weken, Toppie geslapen ) de nachtkasjes en lampjes enzo terug de tv hangt weer aan de muur:)... Heerlijk...

Dat hebben we allemaal gister avond nog even gedaan.... Manlief moet alleen vanmiddag even nog het rolgordijn ophangen en de gordijnen en de plinten doen dan is onze slaapkamer weer klaar!!!!

Daarna hebben we het nog even erg gezellig samen gemaakt in de slaapkamer hahahaha.... Ff onze nieuwe mooie grote slaapkamer ingewijt whahaha

Gelukkig is manlief om 1 uut huis vandaaf dus als ik thuis kom is er een hoop al gedaan.

De echo ging super goed... die kleine liet alles goed bekijken en alles was perfecto.. Bloedsomloop gezien was ook goed....

Toen hij de echo starten hebben we zo iets mooi`s gezien... die kleine lag met ze gezichtje naar de camera... waardoor je heel de skelet van het gezicht ziet... oogkassen enzo....

de echo man ging heel hard lachen en zei, kijk is goed naar de oogkassen... je zag in de oogkassen zijn oogbol van links naar recht gaan..... Zo mooi!!!! ze oogjes zijn dan nog wel dicht maar hij was op zijn manier al aan het kijken.... Super gezicht was het...

De echo man had dit nog nooit eerder gezien... Als je zelf je ogen dicht doet en dan naar links en rechts kijkt zien de mensen toch ook je oogbol heen en weer gaan....? dat zagen wij dus op de echo... Cool he.....

En het was nog steeds een jongetje hahahah nu wel een leuke foto van de onderkant gehad.... je ziet ze billetjes goed en ze piel... hahahaha.... Maak vanmiddag even een foto van de echo want hij ligt in me auto... vergeet hem net mee naar binnen te nemen hier op werk...

@ Weekend.. Bijna weekend meiden.... jooeehoeee yeeaahhh super veel zin in dit keer ( NOT )!!!! hahahahaha

Is het al zondag ??? hahahaah erg he!!!! Hb er vanacht weer fijn over gedroomd......

Voel me net een kreng hahahahah

xxxxxxxxxxxx

P.s. Sher vind je tweede naam indd mooier dan de eerste.... Succes vandaag! spannend he hihih

Deel Deze Pagina