We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    als het lukt zal ik morgen snel bijlezen en schrijven.
    Hier steeds druk bezig met de bv die niet echt op gang wil komen....

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Nona haha leuke dromen heb jij.

@ Vivian, gelukkig wel een mooie cyclus. Op naar de volgende rake ronde :p Kan je bij ons aansluiten.

@ Kell, Hoop dat het snel lukt met de borstvoeding.

@ Hier, morgen echo bij verloskundige. Ben benieuwd of t er 1 is of toch 2.
    Gister was vriend jarig, hij viert et zaterdag en dan gaan we de familie vertellen. We hebben roze en blauwe slingers met ooievaar erop gekocht en gaan we in de kamer hangen. Ben benieuwd naar de reacties.
    Op het werk is iedereen al op de hoogte en de vrienden ook. Nu dus alleen familie nog.

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Me87: spannend en natuurlijk ook veel plezier bij de echo. en uiteraard nog gefeliciteerd:)

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Kell hoop dat je bv snel op gang komt! Hier ging het ook pas dag 4/5 ineens goed. Hopelijk horen we snel iets van je ben erg benieuwd! Geniet je wel?

Me succes vandaag ben super benieuwd naar de echo!!

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Het is er 1, gelukkig haha. Mooie echo gehad. Ben wel 3 dagen terug gezet. Maar daar kan je nu weinig van zeggen. Ik laat ff mijn eigen berekening doorgaan en dan zie ik bij de 11 weken echo wel of het echt minder is.

Vandaag start ik op de verloskamers. Spannend. Ga maar eens valentijnskindjes opvangen :p

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: Haha, gelukkig maar eentje!! ;) Fijn dat het er goed uit zag in ieder geval.

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Me: gefeliciteerd meid. 3 dgn is gelukkig te overzien :).
    Succes op de verloskamers!!

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Keb nog niet echt bijgelezen etc, sorry.....

Maar moet met siem weer naar het zkh.
    Hij is toch iets te geel....en moet onder de lamp.
    Hoop dat ik ook blijven mag.
    Heb net de bv goed op gang.

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hè bah dat is minder Kell!! Tuurlijk mag je blijven voor voedingen/ evt kolven bv stimuleren ze echt wel in een ziekenhuis:) iig fijn dat die op gang is.
    Hopelijk mag je kleine mannetje snel weer naar huis!

X

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier loopt m'n productie naar m'n gevoel terug en krijg het tot nu toe niet omhoog hoevaak ik m'n meisje ook aanleg. . Erg vermoeiend zit rond de 6 tot 10 voedingen per dag en meestal drinkt ze langer als een uur!! En nog niet helemaal tevreden.. Volgende week extra wegen als ze dan nog niet goed gegroeid is wil ik afbouwen naar ochtend & avond bv rest fles:( baal er enorm van t voelt alsof m'n lichaam me in de steek laat mja dit is ook niks kan nergens meer op m'n gemak heen omdat ze om de 2 uur weer komt overdag en ben nou niet t type die haar kind overal aan de borst legt

Heb ook gesolliciteerd naar een parttime functie hier in de buurt en mag op gesprek komen! T is maar voor 6 maanden maar kan ik mooi even wennen om te kijken of ik het wil/kan.
    Toch ben ik er nog niet zeker van diep in m'n hart wil ik de komende jaren lekker huis mama zijn.
    Nona jij ook alweer bijna werken?

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat is het stil hier:(

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden!

@ kell: Hoe gaat het nu met Siem? En met jou?

@ mariahh: Naar watvoor baan heb je gesolliciteerd? En vanaf wanneer zou dat zijn dan? Inderdaad met 6 maanden kan je kijken of het bevalt ja of de nee. Alles verder goed?

@ alle andere meiden: Gaat het goed met jullie allemaal?

@ hier: Langzaamaan weer in de klusmodus ;) 12 maart m'n nod in ieder geval.

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mariahh: spannend meis, ben benieuwd wat voor werk je wil gaan doen.

Viv: Ik duim uiteraard weer mee deze ronde!!

Kell: hoe is het nu met jou en je gezinnetje??

Nona: zag dat he bijna weer aan de slag moet :(. ga je fulltime of partime?

Zwangere meiden: hoe voelen jullie je? en gaat verder alles goed?

Hier: Jadelynn krijgt morgen haar eerste prikjes. Het ging hier thuis weer niet helemaal lekker met onze oudste, maar we gaan weer de betere kant op. De kleine meid heeft sinds een aantal dagen oorbelletjes :). verder begint ze aardig te lachen (nog wel zonder geluid) en begint ze af en toe geluidjes te maken :).

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hallo dames,

Hier eindelijk tijd om wat te schrijven.
    zal eerst ff stukje bevalling doen:

Zat. om 5.45 braken de vliezen.
    Om 1u kreeg ik weeen om de 10 min.
    Na een uur werden dit al weeen om de 5 min.
    Om half 6 savonds de vk gebeld. Helaas was zij in het Ziekenhuis.
    Omdat ik toch in de zkh bevallen wilde moesten we daar heen voor controle. Helaas pas 2 cm. Om 21u nog steeds 2 cm. Weeen opwekkers gehad. Om 00.00 uur 4 cm. Ik had toen al een paar uur erg last van rugweeen die ik bijna niet op kon vangen.
    Lang nagedacht maar toch een ruggeprik genomen.
    Deze heeft maar 1 uur verlichting gegeven. Het volgende uur kreeg ik weer enorme rug weeen. Na 1,5 kon vk pas even kijken want ze had een bevalling. Ik had toen volledige ontsluiting.
    Ik was dus in iets meer dan een uur tijd van 4 naar 10 cm gegaan.
    Vandaar dat de weeen ook door de ruggeprik heen kwamen.
    Persen heb ik 1,5 uur over gedaan. Het hoofdje wilde er niet uit.
    op het laatst heeft de gyn geholpen door op mijn buik te duwen.
    En om 6.34 is Siem geboren.

Omdat ik er een uur langer over had gedaan dan mocht (na breken vliezen) moesten we nog een nacht in het ziekenhuis blijven.
    Achteraf niet zo erg want werd wel goed op weg geholpen met de voeding ed.

Geef nu bv, duurde even voordat dit allemaal goed op gang kwam en ook voordat Siem het goed dronk. Ik gebruik het tepelhoedje nu.
    Heb daardoor wel een dag langer kraamzorg gehad al miste ik de 1e dag al.
    Na de 4e dag moest Siem weer naar het ziekenhuis omdat hij toch wel geel zag. Met het hielprikje hadden ze meteen bloed afgenomen om te controleren. Ik zat toen net nog wat met de stuwing en de kraamtranen dus heb de hele avond in het zkh gehuild.
    Vond het zo zielig, hem zo naakt onder die lamp.

Gelukkig gaat nu alles goed. Vandaag eerste dag dat kraamzorg weg is.
    Nu wat meer tijd voor mezelf en hoe ik het wil indelen.
    Dus ook eindelijk tijd voor een berichtje...:)
    Zijn gisteren en vandaag lekker naar buiten geweest en naar schoon/ouders gelopen.

Ik heb alleen nog last van de hechtingen dus lopen gaat nog niet zo.
    Ook natuurlijk nog wel snel moe.
    Nu gaat het echte leven beginnen.

Zal wat fotos bij sturen. zal straks de rest ook ff bijlezen en reageren.
    Moet zo eerst ff gaan voeden.

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    even nog 1

Bijgevoegde bestanden:

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mooi verhaal Kel!! Geniet maar lekker van je gezin

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah en Sher, Ja meiden deze mama gaat weer fulltime werken ...Ben een carrierebitch he ;) Ik moet zeggen, heb erg veel zin om te werken hoor! Tuurlijk heerlijk mijn kleine man, maar werken vind ik ook wel weer lekker...

@ Kell, mooi verhaal meid, Je hebt nog best pittig gehad met persen. Benjamin zat schuin in bekken en zijn hoofdje bleef hangen, dus dat is best zwaar. Had ik ook moment dat je dacht. JEETJE, hij wil niet, wanner kom je nou hahaha:p

@ hier, erg druk met studie en verkoop van ons huis...dus erg druk bezig..daardoor beetje afwezig. Hier gaat erg goed. Benjamin groeit erg goed en we zijn ebzig met slaapritme.

Hij gaat nu op vast tijdstip in bad en dan krijgt hij z'n laatste fles. Hij slaapt dan om 21:30 ...
    Hij werd de eerste 4 dagen tussen 2:00 en 3:00 wakker, maar we hebben nu eerste avond gehad dat hij om 4:45 wakker werd. Dus we hebben profijt gehad. Dus dit gaan we zo volhouden..

Benjamin is ook een kletskous aan worden, heletijd brabbelen en lachen...hahaha zooooooo leuk

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: bedankt voor het meeduimen! :D
    Gelukkig dat het met je kleine grote man weer wat beter gaat. Hopen dat het nu zo wil blijven doorgaan!!

@ kell: Goed te lezen dat alles nu goed gaat met Siem en jou. Over die kraamtranen heb ik al meer gehoord..... ach... zijn ze er maar uit nu he?! En wat een schatje is het zeg..... nu volop genieten met z'n drietjes dus :)

@ nona: volgende week weer aan de bak he?!! Zie je er tegenop om die kleine hele dagen te moeten missen?

@ hier: vanavond manlief weer verleiden.... hij is een avond op stap met vrienden, dus hoop dat hij niet te laat thuis is, haha!

XXXXX Viv

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ vivian, jaa meid nog een paar dagen...En heel symbolisch slik ik de laatste pil op maandag....en dat is tevens laatste dag van verlof...Dus elke dag dat ik de pil neem, wordt het even benadrukt hahahaha!
    Tuurlijk zie ik ertegen op om hem te missen, maar ik heb wel veel zin om te werken!

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meiden, onze groep begint toch niet uit te sterven he???

Deel Deze Pagina