We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Daar lijkt 't wel een beetje op.....

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Sorry, ben beetje druk geweest en daarom niet de tijd gezocht hier te reageren.

3. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Nee joh Mariahh!! We sterven niet uit hier hoor! ;)

Vandaag meest vruchtbare dag volgens de berekeningen, vanavond weer aan de klus. Zijn nu lekker om de dag bezig.... dus dat houden we deze week nog even aan..... daarna 'mag' het weer elke dag!

Hoe is het met jullie meiden??

XXX Viv

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Spannend Viv :)!!

hier vandaag een rustig dagje, morgen naar de tandarts.
    ik moet al een tijdje een wortelkanaalbehandeling maar heb het elke x uitgesteld haha. morgen dus maar even langs en als goed is gaan ze diezelfde middag aan de slag. hebben jullie wel is een wortelkanaalbehandeling gehad?. heb liever day ze de kies eruit trekken ipv zo'n behandeling haha

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Sorry dat ik hier niet zo vaak meer kom!!
    Alles gaat goed, morgen ochtend krijg ik weer een echo, en vind het toch wel weer heel spannend. Hopelijk is alles goed en is ons Vlekje goed gegroeid.

Mijn schoonzusje had vandaag de termijn echo, alles is goed en super om te zien, ze had filmpje en foto gestuurd. Ze is nu 11w2d, en ze is 2 weken voor mij uitgerekend. :D
    We dachten dat we maar een weekje verschilde maar is toch 2 weken. Leuk hoor, zij is gewoon al bijna 12 weken. :D

Viv gaat binnenkort ook aansluiten he schat? :D
    Dan kunnen we met z'n 3 ouwehoeren over het zwanger zijn terwijl de rest kletst over hun ukkies. :D

Ik ga mijn best doen om wat meer te komen kletsen hier! :D

Xx

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen!

@ sher: succes vandaag bij de tandarts! Hopelijk krijg je genoeg verdoving en heb/ krijg je niet teveel last.

@ charise: Succes zo met de echo..... enne.... ik hoop natuurlijk heeeeeel snel aan te sluiten. En als dat niet lukt..... iets minder snel ;)

XXXXX Viv

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sorry meiden ik kom ook snel weer uitgebreid reageren!! Ben aan het afbouwen met bv want t ging niet, Noor krijgt nu 3x borst en 2x fles dat geeft ons allemaal meer rust. Wil naar de 2x borst en 3x fles. Ze slaapt door de flesjes die ze nu erbij krijgt van 23:00 tot 7/8 soms wel tegen half 9!! Wat een verschil hè voor de rest super kiespijn vandaar dat ik er niet echt ben :( ik ben bang voor de tandarts en heb voor vrijdag een afspraak want dan kan me vriend mee ik durf niet eerder! Lig dus hele dagen op Bed te jammeren vd pijn omdat ik door de bv natuurlijk alleen PCM en af en toe 1 ibu mag :(
    Ohja Nora groeit nu ook goed gelukkig vorige x zag je een knakje in haar groeilijn hij haat nu weer mooi omhoog ze is nu 4500 Gr en 55 cm en bijna mt 50 uit 56 zit mooi nu! Wanneer zouden ze naar 62 gaan en hoelang zitten ze daar ong in?

Xxx

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @viv dank je wel en het viel reuze mee de wortelkanaalbehandeling.

@mariah fijn dat je nu meer rust hebt meis en kwa maat verschilt t echt. Jade heeft nu 56. ligt er ook aan hoe snel noor groeit. ik ben ook erg bang voor de tandarts, maar ik heb sinds kort een nieuwe en vandaag voor t eerst behandeld voor wortelkanaal en viel me echt mee :). voelde het verdoven niet eens.

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Wou nog even snel laten weten dat alles goed was op de echo.
    Echt super mooi om te zien. We hebben het op DVD. En ook even in 3d gekeken, echt superleuk dat ze dat deden daar.

Helemaal blij dus! :D

Ik heb het filmpje op youtube gezet, misschien dat ik de link over paar dagen verwijder, want mijn naam enzo staat er op.
    Echo 9w2d - YouTube

Xx

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Mariahh vervelend trouwens van je kiespijn zeg, bah. Hopelijk kan de tandarts iets doen. Beter dat dan die pijn toch?

Sher, fijn dat mee gevallen is bij de tandarts.
    Ik vind het zelf ook altijd wel mee vallen, had eerst nog nooit verdovingen gehad (deed vullingen altijd zonder), maar toen ik naar kaakchirurg ging moest ik wel, en was ook bang voor, maar valt inderdaad erg mee die prikken.

Je kan beter dat hebben dat de pijn.

Sterkte meiden!! Xx

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden,

Hier ook beetje drukjes. Sorry dat ik even ego reageer.
    het gaat beter met mij. hoef geen catheter meer te gebruiken. was wel bacterie gevonden in me urine. misschien moet ik antibiotica gebruiken maar dan ik geen bv ggeven. pff moeilijk. ik had pijn bij het plassen maar dat is ook nu over, misschien hoef ik geen ab te gebruiken.

Maandag zijn we voor het eerst naar CB geweest. E. is goed gegroeid en aangekomen hihi. Ze was 50 cm toen ze geboren was en nu 55 cm.

Geboortegewicht:
    3395 gr

Kraamweek dag 3:
    3200 gr

Kraamweek dag 5:
    3305 gr

Kraamweek dag 8 (laatste dag):
    3435 gr

24/02/13
    4280 gr

12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Charise, leuk dat filmpje.

@ Sher, fijn dat de behandeling meeviel. Kan je nu weer ff vooruit. Alles goed met jou en de kleine? Wanneer moet je weer aan het werk?

@ Vivian, klusze. Hoop dat je snel aansluit.

@ Maraih, ooh dat is echt heel erg die pijn. Hoop voor je dat t vrijdag opgelost is bij de tandarts. En gelukkig dat je kleintje t nu beter doet met combi van fles en borst.

@ Roosje, Fijn geen catheter meer. Lijkt me idd heel gedoe, en dat irriteert natuurlijk ook de plasbuis, misschien heeft die pijn daar ook mee te maken. Kan je nu ook meer genieten?

@ Nona, hoe bevallen je eerste dagen werk?

@ Hier, lekker vrij vandaag en morgen. Alleen t huis is een ramp dus moet eigenlijk echt aan de slag. Maar ben zo moe. Gister hele drukke avonddienst gehad, geen tijd om te eten. Was k echt ff niet goed van. Om half 12 voor t slapen snel tosti gegeten maar is natuurlijk ook niet alles. Ben ook pas net wakker nu dus doe gewoon rustig aan en zie wel waar k aan toe kom.
    Vanavond wel weer sporten. Ben nu al een tijd niet geweest maar ga t nu weer oppakken.

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @Me87 met mij en de kleine gaat alles goed, dankje. Ik moet direct na pasen weer aan de slag. Jade gaat vanaf de 18e wennen op kdv. het huis is hier en dan ook ff rommelig nu met 2 kids haha. ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik weer werk, dan kom ik handen te kort hihi. nu kan ik nog elke dag aan de poets. jij lekker op je gemakkie nu ff alles doen en heerlijk rusten zolang als t kan. straks heb je het druk zat. hoe gaat t verder kwa misselijkheid en andere kwaaltjes?? hoop dat je lkkr kunt genieten van je zwangerschap

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wauw char ben in love :) mooi hoor!!
    Me gaat met jou zwangerschap ook alles goed?
    En joy hoe is het daarmee spreekt iemand die nog?

Roosje ik heb ook een bacterie overgehouden aan de bevalling en een ab kuur liggen. Heb je een kolf apparaat? Dan kan je een voorraadje kolven. Ze groeit iig super goed zeg!

Weet niet of ik op iedereen heb gereageerd maar m'n kleine meid word wakker

Xxxx

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hier weinig kwaaltjes. Vooral moe. Misselijk heb ik maar week of 2 last van gehad. Gister toch niet gesport want me vriend had geen zin. Zit ie al weken te zeuren dat ik moet gaan, maarja. Heb wel de was weggewerkt. Vandaag stofzuigen en dweilen.
    Ga vanavond uiteten met vriendinnen. Lekker.

Joy? weet niet, niet meer gesproken.

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik spreek Joy ook al een tijdje niet meer, dus ook geen idee!

me: gezellig uit eten, waar ga je eten ? geniet er van:)!

17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Meiden,

ben even afwezig geweest, sorry.

Afgelopen dinsdag was mijn verlof officieel verlopen. Ik ben uitdienst gegaan, dus moest veel dingen regelen.

Aankomende maandag is mijn eerste officiele werkdag. Ben benieuwd hoe ik het weer ga vinden fulltime werken. Ik merk wel dat ik savonds en in weekend erg aanhankelijk ben geworden aan die kleine. Vind zo heerlijk moeder zijn...

@slaapritme, Benjamin doet het erg goed. Hij slaapt van 21:30 tot 8:30. Heerlijk...Soms heeft hij onrustig nachtje, maar over algemeen..

Hij drinkt nu sommige momenten al 210 CC, kleine dikzak haha!

@ tandarts, vervelend zeg!! ik meot binnenkort verstandskiezen laten doen.

@ Yvet, meid gaat hard, nu alweer 10 weken ...nog ff en dan 12 YEAHHH

@ Char, leuk filmpjee!!

Binnenkort heb ik weer telefoon!! Dan kunnen we weer appen, fijna avond meiden!!!!

xxxxxxx

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nona: spannend meid, nieuwe baan etc :)
    Hier zijn we begonnen met 150 cc om de 4 uur en tot nu toe gaat het prima :D!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

19. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Bedoelen jullie dan 150 cc water of in totaal? 210 is dan wel veel zeg hihi m'n bv is bijna over t is per dag nog maar ong 100 cc dus t is mooi geweest. Hier krijgt Nora 2x 150 cc en 2x 180 cc en 1x bv met 60 cc extra fv

Nora slaapt ook goed! Van 12 tot 7/8 uur :) maar nona jij geeft dan al vroeg de laatste voeding! Wat zijn jou tijden dan precies?
    De ochtenden slaapt Nora nu in haar eigen kamertje in haar ledikant nog even wennen maar t gaat steeds beter. Ook begint ze te spelen zo leuk! Muziek is favoriet hier! ( mama word nu al gek hihi)

Zwangeren?? Hoe gaat t met jullie?

Sher had jade al oorbelletjes? Ik durf t niet haha

As week 2e vaccinaties bleh:(

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mariah: ja 150 water met 5 scheppen. en ze heeft indd oorbelletjes :). We deden het vlak voor een voeding. ze heeft hooguit 30 sec gehuild. daarna was het goed :)

Deel Deze Pagina