We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @me87, ik heb gekozen om geen antibiotica te gebruiken,ben bang dat ik geen bv kan geven. Heb nog bij het uitplassen beetje pijn in me buik. Doordeweeks was het een beetje over maar nu is het teruggekomen maar heel licht. Als ik nog pijn had moest ik naar het HA. Misschien ga ik wel morgen langs HA.
    Ik kan nu meer genieten idd, heel apart gevoel hoor
    Hoe gaat het met jou.?

@mariahha, ik heb geen kolfapparaat. Wil ook geen AB gebruiken eigenlijk. Ik ga toch even overleggen met de HA.
    Ja ze groeit gelukkig goed terwijl ik dacht dat mijn bv niet genoeg was.
    Ik heb geen enorme productie maar is wel genoeg.
    Geen last van tsr, stuwing haha. Borsten zijn gewoon soepel.
    Jij ben dus bijna overgegaan naar fv?

@nona, aah jij heb je ritme al te pakken. Fijn hoor. Ik werk al een jaar niet, heb er eigenlijk wel zin in :D

@sher, hoe gaat hjet met jou?
    En de andere meiden? Hoe gaat het?

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Even een samenvatting hier :D

Met Eslina gaat het goed. Ik geef volledige bv. In het begin gaf ik ook bijvoeding omdat ik dacht dat mijn bv niet genoeg was. Bij CB geweest en goed aangekomen dus probeer geen bijvoeding te geven.
    Ik heb geen enorme productie maar het is wel genoeg denk ik dan.
    Slapen gaat hier ook goed gelukkig. Laatste tijd slaapt ze overdag heel veel. Alleen met voeden wakker. Maar dan wil ze vanavond van ongeveer 6 uur tot avond 00:00 niet echt slapen. Dus ga proberen overdag minder te laten slapen.
    Ik probeer ook meestal om 00:00 te voeden zodat ze snachts later wakker wordt.
    Tussen haar voedingen zit meestal 3 a 4 uur. Heeel soms eerder om de 2 uur. Dt komt omdat ze niet veel drinkt, ze valt tijdens voeden in slaap,vindt ze lekker. Dan laat ik haar slapen of probeer verder te laten drinken. In het begin was het bijna 30 min voeden en nu ongeveer 15-20 min
    Vooral snachts valt ze gelijk weer in slaap,maar dan wordt ze in de ochtend eerder wakker.
    Ik voed haar meestal tussen 23:00 - 01:00 en dan wordt ze tegen 05:00 - 05:30 wakker. Als ik haar eerder geef wordt ze 04:00 wakker.
    Overdag heeft ze geen vaste voedingstijden. Wanneer wakker is voeden :D

@poepen, ze poept al bijna een week niet. Is dat normaal? Wat kan ik doen?

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Roosje: infacol kan wellicht helpen. hier gaat alles goed. Jadelynn krijgt sinds vandaag om de 4 uur 150 cc. Verder zijn we druk bezig haar zelfstandig in slaap te laten komen en in haar eigen bed.

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Goede morgen meiden,

Heerlijk dat praat over baby'tjes! Ik kan helaas geen antwoorden geven op jullie vragen, want heb er (nog) geen verstand van. Maar jullie kunnen elkaar genoeg helpen lees ik al.

Hier op het wachtbankje..... afwachten maar weer. 12 maart is mijn NOD.

XXXX Viv

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Spannend Vivian. Duim voor je.

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik duim voor je viv!! Zou zo leuk zijn jij ook nog!
    Noortje krijgt 180 + 6 3x per dag en 2x 150 + 5 ben benieuwd wat ze gegroeid is nu!! Merk gewoon dat ze groter word. Sinds vandaag maat 44/50 de kast uit nu 56&62 in de kast en dus allemaal leuke nieuwe kleertjes wat ze aankan :)

Roosje met bv vind ik dat wel erg weinig! Doe van mij had met volledige bv zo 4 poep luiers op een dag en nu met fv 1
    Kan je t CB niet bellen?

Iemand nog tips voor een enorm droge baby huid ( schrale plekjes) bepanthen/ sudo helpt dus ook niet erg :(

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Sher jij nog tips voor t zelfstandig slapen? Hier is het nog lastig ze slaapt heel onrustig en begin snel te huilen ( echt ontroostbaar!) zodat ik haar wel moet pakken elke ochtend probeer ik t weer maar helaas niet langer als 30 min. Savonds ben ik te moe waardoor ik haar bij mij op de kamer hou omdat ze dan goed slaapt en door slaapt tot 7/8 uur. In haar eigen bed duurt het +- 1 uur voordat ze slaapt en ze word rond 3/4 uur onrustig. .
    Oefen het elke ochtend weer vol goede moed mja nog geen succes

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Jammer dat t zo stil is hier :(

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mariahh: ik lees nu je berichtje over slapen sorry, ik krijg op de 1 of andere manier geen melding als er een bericht is hier, behalve als ik op het topic klik:s
    Jadelynn slaapt sinds afgelopen nacht heerlijk door. Zelfs een aantal uur in haar eigen bedje. Onder de deken sliep ze elke x niet zelfs.niet als ik haar bedje verwarmde. Wij zijn begonnen met een slaapzakje en sindsdien (want dan blijft.ze.dezelfde temp omdat ze.de.slaapzak al.aan heeft bij de laatste.fles) en daarna gaat ze slapen. Misschien heb je er wat aan meis

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Correctie slaapt door sinds afgelopen week!!

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Morgen nod, maar geen kwaaltjes, dus ik denk dat ik morgen of over een paar dagen gewoon ongesteld wordt. Niet heel erg, want ik ga donderdag een paar dagen met mijn vent weg en dan kan ik gewoon de sauna in!! Hopelijk daarna dan wel snel weer een keer raak en graag alles gezond!

XXXXXX Viv

12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Viv, toch hoop ik voor je dat t raak is en dat je niet ongesteld wordt. Maar toch ook heel veel plezier gewenst, lekker paar daagjes weg samen.

Ik heb vanaf nu vakantie, 3,5 week. Heerlijk heb er echt zin in. Morgenvroeg termijnecho en intake. En dan ga ik van de week toch maar eens wat praktische dingen regelen als kraamzorg en kinderopvang enzo. Volgende week donderdag vertrekken we lekker naar de zon voor 2 weken. Heerlijk.
    Ik voel me ook veel beter sinds paar dagen dus hoop dat dat op vakantie doorzet en ik lekker kan genieten. Heb er zo'n zin in.

Verder begin ik het super naar me zin te krijgen in het werken op de verloskamers. Kan eigenlijk al zelfstandig vooruit. Niet normaal in 3 weken zoveel geleerd, nooit verwacht dat ik het ook zo snel op zou pakken en het nu al zo goed gaat.
    Alleen problemen met nachtdiensten. Heb ik gemeld bij leiding maar ze zegt niks te kunnen doen voor mij (terwijl ik niet verplicht ben nachten te draaien in zwangerschap) en ik moet dus gewoon tot 20 weken door blijven gaan met nachtdiensten. Echt balen maarja probeer me er maar doorheen te slaan.

Hoe is het met de rest?

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Viv: spannend meis! hoop toch zo dat het raak is :). Geniet lekker van de dagen met je man!!!

Me: succes en veel plezier met de echo straks. en uiteraard lekker genieten van je vakantie. waar gaan jullie heen?

Hier: per 26-3 geen werk meer, gaat slechr met het bedrijf helaas. Jadelynn sliep snachts door, tot afgelopen nacht. Toen kwam ze ineens om 03.00 uur weer. Verder mag mijn oudste afzwemmen de 30e en gaat het daar nu ook weer even wat beter mee. Hij heeft ondanks dat hij geregeld wat mist een heel goed rapport :)

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ me: Lekker genieten nu dus 3,5 week! Wel ontzettend balen dat ze op je werk geen rekening met je houden zeg. Succes met de termijnecho!

@ sher: Wat vervelend dat je geen werk meer hebt. Ga je wel op zoek naar iets nieuws nu? Wat goed dat je grote kleine man mag afzwemmen!

@ hier: vandaag nod, we zullen zien wat vandaag of de komende dagen brengt. Zelf denk ik echt dat m'n ongi eraan gaat komen omdat ik dus echt geen kwaaltjes heb.

XXXXXX Viv

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ viv, nog even afwachten dan.

@ Sher, ohjee en nu idd? Ander werk zoeken?
    Ik vlieg naar miami volgende week, daar overnachten en vanaf daar gaan we op cruise naar de caribean. Elke dag ander eiland bezoeken. Paar dagen zee ook wel. Na 12 dagen weer terug in miami, weer overnachten en dan vliegen we weer naar huis. Beter zonnetje dan hier haha.

@ Hier, echo gehad. Alles was goed, erg beweeglijk kindje, heerlijk om te zien. Komende vrijdag combinatietest. Ben 2 daagjes terug gezet dus 29-9 uitgerekent. Zal me banner maar aanpassen.

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Foto is te groot. Komt later

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja ik ben druk opzoek naar ander werk.
    Daarnaast heb ik vandaag ook nog is echt een pechdag gehad, ik heb in aug een telefoon gekocht via mp. Nu blijkt dat die tel gebruikt is vlak daarvoor bij een rampkraak bij een juwelier. Ik werd gebeld door de politie dat ik op het bureau moest komen. Omdat ik werd verdacht van heeling. Ik helemaal geschrokken en al met al daar vanmorgen 2 uur gezeten. Nu hebben ze mijn telefoon in beslag genomen en ook mijn simkaart voor onderzoek. Waar ik het meeste van baal is dat al mijn foto´s en filmpjes erop staan. Ook geboortefoto´s. Gelukkig wist ik nog redelijk wat van de aankoop en ook het adres van degene waar ik het heb gekocht. Ik hoop gewoon dat ik snel mijn simkaart terug krijg. Naar de telefoon kan ik wel fluiten denk ik. Dus ik ben en mijn tel en mijn geld kwijt :(. Nu dus opzoek naar een nieuwe prepaid telefoon omdat ik nu ook niet bereikbaar ben voor school ivm Ryan zijn suiker

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Jeetje wat een verhaal sher. Dat is niet niks.

Hier mijn echo

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Gaaf me die foto! Blijft toch erg bijzonder dat de techniek dit kan!

Jeetje Sher, wat een verhaal! Bizar! Hopelijk vind je snel weer een leuke telefoon.

@ hier: ongesteld geworden..... op naar ronde 6 alweer!
    Het is vandaag precies een half jaar geleden dat ons kleine mannetje werd geboren...... de tijd vliegt echt!

XXXXX Viv

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Viv, had nog zo voor je geduimd. Met goede moed de volgende ronde in...
    Blijf voor je duimen.
    Hier nu precies een jaar na de mk. Sinds de geboorte van siem er veel aan gedacht.

Deel Deze Pagina