We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Balen viv! Ik blijf voor je duimen!! Hopelijk ronde 6 een geluksronde!

Me wauw wat een mooi kindje al hè:) verbaas me er nog steeds over nog zo jong maar al zo kompleet :)

Sher jeetje heb jij weer

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen.
    Hier gisteren termijnecho gehad en ben 1 dagje vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu dus 28 september. Kindje lag lekker te slapen, dus moest hoesten om het wakker te maken, daarna erg bewegen en uitrekken enzo, superlief!

Heb verder veel last van mijn onderrug en bekken e.d. Erg vervelend, dus nu echt ziekgemeld op werk, afgelopen weken toch elke keer gegaan. Dus echt teveel gedaan. Ben bij fysio, maar ga maandag ook naar een osteopaat, kijken of die nog wat meer kan zeggen.

Viv, ik hoop zo erg dat jij snel zwanger bent mop! Het is je ZOOOO gegund! Je verdient dit zo erg!! Heb echt veel bewondering voor je.

Hier nog even foto'tje van mijn Pukkie.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wauw char! Wat een plaatje!! Doe je wel rustig aan? Gebeurt nu zoveel in je lichaam :) vandaag 12 weken gefeliciteerd!! En volgens de nub een meisje spannend hoor!

Hier begonnen met afvallen wil die laatste 4 kg eraf voordat m'n broertje gaat trouwen. Noor doet het super goed krijgt alleen wondjes op haar hoofdje nu :( ze heeft t brabbelen uitgevonden en verteld nu dus ook hele verhalen geweldig vind ik dat :) ook heeft ze in de gaten dat ze met haar handjes dingen kan vast pakken dit doet ze dus ook goed nu ( mama's shirt/knuffels/ eigen oortjes ) hihi heel bijzonder elke keer weer die ontwikkelingen.

Hoe is het met de andere zwangeren?

Iedereen is erg druk geloof ik

Fijn weekend nog!

X

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Sorry dames ik ben echt even heel druk. Heb wel vakantie maar heb veel moeten regelen qua babydingen, Mede omdat vriend hartafwijking heeft dus we extra papieren en onderzoek nodig hebben, verder de reguliere dingen ook. Combinatietest heb ik gehad, leek goed tot nu maar definitieve uitslag over 2 weken. Gister halve dag met me opa op de eerste hulp gezeten, is nu opgenomen en vraag is of hij er wel bovenop komt, is erg ziek op t moment.
    En dan ga ik dinsdag dus op vakantie voor 2 weken. En moet ook daarvoor nog veel doen. Dus al met al. Morgen volle dag. Denk dat ik jullie 2 april weer spreek als ik hopelijk helemaal uitgerust terug kom haha.

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Fijne vakantie me! Rust maar goed uit & ook jij gefeliciteerd met de 12 weken :)

Wat naar van je opa, sterkte ermee!

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden,

Wat heerlijk al die echo foto's! Wil ik ook weer! :)

@ charise: Meid, hoe gaat het met je heupen? Wat zei de osteopaat?

@ me: Heel veel plezier in Amerika!! Geniet ervan...... nog even met z'n tweetjes ;)

@ hier: lekker een weekendje weggeweest, we zijn weer goed opgeladen en klaar voor ronde nummer 6 inmiddels alweer. Tijd voor een voltreffer :D

@ de rest: Hoe gaat het met jullie meiden? Druk, druk, druk met moederen zeker?!! Hihi...

XXXXXX Viv

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Gun t je zo viv! :)
    Hier al 2,5 kg kwijt hihi nog 3 te gaan!

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoe is het met iedereen ??

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ mariahh: lekker bezig met de kilo's schat!! Hoe is het met je kleine meid?

@ hier: Afgelopen week super druk geweest met van alles en nog wat, ik hoop dat m'n wachtweken straks ook zo voorbijvliegen! :D Morgen weer lekker een dagje vrij, ik ga er even samen met m'n omaatje op uit. Vanavond eindelijk weer eens met m'n kont op de bank, samen met manlief (kunnen we het meteen romantisch maken ook! ;) Zit nu in m'n vruchtbare dagen namelijk).

@ de andere meiden: Hoe is het met jullie??

XXXXX Viv

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    hey meiden,

@viv, hoop dat het deze keer raak is hihii :D
    @mariahh, ik was 19 kg aangekomen. 10 kg weg. nu nog 9 te gaan pffff.. :D

hier gaat het goed met mij en met me dochter. ze is nu 2 maanden en 1 dag, gaat echt snel.

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo,

Hier ook weinig geweest, wel half mee gelezen hoor.

Me, hoe is het met je opa? en hoe was je vakantie?

Charise, rot he die bekken etc. Ik had ook al fysio bij 15 weken.
    Goed op je werk aangeven als het te zwaar wordt.
    Ik deed dit veel te laat. Weet dat dat erg moeilijk is.
    Hopen dat je er nu nog wat aan kunt doen en het niet erger wordt.

Viv, ik duim nog elke keer voor je.

afvallen, dat wil hier nog niet zo. ondanks de borstvoeding die ik gegeven heb gaat het niet vlot. Wil volgende week eens kijken wat ik eventueel aan sport wil gaan doen. Helaas na de zwangerschap last gekregen van striemen.

Hier loopt het allemaal niet zo soepeltjes.
    Siem is vanaf zijn geboorte al erg druk met de armpjes en beentjes maar omdat hij toen nog veel sliep viel het niet zo op.
    Nu hij meer wakker is, is hij enorm onrustig. Na 10 min wakker te zijn etc begint hij te mopperen, wat overgaat in huilen. zijn hele lichaam is druk in beweging. Ook overstrekt hij zich vaak. Hij kan zich gewoon niet ontspannen. Het duurt dan ook heel lang voordat hij slaapt.

Ik heb meer dan een maand bv gegeven. Ik ben toe gaan afbouwen omdat ik het gevoel had alleen maar met voeden bezig te zijn en voelde me opgesloten in mijn eigen huis.
    Heb nu alleen de ochtend voeding nog. Ik kan nu met Siem ergens heen en kan daar de fles geven of iemand anders kan dit doen.
    Ik zelf voel me hier veel beter bij. Al heeft het echt wel iets hoor, zon kind lekker dicht bij je aan de borst.
    Hij drinkt alleen enorm gulzig. De helft komt er met boertjes etc ook weer uit. Ook de rest van de dag komt er regelmatig voeding terug.
    Ik kan hem regelmatig een ander shirtje aan doen.
    Ik heb al verschillende flessen en spenen ed geprobeerd.
    Ook andere voeding helpt niet. nu heb ik ander spul gekregen voor krampjes. Hier heeft hij ook erg veel last van.
    Morgen op cb ga ik even overleggen hoe of wat of er van dat pitmeel bij in mag ofzow.

MOrgen ga ik ook met siem naar een osteopaat.
    Ook op aanraden van de vk. daar was ik gisteren voor eindcontrole.
    Gelukkig was ik zelf al op dat idee gekomen en had ik de afspraak al staan. Het zit gewoon niet helemaal lekker. Merk aan Siem dat hij niet lekker in zijn vel zit.

Hij begint nu wel echte lachjes te vertonen. echt erg leuk.
    Ik vind dat hij wel erg op mij lijkt. ben alleen benieuwd of hij de krullen van zijn papa krijgt.

oooohjah heeeeel belangrijk: ik heb een buikfoto ingestuurd.
    als jullie zouden willen stemmen???????

nog ff 1 foto

zal proberen jullie wat meer bij te houden....
    liefs

Bijgevoegde bestanden:

12. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    sher, jadelynn zat toch een tijd geleden onder het eczeem?
    wat heb jij er toen aan gedaan?

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Klopt Kell, heb een zalfje gekregen op vaseline basis. Het komt en gaat bij haar.
    Heeft Siem er ook last van??

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat een plaatje Kell! Probeer binnenkort ook een foto te plaatsen:) fijn dat je nu wat meer weg kan door de fv. Vervelend dat hij zo onrustig is:( helpt inbakeren niet? Nora slaapt daardoor veel sneller.

Hier zitten we nu in maatje 56/62 ze word al lekker bijdehand hihi. As week 3e vaccinaties en 4 maanden alweer! Ben benieuwd of we dan al wat kunnen bijvoeden

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Sher, heb op aanraden cb ook vasaline,lanette gehaald bij apotheek. Siem kreeg t vorige week in 1x. Rood en blaasjes. Hele gezicht vol. Nu meer rood en schraal

Heb ook aan inbakeren gedacht maar hij is ook erg onrustig als hij wakker is.
    Niet alleen als ie slapen moet. Overdqg gaat ook redelijk. Het is van 4 tot 10u savonds. Vanmorgen bij osteophaat geweest. Weinig gekke dingen. Ws nog 2x trug om t spugen te verhelpen. Daardoor ook de onrust in het lichaam. Ga iig dat pitmeel in de flesvoeding doen. Hij groeit iig goed.
    Gelukkig slaapt ie snachts redelijk.

16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    hier even een fotootje, t gaat zo snel :D al een echte meid met een eigen willetje hihi

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Leuk die foto's meiden! Wat een knappe kindjes! :D

Meiden met de kindjes met eczeem, al overwogen om hypoallergene voeding te geven? Misschien koemelkallergie? Vergeet niet dat 70% van de wereldbevolking allergisch is voor koemelk/lactose he?!
    Het is altijd te proberen.

Hier gaat het verder goed! Alweer 14 weken. Ben heel erg benieuwd wat het gaat worden.
    Wel veel last van mijn bekken, dus dat is niet prettig. Ga afspraak maken bij speciale bekken fysio. En ik ga waarschijnlijk de ziektewet in komende week, het gaat echt gewoon niet meer met werken.
    Jammer, maar nu wel even beter denk ik.

Zal proberen hier ook wat vaker te komen.
    X

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Noor krijgt idd hypo allergeen omdat ik zelf altijd veel last van eczeem had. Misschien helpt dat Kell ?

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Ik gebruik vanaf t begin ookal hypoallergeen. Paar dagen standaard voeding gehad omdat van merk ben overgestapt maar toen werd t erger dus nu weer hypo allergeen. Dus daar ligt t ws niet aan. Al paar dagen nu vd borstvoeding af dus hormonen kunnen het ws niet zijn. en gebruik neutral wasmiddel. Vrouw van cb zei dat t overal aan kon liggen.

Vrijdag naar osteopaat geweest. Spugen is echt al een stuk minder.
    De onrust savonds merk ik nu dat t door krampen komt.
    Op een of andere manier poept hij nl vooral id avond.
    Maar ook die onrust is sinds vrijdag minder.
    Dus het gaat de goede kant op. Wilde johannespitmeel gaan gebruiken maar wacht hier nog even mee.

20. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Mijn.buikfoto staat erop maar heb goede concurrentie. Maar je mag vaker mee doen.

Deel Deze Pagina