Bij Jade komt en gaat haar eczeem. ligt ook aan het weer. als het heel koud is komt het terug. momenteel is zij ervanaf en heb ik er last van rondom mijn ogen. Ze heeft gelukkig geen koemelkallergie. Jade weegt nu bijna 5,5 kg en is 59 cm.
hier komt gaat t bij siem ook. Denk ik dat t bijna weg is, paar uur later is het weer erger. Merk dat t als ie slaap minder wordt. En als hij zich druk maakt of t is warm (badje geweest) dan is het weer erger. Siem is nu 56 cm en weegt 4610
Eslina heeft ook last van droge huid maar geen eczeem denk ik. Het is nu beetje over. Had vaseline gehaald van de apotheek. 22 maart waren we naar het CB. Ze woog toen 5090 gr en was 59 cm Ze is in 1 maand iets van 840 gr aangekomen en 4 cm gegroeid. Ze groeit snel.
He dames, Ik ben terug van vakantie. Was super en voelde me ook super goed. Nergens meer last van. Tot nu, voor het eerst in me leven last van jetlag. Gisternacht niks kunnen slapen. Afgelopen nacht van 3 tot 6 wakker gelegen. Balen want nu voel ik me beroerd. Maarja, heb verder niet te klagen. Geeft me alleen onrustig gevoel want wilde zoveel doen vandaag en nu doe ik niks en voel me dan zo lui haha. Ik ga het komende week ook weer heel erg druk hebben dus denk niet dat het lukt hier veel te reageren, doe me best. In ieder geval super fotos van jullie kleintjes zeg.
volgens mij sterft ons gezellige kletsclubje een beetje uit. Vivian al goed nieuws? Nora krijgt nu af en toe wat hapjes groente t is nog wel erg wennen van een lepel eten maar ze reageert er goed op gelukkig volgende maand wil ik ook fruit introduceren maar alles op z'n tijd
Ja sorry dames, ik kom hier ook weinig kijken. Jammer he?! Hier gaat alles verder goed, op de bekkenklachten na, maar goed dat is even niet anders. Woensdag gaan we kijken of we een jongetje of meisje krijgen dus hopelijk wil de kleine meewerken. Roosje wat een mooi meisje zeg!
@mariahh, aah wat leuk dat ze hapjes krijgt @charise, dankjewel lieverd. Nou spannend hoor ben ook benieuwd wat je krijgt. Rust goed uit he. @groep, vind het ook jammer dat niemand meer kletst.
Hier gaat ook alles weer de betere kant op. Oudste sukkelde erg met zijn suiker en Jadelynn wordt al zo snel groot. ze lacht, speelt en brabbelt al aardig. zal zo via de pc ff foto's uploaden. ze krijgt om 22.00 uur de laatste voeding en dan in de ochtend weer om 06.00. Ze slaapt wel eindelijk in haar eigen bedje en word dan in de nacht nog wel wakker. dan pak ik haar bij me (ivm huilen, zodat de rest niet wakker word) en san slaapt ze bij mij verder tot haar fles. volgende stap is hopelijk hele nacht in dr eigen bed.
YESSSS ik mag je openbaar feliciterennnnnnn <3!!! Mijn duimen draaien de komende maanden voor jou moppie!! Alles komt goed
Ik hoop het zo Sher..... nu hebben we toch echt wel iets heel moois verdiend toch?!! Tot zover heb ik er een goed gevoel bij