Dit hebben jullie zeker verdiend!!!!!!! Meer dan verdiend!!! Geniet van elk moment meis<3.. Wanneer ben je nu uitgerekend ongeveer? Ik ben niet zo goed in rekenen hahaha.. December toch?
Aaaaah viv, wat een geweldig nieuws. Echt super. Heb de hele tijd voor je geduimd. En blijf nog steeds voor je duimen. Echt toppie.
Aaah viv gefeliciteerd. Supernieuws zeg. Ben echt blij voor je. Duim dat het een plakkertje is @sher, mijn meiske sliep ook nog niet in haar kamer. 27 maart ben ik begonnen haar in haar kamer te leggen. Overdag sliep ze al daar. Eerst wilde ze ook niet, werd wakker enz maar nu is ze eraan gewend. Heb het gewoon in 1 keer gedaan. Nu gaat het goed.
@ Vivian, wat een super goed nieuws. Echt geweldig. Ben heel blij voor jullie. Fijn dat je eindelijk mag aansluiten. Hoop op een mooie zwangerschap voor jou. Hoe voel je je verder? @ Sher, leuke fotos zeg, zie regelmatig op fb ook wat voorbij komen. @ Maraih, grappig is dat he als ze wat meer vaster voedsel gaan eten. En fijn dat ze het zo goed doet. @ Charise, Jammer dat je zoveel last hebt, hoop dat je wel kan genieten van de zwangerschap met al die kwaaltjes. Spannend het geslacht, maar je hebt al sterk voorgevoel toch? @ Roosje, fijn dat jou kleintje ook beter slaapt nu en op haar eigen kamer. @ Hier, weer druk aan het werk. Heb er nu 4 diensten (3 dagen en 1 nacht) opzitten. Nog 3 nachten te gaan. Die nachten zijn wel wat vervelender en 7 diensten aan 1 is ook niet geweldig maar sla me er nog goed doorheen. Voel me goed op moeheid na. Buik begint nu echt te groeien. Kan me uniform niet meer fatsoenlijk aan. Ik heb vanmorgen een vast contract gekregen. Echt super fijn. Ik ben nu gewoon verzekerd van een baan, ze kunnen me er niet zomaar uitgooien.
Gefeliciteerd met je vaste contract me!! Dat is wel fijn, heb je veel meer zekerheid en vastigheid. hoeveel dagen/uur wil je straks werken als de kleine ee is??
Iemand trouwens nog wat van Joy vernomen?? Zie dat ze niet meer actief is op zp. Hoop dat alles goed gaat met haar zwangerschap. En waar is Nona gebleven??
Nona heeft het erg druk maar alles gaat wel goed. Joy geen idee. Ik wil zoiezo 28 uur blijven werken. Maar twijfel nog een beetje of ik niet 32 wil. Maar denk eigenlijk dat dat teveel is.
Ik werkte voorheen 32 uur maar vond dat erg veel met een kindje en huishouding etc. Ben toen af gaan bouwen tot 20-24 u pw. Maar het moet natuurlijk kwa financieen ook haalbaar zijn,
toen ik nog geen kind had werkte ik 32 uur. nu werk ik momenteel niet maar als ik zou beginnen dan zou ik niet meer dan 24 uur werken. voor jou is 28 uur beter denk ik, ikzelf zou met een kind niet 32 uur willen werken.
Joy is idd weg van het forum, maar alles gaat wel goed voor zover ik weet. Nona is erg druk met werken, studie en haar kleine man. Dus die heeft weinig tijd voor forum e.d. Viv, Jeeeehhh, echt superblij voor je!! Duim keihard dat alles goed komt! Nou hier vandaag echo gehad.... En ons voorgevoel klopte! We krijgen een MEISJE! Echt heel erg leuk. We hebben meteen wat dingetjes gekocht voor de kleine meid. Hihi. Hier trouwens nog een buikfoto van vandaag met 15+4 weken.
JAAAA viv!!!! Wauw wauw wauw wat een pracht foto!!! Ik maak hier een vreugde dansje hihi ohh super zeg ik hoop echt dat alles goed blijft gaan en voorspoedig zal verlopen! en een december beebje! Me gefeliciteerd met je contract willen jullie weten wat t gaat worden??? Charise een meisje wauwwww hihi dat is niet goed voor je salaris maar ohh zo leuk hihi
@ mariah, nee ik wil het geslacht niet weten. @ charise, leuk joh een meisje. Grappig dat je dat voorgevoel al had. Ik heb totaal geen voorgevoel. Ik ben nu net thuis van nachtdienst. Pfff 10 uur gewerkt, was er echt klaar mee. Vanavond nog 1 en dan ben ik er weer 3 weekjes vanaf.
Bedank voor alle felicitaties!! Het voelt echt goed, ik hoop dat ik dat gevoel mag en kan vasthouden Heb overigens nog niet echt kwaaltjes, alleen soms in de middag al een beetje maagzuur en mijn knie is alweer net zo gammel als toen met ons zoontje. Verder geen pijnlijke borsten of misselijkheid ofzo. Wel een beetje moe, maar dat kan ook komen omdat ik het druk heb (op sociaal gebied en op kantoor) en ik slecht slaap (al tijden). @ me: relaxed dat je een vast contract hebt gekregen zeg.... is weer een zorg minder @ charise: super leuk een meisje, had ik ook bedacht bij jou, haha! Wij willen net als me het niet weten..... als het maar gezond is!! @ de jonge moeders: hoe gaat het met jullie meiden allemaal? Lekker druk aan het moederen? Alweer bijna aan het werk zeker? XXXXX Viv
Ohh spannend allemaal zeg ik ben zo benieuwd naar jullie verhalen echo foto's etc! Ik mis het zwanger zijn! Hopelijk komen er in september en december weer prachtige Beebs op de wereld Hier gaat alles goed, volgende week een sollicitatiegesprek voor eventueel een bbl traject. Wil graag de zorg in maar zie er tegenop om weer terug naar school te gaan eigenlijk dus hoop heel erg dat het wat word. Iemand nog tips?? Met Nora ben ik het slapen in eigen bed aan t oefenen. Vanacht tot half 5 zelf geslapen dus gaat de goede kant op ( nacht ervoor tot 2 uur) dus hopelijk vanacht de hele nacht
@mariahh, ik wil eigenlijk ook verder studeren maar twijfel ook, aan de andere kant geen zin. goed hoor van nora, ik heb Eslina in 1 keer laten slapen heel de nacht. nu is ze eraan gewend. ze slaapt laatste nachten door. gisteren van 22:00 tot 08:00 was echt verbaasd.
Hier gaat het slapen ook steeds beter, voorheen kreeg ze om 22.00 en om 06.00 uur pas weer de fles, maar de laatste 2 nachten wil mevrouw om 03.30 al eten :O.
Viv: wat GE-WEL-DIG om jou onderschrift zo te zien. word er helemaal vrolijk van!! Hier: Eindelijk een positief bericht op een sollicitatie in de zorg. volgende week op gesprek .