We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik heb m'n gesprek gehad, hoor na het weekend meer zo spannend! Morgen naar t CB met noortje, de 3e prikjes alweer dan zijn we er weer even vanaf:) ben benieuwd wat ze weegt! Laat het morgen weten.

Sher jij ook in spanning dus :) welke richting van de zorg? Succes met je gesprek! Merkte wel dat ze me erg gingen ondervragen over de combi moeder zijn leren en werken dus hoop niet dat ze me daarop afwijzen :( voor de rest wel goed gevoel over het gesprek.

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Noortje was 6300 gram en 61 cm! Doet het super dus! :) als ze 6 maanden is hoeven we pas weer naar t CB :) ze vonden zelfs dat ze qua ontwikkelingen al wat voor liep ( omrollen/zitten/en heel veel praten hihi )

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wat goed mariahh, ik ga duimen voor je :).
    Ik begin in de thuiszorg, als ze me aannemen. en vandaaruit verder, via evt een opleiding intern.

Noor groeit goed he :)!!

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik duim dat jullie allebei aangenomen worden!!!

@ hier: MvM komt vanavond, voor de laatste keer een testje doen..... blijft toch spannend, haha!

XXXX Viv

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Succes Viv :)!! Komt vast helemaal goed! Hoe voel je je verder??

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Schaam schaam schaam!

Ik heb het zo druk met werk en studie, sorry dat ik zo heb af laten weten!! Jeetje wat een mooie kindjes allemaal!!

Hier gaat erg goed. Benjamin kan al rollen, lacht veel, kwebbelt veel. Is helemaal weg van papa, wat een poepie!!

WIj zijn ook bij CB geweest vorige week. Hij weegt 6620 gram en is 65 cm. Hij groeit mega veel. Benjamin krijgt ookal 3 weken fruithapjes, papje etc. Gaat mega goed en hij vindt het super lekker! De poepluiers zijn er niet beter op egworden hahahah!

Hij houdt ook mega veel van zwemmen!!

Gefeliciteerd aan de dames die nu zwanger zijn!!! Viv, zo leuk dat het dezelfde datum is aals benjamin!! Hoop voor je dat dit het stukje geluk gaat worden!

Morgen ga ik lekker mezelf verwennen bij de kapper! hihihi heb dagje vrij!

We zijn ook druk bezig met verkoop van huis. Morgen horen we of we het verkocht hebben!

Oh wij hebben de diaper champ gekocht (luieremmer) geweldig!!! Echt een aanrader! Daarnaast babyfoon van philips met camera,,,ook echt een aanrader!!

Enkele foto's van Benjamin...

PS. ik ga proberen steeds vaker online te komen!

xxxx

Bijgevoegde bestanden:

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Nonaaa:D wat een moppie is het :D!!

Waar gaan jullie nu heen verhuizen? Spannend meis, hoop dat het verkocht is.
    Geeft niet dat je niet zo vaak online bent, denk dat we allemaal wel drukker zijn nu. Hoop dat ons groepje niet uiteen valt, zou wel jammer zijn.

Mariahh heb jij eigenlijik ook fb, ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je eruit ziet. Een gezicht bij de teksten :D!

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Ja voel me goed tot nu toe, eigenlijk geen kwaaltjes, dus dat is mooi. Maandag al m'n eerste echo bij de gyn, wel spannend weer moet ik zeggen. Heb er wel een goed gevoel bij, maar ja..... ik weet niet in hoeverre m'n gevoel gebaseerd is op hoop he?!! Dus eerst zien dan geloven :)

@ nona: Echt zo'n heerlijk ventje heb je! Lekker bij de kapper geweest vandaag? Ik ga volgende week vrijdag ook eindelijk eens..... ben al sinds de feestdagen niet meer geweest, dus is hard nodig ook, haha! En al iets gehoord van het huis???

@ de andere meiden: What's up???

XXXXX Viv

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Haalo, hier gaat het prima. heel druk gehad met werken. Nu gister en vandaag vrij en vanaf morgen weer 5 dagen werken. Verder gaat alles zo zn gangetje. Vandeweek op werk nog even echo laten maken, zag er goed uit, groeit goed haha. Nu hebben we 7 mei 20 weken echo en 10 mei echo van t hartje.

@ Vivian, Spannend maandag, komt helemaal goed.

@ Nona, wat een scheetje zeg. Super leuk.

@ Dames die aan het solliciteren zijn, al iets gehoord?

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Me: gaat hard he nu:). krijg je een echo vooe het hartje door byzonderheden,of zomaar?? Wil je het geslacht weten, of blijft het een verrassing?? ik gok op een gezond jongetje.

viv: spannend meis!! Het komt goed, laten we daar allen vanuit gaan en duimen!! Bij jou gok ik een gezonde meid :). We zijn tot nu toe geloof ik om en om gegaan met geslachten :).

weet iemand of het met Joy en haar kindje goed gaat en of ze een meisje of jongen krijgt?

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Sher, wij krijgen die echo omdat mijn vriend een hartafwijking heeft. Kan genetisch zijn maar is maar een kleine kans. Wel fijn dat het vast negekeken wordt.
    Ik wil het geslacht niet weten. Enne misschien heb je gelijk, wie weet.

Van Joy niks meer gehoord, heeft me ook verwijderd op fb enzo dus zou het niet weten.

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Me: hopen dat alles goed is met jullie kleine. wel fijn dat ze die echo dan maken voor de zekerheid :). En natuurlijk ook fijn om de kleine extra te zien. Knap hoor dat je het kan volhouden om het geslacht niet te weten.

zwangere meiden: hebben jullie al nagedacht over de naam van jullie kleine??

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: ik denk zelf ook een meid, en het belangrijkste is natuurlijk dat het über gezond is! Maar dat zullen we pas weten na nog een heleboel echo's. Wij hebben tot nu toe ook alleen nog maar een naam voor een meisje, voor een jongetje is moeilijk zeg! De mooiste naam hebben we natuurlijk al aan ons engeltje gegeven :)

@ me: wij willen het geslacht van tevoren ook weer niet weten. Vind het een leuke extra verassing na de geboorte :D

XXXX Viv

14. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Maandag een kloppend hartje gezien... echt bizar want het is nog maar een kruimel van net 0,5 cm! Zat er wel een kleine week naast, dus hoop niet dat erg is. 13 mei de volgende echo, als hij goed gegroeid is ben ik pas echt gerustgesteld.....

hoe gaat het met jullie meiden?

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    We gaan van het positieve uit mop!! 13 mei heb je een mooie echo, dat is mijn verjaardag hihihi.

hier gaat alles z'n gangetje :).

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haiii meiden,

Zo kom ik ook weer eens ff buurten hoor haha.
    Ik wou gisteravond al een bericht typen, en toen duwde m'n man per ongeluk mijn laptop uit, die was vervelend aan het doen. :p

Spannend meiden, jullie sollicitaties e.d. Wel heel gaaf hoor om weer lekker aan het werk te gaan. Lijkt me best wel pittig. Maar ja het is toch fijn financieel, en tegenwoordig haast soms wel nodig.

Hier gaat alles eigenlijk goed!
    Vandaag 19 weken, ik vind het snel gaan! Ik heb 16 mei de 20 weken echo, ben niet echt zenuwachtig, want ga er vanuit dat alles goed is, veel dingen hebben ze al op de echo gezien met 15,5 week. Al is het met 20 weken veel uitgebreider natuurlijk.
    Ik voel heeeeeeeeeeeeel af en toe de kleine bewegen, maar dan moet ik me er echt op concentreren. Placenta ligt voor dus kan dan ook later pas komen. Maar goed dat komt wel hoor. ;)

Volgende week lekker een midweekje naar Zandvoort met hele familie van mijn man (jaarlijkse traditie). En het word heerlijk weer, dus dat is geweldig! :D

@Viv, superspannend meid! :D Maar ik ga er vanuit dat alles goed zit bij jou hoor! We gaan voor een supergezonde beeb! :D

@Me, ja we schelen niet zo veel, vind ik echt leuk! :D Jij hebt al bijna je 20 weken echo, spannend! Denk dat ze het hartje dan ook al voor een groot deel zullen bekijken of niet?

Wel leuk trouwens hoor meiden om het een verassing te laten wat het gaat worden. :D Ik wou dat in eerste instantie ook altijd. Maar mijn man dus niet... uiteindelijk ben ik overstag gegaan en dus ook mega nieuwsgierig geworden. ;)

@de mama's, wat een mooie kindjes hebben jullie toch! Als ik die foto;s zie kan ik echt niet wachten tot de mijne geboren word. Ben zo benieuwd hoe het er uit ziet.
    Herkenden jullie na de geboorte ook direct dingen van jezelf of partner? Daar ben ik heel benieuwd naar, of je gelijk denkt van hee die ken ik... of dat je meer zoiets hebt van oke en wie ben jij dan? :p

Fijn weekend meiden! Xx

17. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Jadelynn is 1 gezicht met haar broer. Ze hebben ook veel trekjes van elkaar.

succes met jullie echo's meiden :)

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    meiden echt spannend alleemaaal joh en succes :D

mijn meisje doet mee aan de verkiezingen baby vd maand..
    als jullie willen stemmen mag hoor hah:D

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Hey allemaal,

Ik ben dr nog wel hoor. ff trug lezen.

@ slapen op eigen kamer, dit hebben we met siem na 3 weken ofzo al gedaan. Hij sliep namelijk overdag op zijn kamertje beter dan snachts bij ons. Ook prutteld hij zichzelf erg in slaap dus bij elk geluid was ik wakker. Dus hij slaapt al super op zijn eigen kamer.

me; 32 uur lijkt mij wel erg veel hoor. Ik zou 28 doen. Zelf ga ik 24 uur werken. Zou nog minder willen maar financieel idd niet haalbaar. Financieel zou zelfs 28 beter zijn.

Charise, Wat leuk een meisje......zijn we toch nog steeds aardig om en om of niet?

Viv, leuk dat je het weer niet wilt weten.
    Idd als het maar gezond is. Maar vind je het niet moeilijk al het weer een jongen is? denk je dan niet dat je er steeds aan herinnerend word ed?

Roosje; ik had al gestemd bij een andere bekende dus heb niet eens gezien dat je meedeed. Zal zo wel even spieken.

hier;
    Siem is al bijna 3 maanden. Eerste prikjes gehad. 2 weken geleden woog hij 5,5 kilo en was 58 cm. Een gemiddeld kindje.
    Met jbpm gaat het nu met spugen een stuk beter. Ook doet de osteopaat goed zijn werk. Siem heeft een beetje een voorkeurskant dus daar zijn we nu mee bezig een beetje te corrigeren.
    Eind mei ga ik 2x met Siem zwemmen. Daarna gaat helaas het zwembad dicht voor 3 maanden. Maar weet dan iig hoe hij het vind en hoe ik het dadelijk in de zomer zelf kan doen.
    Het is een vrolijk mannetje die nu echt al probeert te brabbelen.
    Erg leuk om te zien hoe hij zich daarvoor inspant.
    Ik heb nog een weekje verlof :(. Ben benieuwd hoe het gaat om alles te combineren.
    Met Koninginnedag heeft Siem voor het eerst bij oma geslapen. Ik vond het wel erg spannend maar het is allemaal goed gegaan.

Heb ondertussen te horen gekregen dat Siem een neefje of een nichtje erbij krijgt. Zo leuk. Ze zijn nog bezig met het bouwen van een huis, wat nog wel even duurt dus wij hadden het totaal niet verwacht. Ook heeft ze daarvoor een mk gehad.
    Heb wel even een tijdje jammer gevonden dat ze dit allemaal niet gedeeld hebben. Voelde me tijdens mijn zwangerschap soms zo alleen met alles.

Ik zal nog even 2 fotos bijvoegen.

Bijgevoegde bestanden:

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Kell, leuke fotos zeg. Fijn dat hij het ook zo goed doet. Gaat hij zo naar het kinderdagverblijf of bij oma als jij bent werken?
    Leuk straks gaan zwemmen, lijkt me echt gezellig met zo'n kleintje.
    Ik heb nu 32 uur op contract maar neem 4 uur ouderschapsverlof op. Dus uiteindelijk toch gewoon 28 uur aan het werk. Denk dat dat wel genoeg is. Ik hou echt van mijn werk en zou niet minder willen werken. Denk dat het ook goed te combineren is straks. Finnacieel maakt het weinig uit. Want als ik minder ga werken heb ik ook minder kinderopvang nodig.

@ Charise, ja ik heb over 2 dagen al echo. Leuk, heb er echt zin in. En dan vrijdag heb ik uitgebreidere echo in amc voor het hart. Gaan ze heel de bloedstroom en alles goed nakijken.
    En over het geslacht, is leuk al het een verassing is ja maar heb nu ook zoiets van dinsdag kan ik het ook gewoon weten en dat kan ik wel meteen de kamer leuk maken haha en leuke kleren kopen. Ik laat de kamer namelijk helemaal wit, en als het geboren is ga ik het roze of blauw maken.

@ Vivian, fijn het hartje gezien op echo. Nu weer aftellen tot de 13e. Tijd gaat gelukkig wel snel.

Deel Deze Pagina